Niet dat de andere van die hoogstendjes waren maar tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
Ik kon btw geen goeie titel bedenken
Een nieuwe entry in de wiki?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
oooh ik stelde me er iets spannenders bij voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
Ja hoi ik heb alweer taco's opquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef remlof het volgende:
wie zou je doen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb alweer taco's op![]()
Nu wens ik wat after-diner-aandacht graag![]()
open dan een topic "wie wil mij doen?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Duderinnetje, ravissant aantrekkelijk schepsel met je roomblanke boezemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee Dude, lekker, taco's.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.quote:
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
open dan een topic "wie wil mij doen?"![]()
Dus, alvastquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.
Maar niet meer voor heel lang.
Jij draait ook overuren he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
nee, ben nog in de leer fasequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |