Niet dat de andere van die hoogstendjes waren maar tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
Ik kon btw geen goeie titel bedenken
Een nieuwe entry in de wiki?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
oooh ik stelde me er iets spannenders bij voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
Ja hoi ik heb alweer taco's opquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef remlof het volgende:
wie zou je doen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb alweer taco's op![]()
Nu wens ik wat after-diner-aandacht graag![]()
open dan een topic "wie wil mij doen?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Duderinnetje, ravissant aantrekkelijk schepsel met je roomblanke boezemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee Dude, lekker, taco's.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.quote:
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
open dan een topic "wie wil mij doen?"![]()
Dus, alvastquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.
Maar niet meer voor heel lang.
Jij draait ook overuren he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
nee, ben nog in de leer fasequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helemaal goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi Duderinnetje, ravissant aantrekkelijk schepsel met je roomblanke boezem![]()
Hoe volgaarne zou ik je schaken naar de gaard der rozen, alwaar we ons ongegeneerd zouden verlustigen aan elkander en ons beider vleselijke lusten, waarna je mijn vrucht zou dragen, tot er in het aanstonds naderende liefdesseizoen, de Lente, een meer dan perfect gevormd Dudeflesje uit je zou opstaan
Nou nou, je overschat me toch een weinig vrees ik, schatteboutquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Afgezien van die totaal ruptuur die je me daar in de schede probeert te schuiven
Ik bedoel intellectuele aandacht, jij vlerk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
open dan een topic "wie wil mij doen?"![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:44 schreef leonieke het volgende:
flosh
Maar je moet goed kijken wat het kind in de hand heeft, want dit kind heeft geluk: mag het volgend ritje gratis op de draaimolen![]()
Het ging hem wel om de flosh hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alsof je gaat betalen voor de draaimolen
alsof je sowieso op de draaimolen gaat klimmen
Draaimolen is SUF
Altijd hetzelfde. Zijn ze blauw en dan voelen ze zich plots heel watquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje een attitude gekregen zeg die kutblauwe
edit: oh daar zal je d'r net hebben
ook suf. nooit gehoord van zoiets domsquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het ging hem wel om de flosh hoor![]()
Goed dat je even waarschuwt, anders hebben we te hoge verwachtingen en dan is het weer janken alom als je weggaat straks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Gizmore het volgende:
Een hele goede avond allenIk blijf niet al te lang vanavond: ben nog moe van vandaag en het wordt uiteraard weer vroeg morgen
nou dat mag de lieve heer verhoeden zegquote:
Je hebt echt wat gemist in jouw jeugd hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook suf. nooit gehoord van zoiets doms
Wel heel erg knap dat je daar een plaatje van hebt kunnen vinden trouwens
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tentoonspreiden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Dude, lekker, taco's.
Wat ga je doen vanavond?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tieten tentoonspreiden.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed dat je even waarschuwt, anders hebben we te hoge verwachtingen en dan is het weer janken alom als je weggaat straks.
*beaamtquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijde
Wow, iemand die dezelfde mening heeft als ikquote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tentoonspreiden.
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |