neuken is zooooooooooo overgewaardeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.
Bij gebrek aan die functie ga ik maar neuken ofzo.
Ja nu je het zegt...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijde
Mwah, valt nogal mee vind ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken is zooooooooooo overgewaardeerd
Ah oké!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.
Bij gebrek aan die functie ga ik maar neuken ofzo.
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Spreid je macht hier maar even tentoon dan
Oh het gaat over neuken en Es is er meteen als de konijnen bij hoorquote:
Wees vooral jezelfquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.
Jij kwaliteitsposts?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.
Ik kom binnenvallen en het gaat over neuken, ik klets gewoon gezellig meequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het gaat over neuken en Es is er meteen als de konijnen bij hoor
Stukquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij kwaliteitsposts?You gotta be kidding me
Mwoa, als ik heel eerlijk moet zijn, dude heeft meerdere keren aangegeven kwaliteitsposts te KUNNEN maken. Dat moet ik van jou nog maar zienquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij kwaliteitsposts?You gotta be kidding me
Stu!quote:
Ja, ik ben gewoon ruim 2 weken weggeweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stuart
Dat is lang geleden.
Alles goed?
Ik ben er dan ook nog niet zo lang, plus: ik ben gewoon een baggeruserquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als ik heel eerlijk moet zijn, dude heeft meerdere keren aangegeven kwaliteitsposts te KUNNEN maken. Dat moet ik van jou nog maar zien
Yeps en nu waarschijnlijk nog eens in mijn fietspakje springen zodat ik wat verder kan werken aan de conditie.quote:
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stuk
Voor
Stuk.
Kwaliteitspost is my middle name vrind! Staat in mijn paspoort: Ankie Kwaliteitspost Jansen.
Ja de ambtenaar keek best vreemd op toen mijn vader mij kwam aangeven. Maar nu snappen ze wel waarom mijn ouders er op stonden!
Jouw postaantalquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon ruim 2 weken weggeweest![]()
Ja, alles is goed hoor, jij ook![]()
![]()
Moet je gaan studeren, kan je onbeperkt voor 70 euro per jaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps en nu waarschijnlijk nog eens in mijn fietspakje springen zodat ik wat verder kan werken aan de conditie.
En waarschijnlijk hebben we ook een fitnesscentrum gevonden. Alleen lijkt 450 euro per jaar me nogal veel geld, maar probably ken ik niets van de prijzen voor de fitness
Je hebt nog tijd genoeg hoor, want ik zal voorlopig niet meer veel postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Stuart!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Heb die 23k net niet helemaal dicht kunnen fietsen
Ik dacht iets totaal anders, maar het zal aan mij liggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoIk dacht trouwens dat je Rebekka heette?
Hier kennen ze dat niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je gaan studeren, kan je onbeperkt voor 70 euro per jaarUiteraard maak ik hier dan ook vrij regelmatig gebruik van
Alles oke meneertje?quote:
Ik moet de komende maand allemaal rare gasten gaan inwerkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg hoor, want ik zal voorlopig niet meer veel posten![]()
![]()
Hoi Flash![]()
Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk is, maar dat weet ik van bijna niemand hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht iets totaal anders, maar het zal aan mij liggen![]()
Opbouwen van je conditie is altijd goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jouw postaantal![]()
![]()
Hier alles goed. Verlof is halfweg en we zijn bezig aan onze conditie aan het werken. Niet dat ik me al echt frisser voel dan anders (en dat hadden ze me nochtans wijsgemaakt) maar tegen september ren ik de trappen op op school
![]()
Doei Leoniekequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef leonieke het volgende:
Oke, wij gaan fietsen.
Dus fietspakje here I come
Doei![]()
Doei leoniekequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef leonieke het volgende:
Oke, wij gaan fietsen.
Dus fietspakje here I come
Doei![]()
Die van mij is echt een doordenkertje hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk is, maar dat weet ik van bijna niemand hier
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet de komende maand allemaal rare gasten gaan inwerkenDus ik zal overdag door de week bar weinig online zijn
Dat is nu eenmaal zo bij een reguliere sportschool, mn broertje betaald zich er ook scheel aan maar die heeft veel geld en ik niet dus ja: moet wel daarquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier kennen ze dat niet echt.
Overal waar we proberen is het 30 euro of meer per maand.
Met mij ook, gister mijn oude postaantal verbrokenquote:
Ben je lekker bezig geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij ook, gister mijn oude postaantal verbroken![]()
Dat is geen andwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |