In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeft
Yep, ik snap er geen fuckdeduck van :Squote:
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?quote:
Uitgeprocedeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebben
Bummer zeg ditgoffeju nog
Dan niet uitgeprocedeerdquote:
Dude!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?
Dat lijkt me wel erg sterkquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebben
Bummer zeg ditgoffeju nog
gelsiktquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee zeg, Duder heeft haar verblijfsvergunning al lang en breed binnen
Mir scheiß egalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee zeg, Duder heeft haar verblijfsvergunning al lang en breed binnen
Aardig he??quote:
wat betekend het dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat woord bestaat alleen in het turks
Op google ook al niksquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mir scheiß egal
Ik wil gewoon weten hoe het met die h00t3rs zit
quote:
Jaquote:
zeker weten mijnheer Flits!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat staat er
En het is taalverkrachting van het zuiverste water
uh.....neequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?
gaat het wéér over seks hequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat staat er
En het is taalverkrachting van het zuiverste water
hij wildquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf erover struikelen hoor.een tikfoutje hier en daar, okee, dat kan. Maar een derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D. Vrijwel altijd op een T, met een paar uitzonderingen. Hij is, hij wil, hij zal, hij kan. Veel meer zijn er niet. Hij WILT is ook zoiets afschuwelijks.
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |