Oh en dat weet je nu al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te posten![]()
Nee! Stuart! Wat doe je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te posten![]()
Klopt was zeker lekker bezigquote:
Dan welquote:
Lang niet gezien hierquote:
antwoort nóg slechterstquote:
GTA is zo zwaar verslavendquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt was zeker lekker bezig
Vandaag heb ik me maar weer even rustig gehouden.
Zonet even GTA SA gespeelt![]()
Kijk je op de klok: Damn is het alweer 6 uur![]()
Nu alweer bijna half 8
Ja, ik ben 1 week op vakantie geweest, die week daarvoor had ik helemaal geen zinquote:
Ik doe nu weer iets anders, maar blijf niet voorgoed weg hoorquote:
Wat anders als in...?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe nu weer iets anders, maar blijf niet voorgoed weg hoor![]()
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
GTA is zo zwaar verslavendHoewel ik moet zeggen dat de eerste paar missies bij SA met dat ghetto (in Los Santos) enzo veeeel te makkelijk zijn en eigenlijk niet echt leuk
Het wordt pas leuk als je bij stad 2 (San Fierro) bent
Geen wonder dat jij neuken zooooo overgewaardeerd vindt, je moet eens van de komma's afstappen en je op mensen gaan richtenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij neuken zooooo overgewaardeerd vindt, je moet eens van de komma's afstappen en je op mensen gaan richten.
Hoe doe je dat ook weer? Via het menu toch gewoon? En wat voor bestand geeft het, misschien dat ik het toevallig weetquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
En het wordt alleen nog maar moeilijker.
En nu ik ook weet hoe je die replay's moet opslaan wil ik eigelijk nu alleen maar meer leuke stunts - grappen en grollen uithalen
Alleen nu moet ik nog weten met welk programma die die replaybestand kan omzetten.
welke extensie heeft zo'n bestand dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
En het wordt alleen nog maar moeilijker.
En nu ik ook weet hoe je die replay's moet opslaan wil ik eigelijk nu alleen maar meer leuke stunts - grappen en grollen uithalen
Alleen nu moet ik nog weten met welk programma die die replaybestand kan omzetten.
quote:
Stund1.repquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke extensie heeft zo'n bestand dan?
Dag meneerquote:
hij zij meneer tegen mijquote:
Dat moet wel ergens op een site staan ofzo. Heb je al geprobeert om m met gewone mediaspelers te openen dan?quote:
Oók! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoIk dacht trouwens dat je Rebekka heette?
gut. Ik zal het maar weer aanpakkenquote:
Dude-achtige uitspattingen, je kent het welquote:
Extension: REPquote:
Wat is Jansen dan een standaardachternaam bij al die vreemde voornamen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oók! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansen
F1 = View last replayquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ook weer? Via het menu toch gewoon? En wat voor bestand geeft het, misschien dat ik het toevallig weet
Ahhhhhquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Even mijn jongste spammen![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |