is dat een konijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Even mijn jongste spammen![]()
[afbeelding]
Hmz ik weet nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dude-achtige uitspattingen, je kent het wel
Niets persoonlijks hoor Dude
Oke dit snap ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=rep
Kloptquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Even mijn jongste spammen![]()
[afbeelding]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat is Jansen dan een standaardachternaam bij al die vreemde voornamen?
bekijk de pagina maar. 3e blok is de juistequote:
pijpen, das pas een mond volquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.
Nee, mijn goudvis Theodoor.quote:
Ja maar dat moet voor jou toch geen probleem zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.
Theodoor?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, mijn goudvis Theodoor.
Ja let niet op de kom, die moet ik even schoonmaken![]()
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar dat moet voor jou toch geen probleem zijn
volgens mijn vriendin dan hequote:
Oke, het zal allemaal wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk de pagina maar. 3e blok is de juiste
Dat beeld heb je zelf tot stand gebrachtquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeft
welke? die van blizzard?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke, het zal allemaal wel.
Als ik dan die website aanklik krijg ik toch een vaag website :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |