Nee, inderdaad, het is meer... eh... léunen.quote:
subforumquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Smurfentrekjes.
Gewoon zeggen dat FHZ een suf forum is.
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
ah.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
Ik pak het verdomd slecht aan hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.
Nou ja, wel een indruk, maar niet de indruk die je zou willen. Ach, pff, je begrijpt het wel.
je bent owned by nikkyquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah.
ik zou eens beginnen met notes maken, en dan een ban aanvragen
geen idquote:
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik pak het verdomd slecht aan hè?
No fucking way ga anders doot ofzowwwwquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.
Doe nog maar een beetje oefenen anders.
ik vroeg het me ook al af jaquote:
geef maar toe, je kunt het niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
No fucking way ga anders doot ofzowwww
Beter?
ik ookquote:
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerdquote:
Hou Speed, wat wordt het weer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef D.Rose het volgende:
[SGJ-mode]lalalalalalala[/SGJ-mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |