waar ben je nog niet ontmaagd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty? Ik heb zelf foto's geupload en gepost. Voor het eerst!!!! Eindelijk ontmaagd op Photobucket![]()
photobucket is KUTquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty? Ik heb zelf foto's geupload en gepost. Voor het eerst!!!! Eindelijk ontmaagd op Photobucket![]()
Ja want als je niet opppasd neem je ales serijeus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, veel plezier met uitvechten wie de beste spelling heeft: ik ben even tv kijken, straks terug
Nog even een suggestie: doe mee met 10 voor taal of het nationaal dictee (of hoe het ook heet) dan kom je er vanzelf wel achter.
Har har harquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...
Jammer. Maar dan wist je 'm vast ook niet toch? Want hij stond al eventjes open...
hoiquote:
Hallo... er staan vier foto's. Mag het effe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
photobucket is KUT
pBase is beter
Ik bedoel, op een goed moment is alles betaald... dan kan je beter opnieuw kijken wie de BESTE service biedt
Ik zag het, het nijntje! Wat goed. Mijn heldin. Je leert het nog wel eens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...
[..]
en de bierkoerier?quote:
Ik ben er nog niet helemaal uit... Valse bescheidenheid, of toch een missertje.quote:
Working on itquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag het, het nijntje! Wat goed. Mijn heldin. Je leert het nog wel eens.
Nu nog al je lingeriefoto's met breezahbeschrijvingingen op CU2 en je bent weer helemaal bij.![]()
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?
Hoezo?
Leg eens uit lieve schat?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent niet kleurenblind verder toch...?
![]()
Maar één manier om daar achter te komen: bellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
en de bierkoerier?
Ze hangen nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...
nee denk het niet.quote:
dat was dus ook een hintquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen: bellen.
Smurfentrekjes.quote:
Dat je even weet tegen wie je spreektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |