Nee, inderdaad, het is meer... eh... léunen.quote:
subforumquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Smurfentrekjes.
Gewoon zeggen dat FHZ een suf forum is.
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
ah.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
Ik pak het verdomd slecht aan hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.
Nou ja, wel een indruk, maar niet de indruk die je zou willen. Ach, pff, je begrijpt het wel.
je bent owned by nikkyquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah.
ik zou eens beginnen met notes maken, en dan een ban aanvragen
geen idquote:
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik pak het verdomd slecht aan hè?
No fucking way ga anders doot ofzowwwwquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.
Doe nog maar een beetje oefenen anders.
ik vroeg het me ook al af jaquote:
geef maar toe, je kunt het niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
No fucking way ga anders doot ofzowwww
Beter?
ik ookquote:
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerdquote:
Hou Speed, wat wordt het weer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef D.Rose het volgende:
[SGJ-mode]lalalalalalala[/SGJ-mode]
ze valt al de hele avond weg hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerd
Vraag es?
Wat heeft Es ermee te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerd
Vraag es?
Damn. Lost itquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geef maar toe, je kunt het niet meer
Mwoah. Klinkt meer als een AmyLee die boos is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
No fucking way ga anders doot ofzowwww
Beter?
jawelquote:
Een wegtrekker of een tia'tje? Zo jong al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef qu63 het volgende:
ze valt al de hele avond weg hoor
dat heb je sowieso op fok hoor, bij plaatjes >800 px breedquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jawel
Heb het sowieso niet op die gratis hosting, doe het liever op me eigen webspace, geen gezeur met plaatjes die je toch niet mag hotlinken, die te groot zijn blablabla
ach, wanneer er weer een GCSC-n00b is houden wij onze mondquote:
ik gebruik het al tijden, naar volle tevredenheidquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jawel
Heb het sowieso niet op die gratis hosting, doe het liever op me eigen webspace, geen gezeur met plaatjes die je toch niet mag hotlinken, die te groot zijn blablabla
Och, voor plaatjes die je maar een paar dagen online hoeft te hebben voor op een forum als dit is het wel handig hoor. Ik gebruik zelf www.imagehosting.us. Nog iets makkelijker en niets van gedoe met gebruikersprofielen enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
jawel
Mja, bedoel meer de bestandsgrootte. Een avatar mag hier ook 'maar' 60x60 zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb je sowieso op fok hoor, bij plaatjes >800 px breed
een paar dagen wel, maar foto's die je host voor bijv topics niet, dan kan je beter je webspace gebruiken. En daarnaast; waarom zou je je daarvoor bestemde ruimte niet gebruiken? 't kost alleen maar de provider 'wat' bandbreedte, en jij hoeft niet te klierenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, voor plaatjes die je maar een paar dagen online hoeft te hebben voor op een forum als dit is het wel handig hoor. Ik gebruik zelf www.imagehosting.us. Nog iets makkelijker en niets van gedoe met gebruikersprofielen enzo.
Je vergeet erbij te zetten waaròm je mij zo fantastisch vindt.quote:
Duh, spreekt toch allemaal voor zichquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten waaròm je mij zo fantastisch vindt.
Ondanks dat het niet veel moeite is, is een site als imagehosting.us nèt iets makkelijker dan FTP opstarten, file uploaden, URL samenstellen... Plus, ik gebruik meestal m'n eigen site en daar zit toch ècht een bandbreedte limiet van 20 GB per maand op.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
een paar dagen wel, maar foto's die je host voor bijv topics niet, dan kan je beter je webspace gebruiken. En daarnaast; waarom zou je je daarvoor bestemde ruimte niet gebruiken? 't kost alleen maar de provider 'wat' bandbreedte, en jij hoeft niet te klieren
ik heb 15gig limietquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet veel moeite is, is een site als imagehosting.us nèt iets makkelijker dan FTP opstarten, file uploaden, URL samenstellen... Plus, ik gebruik meestal m'n eigen site en daar zit toch ècht een bandbreedte limiet van 20 GB per maand op.
Inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er echt mee nokken lui, di t wordt veel te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |