O weer zo'n puuritijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee peeps.
Spelfouten toegestaan? Maar, maar... Ik kan slechts vlekkeloos Nederlands uitbrengen.
Nou, ik kom wel eens terug als ik weer over spelling mag zeiken.
Ja maar... Dan kom ik níet terug hoor. Ook niet als jullie me héél lief aankijken.quote:
Het wordt iets anders geschreven, maar het komt zowaar ook in het Afhaans voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je spreekt het vast uit als 'galain' met zo'n keelklank 'g'. Ik stel me dan zo'n zoontje van een sjeik van een oliestaatje voor.
quote:
Je grist naar strohalmen, maar vindt aan dit adres geen houvastquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Dan kom ik níet terug hoor. Ook niet als jullie me héél lief aankijken.
Niet? Typ dan eens hoe jij het zou doen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Niet echt, maar het worde U vergeven, vrouwe B![]()
"blijkbaar"quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welbedankt.Je bent schijnbaar de enige.
Het is zijn beurt om sociaal te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
Welbedankt.Je bent schijnbaar de enige.
En jij komt ook niet op m'n verjaardagsfeestje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
*Trap na geeft
Je hebt gelijk, maar kunnen we even ophouden nuquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"blijkbaar"
Schijnbaar gebruik je in Puritinië louter als het resultaat anders bleek te zijn dan je veronderstelt.
En in dit geval was hij écht de enige die je tegenhield![]()
Schijnbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
"blijkbaar"
Schijnbaar gebruik je in Puritinië louter als het resultaat anders bleek te zijn dan je veronderstelt.
En in dit geval was hij écht de enige die je tegenhield![]()
Kay-len, waarbij de "len" meer een "luhn" klank meekrijgt dan een "lehn" klank, maar niet genoeg om het als zodanig fonetisch te schrijvenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Typ dan eens hoe jij het zou doen?![]()
De enige Carlijn die ik ooit gekend heb was een behoorlijk smakelijke dame met erg bijzondere ogenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Menig user denkt of dacht dat DAT mijn nick isVluchtig lezen en niet letten op wat er echt staat
Jajaja... Ik zoek wel een paar stèrke schouders om op uit te huilen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:27 schreef Khalein het volgende:
Je grist naar strohalmen, maar vindt aan dit adres geen houvast![]()
Bewijs maar eens dat ik gelijk heb!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar kunnen we even ophouden nu
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Het lijkt alsof hij me tegenhoudt. Echter, getuige Carlijn haar post, draait men hier wisseldiensten over wie de sociale rol elke dag vervult. En trouwens, mijn eigenwaarde is veel te afhankelijk van jullie om zomaar weg te lopen...
Hoe is het met de schouders van Dude gesteld?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:33 schreef ArtyShock het volgende:
Jajaja... Ik zoek wel een paar stèrke schouders om op uit te huilen.
Anders ga je de vraag beantwoorden in FMT.
Ja 10 voor taal is echt leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, veel plezier met uitvechten wie de beste spelling heeft: ik ben even tv kijken, straks terug
Nog even een suggestie: doe mee met 10 voor taal of het nationaal dictee (of hoe het ook heet) dan kom je er vanzelf wel achter.
Fijn dat je het even uitlegt, ookal wist ik hoe je het "behoorde" uittesprekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kay-len, waarbij de "len" meer een "luhn" klank meekrijgt dan een "lehn" klank, maar niet genoeg om het als zodanig fonetisch te schrijven
* PETS!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn dat je het even uitlegt, ookal wist ik hoe je het "behoorde" uittespreken
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het met de schouders van Dude gesteld?
Jammer. Maar dan wist je 'm vast ook niet toch? Want hij stond al eventjes open...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |