Heb meer mijn ogen dicht gehad,saaie bedoeling zegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:04 schreef pascalheister het volgende:
toch nog leven hier, heb je de ufo ook weer overleeft DG?
met Grolsch is er altijd plezier, enigste verstand wat ze daar bij die ufo hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb meer mijn ogen dicht gehad,saaie bedoeling zeg
Verder is het keigezellig geweest,leve de Grolsch-bar
Mwah,ik drink nog steeds geen bier maar baco's zijn ook OKquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met Grolsch is er altijd plezier, enigste verstand wat ze daar bij die ufo hebben
oja onze baco man, misschien is dat wat als award voor volgend jaar de "Baco Award", heb je die al zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,ik drink nog steeds geen bier maar baco's zijn ook OK
dat hoef je toch niet te vragenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
Net Desmond aan de telefoon - heerlijk zo'n jarig stemmetje dat van de opwinding nauwelijks uit zijn woorden komt
Ik zal goed kijken en foto's nemenquote:Als het nu maar droog blijft Bluezz, veel plezier bij de homo's
Yeah die is echt van vroegerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
I'm bigger and bolder and rougher and tougher
in other words sucker there is no other.
I'm the one and only Dominator";
(© Human Resource - Dominator 1991)
* MrDoegewoon] om 11:00 naar Enschede vertrekt [afbeelding
Succes met lerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
In dit topic moet ik wel posten he
Goedemorgen! Vandaag retehard leren, dan komt alles goed. Eerst maar even een kopje koffie uit mijn nieuwe Senseo drinken
hele fijne vakantiequote:
Veel plezier!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ongelove tyfus hoerige kutdag
Tentamen vernueckt, 21 uit 40. 23 was genoeg voor een 5.5 Uiteraard weer goede antwoorden fout zitten verbeterenBrief thuis gekregen van huurdinges, huur omhoog met 20,88!!!
Ik ga nu maar depressief verder leren voor mijn volgende tentamen. Druk wordt nu wel erg groot
Vanavond gelukkig bbq'en en Ajax kijken
Oke daar word je idd niet vrolijk van... hopelijk dat 't vandaag wat beter gaat... nou ja het kan niet veel slechter gaan tenslottequote:
heel veel succes dan maar!quote:
wennen aan mij, nou nogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
PH ik moet nog ff aan je wennen hoor
En ja ik ga vanavond die film maar eens downloaden
ja dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wennen aan mij, nou nog
die ene icoon is nog hetzelfde
komt binnenkort nog wel denk ik, weer ff wat nieuws bedenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zomaar ik mis het psv logo
Das wel een lekker nummer jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:04 schreef pascalheister het volgende:
De ultieme magnetronplaat
Kernkraft 400 - Zombie Nation
me tooquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:19 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Zo ff naar de kapper, me matje eraf halen voor de vakantie
Was bij een kennis voor haar deurquote:Serie ramkraken eindigt
met mislukte roof
Door Hessel de Ree
De serie ramkraken die in de nacht van donderdag op vrijdag uitmondde in een mislukte horloge- en sieradenroof in het winkelhart van Etten-Leur, bezorgt de politie handenvol speurwerk. Aanhoudingen zijn nog niet verricht, maar volgens getuigen zou een van de daders zijn herkend.
(Foto: Remco de Ruijter)
Bepaald fijnzinnig zijn de boeven niet te werk gegaan. Overal gebruikten ze voertuigen om beveiligingshekken, rolluiken en puien in te rammen. Uit een voorlopige reconstructie blijkt dat de daders donderdagavond eerst hebben toegeslagen bij keukenleverancier Van Geloof aan de Pauvreweg in Etten-Leur. Hier nemen de inbrekers een vrachtwagen mee die ze een paar honderd meter verderop gebruiken om het hek van kozijnfabrikant Comatherm plat te beuken. Dat bedrijf zit aan de Ecustraat, net als Van Geloof op industriegebied Vosdonk. Dat gebeurt rond 23.00 uur. Bij dit bedrijf ontvreemden de criminelen een Renault-bestelbus.
Rond middernacht verleggen ze hun werkterrein naar de Beverweg in Breda. Bij autobedrijf Otten rammen ze met een auto uit de garage een roldeur om er vervolgens met een zwarte Alfa 164 uit de showroom vandoor te gaan. Een beveiligingsbeambte die nog even de achtervolging inzet, verliest het voertuig al snel uit het oog. Een half uur later is het prijs in Roosendaal. Op exact dezelfde wijze als in Breda wordt bij de Chryslergarage op het Majoppenveld een blauwe BMW (55-LR-RS) gestolen. De politie vermoedt dat de inbraken vooral bedoeld waren als voorbereiding op de volgende ramkraak: die van 1.15 uur bij Heaven Additionals in het winkelhart van Etten-Leur.
Met behulp van de eerder gestolen Renault-bestelbus rijden twee zwart geklede mannen met bivakmutsen de gevel van de sieradenwinkel Heaven Additionals er finaal uit. Binnen graaien de daders tientallen horloges van populaire merken uit kapotgeslagen vitrines.
De roof mislukt, vooral door kordaat optreden van een agent in burger die toevallig zijn hond in de buurt aan het uitlaten is en op de daders afstapt. Omstanders horen hem voortdurend roepen: ‘Stop, dit is de politie’.
De in hun werk gestoorde boeven gebruiken de in Breda gestolen Alfa (69-RR-KH) als vluchtwagen.
Wakker geschrokken bewoners aan de Hof van den Houte zien vanaf hun balkons hoe de daders in paniek een volle vuilnisemmer met horloges en geld op straat achterlaten en hoe de bestuurder tot tweemaal toe probeert de agent omver te rijden. De hele actie duurt volgens getuigen nog geen vier minuten.
De politie zette met 200 kilometer per uur de achtervolging in, maar raakt de snelle vluchtauto op de snelweg bij Princeville kwijt. Voor zover bekend, was gisteravond zowel de Alfa als de BMW nog niet teruggevonden. De schade van de ramkraken loopt in de vele tienduizenden euro’s.
Zo weinig geraffineerd als de daders te werk gingen, zo brutaal waren ze juist door in amper drie uur tijd verspreid in de regio met grof geweld minstens vier en waarschijnlijk vijf opvallende bedrijfsinbraken te plegen. Dat getuigt van een goede voorbereiding en lijkt bedoeld te zijn om de politie op het verkeerde been te zetten.
Vooral in het het winkelhart in Etten-Leur, waar de toegangswegen mede ter voorkoming van ramkraken zijn afgesloten met ijzeren paaltjes, hebben de boeven daarbij grote risico’s genomen. Ze hadden slechts één vluchtroute: over een groenstrookje bij een bussluis aan de andere kant van het winkelcentrum. Als de gealarmeerde politie iets eerder was gearriveerd, had ze de ontsnappingsweg simpel kunnen afzetten en waren de daders als ratten in de val gelopen.
Gelet op het vele geweld en de grote risico’s is het een raadsel waarom de bandieten het in Etten-Leur uiteindelijk voorzien hadden op een sieradenwinkel die geen dure juwelen verkoopt, maar populaire horloges van een paar tientjes tot hooguit enkele honderden euro’s.
„Misschien zijn ze toch niet zo professioneel als ze lijken“, gist een getuige.
justblondmuts tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:45 schreef just me het volgende:
* just me snapt geen moer van haar nieuwe Nokia 6020
handig een boekje in het nederlands als het menu in het engels is en ik niet weet welke knopjes ik in moet drukken om het te veranderen
ik ben zo blond dat ik de settings niet eens kan vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
justblondmuts toch
ga is naar settings dan phone settings en dan staat er wel ergens een taal optie in het menu![]()
Jep, al waren ze net al wel weer open. Al is het met een houten pui.quote:
menu knop wel?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben zo blond dat ik de settings niet eens kan vinden
wat zou ik zonder jullie moetenquote:
Tja ik zou het ook niet wetenquote:
Je wilt toch niet zeggen dat je net wakker wordt ??quote:
Dan ben jij niet de enige..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou zo weer kunnen slapen geloof ik
wat is je nummer, dan bel ik even met wat chello vragenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
WIllen jullie trouwens ff stoppen met bellen ??
het is druk...
ikke gek worden hier..
![]()
ik zou bijna zeggen.. zullen we samenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat lijkt me niet neequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben jij niet de enige..
Het nadeel is echter dat ik op mijn werk zit.. en ze het vast niet goed vinden dat ik hier ga slapen
Same here.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
0900-1905quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is je nummer, dan bel ik even met wat chello vragen
lig hier bijna met mijn hoofd op het toetsenbord..quote:
doei doeiquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat aan de slag!
tot vanavond laat
Halloquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo
Tjonge lijkt hier wel druk te worden
Dus jij bent 1 van die weinige die er toch iets van weet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
0900-1905
Kleine kans dat je mij aan de lijn krijgt
daar ben ik te goed voor
2e lijner
That's mequote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus jij bent 1 van die weinige die er toch iets van weet.
Het is inderdaad stil vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:14 schreef appelsientje het volgende:
Beeetje het gevoel dat ik in mezelf praat ....
Ja de rust is hier ook terug gekeerd op de helpdesk..quote:
quote:
Hey dat ken ikquote:
Duhquote:
Nat, koud, werken...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:01 schreef DeTolk het volgende:
Ola! Los Hools!
Hier DeTolk uit het zonnige Spanje. Eindelijk een beetje de tijd om te kijken hoe het hier gaat.
Hoe is het met jullie allen?
Vanmiddag paar druppels regen, verder 30 graden en meerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nat, koud, werken...
Maar daar alles goed ??
30 graden... brrrr koud hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmiddag paar druppels regen, verder 30 graden en meer
Alles gaat goed hier, gister lekker naar Roses geweest. En voor 17 cent voor een blikje bier zuip ik me helemaal klem.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
30 graden... brrrr koud hoor
morgen wordt het hier tussen de 17 en 20 graden... ja lach maar![]()
je bent je daar toch wel aan het gedragen he ?
Ik ken het ookquote:
Mijn held..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:49 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een werk zeg dat logo van chinatown![]()
http://www.pascalheister.nl/zooi/chinatownlogo.jpg
van de orginele poster gescand
http://www.moviegoods.com(...)20/126118.1020.A.jpg
ben op het idee gekomen om een t-shirt te ontwerpenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn held..
en wat ga je er mee doen ?
hahaha die moet je dan aantrekken naar de eerste volgende meetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben op het idee gekomen om een t-shirt te ontwerpen![]()
is goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha die moet je dan aantrekken naar de eerste volgende meet
Ja idd... en dan kan ik jullie nog ff zien voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is goed
Nou je het toch over de meet hebt, daar mag zo wel weer eens een topic over geopend worden, voetbal begint ook weer zo.
ooowja goed ideequote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is goed
Nou je het toch over de meet hebt, daar mag zo wel weer eens een topic over geopend worden, voetbal begint ook weer zo.
Dank je - hij kreeg veel spullen van ZOOP - een van zijn vele favorite tv-programmas (autisten zijn dol op de horizontale programmeringquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH nog gefeliciteerd met Desmond!
hehe je mist onsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik dan toch in een internetcafe zit, meteen maar even mijn VBL-vriendjes gedag zeggen
Zit hier nu bijna een week, en nu al geweldig. Voornamelijk rond Johannesburg wat dingen gedaan. Maandag gaan we voor 5 dagen naar het Krugerpark, een reservaat met de grootte van NederlandHoop de Big Five daar te zien enzo.
Ik kon het niet laten, en laat vast nog wel eens wat horen
Jullie missen in dit landquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe je mist ons
Maar is het weer een beetje lekker daar??
Veel plezier daar
meldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[VBL meeting] Ergens in september?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die vanavond naar de bios gaat?
http://www.homemade-sex-toys.com/popcorn/
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die vanavond naar de bios gaat?
http://www.homemade-sex-toys.com/popcorn/
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus weer De Lama's om iets voor 21.00![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax moet dan ook spelen ik kijk het morgen wel
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Echt?!
Mwah mooi, morgen wielrennen f1 en Ajax
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Jake Robinson van Brighton? Die is door de engelse homo's uitgeroepen tot lekkerste voetballer van Engeland, zegt me niks.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Jake Robinson van Brighton? Die is door de engelse homo's uitgeroepen tot lekkerste voetballer van Engeland, zegt me niks.
dat rooney niet gewonnen heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Van Persie zal zich dan wel vermaakt hebben in de celquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga toch maar voor de nummer 2 Stven Gerrard - Van Persie trouwens op 5.
Rooney de lelijkste.
Zou er veel animo zijn voor een topic hierover in VBL?
Waarschijnlijk niet veelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
net op het journaal van die Astronauten die bezig waren met een ruimtewandeling. Wat moet je dan wel niet voelen zeg.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn die net als de Urkers? Niet gastvrij dus
zo van pas op niet los laten.quote:
Jawel man - da's echt een hunkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Superheld het volgende:
Gerrard?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft ook niet echt een mooie kop![]()
We hadden het er hier ook over. Wát lijkt me dat gaaf zeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
net op het journaal van die Astronauten die bezig waren met een ruimtewandeling. Wat moet je dan wel niet voelen zeg.
en dan een beetje coke erbij, je zit er tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hadden het er hier ook over. Wát lijkt me dat gaaf zeg.
zoo dan 'space' je hem welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan een beetje coke erbij, je zit er toch
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan een beetje coke erbij, je zit er toch
Mn vriendin vind van nietquote:
Champagne gedronken voor je status als topposter, topboy?quote:
Die van mij ligt nog te slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mn vriendin vind van niet![]()
Gelijk tegen me aankruipen, wat niet erg is natuurlijk![]()
Oh ja, 't is even wennen nog steeds: Mijn vrouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Popo, je bent toch al getrouwd?
van Dordrechtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Kazu Chiba.
ASWH 0-5 verloren.
vind jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
0-5 is toch niet slecht tegen FC Dordrecht.
had ik nou maar om een kratje bier gewedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Kazu Chiba.
ASWH 0-5 verloren.
Waarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef VoreG het volgende:
MM vind je dat nou niet erg overdreven je nu al winnaar van een award noemen?.
?? Ik heb de Frederikstadt al.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef VoreG het volgende:
MM vind je dat nou niet erg overdreven je nu al winnaar van een award noemen?.
die ander is van fok gewoon jaquote:
je bent er lekker bij vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat die voor VBL was, maar die is dus voor heel Fok, ja dat verwacht ik niet
ja gisteren zitten zuipen VoreGquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Met dank aan VBL-stemmers is die. Beetje een matige award op zich, want ik had maar zo'n 13 stemmen en dat was genoeg voor een FOK-award.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?![]()
link![]()
![]()
1. Panthers.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!
Ik word daar altijd alleen maar moeier en slechter van.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo .... een powernap doet een mens goed...
Maar ben nog steeds moe
Tja het helpt wel bij mij ... maar ik voel me nog niet echt 100%....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik word daar altijd alleen maar moeier en slechter van.
oow dat kan ik wel is gaan kijken veel van gehoordquote:
nou al terugquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rutbeek KUT
Dominator op deze manier KUT
Tering de stages van Moh en Thunderdome stonden nog geen 500m van elkaar en daar tussen de tenten geluid liep door elkaar, bass in de darkcore tent was dood enzv enzv
Rutbeek dat is toch in Enschedequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rutbeek KUT
Dominator op deze manier KUT
Tering de stages van Moh en Thunderdome stonden nog geen 500m van elkaar en daar tussen de tenten geluid liep door elkaar, bass in de darkcore tent was dood enzv enzv
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaroquote:
Nee dit is lekker volwassen van je.quote:
was op rockin park ook soms wel irritant, stond ook een tent schuin tegenover het hoofdpodium. Maar lijkt me dus gewoon teveel op een te klein stuk grondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaro
Btw het is gewoon een grasveld en niks van een recereatie park iets, de parkeer plaats was nog groter.
Ik ben benieuwd welke recensies ik te horen krijg, al waren daar de plannen om niet voor morgenmiddag thuis te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaro
Btw het is gewoon een grasveld en niks van een recereatie park iets, de parkeer plaats was nog groter.
Misschien is het ook leuker, als je even op de fiets langs kunt wippen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Met bier op zal het misschien te doen geweest zijn. Maar ik vond het echt op een kermis lijken.
Nee daar hadden wij het gisteren ook over. Wat een drama word dat zegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge - RBC was een saaie pot zeg, dat RBC moet nog heeeeeel veeeel doen wil het niet met 0 punten staan na 34 wedstrijden
Er zit werkelijk niets in... Dat het nog 0-4 werd kwam sowieso al door 2 makkelijk gegeven penalty's... Voor de rest was Kloetinge als promovendus in de hoofdklasse gelijkwaardig...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee daar hadden wij het gisteren ook over. Wat een drama word dat zeg
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef DIGGER het volgende:
Oefenuitslag:
Carrarese (Serie C2B) - Genoa 0-0
Genoa is al helemaal klaar voor de Serie C
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke: uit opgedoken documenten in Nigeria zou blijken dat Martins, de Nigeriaanse spits van Inter, niet van 28-10-1984, maar van 01-05-1978 zou zijn, 6 jaa rouder dus!
En het zou me niet verbazen als de leeftijd van meer Nigerianen niet klopt (Zie het WK <21)
veel plezier pfafquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
!
Lekker in de aap gelogeerd.
Ik ga de Lama's kijken, daarna tas pakken, slapen en dan naar Gran Canaria. Goede week allemaal.![]()
Bij Martins had ik juist weinig twijfels, ben benieuwd hoe geloofwaardig die documenten zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke: uit opgedoken documenten in Nigeria zou blijken dat Martins, de Nigeriaanse spits van Inter, niet van 28-10-1984, maar van 01-05-1978 zou zijn, 6 jaa rouder dus!
En het zou me niet verbazen als de leeftijd van meer Nigerianen niet klopt (Zie het WK <21)
was het nog watquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van het Zomercarnaval in Rotterdam
Halloooooooo
Nog minder ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lama's waren leuk, maar wel minder dan de vorige week.
wel goed weer gehad dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Was het iets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zonquote:
Het was wel leuk jaquote:
oow.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zon
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Vegeta (bluezzekind aka Frank) in aktie
[afbeelding]
Ik wurmde het fototoestel door het net, wat net op dat moment bewoogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Againzender het volgende:
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp is
Dat was inderdaad een mooiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
Ja wat een prachtgoalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hemquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid hij passeerde drie man op 2 vierkante centimeter
Ja doe maar denigrerend.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hem
Het was een mooie goal hoorquote:
Hij heeft iets geniaals over zich. Het ziet er vaak niet uit en hij is zo lelijk als de nacht. Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was een mooie goal hoor
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Echt niet? Weergaloze voetballer toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geld is dus wel belangrijk denk ik![]()
Money Rooneys Rules the world.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaam
ja, maar toch is het niet mijn speler. Zal wel komen omdat hij (misschien wel terecht) teveel gehyped is, en naar ManUnited is vertrokken.quote:
Ja je blijft een nicht dikke Abba fanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
ik blijf genieten van priscilla queen of the desert, al heb ik die al tig keer gezien
En jij blijft een lelijk zeurend wijfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je blijft een nicht dikke Abba fan
Liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |