quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die vanavond naar de bios gaat?
http://www.homemade-sex-toys.com/popcorn/
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond dus weer De Lama's om iets voor 21.00![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax moet dan ook spelen ik kijk het morgen wel
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Echt?!
Mwah mooi, morgen wielrennen f1 en Ajax
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Jake Robinson van Brighton? Die is door de engelse homo's uitgeroepen tot lekkerste voetballer van Engeland, zegt me niks.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Jake Robinson van Brighton? Die is door de engelse homo's uitgeroepen tot lekkerste voetballer van Engeland, zegt me niks.
dat rooney niet gewonnen heeftquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
Van Persie zal zich dan wel vermaakt hebben in de celquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga toch maar voor de nummer 2 Stven Gerrard - Van Persie trouwens op 5.
Rooney de lelijkste.
Zou er veel animo zijn voor een topic hierover in VBL?
Waarschijnlijk niet veelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
net op het journaal van die Astronauten die bezig waren met een ruimtewandeling. Wat moet je dan wel niet voelen zeg.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn die net als de Urkers? Niet gastvrij dus
zo van pas op niet los laten.quote:
Jawel man - da's echt een hunkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Superheld het volgende:
Gerrard?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft ook niet echt een mooie kop![]()
We hadden het er hier ook over. Wát lijkt me dat gaaf zeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:08 schreef Dos37 het volgende:
net op het journaal van die Astronauten die bezig waren met een ruimtewandeling. Wat moet je dan wel niet voelen zeg.
en dan een beetje coke erbij, je zit er tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hadden het er hier ook over. Wát lijkt me dat gaaf zeg.
zoo dan 'space' je hem welquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan een beetje coke erbij, je zit er toch
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan een beetje coke erbij, je zit er toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |