abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:19:27 #51
73091 Vom
de Cowboy
pi_29261596
M gguh Hools

Zo ff naar de kapper, me matje eraf halen voor de vakantie
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_29261691
Matjes horen wel bij kandidaten voor de Best-award Vom!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:27:05 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29261724
M gguh
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29261886
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:19 schreef Vom het volgende:
M gguh Hools

Zo ff naar de kapper, me matje eraf halen voor de vakantie
me too
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:37:16 #55
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29261903
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

me too
Ik niet,dadelijk wel weer even mijn "Engelse" coupe aanmeten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29261921
Vanmiddag de eerste match van ASWH. Tegen Dordrecht, met Manu Dagher, de controversiele asielzoeker. Ben wel benieuwd. Vorig seizoen werd het 0-2, met goals in de 87e en 90e minuut. Nu zijn we landskampioen, maar dinsdag was pas de eerste training....
www.thuisuiteten.nl
pi_29261951
dan zullen ze het in de laatste minuten wel weer uit handen geven denk ik
pi_29261976
Dat is wel een mogelijkheid inderdaad. Eens kijken of het vernieuwde Dordt een beetje sterk oogt, met Ruudje Kras, John Nieuwenburg, de Van Baarlen-tweeling, blower Breinburg, Dion Dickhoff en natuurlijk good old Gérard de Nooijer.

Daarbij de keepende hobbit, Johan van der Werff. Kan aardig worden.

Tot later!

www.thuisuiteten.nl
pi_29262095
Ik ben ook weer weg, ik ga naar mijn kamer in TIlburg de laatste dingen in orde maken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29262248
Ik ben ook even weg vanmiddag
pi_29262359
middag

* Da_Sandman gaat maar eens even bij Kloetinge - RBC kijken denk ik
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29263106
Mogguh
pi_29263216
quote:
Serie ramkraken eindigt
met mislukte roof
Door Hessel de Ree

De serie ramkraken die in de nacht van donderdag op vrijdag uitmondde in een mislukte horloge- en sieradenroof in het winkelhart van Etten-Leur, bezorgt de politie handenvol speurwerk. Aanhoudingen zijn nog niet verricht, maar volgens getuigen zou een van de daders zijn herkend.

(Foto: Remco de Ruijter)

Bepaald fijnzinnig zijn de boeven niet te werk gegaan. Overal gebruikten ze voertuigen om beveiligingshekken, rolluiken en puien in te rammen. Uit een voorlopige reconstructie blijkt dat de daders donderdagavond eerst hebben toegeslagen bij keukenleverancier Van Geloof aan de Pauvreweg in Etten-Leur. Hier nemen de inbrekers een vrachtwagen mee die ze een paar honderd meter verderop gebruiken om het hek van kozijnfabrikant Comatherm plat te beuken. Dat bedrijf zit aan de Ecustraat, net als Van Geloof op industriegebied Vosdonk. Dat gebeurt rond 23.00 uur. Bij dit bedrijf ontvreemden de criminelen een Renault-bestelbus.

Rond middernacht verleggen ze hun werkterrein naar de Beverweg in Breda. Bij autobedrijf Otten rammen ze met een auto uit de garage een roldeur om er vervolgens met een zwarte Alfa 164 uit de showroom vandoor te gaan. Een beveiligingsbeambte die nog even de achtervolging inzet, verliest het voertuig al snel uit het oog. Een half uur later is het prijs in Roosendaal. Op exact dezelfde wijze als in Breda wordt bij de Chryslergarage op het Majoppenveld een blauwe BMW (55-LR-RS) gestolen. De politie vermoedt dat de inbraken vooral bedoeld waren als voorbereiding op de volgende ramkraak: die van 1.15 uur bij Heaven Additionals in het winkelhart van Etten-Leur.

Met behulp van de eerder gestolen Renault-bestelbus rijden twee zwart geklede mannen met bivakmutsen de gevel van de sieradenwinkel Heaven Additionals er finaal uit. Binnen graaien de daders tientallen horloges van populaire merken uit kapotgeslagen vitrines.

De roof mislukt, vooral door kordaat optreden van een agent in burger die toevallig zijn hond in de buurt aan het uitlaten is en op de daders afstapt. Omstanders horen hem voortdurend roepen: ‘Stop, dit is de politie’.

De in hun werk gestoorde boeven gebruiken de in Breda gestolen Alfa (69-RR-KH) als vluchtwagen.

Wakker geschrokken bewoners aan de Hof van den Houte zien vanaf hun balkons hoe de daders in paniek een volle vuilnisemmer met horloges en geld op straat achterlaten en hoe de bestuurder tot tweemaal toe probeert de agent omver te rijden. De hele actie duurt volgens getuigen nog geen vier minuten.

De politie zette met 200 kilometer per uur de achtervolging in, maar raakt de snelle vluchtauto op de snelweg bij Princeville kwijt. Voor zover bekend, was gisteravond zowel de Alfa als de BMW nog niet teruggevonden. De schade van de ramkraken loopt in de vele tienduizenden euro’s.

Zo weinig geraffineerd als de daders te werk gingen, zo brutaal waren ze juist door in amper drie uur tijd verspreid in de regio met grof geweld minstens vier en waarschijnlijk vijf opvallende bedrijfsinbraken te plegen. Dat getuigt van een goede voorbereiding en lijkt bedoeld te zijn om de politie op het verkeerde been te zetten.

Vooral in het het winkelhart in Etten-Leur, waar de toegangswegen mede ter voorkoming van ramkraken zijn afgesloten met ijzeren paaltjes, hebben de boeven daarbij grote risico’s genomen. Ze hadden slechts één vluchtroute: over een groenstrookje bij een bussluis aan de andere kant van het winkelcentrum. Als de gealarmeerde politie iets eerder was gearriveerd, had ze de ontsnappingsweg simpel kunnen afzetten en waren de daders als ratten in de val gelopen.

Gelet op het vele geweld en de grote risico’s is het een raadsel waarom de bandieten het in Etten-Leur uiteindelijk voorzien hadden op een sieradenwinkel die geen dure juwelen verkoopt, maar populaire horloges van een paar tientjes tot hooguit enkele honderden euro’s.

„Misschien zijn ze toch niet zo professioneel als ze lijken“, gist een getuige.
Was bij een kennis voor haar deur .
Die agent was trouwens haar pa...

foto's van haar kant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Superheld op 30-07-2005 12:50:43 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2005 @ 12:45:54 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_29263228
* just me snapt geen moer van haar nieuwe Nokia 6020

handig een boekje in het nederlands als het menu in het engels is en ik niet weet welke knopjes ik in moet drukken om het te veranderen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_29263274
ohja hoi trouwens.

die agent was trouwens niet zn hond aan het uitlaten, maar werd gebeld door haar.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_29263301
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:45 schreef just me het volgende:
* just me snapt geen moer van haar nieuwe Nokia 6020

handig een boekje in het nederlands als het menu in het engels is en ik niet weet welke knopjes ik in moet drukken om het te veranderen
justblondmuts toch
ga is naar settings dan phone settings en dan staat er wel ergens een taal optie in het menu
pi_29263309

Ziet er boeiend uit
In Southern Sun
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2005 @ 12:56:06 #68
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_29263450
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:

[..]

justblondmuts toch
ga is naar settings dan phone settings en dan staat er wel ergens een taal optie in het menu
ik ben zo blond dat ik de settings niet eens kan vinden
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_29263458
JustMutsje
In Southern Sun
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2005 @ 12:59:57 #70
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_29263521
Maar ik ben wel liev toch
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_29263552
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:

Ziet er boeiend uit
Jep, al waren ze net al wel weer open. Al is het met een houten pui.
pi_29263563
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:56 schreef just me het volgende:

[..]

ik ben zo blond dat ik de settings niet eens kan vinden
menu knop wel?

die grote knop dus indrukken
en dan met dan die pijlentoets links of rechts dat menu zoeken

pi_29263599
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 12:59 schreef just me het volgende:
Maar ik ben wel liev toch
Jahoor
In Southern Sun
  zaterdag 30 juli 2005 @ 13:04:32 #74
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29263613
Moggûh
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2005 @ 13:05:56 #75
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_29263634
jippie ik heb hem nu op nederlands
Godmother of Radio 49
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties