die ander is van fok gewoon jaquote:
je bent er lekker bij vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat die voor VBL was, maar die is dus voor heel Fok, ja dat verwacht ik niet
ja gisteren zitten zuipen VoreGquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Met dank aan VBL-stemmers is die. Beetje een matige award op zich, want ik had maar zo'n 13 stemmen en dat was genoeg voor een FOK-award.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?![]()
link![]()
![]()
1. Panthers.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!
Ik word daar altijd alleen maar moeier en slechter van.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo .... een powernap doet een mens goed...
Maar ben nog steeds moe
Tja het helpt wel bij mij ... maar ik voel me nog niet echt 100%....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik word daar altijd alleen maar moeier en slechter van.
oow dat kan ik wel is gaan kijken veel van gehoordquote:
nou al terugquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rutbeek KUT
Dominator op deze manier KUT
Tering de stages van Moh en Thunderdome stonden nog geen 500m van elkaar en daar tussen de tenten geluid liep door elkaar, bass in de darkcore tent was dood enzv enzv
Rutbeek dat is toch in Enschedequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rutbeek KUT
Dominator op deze manier KUT
Tering de stages van Moh en Thunderdome stonden nog geen 500m van elkaar en daar tussen de tenten geluid liep door elkaar, bass in de darkcore tent was dood enzv enzv
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaroquote:
Nee dit is lekker volwassen van je.quote:
was op rockin park ook soms wel irritant, stond ook een tent schuin tegenover het hoofdpodium. Maar lijkt me dus gewoon teveel op een te klein stuk grondquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaro
Btw het is gewoon een grasveld en niks van een recereatie park iets, de parkeer plaats was nog groter.
Ik ben benieuwd welke recensies ik te horen krijg, al waren daar de plannen om niet voor morgenmiddag thuis te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jah, 11:00 vetrokken pas om 14:00 daaro en om 18:00 waren we het zat, in die 4 uur echt tig keer dezelfde platen voorbij horen komen en het is idd bij Enschede en flink verstopt ook nog. Vanavond gaan veel mensen de weg kwijtraken daaro
Btw het is gewoon een grasveld en niks van een recereatie park iets, de parkeer plaats was nog groter.
Misschien is het ook leuker, als je even op de fiets langs kunt wippen...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Met bier op zal het misschien te doen geweest zijn. Maar ik vond het echt op een kermis lijken.
Nee daar hadden wij het gisteren ook over. Wat een drama word dat zegquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Kloetinge - RBC was een saaie pot zeg, dat RBC moet nog heeeeeel veeeel doen wil het niet met 0 punten staan na 34 wedstrijden
Er zit werkelijk niets in... Dat het nog 0-4 werd kwam sowieso al door 2 makkelijk gegeven penalty's... Voor de rest was Kloetinge als promovendus in de hoofdklasse gelijkwaardig...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee daar hadden wij het gisteren ook over. Wat een drama word dat zeg
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:29 schreef DIGGER het volgende:
Oefenuitslag:
Carrarese (Serie C2B) - Genoa 0-0
Genoa is al helemaal klaar voor de Serie C
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke: uit opgedoken documenten in Nigeria zou blijken dat Martins, de Nigeriaanse spits van Inter, niet van 28-10-1984, maar van 01-05-1978 zou zijn, 6 jaa rouder dus!
En het zou me niet verbazen als de leeftijd van meer Nigerianen niet klopt (Zie het WK <21)
veel plezier pfafquote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
!
Lekker in de aap gelogeerd.
Ik ga de Lama's kijken, daarna tas pakken, slapen en dan naar Gran Canaria. Goede week allemaal.![]()
Bij Martins had ik juist weinig twijfels, ben benieuwd hoe geloofwaardig die documenten zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:48 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke: uit opgedoken documenten in Nigeria zou blijken dat Martins, de Nigeriaanse spits van Inter, niet van 28-10-1984, maar van 01-05-1978 zou zijn, 6 jaa rouder dus!
En het zou me niet verbazen als de leeftijd van meer Nigerianen niet klopt (Zie het WK <21)
was het nog watquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van het Zomercarnaval in Rotterdam
Halloooooooo
Nog minder ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lama's waren leuk, maar wel minder dan de vorige week.
wel goed weer gehad dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Was het iets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zonquote:
Het was wel leuk jaquote:
oow.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zon
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Vegeta (bluezzekind aka Frank) in aktie
[afbeelding]
Ik wurmde het fototoestel door het net, wat net op dat moment bewoogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Againzender het volgende:
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp is
Dat was inderdaad een mooiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
Ja wat een prachtgoalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hemquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid hij passeerde drie man op 2 vierkante centimeter
Ja doe maar denigrerend.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hem
Het was een mooie goal hoorquote:
Hij heeft iets geniaals over zich. Het ziet er vaak niet uit en hij is zo lelijk als de nacht. Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was een mooie goal hoor
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Echt niet? Weergaloze voetballer toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geld is dus wel belangrijk denk ik![]()
Money Rooneys Rules the world.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaam
ja, maar toch is het niet mijn speler. Zal wel komen omdat hij (misschien wel terecht) teveel gehyped is, en naar ManUnited is vertrokken.quote:
Ja je blijft een nicht dikke Abba fanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
ik blijf genieten van priscilla queen of the desert, al heb ik die al tig keer gezien
En jij blijft een lelijk zeurend wijfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je blijft een nicht dikke Abba fan
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |