was het nog watquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug van het Zomercarnaval in Rotterdam
Halloooooooo
Nog minder ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lama's waren leuk, maar wel minder dan de vorige week.
wel goed weer gehad dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Was het iets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erg druk, maar wel gezelligen lekker gegeten, gedronken en geshopt
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zonquote:
Het was wel leuk jaquote:
oow.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ... vanochtend toen we er naar toe gingen hoopten we nog dat het niet zou gaan regenen, maar in Rotterdam was het gewoon lekker weer met behoorlijk wat zon
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Vegeta (bluezzekind aka Frank) in aktie
[afbeelding]
Ik wurmde het fototoestel door het net, wat net op dat moment bewoogquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:16 schreef Againzender het volgende:
Hij gooit zo hard dat de foto onscherp is
Dat was inderdaad een mooiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
Ja wat een prachtgoalquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
Iemand het doelpunt van het jaar gezien ? Ze moeten van goede huize komen om Rooney's goal te verbeteren.
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hemquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid hij passeerde drie man op 2 vierkante centimeter
Ja doe maar denigrerend.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel meer ruimte zal er inderdaad niet geweest zijn met dat vette lijf van hem
Het was een mooie goal hoorquote:
Hij heeft iets geniaals over zich. Het ziet er vaak niet uit en hij is zo lelijk als de nacht. Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was een mooie goal hoor
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Echt niet? Weergaloze voetballer toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:09 schreef Againzender het volgende:
Maar ik het het niet zo op Rooney, dus ik probeer altijd iets negatiefs te zoeken
Dank je, dank jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Maar hij doet soms wondermooie dingen met z'n dikke lijf.
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:11 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geld is dus wel belangrijk denk ik![]()
Money Rooneys Rules the world.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dit is de vriendin van Rooney dat doet ie toch nog mooi met zijn vette lichaam
ja, maar toch is het niet mijn speler. Zal wel komen omdat hij (misschien wel terecht) teveel gehyped is, en naar ManUnited is vertrokken.quote:
Ja je blijft een nicht dikke Abba fanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
ik blijf genieten van priscilla queen of the desert, al heb ik die al tig keer gezien
En jij blijft een lelijk zeurend wijfquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja je blijft een nicht dikke Abba fan
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |