Mn vriendin vind van nietquote:
Champagne gedronken voor je status als topposter, topboy?quote:
Die van mij ligt nog te slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mn vriendin vind van niet![]()
Gelijk tegen me aankruipen, wat niet erg is natuurlijk![]()
Oh ja, 't is even wennen nog steeds: Mijn vrouw.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Popo, je bent toch al getrouwd?
van Dordrechtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Kazu Chiba.
ASWH 0-5 verloren.
vind jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
0-5 is toch niet slecht tegen FC Dordrecht.
had ik nou maar om een kratje bier gewedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Kazu Chiba.
ASWH 0-5 verloren.
Waarquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef VoreG het volgende:
MM vind je dat nou niet erg overdreven je nu al winnaar van een award noemen?.
?? Ik heb de Frederikstadt al.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:10 schreef VoreG het volgende:
MM vind je dat nou niet erg overdreven je nu al winnaar van een award noemen?.
die ander is van fok gewoon jaquote:
je bent er lekker bij vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat die voor VBL was, maar die is dus voor heel Fok, ja dat verwacht ik niet
ja gisteren zitten zuipen VoreGquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Met dank aan VBL-stemmers is die. Beetje een matige award op zich, want ik had maar zo'n 13 stemmen en dat was genoeg voor een FOK-award.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je bent er lekker bij vandaag
eerst dat van ajax nu dit weer
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik moet tot m'n grote schaamte bekennen, dat ik het niet wist. Maar wist jij wel dat je met je A ghost is Born cd, 5 bonustracks kunt downloaden van de officiële wilco site?![]()
link![]()
![]()
1. Panthers.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ook nieuw voor me. Wist wel dat met YHF iets kon. Goeie tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |