Vanmiddag paar druppels regen, verder 30 graden en meerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nat, koud, werken...
Maar daar alles goed ??
30 graden... brrrr koud hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmiddag paar druppels regen, verder 30 graden en meer
Alles gaat goed hier, gister lekker naar Roses geweest. En voor 17 cent voor een blikje bier zuip ik me helemaal klem.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
30 graden... brrrr koud hoor
morgen wordt het hier tussen de 17 en 20 graden... ja lach maar![]()
je bent je daar toch wel aan het gedragen he ?
Ik ken het ookquote:
Mijn held..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:49 schreef pascalheister het volgende:
pff wat een werk zeg dat logo van chinatown![]()
http://www.pascalheister.nl/zooi/chinatownlogo.jpg
van de orginele poster gescand
http://www.moviegoods.com(...)20/126118.1020.A.jpg
ben op het idee gekomen om een t-shirt te ontwerpenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn held..
en wat ga je er mee doen ?
hahaha die moet je dan aantrekken naar de eerste volgende meetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben op het idee gekomen om een t-shirt te ontwerpen![]()
is goedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha die moet je dan aantrekken naar de eerste volgende meet
Ja idd... en dan kan ik jullie nog ff zien voordat ik weg gaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is goed
Nou je het toch over de meet hebt, daar mag zo wel weer eens een topic over geopend worden, voetbal begint ook weer zo.
ooowja goed ideequote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is goed
Nou je het toch over de meet hebt, daar mag zo wel weer eens een topic over geopend worden, voetbal begint ook weer zo.
Dank je - hij kreeg veel spullen van ZOOP - een van zijn vele favorite tv-programmas (autisten zijn dol op de horizontale programmeringquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH nog gefeliciteerd met Desmond!
hehe je mist onsquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik dan toch in een internetcafe zit, meteen maar even mijn VBL-vriendjes gedag zeggen
Zit hier nu bijna een week, en nu al geweldig. Voornamelijk rond Johannesburg wat dingen gedaan. Maandag gaan we voor 5 dagen naar het Krugerpark, een reservaat met de grootte van NederlandHoop de Big Five daar te zien enzo.
Ik kon het niet laten, en laat vast nog wel eens wat horen
Jullie missen in dit landquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe je mist ons
Maar is het weer een beetje lekker daar??
Veel plezier daar
meldquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[VBL meeting] Ergens in september?
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die vanavond naar de bios gaat?
http://www.homemade-sex-toys.com/popcorn/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |