www.tros.nlquote:
ooo daar ga je ook nog echt werkenquote:
Told you so!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik dan ff voor een positieve flow zorgen... AANGENOMEN!!!!!!![]()
![]()
Die komkommer ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Nog een leuke tip voor de dames: http://planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=603712/sc=fda774
*bash weggehaald*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef Bluezz het volgende:
2 dingen
Komt er hier een hele familie binnen om een afspraak te maken bij de dermatoloog.... blijken ze SCHurft te hebbenBen een uur bezig geweest om alles te ontsmetten waar die &*^^%$ kinderen aan hebben gezeten hier.
Getverdemme ik heb er nog jeuk van
Enneh waarom dragen mensen hun eigen naam om hun nek? Ik wil het begrijpen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En alleen als je Angelique, Monique Priscilla ofzoiets heet toch ?
Omdat ze dus niet zo snugger zijn en een moeilijke naam hebben, kunnen ze die tag laten zien als iemand vraagt hoe je het spelt....quote:
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Omdat ze dus niet zo snugger zijn en een moeilijke naam hebben, kunnen ze die tag laten zien als iemand vraagt hoe je het spelt....
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Told you so!
Wanneer zijn we van je af hier?
Wanneer begin je?
quote:
jij hebt ook altijd wat met je voetenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
WHAAAAAAAA
Ik loop hier met blote voeten rond, ga ik op mn stoel zitten zet ik mn voet net voor de wieltjes, rijd ik met mn volle gewicht over mn voet heen
Wat was het de vorige keer dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat met je voeten
Auw...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
WHAAAAAAAA
Ik loop hier met blote voeten rond, ga ik op mn stoel zitten zet ik mn voet net voor de wieltjes, rijd ik met mn volle gewicht over mn voet heen
Dat is geen pretje inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:34 schreef rubbereend het volgende:oi
fiets ik weg op het werk begint het te regenen, tegen de tijd dat ik thuis was viel het met bakken uit de luchtdrijfnat. K had alleen een shirt aan en geen jas ofzo
dan zal dat zo wel hier heen komenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is geen pretje inderdaad
Hier heeft het ook heel erg hard geregend. Nu breekt de zon weer door
zonder de zon is het hier te doen, en de regen heeft t ook wat afgekoeld. Maar als de zon weer komt is t nie te houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:45 schreef Noca het volgende:
Hier is het nog snikheet!
Vies benauwd eigenlijk...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |