Ja lekker doe mij maar een bakje..quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ben niet zo in een relstemming.
't Is zeker te laat om te wijzigen hè.
Shit! Ik moet ook nog naar de Kapper maar mijn gebruikelijke homofiele marokkaanse kapper (ja SCH dit is ECHT waar!) is op vakantie!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:03 schreef pfaf het volgende:
Goedmorgen, ik dacht dat ik wel zonder bespreking bij de kapper binnen kon lopen, maar was vergeten dat vandaag de bouwvak begint. Bomvol daar dus.
Als ik vanochtend niet kan, kan ik niet meer voor m'n vertrek overmorgen. En dan ga ik zonder zomer-kapsel de zon tegemoet...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Shit! Ik moet ook nog naar de Kapper maar mijn gebruikelijke homofiele marokkaanse kapper (ja SCH dit is ECHT waar!) is op vakantie!
Ik word niet veel vrolijker als ik dit allemaal lees.. ik moet nog beginnen met werk zoeken ( als ik terug kom) ik mag volgens mij als blij zijn als ik wat krijg..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
mogge, nee het juiste werk vinden is idd niet makkelijk
Ze zochten een andere Superheld!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:36 schreef Superheld het volgende:
Word ik net mn bed uitgebeld door de politie, ik zat al te denken waarom bellen ze nou weer, hebben ze het verkeerde nummer gedraait.![]()
Kan ik me niets bij voorstellenquote:
Yeahquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
Zal ik dan ff voor een positieve flow zorgen... AANGENOMEN!!!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:41 schreef pfaf het volgende:
Ik probeer het nog eens bij de kapper. Wanhoopspoging....
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Kan haast niet anders. Kapper zat vol.quote:
Eeeuuhhh, da's een hamer lieve schat..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:01 schreef pascalheister het volgende:
mijn god een 82 inch LCD
[afbeelding]
http://www.tomshardware.com/hardnews/20050719_154631.html
F5 is de oplossingquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:06 schreef pfaf het volgende:
[[url=http://www.desearch.net/out.php/t13488_hamer.JPG]afbeelding][/URL]
Maandagquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
wanneer moet/mag je beginnen met werken??
quote:
Goed man!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:33 schreef clauwheee het volgende:
![]()
Neequote:
Kijk dat is echt leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar goed, we hebben al drie jaar geen vakantie gehad, ook ivm bijbanen enzo, dus dat zijn we gewend. En omdat mijn instelling zo goed was volgens mijn nieuwe baas, deden ze niet moeilijk als ik in september bijv. een lang weekend weg wilde of in de herfstvakantie vrij wilEn 9 augustus heb ik vrij gekregen omdat het dan een jaar geleden is van ons nichtje, heel fijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk dat is echt leuk om te horen
hebben ze ook een website ??kunnen we ff kijken..
Straks!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
Yo DD! Heb ik nog mail van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |