apk, of aan gort gereden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Remschijven e.d.,kortom 300 euri lichter
dat is idd flink balen, hier neem een baco van mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Aan gort
Prostaatklachten beginnen steeds eerder?quote:
Ik ben nog wel even wakker hoorquote:
*Checkt Popo's AT.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:36 schreef popolon het volgende:
Hools is straks 't enige VBL topic waar ik nog in ga posten
Daar hoef je niet veel voor te doen hoor.quote:
geen samuel heh... niet te zuipen die gortquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:46 schreef popolon het volgende:
Ga maar eens een pilsie halen in 'the shithole', de kroeg om de hoek.
hey gooner.. waar ga je op afquote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:47 schreef DutchGooner het volgende:
Same here,over een uurtje of 6 loopt mijn wekker weer af voor een dag vol Amsterdom,alcohol,Engelse vrienden en voetbal
Amsterdam Tournament met een soort van pre-party in de stad,laten we het daar maar op houden.quote:
Ik ben 3 weken lang gespamt als seizoenkaarthouder maar ik sla over....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 03:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament met een soort van pre-party in de stad,laten we het daar maar op houden.
Goedemorgen Bluezzquote:
Okequote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:40 schreef Bluezz het volgende:
Haha nee gewoon laatste werkdagje voor het (lange) weekend
Ik werkte op uitzend basis daar en de termijn is nu afgelopen en helaas geen mogelijkheden tot een langer verblijf.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 06:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh, vertel?
Jij rijdt dan ook in een Overal Pech En Last.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
Remschijven e.d.,kortom 300 euri lichter
Brad Pitt is ook een lekker wijfquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Mr & Mrs Smith is echt een vette film.
En Angelina Jolie is een lekker wijf!
Brad Pitt is idd een goed uitziende man, die tevens zeer goed kan acteren!quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:31 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik kan echt niet wakker worden..
Was iets te gezellig gisteravond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |