ohhh.. hail jerruhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan mijn schuld zijn, ik kan door slotjes heen posten.
Je bent gewoon jaloers dat je niet hoger staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:27 schreef Great_Expectations het volgende:
482. (482) Great_Expectations 12487 (+24)
Veel te hoog. Want het heeft natuurlijk iets triests, om in de top 500 te staan..
En daar horen eigenlijk nog 2687 posts van G_E bij en dan zou ik opeens op plaats 365 staan..
Neuh, jij was niet de laatste, dat was SAJquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neuh, jij was niet de laatste, dat was SAJ
wat een luxequote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
We wisten allang dat jij speciaal wasquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan ook door slotjes heenposten.
Voor jou is het wat meer bijzonderquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan ook door slotjes heenposten.
Skaai? Skaaiquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:35 schreef Jerruh het volgende:
we're flying hiiiigh
we'ere flying right up to the skaai!!!!
Janksmoel..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik verdrink in de dossiersen blijf maar treuzelen.. kan naar huis als ik et haf heb maar kan het echt niet meer aan...
No problemoquote:
heb je daar ook een speciaal organisator-pakje?quote:
Een kroontjequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
heb je daar ook een speciaal organisator-pakje?
En ook nog anaalroze!quote:
En een H voorop. Goh, raad eens of m'n collega dat met opzet had gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En ook nog anaalroze! [afbeelding].
hmm dunno nog geen eten in huis geloof ikquote:
17" is te klein..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
Zo....ff 26 flat screen 17" monitoortjes op gehaalt....
Vlarp...Nog een verjaardagskadootje hebben?![]()
quote:
Voor paarden moet je maar bij blubberzwijn zijn hoor...daar doe ik nie aan.quote:Maar anderzijds, een gegeven paard moet je nooit in de bek kijken
D? D van Drente? Goh wist niet dat ze daar aan technologie deden....dacht altijd dat Drente de plek was waar de mormonen leefde.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh, er zit een naar het schijnt grote producent van computerhardware en apparatuur in D. sinds kort
herhaal hem even danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef wonderer het volgende:
De laatste post van de nacht maken heeft dus GEEN zin want niemand leest het
Da's mooi cunt!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef Camoth het volgende:
Mijn ouders hebben besloten vandaag al thuis te komen![]()
En de party van vanavond aflassen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja; moet ik ineens hals over kop het hele huis fatsoeneren![]()
Haha, nou, toevallig geeft een vriend van me een party omdat ZIJN ouders gister zijn vertrokkenquote:
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd hadquote:
haha, geweldig!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd had![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, nou, toevallig geeft een vriend van me een party omdat ZIJN ouders gister zijn vertrokkenDus daar gaan we nog wel even heengaan
![]()
Ik was ermee begonnen toen ik nog in Amerika zat, dus ga maar na... Had nog heel wat voeten in aarde hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha, geweldig!![]()
Was je daar al lang op aan het doelen?![]()
(nou ga je details geven ook)
En dat doe je door?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ermee begonnen toen ik nog in Amerika zat, dus ga maar na... Had nog heel wat voeten in aarde hoor.
Maar goed, ik moet het nog in stijl afmaken voor Peet terugkomt.
Weet ik nog niet. Zal ik hem laten klaarkomen of niet? Dilemma's dilemma's...quote:
quote:Geachte heer D. Moore,
Hierbij bevestig ik de taxatieopdracht als onderdeel van de aankoopbegeleiding van De Aankooptaxateur.
Heb jij daar middels kaarsjes en andere toebehoren voor gezorgd...?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik word net gebelt! Ze hebben een lekke band en komen waarschijnlijk daardoor morgen pas![]()
Ja, je moet het natuurlijk wel zo aanpakken dat hij er geen trauma's aan overhoudt. Zou jammer zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal ik hem laten klaarkomen of niet? Dilemma's dilemma's...
Hij moet het natuurlijk wel lekker vinden, anders is zijn toekomst naar de klote
Wat denk je?! Alsof banden "toevallig" klappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij daar middels kaarsjes en andere toebehoren voor gezorgd...?
Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je moet het natuurlijk wel zo aanpakken dat hij er geen trauma's aan overhoudt. Zou jammer zijn![]()
Veel plezier!quote:
Dank jequote:
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.
*vanavond lekker verder gaat*
Had ik jou trouwens al gevraagd of je naar Castlefest gaat volgende week?
Ik ga voor de workshops van Tais Tengquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.
*klik*
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
Mwahah, je bent voor eeuwig verbonden met de homo's van FOK!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
nee ik ben nooit homo geweest dude.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?![]()
Aha, en ik ben geen "dude"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee ik ben nooit homo geweest dude.
Ik post hier toch nooit meer dus waarom zou ik mijn ava verbinden aan dit topic.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd had![]()
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo liefquote:
Pizzaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef wonderer het volgende:
Mocht jij kiezen wat je ging eten, Vlarp? En wat was het?
Wie is Arthur?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
Ja hoor, ik ben sowieso heel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohhhh.. jij schrijft homosexverhaaltjes homo-erotische literatuur
Nou ik ben geen maagd meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzo![]()
Had er eentje een keer die ik niet eens had aangeraakt, werd s'ochtends wakker; eerste wattie zei was: "Ik heb je tieten gezien"
Haha
Dat viel met Brad wel mee, eigenlijk. Maar ja, ik was net zo hard maagdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzo![]()
Had er eentje een keer die ik niet eens had aangeraakt, werd s'ochtends wakker; eerste wattie zei was: "Ik heb je tieten gezien"
Haha
Je kan er vanalles mee doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat viel met Brad wel mee, eigenlijk. Maar ja, ik was net zo hard maagdIk ging niet hyperventileren toen ik zijn pik zag, trouwens. Wel bijna. "Wat moet ik doen?!"
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:29 schreef error het volgende:
[..]
Nou ik ben geen maagd meer, maar ik zou ook gaan hyperventileren als ik je tieten zou zien
Uhh.. volgens mij bedoelde hij het iets andersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hier![]()
Error is geen echte homo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hier![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error is geen echte homo..
Ja, dat begin ik nou ook door te krijgenquote:
Nee ik ben biquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error is geen echte homo..
Zijn wij dan de enige die niet zijn uitgenodigd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze zijn zeker allemaal naar Vlarp z'n feestje toe.
Have fun!
Dat vreesde ik ook al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn wij dan de enige die niet zijn uitgenodigd?
Daar is het grootste feestvarken!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik haat feestjes. [afbeelding].
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar is het grootste feestvarken!
Je doet me nu trouwens denken aan:
"Ik haat smurfen!".
Kom maar op!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Rellen! Rellen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Dat heet dementie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Terwijl je dus naar Zaandam wilt...
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Maar volgens mij moet dat wel Echte Liefde zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
[fout]quote:
Timmah! Er is liefde in de lucht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Wel zoete, geen zoute ajb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rellen! Rellen!.
*popcorn pak*
Like big fat duh.quote:
Al een tijdje hoor. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Koekje d'r bij??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Ik kreeg alleen even een smsje hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah!
Daar hoor je je telefoon helemaal niet te stoppen!.
Kleine waxjes, grote waxjes...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een extra wasrekje nodig...
Of ik moet gewoon de hele dag door blijven wassen!.
Zwarte Markt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
Met was?quote:
Och, een uitje ruïne met een dagje Vinkenslag per gids uit V. doet een hoop!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
Waarom kom ik daar nou niet op?quote:
Een dagje Vinkenslag? Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och, een uitje ruïne met een dagje Vinkenslag per gids uit V. doet een hoop!
Die zijn net weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
He psst, zijn de homo's er nog?
Getsie nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
He psst, zijn de homo's er nog?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef Remix het volgende:
dat het maar snel mag drogen dan, met al die ANWB route lopers die morgen weer met hun handjuhs boven hun ogen naar binnen staan te gluren door je raam
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een dagje Vinkenslag? Nee dank je..
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?
Gotta love Mickey the Pikey!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
[/random thought]
Dan wordt ie denk ik opgevreten door een van die kampmormels die de autowrakken bewaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoi!!! Daar ben je opeens! Hoe gaat'ie??
En morgen kan ik weer met mijn emmertje naar buiten idden een theedoek op m'n hoofd... Maar ja, het kán gewoon niet dat het klootjesvolk mijn boxers en handdoeken ziet hangen!!
Zolang ie z'n hemd uit en z'n mond dicht laat.quote:
Of door de honden.quote:Dan wordt ie denk ik opgevreten door een van die kampmormels die de autowrakken bewaken.
Vindt Jelle dat wel goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef Remix het volgende:
Ik ken hem niet eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Remix het volgende:
[..]
Jelle is niet zo moeilijk hoor... ook eens proberen?
Je kent me te goed Nuvole.quote:
Nothing wrong with that.quote:
Dat vind ik dan weer wat minderquote:
Je zou het inderdaad niet zeggen.quote:
Ik ga meer voor donker en Italiaans.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Remix het volgende:
jij had liever een lekkere blonde fries gezien
Ik ga meer voor stoffig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor donker en Italiaans..
Al zijn die ook onverstaanbaar.
Doe maar weer vrolijk kijken en leuk mee doen enzo.quote:
Definieer het begrip stoffig eens voor de kindertjes thuis, Timmah.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Remix het volgende:
sja donker & italiaans & jelle dat gaat niet samen natuurlijk
quote:
Fryske duumkes?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Remix het volgende:
jij had liever een lekkere blonde fries gezien
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor donker en Italiaans..
Al zijn die ook onverstaanbaar.
Lastig... Lastig... Tis een uitstraling. Een gevoel. Een movement. Neem nou Nino uit Amelie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Definieer het begrip stoffig eens voor de kindertjes thuis, Timmah..
Mjah. Zou ik dan toch zo voorspelbaar zijn?quote:
Wat is daar mis mee?quote:![]()
Moet je ook even afwisselen af en toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
Anderhalf uur aan de telefoon met Dick
Zeer oor nu.
Ik moest ook typen, dus ik had alleen links tot mijn beschikking. En rechteroor met links vasthouden is irritant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moet je ook even afwisselen af en toe..
Hohoooiiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Remix het volgende:
[..]
haai! goed en met Wax?
Ja, al die vette vingers op de ramen, dat zorgt alleen maar voor frustraties, gelijk ff soppuh
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Lastig... Lastig... Tis een uitstraling. Een gevoel. Een movement. Neem nou Nino uit Amelie.
[afbeelding]
Stoffig.
quote:
Heb je weer aan de postpokon gezeten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
Post nou eens door!
Zit ik hier de hele tijd te F5en voordat ik weer iets heb om op te reageren..
Nah!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder.
Waar zat je nou?quote:
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik ben niet zo'n fan van koek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....
Ik zeg niks over jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.
Limburgsche Gemberkoekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van koek..
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caringquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg niks over jou
Je drinkt maar wijn tot je erbij neervalt hoormij hoor je niet
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caring.
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de pluquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HohoooiiHier ook goed!
Was leuk he maandag?
En morgen sta ik weer voor m'n raam te soppen iddNou ja, het valt nog mee, de vlekken
Misschien moet ik dat bordje stiekem gaan verplaatsen
quote:
Is dat Zwolliaans?quote:
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mocht jij vandaech enen kaneelstock bij den kruidenier haelen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Remix het volgende:
[..]
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de plu
Jij mag de volgende keer ook weer komen als het regent
Heb je je nog een beetje kunnen vermaken tijdens je lange rit richting noord/oost
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.. Ik heb vandaag geen kaneelstok gehaald... Ik moest werken.
.
*Erik van Muiswinkel als Anton Geesink mental image nu*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
......en wat zegt'ie dan? "Ik mos wark'n."
Op Wegh naar den ouden Beestjeschwinckel ben ik nietsch bijzondersch tegengeckomen eigenlijck. Den terugwegh was ook niet veel Soepsch. Den ouden Beestjeschwinckel daarentegen had weer de schoonste en olijckste katjesch en andere beestjesch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?
Ik verstond er geen moer van.quote:
quote:
Anton Waxx!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op Wegh naar den ouden Beestjeschwinckel ben ik nietsch bijzondersch tegengeckomen eigenlijck. Den terugwegh was ook niet veel Soepsch. Den ouden Beestjeschwinckel daarentegen had weer de schoonste en olijckste katjesch en andere beestjesch..
Toen gischteren den Amersfoortschen Heerenboer enen blik wierp op menig inbreng was den spanning paraat voor het vleeschmesch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Anton Waxx!
Pittoresk provinciaals, dit topic blijft.
DIe met die geitenwollensokkenfetisj bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen gischteren den Amersfoortschen Heerenboer enen blik wierp op menig inbreng was den spanning paraat voor het vleeschmesch..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?![]()
*mieuw*
*prrrrrrr......*
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?![]()
*mieuw*
*prrrrrrr......*
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
DIe met die geitenwollensokkenfetisj bedoel je?
Ghij bedoelt te zeghen dat hedenmorgen, het is namennnlijk al na middernaght, den moeke aan uwen bedstede staat om u met thee ene roghebrood te wecken daar u den zatherdag weer zult besteden aan onzen besten vrinden: den viervoetersch... Derhalve wensch ik u een welverdiende nachtruscht toe!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren..
Deze Timmah gaat zijn bed opzoecken. Half 7 gaat de wekker weer.
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
*PANG PANG*
Witte sokken met "vlekken", geitenwollensokken..Waxxer wat heb je toch met mensen met sokken??
Mogguh peepz
Dat komt deze kant op zag ik net!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hier
enorm onweer en regen
Modderworstelenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hier
enorm onweer en regen
En als je GEEN sokken draagt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!
Nee! Ik vind het hartstikke leuk dat jullie dit doen, echt! Maar ik kan het niet helemaal volgenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OCH weer iemand die over mijn spelling begindt??
Ik zat in een party tent op een BBQ met collega'squote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat komt deze kant op zag ik net!
Echt van dat onweer waarvan je net eigenlijk al dacht: als Waxxer dit meemaakt pist'ie in zijn broeck van angst??
Met gaelquote:
Oeh! Good question!quote:
Ik ben 26 en IK zeur niet als een ouwe lul.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
Verhalen uit den ouden doosch.
Opa Waxxer leescht voor..
Ik ben niet zo van het onweer.... Dus begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat in een party tent op een BBQ met collega's
En ik kan 7 kleuren stront figuurschijten als ik bliksem zie
Ze moesten allemaal lachen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 26 en IK zeur niet als een ouwe lul..
Maar opa Waxxer klinkt zo nostalgisch enzo. Van Vroegah.quote:Dusch den melancholiecken Waxxer leescht voor ende spamt vol.![]()
En als "den naeghels" wel oké zijn en hij draagt geen sokken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan checken we of den naeghels wel oké zijn.
Dan breng ik mijn ogen langzaam naar boven, en als ik de testikels door den stracken spijkerbroek kan zien zitten, wil het nog wel eens zo zijn dat ik iemand recht in zijn ogen aankijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En als "den naeghels" wel oké zijn en hij draagt geen sokken?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef Vlarp het volgende:
belachelijk!
Heb ik vakantie krijg ik alweer opdracht om een BBQ voor de afdeling te gaan regelen..
Opa Waxxer klinkt als een Duitse opa.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Maar opa Waxxer klinkt zo nostalgisch enzo. Van Vroegah.
Okay.. dit wordt ff te ingewikkeld voor mijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan breng ik mijn ogen langzaam naar boven, en als ik de testikels door den stracken spijkerbroek kan zien zitten, wil het nog wel eens zo zijn dat ik iemand recht in zijn ogen aankijk..
Wie wie wie?quote:
Wat een vent zeg die man van jou!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay.. dit wordt ff te ingewikkeld voor mij. Ik ga maar naar mijn man kijken.
*blub*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
alles ok hier...... valt er nog wat te beleven? of is iedereen over spoeld door het noodweer?
*mond-op-mond-beadem*quote:
beaverdingens..... neeeeeeeequote:
Wat een wonder dat IK iemand zo uit de losse pols herken!!quote:
Den boer heeft net zandzakken hierheender gebracht om voor den poort desch huizesch te leghen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
alles ok hier...... valt er nog wat te beleven? of is iedereen over spoeld door het noodweer?
Pinguindinges! Wat doet u nu?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beaverdingens..... neeeeeeee![]()
zwem zwem..... red red...... mond op mond beadem doe...... hart massage oh te laag wat voel ik nu?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren..
Deze Timmah gaat zijn bed opzoecken. Half 7 gaat de wekker weer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!
Die namen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....
Oh.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Beetje apart ja![]()
, maar daar hou ik van. Ik hou van een beetje freaky, geen doorsnee.
Neen, Bieschboschweuning.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die namen!![]()
Is het dan ook Beeverhuischen?
wie wie wie?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Beetje apart ja![]()
, maar daar hou ik van. Ik hou van een beetje freaky, geen doorsnee.
wat een mooie waagen.... beaverdingesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pinguindinges! Wat doet u nu?!.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Ach, het blijft beter dan knaagdierverblijf.quote:
En om op deze terug te komen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, het blijft beter dan knaagdierverblijf..
Dat beaam ik, den waeghen met fiksen remmen en enen flinken kudde knollen onder den metalieken plaet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En om op deze terug te komen:
Zoo eenen met de krachten ter grooten van die van vijfhonderdenzeeven paerden?
Ik stam dan ook af van een oud Protestants Hollandsch geslacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt DE naam om Oud-Hollandsch uit te spreken, maar die is geheim he?
Wel goed, ik was vandaag vrij.quote:Hoi G_E!Hoe was jouw dag voor het weekend??
quote:
Ach k denk zeg t evenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
like we care.....![]()
haaaaiiiiii CDP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorwaarts, ik zeg u!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat beaam ik, den waeghen met fiksen remmen en enen flinken kudde knollen onder den metalieken plaet!Waarmede wij door Germanië zullen kroeseren, op wegh naar Caerel den Grooten.
Protestantsch nog wel!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik stam dan ook af van een oud Protestants Hollandsch geslacht..
[..]
Wel goed, ik was vandaag vrij..
En hoe was jouw dag?.
Backenbaerdjens!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Overgrootverwachtingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |