17" is te klein..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:19 schreef Semisane het volgende:
Zo....ff 26 flat screen 17" monitoortjes op gehaalt....
Vlarp...Nog een verjaardagskadootje hebben?![]()
quote:
Voor paarden moet je maar bij blubberzwijn zijn hoor...daar doe ik nie aan.quote:Maar anderzijds, een gegeven paard moet je nooit in de bek kijken
D? D van Drente? Goh wist niet dat ze daar aan technologie deden....dacht altijd dat Drente de plek was waar de mormonen leefde.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:01 schreef Waxxer het volgende:
Goh, er zit een naar het schijnt grote producent van computerhardware en apparatuur in D. sinds kort
herhaal hem even danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:25 schreef wonderer het volgende:
De laatste post van de nacht maken heeft dus GEEN zin want niemand leest het
Da's mooi cunt!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:25 schreef Camoth het volgende:
Mijn ouders hebben besloten vandaag al thuis te komen![]()
En de party van vanavond aflassen?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja; moet ik ineens hals over kop het hele huis fatsoeneren![]()
Haha, nou, toevallig geeft een vriend van me een party omdat ZIJN ouders gister zijn vertrokkenquote:
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd hadquote:
haha, geweldig!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd had![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, nou, toevallig geeft een vriend van me een party omdat ZIJN ouders gister zijn vertrokkenDus daar gaan we nog wel even heengaan
![]()
Ik was ermee begonnen toen ik nog in Amerika zat, dus ga maar na... Had nog heel wat voeten in aarde hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha, geweldig!![]()
Was je daar al lang op aan het doelen?![]()
(nou ga je details geven ook)
En dat doe je door?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was ermee begonnen toen ik nog in Amerika zat, dus ga maar na... Had nog heel wat voeten in aarde hoor.
Maar goed, ik moet het nog in stijl afmaken voor Peet terugkomt.
Weet ik nog niet. Zal ik hem laten klaarkomen of niet? Dilemma's dilemma's...quote:
quote:Geachte heer D. Moore,
Hierbij bevestig ik de taxatieopdracht als onderdeel van de aankoopbegeleiding van De Aankooptaxateur.
Heb jij daar middels kaarsjes en andere toebehoren voor gezorgd...?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:25 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik word net gebelt! Ze hebben een lekke band en komen waarschijnlijk daardoor morgen pas![]()
Ja, je moet het natuurlijk wel zo aanpakken dat hij er geen trauma's aan overhoudt. Zou jammer zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zal ik hem laten klaarkomen of niet? Dilemma's dilemma's...
Hij moet het natuurlijk wel lekker vinden, anders is zijn toekomst naar de klote
Wat denk je?! Alsof banden "toevallig" klappenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij daar middels kaarsjes en andere toebehoren voor gezorgd...?
Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je moet het natuurlijk wel zo aanpakken dat hij er geen trauma's aan overhoudt. Zou jammer zijn![]()
Veel plezier!quote:
Dank jequote:
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.
*vanavond lekker verder gaat*
Had ik jou trouwens al gevraagd of je naar Castlefest gaat volgende week?
Ik ga voor de workshops van Tais Tengquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.
*klik*
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
Mwahah, je bent voor eeuwig verbonden met de homo's van FOK!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
nee ik ben nooit homo geweest dude.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?![]()
Aha, en ik ben geen "dude"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee ik ben nooit homo geweest dude.
Ik post hier toch nooit meer dus waarom zou ik mijn ava verbinden aan dit topic.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd had![]()
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo liefquote:
Pizzaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef wonderer het volgende:
Mocht jij kiezen wat je ging eten, Vlarp? En wat was het?
Wie is Arthur?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
Ja hoor, ik ben sowieso heel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |