Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, je moet het natuurlijk wel zo aanpakken dat hij er geen trauma's aan overhoudt. Zou jammer zijn![]()
Veel plezier!quote:
Dank jequote:
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Ik moet zeggen, die dubbele whisky hielp wel een hoop hoor. Toen ontspande hij eindelijk.
*vanavond lekker verder gaat*
Had ik jou trouwens al gevraagd of je naar Castlefest gaat volgende week?
Ik ga voor de workshops van Tais Tengquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef Camoth het volgende:
[..]
Mijn site, derde van boven, maar nee, ga niet.
*klik*
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
Mwahah, je bent voor eeuwig verbonden met de homo's van FOK!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:54 schreef woutabest het volgende:
wtf? wil ik mezelf uit de H halen, gaat dat niet eens meer
nee ik ben nooit homo geweest dude.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Waarom wil je eruit dan? Ben je hetero geworden ineens?![]()
Aha, en ik ben geen "dude"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:01 schreef woutabest het volgende:
[..]
nee ik ben nooit homo geweest dude.
Ik post hier toch nooit meer dus waarom zou ik mijn ava verbinden aan dit topic.![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam om kwart over vijf met de heugelijke mededeling dat ik eindelijk Arthur ontmaagd had![]()
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo liefquote:
Pizzaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:01 schreef wonderer het volgende:
Mocht jij kiezen wat je ging eten, Vlarp? En wat was het?
Wie is Arthur?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
Ja hoor, ik ben sowieso heel liefquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |