Daar is het grootste feestvarken!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik haat feestjes. [afbeelding].
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar is het grootste feestvarken!
Je doet me nu trouwens denken aan:
"Ik haat smurfen!".
Kom maar op!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Rellen! Rellen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Dat heet dementie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Terwijl je dus naar Zaandam wilt...
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Maar volgens mij moet dat wel Echte Liefde zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
[fout]quote:
Timmah! Er is liefde in de lucht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Wel zoete, geen zoute ajb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rellen! Rellen!.
*popcorn pak*
Like big fat duh.quote:
Al een tijdje hoor. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Koekje d'r bij??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Ik kreeg alleen even een smsje hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah!
Daar hoor je je telefoon helemaal niet te stoppen!.
Kleine waxjes, grote waxjes...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een extra wasrekje nodig...
Of ik moet gewoon de hele dag door blijven wassen!.
Zwarte Markt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |