Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou je wel lief en voorzichtig geweest zijn? Want hij was heel nerveus en gespannen enzo, zo lief
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohhhh.. jij schrijft homosexverhaaltjes homo-erotische literatuur
Nou ik ben geen maagd meerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzo![]()
Had er eentje een keer die ik niet eens had aangeraakt, werd s'ochtends wakker; eerste wattie zei was: "Ik heb je tieten gezien"
Haha
Dat viel met Brad wel mee, eigenlijk. Maar ja, ik was net zo hard maagdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:23 schreef Camoth het volgende:
[..]
Das altijd zo leuk aan maagdjes, gaan ze hyperventileren als ze je tieten zien enzo![]()
Had er eentje een keer die ik niet eens had aangeraakt, werd s'ochtends wakker; eerste wattie zei was: "Ik heb je tieten gezien"
Haha
Je kan er vanalles mee doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat viel met Brad wel mee, eigenlijk. Maar ja, ik was net zo hard maagdIk ging niet hyperventileren toen ik zijn pik zag, trouwens. Wel bijna. "Wat moet ik doen?!"
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hierquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:29 schreef error het volgende:
[..]
Nou ik ben geen maagd meer, maar ik zou ook gaan hyperventileren als ik je tieten zou zien
Uhh.. volgens mij bedoelde hij het iets andersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hier![]()
Error is geen echte homo.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
En jij bent homo? Wow, boost of selfconfidence hier![]()
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error is geen echte homo..
Ja, dat begin ik nou ook door te krijgenquote:
Nee ik ben biquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Error is geen echte homo..
Zijn wij dan de enige die niet zijn uitgenodigd?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ze zijn zeker allemaal naar Vlarp z'n feestje toe.
Have fun!
Dat vreesde ik ook al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn wij dan de enige die niet zijn uitgenodigd?
Daar is het grootste feestvarken!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik haat feestjes. [afbeelding].
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Daar is het grootste feestvarken!
Je doet me nu trouwens denken aan:
"Ik haat smurfen!".
Kom maar op!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Rellen! Rellen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg eens, Nuf, zoek je ruzie ofzo?.
Dat heet dementie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Terwijl je dus naar Zaandam wilt...
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Maar volgens mij moet dat wel Echte Liefde zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Heet het liefde als je na een ehm... uitstapje met een bepaald persoon pardoes op de intercity Alkmaar stapt?![]()
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
[fout]quote:
Timmah! Er is liefde in de lucht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:19 schreef Timmah het volgende:
Hoi Trouwens. Feli Vlarp
Wel zoete, geen zoute ajb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rellen! Rellen!.
*popcorn pak*
Like big fat duh.quote:
Al een tijdje hoor. Denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Koekje d'r bij??quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor. Denk ik.![]()
* telefoon trilt *
Oeh..
Ik kreeg alleen even een smsje hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah!
Daar hoor je je telefoon helemaal niet te stoppen!.
Kleine waxjes, grote waxjes...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een extra wasrekje nodig...
Of ik moet gewoon de hele dag door blijven wassen!.
Zwarte Markt natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |