quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Lastig... Lastig... Tis een uitstraling. Een gevoel. Een movement. Neem nou Nino uit Amelie.
[afbeelding]
Stoffig.
quote:
Heb je weer aan de postpokon gezeten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
Post nou eens door!
Zit ik hier de hele tijd te F5en voordat ik weer iets heb om op te reageren..
Nah!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder.
Waar zat je nou?quote:
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik ben niet zo'n fan van koek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....
Ik zeg niks over jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.
Limburgsche Gemberkoekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van koek..
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caringquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg niks over jou
Je drinkt maar wijn tot je erbij neervalt hoormij hoor je niet
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caring.
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de pluquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HohoooiiHier ook goed!
Was leuk he maandag?
En morgen sta ik weer voor m'n raam te soppen iddNou ja, het valt nog mee, de vlekken
Misschien moet ik dat bordje stiekem gaan verplaatsen
quote:
Is dat Zwolliaans?quote:
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mocht jij vandaech enen kaneelstock bij den kruidenier haelen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Remix het volgende:
[..]
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de plu
Jij mag de volgende keer ook weer komen als het regent
Heb je je nog een beetje kunnen vermaken tijdens je lange rit richting noord/oost
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.. Ik heb vandaag geen kaneelstok gehaald... Ik moest werken.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |