quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Lastig... Lastig... Tis een uitstraling. Een gevoel. Een movement. Neem nou Nino uit Amelie.
[afbeelding]
Stoffig.
quote:
Heb je weer aan de postpokon gezeten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
Post nou eens door!
Zit ik hier de hele tijd te F5en voordat ik weer iets heb om op te reageren..
Nah!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder.
Waar zat je nou?quote:
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!!Hij zit KOEK te eten!
Hij had ook coke kenne legge snuive (of komt er weer een rel zo?
) in de goot!
Ik ben niet zo'n fan van koek.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Qua situatie bedoel ik dan he.... Het had ook kunnen zijn klemzuipen in de stad of wat dies meer zij....
Ik zeg niks over jouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snuif geen coke. Nou ja, niet in de goot dan.
Limburgsche Gemberkoekquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van koek..
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caringquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg niks over jou
Je drinkt maar wijn tot je erbij neervalt hoormij hoor je niet
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit omgevallen maar thank you for caring.
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de pluquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HohoooiiHier ook goed!
Was leuk he maandag?
En morgen sta ik weer voor m'n raam te soppen iddNou ja, het valt nog mee, de vlekken
Misschien moet ik dat bordje stiekem gaan verplaatsen
quote:
Is dat Zwolliaans?quote:
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mocht jij vandaech enen kaneelstock bij den kruidenier haelen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Remix het volgende:
[..]
Jaaaa was zeker leuk!! Gelukkig geen natte kleertjes gehad zo knus bij jou onder de plu
Jij mag de volgende keer ook weer komen als het regent
Heb je je nog een beetje kunnen vermaken tijdens je lange rit richting noord/oost
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg Anton Pieck zeg.. Ik heb vandaag geen kaneelstok gehaald... Ik moest werken.
.
*Erik van Muiswinkel als Anton Geesink mental image nu*quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
......en wat zegt'ie dan? "Ik mos wark'n."
Op Wegh naar den ouden Beestjeschwinckel ben ik nietsch bijzondersch tegengeckomen eigenlijck. Den terugwegh was ook niet veel Soepsch. Den ouden Beestjeschwinckel daarentegen had weer de schoonste en olijckste katjesch en andere beestjesch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?
Ik verstond er geen moer van.quote:
quote:
Anton Waxx!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En onderweg heb je genoten van den aroma der zoethout, dat met enen kwartje op den terugweg naar het thuisadres gekocht is bij enen winkeltje vól lekkernijen zoals deze alleen nog in Zaandam bestaan, alwaar je hebt gescholen, daar het buiten gehoost heeft als nimmer tevoren? Want den eigenaar bood een onderdak aan en een warme wafel?
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op Wegh naar den ouden Beestjeschwinckel ben ik nietsch bijzondersch tegengeckomen eigenlijck. Den terugwegh was ook niet veel Soepsch. Den ouden Beestjeschwinckel daarentegen had weer de schoonste en olijckste katjesch en andere beestjesch..
Toen gischteren den Amersfoortschen Heerenboer enen blik wierp op menig inbreng was den spanning paraat voor het vleeschmesch.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Anton Waxx!
Pittoresk provinciaals, dit topic blijft.
DIe met die geitenwollensokkenfetisj bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toen gischteren den Amersfoortschen Heerenboer enen blik wierp op menig inbreng was den spanning paraat voor het vleeschmesch..
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?![]()
*mieuw*
*prrrrrrr......*
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je den katjesch nog gevoederd met een ambachtelijk vervaardigde vleeschmaaltijd? En hebben ten wandelenden tacken op je zoethout mogen vertieren? En volgensch afspraak heb je natuurlijk her en der beestjesch voor mijnen persoon gereserveerd met den achterliggenden gedachte dat enen Zwolschen persoon zeer gelukkig zal worden met enen kleinen, knuffelbaren viervoeter kan vertoeven in zijnen weuning?![]()
*mieuw*
*prrrrrrr......*
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
DIe met die geitenwollensokkenfetisj bedoel je?
Ghij bedoelt te zeghen dat hedenmorgen, het is namennnlijk al na middernaght, den moeke aan uwen bedstede staat om u met thee ene roghebrood te wecken daar u den zatherdag weer zult besteden aan onzen besten vrinden: den viervoetersch... Derhalve wensch ik u een welverdiende nachtruscht toe!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren..
Deze Timmah gaat zijn bed opzoecken. Half 7 gaat de wekker weer.
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
*PANG PANG*
Witte sokken met "vlekken", geitenwollensokken..Waxxer wat heb je toch met mensen met sokken??
Mogguh peepz
Dat komt deze kant op zag ik net!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hier
enorm onweer en regen
Modderworstelenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Wat een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hier
enorm onweer en regen
En als je GEEN sokken draagt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!
Nee! Ik vind het hartstikke leuk dat jullie dit doen, echt! Maar ik kan het niet helemaal volgenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OCH weer iemand die over mijn spelling begindt??
Ik zat in een party tent op een BBQ met collega'squote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat komt deze kant op zag ik net!
Echt van dat onweer waarvan je net eigenlijk al dacht: als Waxxer dit meemaakt pist'ie in zijn broeck van angst??
Met gaelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |