Och, een uitje ruïne met een dagje Vinkenslag per gids uit V. doet een hoop!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
Waarom kom ik daar nou niet op?quote:
Een dagje Vinkenslag? Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Och, een uitje ruïne met een dagje Vinkenslag per gids uit V. doet een hoop!
Die zijn net weg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
He psst, zijn de homo's er nog?
Getsie nee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
He psst, zijn de homo's er nog?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:40 schreef Remix het volgende:
dat het maar snel mag drogen dan, met al die ANWB route lopers die morgen weer met hun handjuhs boven hun ogen naar binnen staan te gluren door je raam
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een dagje Vinkenslag? Nee dank je..
Hoe moet ik dat weten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?
Gotta love Mickey the Pikey!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[random thought]
Kan iemand aan mij uitleggen waarom Brad Pitt die een zigeuner speelt die in een woonwagen woont, een Hermes riem van zo'n 400 euro draagt?.
[/random thought]
Dan wordt ie denk ik opgevreten door een van die kampmormels die de autowrakken bewaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik daar nonchalant een hondje ga uitlaten, wat gebeurt er dan?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoi!!! Daar ben je opeens! Hoe gaat'ie??
En morgen kan ik weer met mijn emmertje naar buiten idden een theedoek op m'n hoofd... Maar ja, het kán gewoon niet dat het klootjesvolk mijn boxers en handdoeken ziet hangen!!
Zolang ie z'n hemd uit en z'n mond dicht laat.quote:
Of door de honden.quote:Dan wordt ie denk ik opgevreten door een van die kampmormels die de autowrakken bewaken.
Vindt Jelle dat wel goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:56 schreef Remix het volgende:
Ik ken hem niet eensquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:04 schreef Remix het volgende:
[..]
Jelle is niet zo moeilijk hoor... ook eens proberen?
Je kent me te goed Nuvole.quote:
Nothing wrong with that.quote:
Dat vind ik dan weer wat minderquote:
Je zou het inderdaad niet zeggen.quote:
Ik ga meer voor donker en Italiaans.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Remix het volgende:
jij had liever een lekkere blonde fries gezien
Ik ga meer voor stoffig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor donker en Italiaans..
Al zijn die ook onverstaanbaar.
Doe maar weer vrolijk kijken en leuk mee doen enzo.quote:
Definieer het begrip stoffig eens voor de kindertjes thuis, Timmah.quote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef Remix het volgende:
sja donker & italiaans & jelle dat gaat niet samen natuurlijk
quote:
Fryske duumkes?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:11 schreef Remix het volgende:
jij had liever een lekkere blonde fries gezien
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga meer voor donker en Italiaans..
Al zijn die ook onverstaanbaar.
Lastig... Lastig... Tis een uitstraling. Een gevoel. Een movement. Neem nou Nino uit Amelie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Definieer het begrip stoffig eens voor de kindertjes thuis, Timmah..
Mjah. Zou ik dan toch zo voorspelbaar zijn?quote:
Wat is daar mis mee?quote:![]()
Moet je ook even afwisselen af en toe.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
Anderhalf uur aan de telefoon met Dick
Zeer oor nu.
Ik moest ook typen, dus ik had alleen links tot mijn beschikking. En rechteroor met links vasthouden is irritant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Moet je ook even afwisselen af en toe..
Hohoooiiquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:55 schreef Remix het volgende:
[..]
haai! goed en met Wax?
Ja, al die vette vingers op de ramen, dat zorgt alleen maar voor frustraties, gelijk ff soppuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |