Ik ben 26 en IK zeur niet als een ouwe lul.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
Verhalen uit den ouden doosch.
Opa Waxxer leescht voor..
Ik ben niet zo van het onweer.... Dus begrijp je helemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat in een party tent op een BBQ met collega's
En ik kan 7 kleuren stront figuurschijten als ik bliksem zie
Ze moesten allemaal lachen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben 26 en IK zeur niet als een ouwe lul..
Maar opa Waxxer klinkt zo nostalgisch enzo. Van Vroegah.quote:Dusch den melancholiecken Waxxer leescht voor ende spamt vol.![]()
En als "den naeghels" wel oké zijn en hij draagt geen sokken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan checken we of den naeghels wel oké zijn.
Dan breng ik mijn ogen langzaam naar boven, en als ik de testikels door den stracken spijkerbroek kan zien zitten, wil het nog wel eens zo zijn dat ik iemand recht in zijn ogen aankijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En als "den naeghels" wel oké zijn en hij draagt geen sokken?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef Vlarp het volgende:
belachelijk!
Heb ik vakantie krijg ik alweer opdracht om een BBQ voor de afdeling te gaan regelen..
Opa Waxxer klinkt als een Duitse opa.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Maar opa Waxxer klinkt zo nostalgisch enzo. Van Vroegah.
Okay.. dit wordt ff te ingewikkeld voor mijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan breng ik mijn ogen langzaam naar boven, en als ik de testikels door den stracken spijkerbroek kan zien zitten, wil het nog wel eens zo zijn dat ik iemand recht in zijn ogen aankijk..
Wie wie wie?quote:
Wat een vent zeg die man van jou!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay.. dit wordt ff te ingewikkeld voor mij. Ik ga maar naar mijn man kijken.
*blub*quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
alles ok hier...... valt er nog wat te beleven? of is iedereen over spoeld door het noodweer?
*mond-op-mond-beadem*quote:
beaverdingens..... neeeeeeeequote:
Wat een wonder dat IK iemand zo uit de losse pols herken!!quote:
Den boer heeft net zandzakken hierheender gebracht om voor den poort desch huizesch te leghen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
alles ok hier...... valt er nog wat te beleven? of is iedereen over spoeld door het noodweer?
Pinguindinges! Wat doet u nu?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beaverdingens..... neeeeeeee![]()
zwem zwem..... red red...... mond op mond beadem doe...... hart massage oh te laag wat voel ik nu?![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:11 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ick heb enighe trouwe viervoetersch voor je geselekteerd ende uitgezoght. Wakser, gij hoeft ze alleen nogh maar te bezightigen ende te selekteren..
Deze Timmah gaat zijn bed opzoecken. Half 7 gaat de wekker weer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Den sokken zeggen véél over den mensch, Desmondus draeck!
Die namen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....
Oh.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Beetje apart ja![]()
, maar daar hou ik van. Ik hou van een beetje freaky, geen doorsnee.
Neen, Bieschboschweuning.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die namen!![]()
Is het dan ook Beeverhuischen?
wie wie wie?!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Beetje apart ja![]()
, maar daar hou ik van. Ik hou van een beetje freaky, geen doorsnee.
wat een mooie waagen.... beaverdingesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pinguindinges! Wat doet u nu?!.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.
*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*aai*
Ach, het blijft beter dan knaagdierverblijf.quote:
En om op deze terug te komen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar den topic werd verloederd door den gezeur om den zeurbezigheid, dat beaam ik ten vollen monde, Nuvoleüs. Neen, dan prefereer ik toch enen vierwieler van Beiersche makelij....
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, het blijft beter dan knaagdierverblijf..
Dat beaam ik, den waeghen met fiksen remmen en enen flinken kudde knollen onder den metalieken plaet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En om op deze terug te komen:
Zoo eenen met de krachten ter grooten van die van vijfhonderdenzeeven paerden?
Ik stam dan ook af van een oud Protestants Hollandsch geslacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt DE naam om Oud-Hollandsch uit te spreken, maar die is geheim he?
Wel goed, ik was vandaag vrij.quote:Hoi G_E!Hoe was jouw dag voor het weekend??
quote:
Ach k denk zeg t evenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
like we care.....![]()
haaaaiiiiii CDP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorwaarts, ik zeg u!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat beaam ik, den waeghen met fiksen remmen en enen flinken kudde knollen onder den metalieken plaet!Waarmede wij door Germanië zullen kroeseren, op wegh naar Caerel den Grooten.
Protestantsch nog wel!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik stam dan ook af van een oud Protestants Hollandsch geslacht..
[..]
Wel goed, ik was vandaag vrij..
En hoe was jouw dag?.
Backenbaerdjens!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Overgrootverwachtingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |