ken ik jou dan toevallig? ik zat van 6 - 21 juli in Club Sediz!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Maiike het volgende:
Ben van 16 t/m 23 juli in Marmaris geweest. We zaten in Club Sediz, echt perfect appartement. 8 minuten van de barstreet en 5 minuten van het strand. Heb echt geweldige tijd daar gehad, was alleen net iets te kort. Welke clubs vonden jullie het leukst? Ik zeker de Mango! Alcohol was trouwens wel extreem duur, 7 Ytl. voor een biertje (4,20 e) was geen uitzondering.
ik was met Gogo, en ik ben naar kroegentochten, de Hamam, en Dutch nite en Clubbingnight geweest. Je kan het ook zelf gaan bekijken, maar het was wel gezellig en makkelijk om zo wat mensen te leren kennen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef Maiike het volgende:
Ja klopt, die tussenstop slaat echt nergens op. Behalve als je wel heel erg rookverslaafd bent ofzo (je stopt een minuutje of 15). Trouwens, zijn er mensen die met GoGo gaan of geweest zijn? Wij hebben namelijk helemaal geen activiteiten gedaan (behalve op een partyboot ofzo, tegenvaller!), maar wat vonden jullie hiervan? Kroegentoch enzo, dat is toch helemaal niet nodig, je kunt zelf ook wel ontdekken welke kroegen wel of niet leuk zijn.
Nou waar blijven die foto's???quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef energizer het volgende:
Trouwens Maiike, ik weet vrij zeker dat jullie recht onder ons zaten... (we hebben namelijk een 3 foto's recht van ons balkon naar beneden genomen... niets boeiends hoor, iemand in een blauwgroene bikini die chips eet alleen)
Wij gaan (maandag) ook met gogo, weet je toevallig nog hoe duur die activiteiten waren? En die Hamam, dat is toch zo'n massage'huis'?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef energizer het volgende:
[..]
ik was met Gogo, en ik ben naar kroegentochten, de Hamam, en Dutch nite en Clubbingnight geweest. Je kan het ook zelf gaan bekijken, maar het was wel gezellig en makkelijk om zo wat mensen te leren kennen.
Trouwens Maiike, ik weet vrij zeker dat jullie recht onder ons zaten... (we hebben namelijk een 3 foto's recht van ons balkon naar beneden genomen... niets boeiends hoor, iemand in een blauwgroene bikini die chips eet alleen)
wat voor informatie dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:02 schreef N-tertainment het volgende:
het wordt hier een beetje een slowchat. best wel jammer eigenlijk want ik was op zoek naar meer informatie omtrent Marmaris. ik ga er van 1-8 aug heen
Haha dat was mijn vriendinnetje, ze wil die foto's graag hebben. Kun je naar lynnie_87@hotmail.com sturen? (Haar mailadres)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef energizer het volgende:
[..]
ik was met Gogo, en ik ben naar kroegentochten, de Hamam, en Dutch nite en Clubbingnight geweest. Je kan het ook zelf gaan bekijken, maar het was wel gezellig en makkelijk om zo wat mensen te leren kennen.
ok, gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef Maiike het volgende:
[..]
Haha dat was mijn vriendinnetje, ze wil die foto's graag hebben. Kun je naar lynnie_87@hotmail.com sturen? (Haar mailadres)
Waar ga je werken in Marmaris dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef illusions het volgende:
ben net terug vandaag... ga in september weer terug om er te werken, en als het winter wordt in istanbul, echt zin in.
Welke boot?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Op een boot, achter de bar.. 5 dagen in de week boat-trips maken.
Ik zat ik Akasya.......maar daar zaten wij erg goed!! grootste appartement van het complex.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:42 schreef Topmaat het volgende:
Ik ben ook net van kwart over 6 vanavond terug.
Wat was het een topvakantie !!! Supergoed appartement (Sultan Maris) Alleen was de vakantie veel te kort.
Het uitgaan was ook super... vooral de MangoRembrand was wel leuk voor even een uurtje naar toe te gaan. En voor de rest waren de Joy, Greenhouse en nog wel een paar andere discotheken ook wel vet.
Het bier was idd heel duur maar ja... ik heb niet zo op die prijs zitten letten, daarvoor ben ik niet op vakantie.
Ik was ook nog 1 dag naar Long Beach gegaan, ik wou naar die Russische bar.. maar niet gevonden jammergenoeg![]()
Kan iemand mij vertellen waar die dan precies was... of misschien niet ver genoeg doorgelopen of wat dan ook.
En BigB... ik weet niet of je ook maar 8 dagen ging (of je bent er misschien nog), maar hoe vond jij het in Sultan Maris?
ja jezus, dat heb ik dus nog nooit ergens meegemaakt, alleen dus in de mango. Als je even geen drankje in je hand hebt dan vinden ze dat je op moet rotten, ook al heb je net daarvoor gedronken..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:07 schreef illusions het volgende:
Snap niet wat iedereen zo leuk aan de Mango vindt.. die gasten die er werken willen het liefst dat je je helemaal doodzuipt. Als je 2 keer een drankje weigert te kopen kicken ze je er al uit. Wij zijn er al een paar keer uit getrapt, en we geven echt niet weinig uit. Voor R&B/Hiphop ga ik naar Vizion, veel beter. Weliswaar wat rustiger maar je kan doen wat je wilt..en op zaterdag is het nog steeds goed druk.
Hier ben ik het dus echt niet mee eens, na in Alanya en Bodrum geweest te zijn durf ik wel haast te zeggen dat die Turken in Marmaris de meest vervelende waren van allemaal, zo opdringerig heb ik ze nog niet eerder meegemaakt, als je echt goeie mensen wilt hebben in Turkije dan kan ik je echt alleen maar Bodrum aanraden, die mensen daar zijn echt stukken beleefder en vriendelijker dan in de grotere badplaatsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:47 schreef illusions het volgende:
goeie mensen
Zelfde hier, KUTTENT.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja jezus, dat heb ik dus nog nooit ergens meegemaakt, alleen dus in de mango. Als je even geen drankje in je hand hebt dan vinden ze dat je op moet rotten, ook al heb je net daarvoor gedronken..
en idd is er ook vrij weinig variatie in muziek in de barstreet.. of ze draaien trance of R&B..
Supergoed Appartement !!!quote:
Goed bezig!!! Wat vind jij van het appartement?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef Maichel het volgende:
Ik ben er nu en het ıs echt tof! Zit ın appartement Sultan Maris![]()
Ik ben ook met Peter Langhout naar Golden Orange geweest, alleen vanaf Rotterdam. We vlogen met Onur Air, maar volgens mij vliegt Peter Langhout vanaf alle Nederlandse luchthavens met Onur. Golden Orange is wel redelijk, alleen staat de muziek nogal hard aan bij de poolbar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef djdano het volgende:
Wij gaan 24 september vanuit eindhoven naar appartement golden orange. Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt vanaf eindhoven. (als je met peter langhout gaat) Ik zie namelijk net dat fly air en onur air goede kanshebbers zijn. Aangezien fly air niet eens meer in het franse luchtruim mag komen lijkt me dat niet zo'n goede optie.
Verder ben ik 4 jaar geleden in marmaris geweest en vond ik het zeker wel top. Alleen toen waren de drankprijzen een stuk lager dan hier. Is het zo duur geworden dan?
Las dat je 24 september gaat. Welk hotel/appartement zit je en met wie ga je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef djdano het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat Peter langhout niet meer met Onur vliegt, dus dat is wel lekker. Vind de bierprijs wel echt een grote tegenvaller. Toen ik er was koste een biertje volgens mij de helft van hier in nederland.
4,20 vind ik echt te gek persoonlijk. Maar iemand nog leuke dingen gedaan daar? Hoe is het raften, de jeepsafari enz?
De berebootquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Wij dachten van baggeren ofzo.. (Die rode boot bedoel je toch? Die wel ver weg was)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Ohja? ik dacht dat Marmaris ook vet stappen was ? bedankt voor de tipquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef mrcool het volgende:
Geen idee, ben nooit in Kreta geweest. Als je naar Turkije wilt om te gaan stappen raad ik je Alanya aan!
Ben in Marmaris, Bodrum en Alanya geweest en qua uitgaan is dit toch wel mijn top 3:quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohja? ik dacht dat Marmaris ook vet stappen was ? bedankt voor de tip
grappig... ik hoor van vrij veel mensen die vorig jaar naar Marmaris geweest zijn dat ze dit jaar naar Chersonissos gaan. (wij inclusief)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Topmaat het volgende:
Marmaris vond ik echt super om uit te gaan. Veel beter dan Salou/Lloret iig.
Ik ga dit jaar naar Kreta (Chersonissos)... kben benieuwd of het daar een beetje leuk uitgaan is.
Het meeste is er trance heb ik gehoord. Ik heb zelf het liefst ook wat R&B, maar ja. Ik zal het allemaal wel zien
Dat is in de zomer toch wel opgelost lijkt mij...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef peksin het volgende:
Zijn er nog mensen die niet meer gaan vanwege de vogelgriep? Wij namelijk wel wrs, verdomme.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Maiike het volgende:
Ben van 16 t/m 23 juli in Marmaris geweest. We zaten in Club Sediz, echt perfect appartement. 8 minuten van de barstreet en 5 minuten van het strand. Heb echt geweldige tijd daar gehad, was alleen net iets te kort. Welke clubs vonden jullie het leukst? Ik zeker de Mango! Alcohol was trouwens wel extreem duur, 7 Ytl. voor een biertje (4,20 e) was geen uitzondering.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Topmaat het volgende:
Marmaris vond ik echt super om uit te gaan. Veel beter dan Salou/Lloret iig.
Ik ga dit jaar naar Kreta (Chersonissos)... kben benieuwd of het daar een beetje leuk uitgaan is.
Het meeste is er trance heb ik gehoord. Ik heb zelf het liefst ook wat R&B, maar ja. Ik zal het allemaal wel zien
Dit is geen Chersonissos topicquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Silvia1 het volgende:
Het uitgaan in Chersonissos is erg leuk. Zeker bij Bio Bio is het leuk. Maar Bob'saloon is ook erg leuk!!
[..]
maar Kreta (chersonissos) is toch wel een stukje duurder dan Turkije (appartement dan)....in Chersonissos betaal je voor 12 dagen in een appartement met alle kosten (vliegticket/etc) zo'n 700 euro.........quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef energizer het volgende:
[..]
grappig... ik hoor van vrij veel mensen die vorig jaar naar Marmaris geweest zijn dat ze dit jaar naar Chersonissos gaan. (wij inclusief)
Toevallig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar Kreta (chersonissos) is toch wel een stukje duurder dan Turkije (appartement dan)....in Chersonissos betaal je voor 12 dagen in een appartement met alle kosten (vliegticket/etc) zo'n 700 euro.........![]()
Er zitten wel een aantal openlucht discotheken bij, echt hele goeie! Redelijk groot ook allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef jap85 het volgende:
Wij willen misschien ook wel naar marmaris, het gaat vooral om het uitgaan dus dat zit dus wel goed als ik het zon beetje lees. Maar hoe zit het met de grootte van de discotheken? vergelijkbaar met chersonissos of zijn ze wat groter? (vond de meeste daar net wat te klein eigenlijk)
Dit klinkt raar!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef face-man het volgende:
autoradio op de boot
Een oplader op zonne energie mee ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef face-man het volgende:
Je hebt heel veel van die boten in de haven van Marmaris. Wij waren met een vriendenkoppel van 11 personen. Gewoon met ze 11-en zo'n boot gehuurd (normaal voor 60 mensen) en de hele dag gefeest en gezopen voor maar 20 euro pp. Hadden eigen muziek mee (iPod van vriend op autoradio op de boot aangesloten)... Als je met een flink koppel bent is dat zeker een aanrader!
Ik snap wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef face-man het volgende:
ja gewoon een radio uit een auto op een boot snappie
ik zat ook in Club Sediz en ik weet niet meer of er een flonder was (niet direct aan de voorkant in ieder geval, misschien vanaf de zijkant). Verder is er wel een lift (maar daar past maar 1 rolstoel tegelijk in).quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Silvia1 het volgende:
Hallo,
Mijn zus en ik willen in september naar Club Sediz toe. Wij zitten allebei in een rolstoel en zoeken dus een appartement dat toegankelijk voor ons is.
Nu heb ik ergens over dit appartement gelezen dat het goed rolstoeltoegankelijk is, maar ergens anders lees ik dat er 6 treden bij de ingang is.
Zou iemand mij kunnen vertellen dit appartement toegankelijk is voor ons?? Als er bij de ingang een flonder is, is het geen probleem. Zijn er voor de rest nog treden in het appartement??
Ik hoop reactie te ontvangen dat gestuurd kan worden naar silvia.scholten@quicknet.nl.
Alvast bedankt.
Silvia Scholten
[..]
Ik persoonlijk vond Alanya leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar is Marmaris nou leuker of Alanya
Is me helemaal niet opgevallen. Ik denk dus dat het wel meevalt.. ik heb trouwens ook niet veel turken gezien tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallenwant als ik iets haat is het dát
![]()
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Gelderland het volgende:
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Nee daar kunnen ze blijkbaar wel normaal en beschaafd doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallenwant als ik iets haat is het dát
![]()
nee Kreta vonden we te duur...betaal je zo al zo'n 700-750 euro....maar wij gaan miss wel naar Turkeyy ff kijken hoe het met de vogelgriep gaat. Want in Turkije heb je al appartement voor zo'n 550-600quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar![]()
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
Kan jij mn vrienden niet overtuigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
Bron?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbiedenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
verhaaltje
Alle kranten in Nederland. Toevallig heb ik het uit het Algemeen Dagblad, maar het heeft ook 100% zeker in De Telegraaf gestaan. Ik ga i.i.g. volgende zomer weer lekker een maandje naar Turkije. Tenzij je een paar weken stage gaat lopen bij een kippenboer in de middle of nowhere, zou ik me niet ongerust maken.quote:
Voeg anders ff toe op MSN: tim_dntz *@* hotmail.comquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Topmaat het volgende:
[..]
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbiedenals je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.
Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zoLeuke middagen gehad daar !
We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.
Nog iets weten? Zegt u het maar.
Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
Gewoon wat infoHoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..
En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt)![]()
Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....
Ik hoor 't wel
waar boek je dan bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 16:22 schreef illusions het volgende:
Zelf boeken is niet zo moeilijk, en al helemaal niet in Turkije. Reisbureau is onzin als je al naar een oppertoeristisch gebied gaat, dan schepen je alleen maar af. Het enige "voordeel" wat jij misschien hebt is een kroegentocht.. maar voor de rest betaal je ook nog eens 3x zoveel.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Iemand bij Cosmopolitan geweest?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.vakantiereiswi(...)g/9431/cosmopolitan/quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Ken ik jaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.vakantiereiswi(...)g/9431/cosmopolitan/
Als je geen ervaringen van de mensen hier krijgt, is dat altijd nog een goede leidraad..
waar heb je dat nou weer gehoord?? is echt niet verboden dus..quote:Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef amarena het volgende:
De verkopers zijn best opdringerig maar het is Marmaris verboden om de touristen te lokken dus je kunt er een stuk beter lopen dan in andere Turkse steden.
Ik ben vorige week teruggekomen,wij verbleven ook in Sultan.Ik ben er zeer over te spreken,nette kamers(niks bijzonders),vriendelijke mensen die er werken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.
Allereerst over Sultan Maris. Het appartement is prima. Het enige waar je mee op moet passen is een kamer op de bovenste verdieping. Wij hadden dat in eerste instantie en die kamers zitten recht onder het dak wat betekent dat het er echt een sauna is. De airco trok het gewoon niet om die kamer koel te krijgen. Na 1 nacht buiten te hebben geslapen (bij het zwembad) hebben we een andere kamer gevraagd en kregen we er 1 op de begane grond.
Het zwembad is prima. Overdag draaien ze er leuke muziek en kun je betaalbaar eten en drinken. In het restaurant hebben ze ook prima eten.
De afstand tot het centrum is idd vrij groot. Wij zijn altijd van het lopen voor en na het stappen dus wij liepen het altijd in ongeveer 25 minuten. Wanneer je echt te veel gezopen hebt is het wel kut om dat hele eind te lopen.
Bij ons zaten er wel wat jongeren maar met name toch gezinnen. Vooral engelse gezinnen die dan 's avonds bij de shows alle dansjes kenden en fanatiek mee gingen doen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaan er zo weinig dit jaar naar Marmaris ?![]()
denk dat er nog genoeg gaan hoor...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom gaan er zo weinig dit jaar naar Marmaris ?![]()
Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:52 schreef Gelderland het volgende:
[..]
denk dat er nog genoeg gaan hoor...![]()
![]()
precies, en er gaan ook heus wel een beetje mensen hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ers
Ben er zelf niet geweest maar Icmeler schijnt wel een mooi strand te hebben. Weet niet zeker of de Dolmus tot zo ver komt, anders pak je een taxi of een taxiboot erheen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef pyter het volgende:
En ik ga volgende week dinsdag er 12 dagen naar toe, t/m 22 juli. We zitten in appartementen Nirvana. Iemand misschien ervaringen daarmee? En zijn er nog mensen die hele goeie strandjes kennen waar je met de dolmus (hoe heet dat ding ook alweer?) voor een paar centen naartoe kan?
Dan zit ik bij jou in het vliegtuigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:58 schreef Silenus het volgende:
Volgende week zaterdag vertrek ik om 04:40u vanaf Schiphol. Mooie tijd! (dwz: lekker zuipen vantevoren)
Hoe/waar moet je heen voor het (lekkere) strand... het strand bij de barstreet in de buurt schijnt toch niet goed te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef pyter het volgende:
Ben gistermiddag weer teruggekomen uit Marmaris. Helaas. Echt een geweldige vakantie gehad in Turkije en Marmaris. Hele toffe plaats, heel veel te doen, ontzettend leuk stappen, prachtig weer, lekkere zee en strand (Icmeler), leuke uitstapjes (parasailen, Rhodos, Haman, boottocht). Zucht, ik wil terug.
Heb je vragen, stel ze, ik beantwoord ze graag!
Zijn dat users hier ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben net terug uit Marmaris :w !
heb nog emmykuhhh en krizteltjuhhh gemeet daar!
later komt hier nog wel een verhaaltje
Krizzeltjuhh, Emmykuhh en Paultjuhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Krizteltjuhhh, Emmykuhhh en ik
dat zei ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:00 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Krizzeltjuhh, Emmykuhh en Paultjuhh![]()
![]()
haha snap ik maar vond dat jouw naam ontbrak uit t "uhh" rijtjequote:
so truequote:Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
haha snap ik maar vond dat jouw naam ontbrak uit t "uhh" rijtje![]()
Wanneer zijn jullie daargeweest dan ? Ik ben sinds afgelopen zondag terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Krizteltjuhhh, Emmykuhhh en ik
Wat vond jij dan wel leuk ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie daargeweest dan ? Ik ben sinds afgelopen zondag terug.
Die foto is genomen in de Greenhouse zie ik. Daar vond ik echt geen hol aan.
Mango, Joy en een discotheek met een ietwat Griekse naam (kom er ff niet op)quote:
Haha omg had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:17 schreef Rumboon het volgende:
Ben een weekje terug uit Marmaris. Super tijd gehad! Verblijf bij appartementen Club Sediz. Mocht je 's nachts een meisje mee naar je appartement willen nemen (wat niet mag in Club Sediz) dan is het misschien handig om te weten dat de kerel achter de balie is om te kopen.Ideaal!
Als discotheek is vooral de Joy een absolute aanrader. Lekker gek doen tot diep in de nacht...Wat gaaf!!
Ik wil terrrruuuugggg!!!!!
Wij zijn donderdag teruggekomen. We zijn ook niet zoveel in Gr House geweest. oa in Joy, Mango (ja die schuurtent) En indrinken deden we cheapcheap in Beverly Hills. Waar heb jij gezeten dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie daargeweest dan ? Ik ben sinds afgelopen zondag terug.
Die foto is genomen in de Greenhouse zie ik. Daar vond ik echt geen hol aan.
Kutvakantie gehadquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Wij zijn donderdag teruggekomen. We zijn ook niet zoveel in Gr House geweest. oa in Joy, Mango (ja die schuurtent) En indrinken deden we cheapcheap in Beverly Hills. Waar heb jij gezeten dan?
Voor die 15 euro zaten de remmen er niet bij ingegrepen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef paultjuhhh het volgende:
We hadden trouwens jeepsafari gedaan en het scheelde weinig of er waren doden gevallen bij 1 jeep waren de remmen kapot![]()
De jeep reed zo een klein dalletje in frontaal tegen een auto op ! de jeep kantelde bijna om maar bleef net staan , gelukkig kwamen de mensen met de schrik vrij en hadden ze alleen wat blauwe plekken...
dus
Het was idd 15 euro preciesquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Voor die 15 euro zaten de remmen er niet bij ingegrepen hoor
Lees altijd de kleine letterts
Wij hadden ook een jeepsafari voor 15 euro hehe...Om de 1,5 kilometer stoppen om bij Ome Mustafa naar zijn honingverzameling te kijken (en natuurlijk kon je wat kopen!) om vervolgens bij tante Fatima even verderop weer mooie tapijten aan te schaffen. Beetje tegenvaller.quote:
hadden jullie ook met waterpistolen en zulksquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wij hadden ook een jeepsafari voor 15 euro hehe...Om de 1,5 kilometer stoppen om bij Ome Mustafa naar zijn honingverzameling te kijken (en natuurlijk kon je wat kopen!) om vervolgens bij tante Fatima even verderop weer mooie tapijten aan te schaffen. Beetje tegenvaller.
Maar qua uitgaan was het Mooiste van het Mooiste natuurlijk de Rembrandt!![]()
Zo lekker fout.![]()
Wel een sterke uitsmijter hadden ze daar he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Joy was leuk maar niet voor heeeeeeeeel lang vond ik nooit langer dan een 3 kwartier ofzo kon ik me er vermaken
Ja, dat was op zich nog wel lachen. Die tering-Engelsen van de jeep afmeppen door gewoon 5 liter flessen met water tegen hun hoofd aan te gooien. (Het was toch een water gevecht...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hadden jullie ook met waterpistolen en zulks
Die gast was fout en laf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel een sterke uitsmijter hadden ze daar he?![]()
[afbeelding]
ik heb uitsmijters gezien, bij rembrandt en Arena, en die waren echt niet laf, integendeelquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die gast was fout en laf.
Was er ineens knokken daar. Staat ie eerst wat toe te kijken en pas toen het af was gelopen durfde ie in te grijpen. Stakker
Vaag ik heb maar 1 ruzie gezien in heel de vakantie in de rembrandt ja en een turk op straat werd beetgehouden omdatie wat gejat had ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:55 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
ik heb uitsmijters gezien, bij rembrandt en Arena, en die waren echt niet laf, integendeelHeb me echt verbaasd daarover
..... was paar x knokken en die doken er boven op en begonnen ook gewoon te slaan op alle gasten die zich er mee bemoeide en die gasten werden flink hard eruit geknikkerd. Ik vond het maar vieze, gluiperige gastjes.... stonden beetje met meiden te flirten ondertussen (vooral bij de rembrandt) en als je op 't einde geen fooi gaf keken ze je boos aan en pakte ze je soms nog eens bij je arm ook....
![]()
![]()
Overigens toch aardig wat (kleine) knok-partijtjes gezien..... .ook paar x mensen helemaal bebloed op straat ensow![]()
was dat ff kijken woensdag ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Laatste avond dat we uitgingen werden alle taxis aangehouden omdat daders van een steekpartij? ervandoor waren gegaan per taxi.
Wij lopen nog langs die boulevard af, serieus een bloeddruppel spoor (vers) van misschien wel een Kilometer. Echt wazig.
Nee ik ben al terug van zondag een week geleden, en dat moet vrijdags gebeurd zijn. Dus niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
was dat ff kijken woensdag ofzoToen zagen we in de barstreet (ergens op 't einde) rond een uur of 4.00 ook een flink bebloede man kruipend op de grond.... leek ook wel een steekwond ofzo te hebben in zijn rug en z'n hele kop zat onder het bloed.. (t-shirt ook kapot) was er volgens mij uitgeflikkerd bij de Arena.... we zijn daarna gewoon met onze groep (6 gasten) naar 't hotel gelopen, en weten dus niet of die kerel nog over de boulevard gelopen is
. Overigens stond er al wel wat politie bij, die alleen maar toekeek en niet naar 'm toeging
![]()
verder vond ik Marmaris echt leuk!
gaat weer goedquote:Onur Air crasht tegen sleepwagen
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: Novum
Gepubliceerd: maandag 7 augustus 2006 @ 22:33
Icoon Vervoer Gisterenavond crashte een vliegtuig van de Turkse vliegtuigmaatschappij Onur Air nog voordat het opgestegen was. Het vliegtuig botste op een sleepwagen die vliegtuigen begeleidt van de taxibaan. Volgens Schiphol is er geen sprake geweest van een onveilige situatie, maar het toestel moet wel aan de grond blijven voor nadere inspectie. Het vliegtuig is licht beschadigd en moet gerepareerd worden.
De passagiers van de vlucht moesten een nacht in een hotel verblijven, maar werden vandaag alsnog naar hun bestemming in Turkije gebracht. Schiphol stelt een onderzoek in naar de oorzaak van het ongeluk. Onur Air benadrukte dat het toestel dat dit keer crashte een ingehuurd toestel was met ingehuurd personeel.
Onur Air komt wel vaker met gebreken in het nieuws. Vorige maand raakte een toestel van Onur Air nog beschadigd bij de landing op Rotterdam Airport. Aan het begin van het jaar was een vliegtuig van de maatschappij van een landingsbaan gegleden. Vorig jaar kreeg de maatschappij zelfs enkele weken een landingsverbod opgelegd, nadat diverse mankementen geconstateerd waren aan de vliegtuigen.
Je moet je niet zo druk maken. Als t uitgaan leuk is, ook al is t niet je muziekgenre, is t toch goed. Dat t eten ranzig is boeit niet, eet je toh n pizza. Baden kun je ook aan de zee, plaats genoeg. Maak je niet druk joh, daar heb je heel de rest van t jaar nog voor!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kutvakantie gehad
Hotel was gewoon kut. Uitgaan was wel leuk, maar toch minder dan Alanya.
Joy was echt te gek, alleen jammer dat degene met wie ik daar was niet zo van die muziek houden. Ik vind dat echt te gek. Daarom 7 dagen in de Mango geweest. Ietwat te hoog R&B gehalte![]()
Iedereen loopt zo te mekkeren over de turken om meisjes heen je moet gewoon wat beter om je heen kijken en iets beter je best doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
wij vlogen met MartinAir.... gelukkig geen Onur Ar.
wat ik wel irritant aan Marmaris vond was de Turken in bepaalde discotheken. Die stonden gewoon soms met 4-5 man om 1 meisje heen... en ook in de Vizion was dat zo ...
wie het gekst deed kreeg de aandacht van een (hollandse dame). Stond vaak ook zo'n gek klein turkje te dansen, gewoon lachwekkend. En die meiden maar mee dansen
. Die gast was echt 1.40 ofzo
![]()
Verder vond ik het strand van Marmaris zelf en Icemeler niets verschillen...we lagen daarom ook altijd op Marmaris-strandvoor 15.00 lira bedjes voor met z'n 6en
Precies Paulus, een echte koning kan die meiden zo ook wel versieren. Alsof dat daar zo moeilijk was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Iedereen loopt zo te mekkeren over de turken om meisjes heen je moet gewoon wat beter om je heen kijken en iets beter je best doen
Ik heb genoeg vrije meisjes gezien en vooral russische meisjes die alleen waren alleen kunnen die 0.0 engelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies Paulus, een echte koning kan die meiden zo ook wel versieren. Alsof dat daar zo moeilijk was.
Ik heb daar ook nog een knap Russisch meisje versierdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrije meisjes gezien en vooral russische meisjes die alleen waren alleen kunnen die 0.0 engels
Nee niet persee maar het kan handig wezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Silenus het volgende:
Ja maar goed je hoeft ook niet met ze te gaan praten he.
Ik ook! En ik ga binnenkort met een maat (die met haar vriendinnetje ging) naar Moskou. LOLquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:19 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een knap Russisch meisje versierd![]()
Ja hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:01 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ga binnenkort met een maat (die met haar vriendinnetje ging) naar Moskou. LOL
pics ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Rumboon het volgende:
Nou nee...Eerder hadden we het ook al aangelegd met van die Russiche chicks en dat waren dozen idd. Alles voor ze betaald, maar dan ook wel de vruchten van geplukt![]()
Deze dames spreken vloeiend Engels, studeren aan de uni van Moskou en stonden erop dat ze voor hun eigen drankjes betaalden etc. Independent women dus (met dank aan hun pappie en mammie). Maar dat boeit niet. Wij gaan naar Moskou
vet, hoe oud?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Rumboon het volgende:
Nou nee...Eerder hadden we het ook al aangelegd met van die Russiche chicks en dat waren dozen idd. Alles voor ze betaald, maar dan ook wel de vruchten van geplukt![]()
Deze dames spreken vloeiend Engels, studeren aan de uni van Moskou en stonden erop dat ze voor hun eigen drankjes betaalden etc. Independent women dus (met dank aan hun pappie en mammie). Maar dat boeit niet. Wij gaan naar Moskou
Ja en mijn vrienden zijn eroverheen geweest. Maar ik ben niet zo van de gengbengquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:18 schreef Rumboon het volgende:
Was jij dat?
Gezellig om de beurt er overheenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja en mijn vrienden zijn eroverheen geweest. Maar ik ben niet zo van de gengbeng
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gezellig om de beurt er overheen!
Hoe weet je dan dat het triest was?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat was de rembrandt eigenlijk?
Die NL toko ? Triest, 0x naar binnen geweest.
Dan ben je flink genaaid want die bedjes zijn gratis, tenzij je je eigen fles water mee hebt en niks bij hun tentje besteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
wij vlogen met MartinAir.... gelukkig geen Onur Ar.
wat ik wel irritant aan Marmaris vond was de Turken in bepaalde discotheken. Die stonden gewoon soms met 4-5 man om 1 meisje heen... en ook in de Vizion was dat zo ...
wie het gekst deed kreeg de aandacht van een (hollandse dame). Stond vaak ook zo'n gek klein turkje te dansen, gewoon lachwekkend. En die meiden maar mee dansen
. Die gast was echt 1.40 ofzo
![]()
Verder vond ik het strand van Marmaris zelf en Icemeler niets verschillen...we lagen daarom ook altijd op Marmaris-strandvoor 15.00 lira bedjes voor met z'n 6en
Dan ben jij nog meer genaaid. Het was niet overal gratis. En als je je eigen fles water meeneemt is nog altijd goedkoper dan geen fles water meenemen en bij hun drinken bestellen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan ben je flink genaaid want die bedjes zijn gratis, tenzij je je eigen fles water mee hebt en niks bij hun tentje besteld.
Omdat ik niet moest betalen ben ik nog meer genaaid? Interessante denkwijze.quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dan ben jij nog meer genaaid. Het was niet overal gratis. En als je je eigen fles water meeneemt is nog altijd goedkoper dan geen fles water meenemen en bij hun drinken bestellen.
Je zegt tegen ons dat het raar zou zijn ("Je bent Nederlander of je bent het niet he") dat wij in de supermarkt drinken zouden gaan halen.... en zelf ben je te beroerd om een paar euro voor een strandstoel te betalen waar je een hele dag op kan liggen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat ik niet moest betalen ben ik nog meer genaaid? Interessante denkwijze.
Ja, het is goedkoper om de hele dag op een meegenomen fles ijswater te leven wat na 2 uur al warm is, tuurlijk. Maar die bedjes zijn echt wel gratis, tenzij je gewoon helemaal geen eten of drinken haalt bij de tent waar je voor ligt. Of lopen jullie liever af en toe op en neer naar de supermarkt?Je bent Nederlander of je bent het niet he.
Ok, wij namen ook wel vaak een fles mee, maar je koopt altijd wel wat bij de tent waar je ligt, en als ze dan een paar euro (!!) voor zo'n bedje gaan vragen zou ik 'm op z'n snor spugen.Scheelt ook dat wij een hotel aan 't strand hadden, maargoed.
nee 3e keer, waarvan 2e keer marmaris, wel eerste keer voor m'n vriendinquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof. Is het je eerste keer naar Turkije?
Als je denkt dat Bodrum veel verschil zal zijn, dan help ik je bij deze uit de droom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Marioow het volgende:
Ben vorig jaar geweest, was opzich wel leuk hoor alleen hotel viel wat tegen. Net als de prijzen in de horeca je betaald bijna overal tegen de 5 euro voor een biertje. Daarom dit jaar maar weer Bodrum.
Niet op de terugweg, dan rijden die niet meer. Taxi is ook niet zo heel duur, als je toch met zijn 4-en of zo erin zit. Een paar euro per persoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:12 schreef RounderX het volgende:
je kan toch ook gewoon een dolbus nemen?
in Bodrum rijden dolmus 24 uur per dag..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:02 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Niet op de terugweg, dan rijden die niet meer. Taxi is ook niet zo heel duur, als je toch met zijn 4-en of zo erin zit. Een paar euro per persoon.
Ik heb geen ervaring met dolmusjes in alanya, wel in marmaris, maar ik denk dat als je met de dolmus gaat dat je wel een behoorlijke tijd onderweg bent. Veel tussenstops en zo enorm snel gaan die busjes ook weer niet. Mijn ervaring met taxi's is dat ze niet zo heel goedkoop zijn in turkije.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:04 schreef dapluiz het volgende:
Misschien simpel vraagje, maar hoe zit het met taxi's en/of dolmusjes in turkije als je wat langere afstanden gaat rijden ? Mijn vriendin en ik zitten nu te twijfelen tussen een uitgebreider hotel wat alleen 33 km van alanya ligt of een hotel wat tegen alanya aanligt. Mocht het nou goed te doen zijn dan ga ik liever wat luxer op vakantie en dan af en toe met de taxi op pad
Beetje een crosspost aangezien het Alanya topic niet zo'n vaart loopt nu ik m na 190 dagen uit het stof heb geschopt
Ben al 5x eerder in Bodrum geweest en daar is het stappen stukken goedkoper. Marmaris betaalde je bijna standaadr 5 euro voor een biertje. In Bodrum alleen bij Halikarnas en Catamaran. Verder kan je in Gumbet voor 5 lira al een mixje krijgen. Taxi zijn ook een stuk goedkoper in Bodrum als Marmaris. Pquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je denkt dat Bodrum veel verschil zal zijn, dan help ik je bij deze uit de droom.
Ach, in Marmaris hebben ze een aantal jaar geleden alle prullenbakken uit de stad gehaald dus daar kunnen ze iig niets meer in leggen! Denk ook wel dat je meer te vrezen hebt van hun vliegmaatschappijen dan van terrorisme.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef Topmaat het volgende:
Het is trouwens Blue Bays geworden. We gaan met 17 personen![]()
Voor die bomaanslagen zou ik nooit thuis blijven... die kans is zo klein dat je wat overkomt door zoon aanslag, dat rond ik af naar nul.
Maar ik snap wel dat het afschrikt idd.
Het gaat iig weer een topvakantie worden!
Ik ben in beiden geweest, en in Marmaris betaal je (zelfs afgelopen jaar niet) echt geen 5 euro voor een biertje. Je mag het wel betalen, en waarschijnlijk ben je daarom ook genaaid, maar ik heb nog nooit meer als 2 eu (omgerekend) voor een biertje hoeven betalen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:40 schreef Marioow het volgende:
[..]
Ben al 5x eerder in Bodrum geweest en daar is het stappen stukken goedkoper. Marmaris betaalde je bijna standaadr 5 euro voor een biertje. In Bodrum alleen bij Halikarnas en Catamaran. Verder kan je in Gumbet voor 5 lira al een mixje krijgen. Taxi zijn ook een stuk goedkoper in Bodrum als Marmaris. P
Nee dus, maar als je je ernaar gedraagt zullen ze je naaien. Als je gewoon op je centen let en vaak bij dezelfde barman besteld is het 2x zo goedkoop als in Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef NJ het volgende:
Is de horeca in Marmaris echt zó duur?
Afgelopen jaar ben ik in El Arenal geweest (toch ook best een toeristengebied) en daar betaalde ik gewoon een normale twee euro voor een biertje en vijf voor een BaCo. Is het zoveel duurder in Marmaris?
Slecht. Je hebt een bazaar en allemaal kleine winkeltjes her en der. Het enige wat ze verkopen is neppe kleding. Gucci, Louis Vuitton, Replay, Diesel enzo zijn heel populair daar, en je zult modellen tegenkomen die je nog nooit hebt gezien, en ook nooit gaat zien. Behalve sommige broeken is de kwaliteit meestal om te huilen. Broeken zijn af en toe nog wel vna goede kwaliteit, als je tenminste een mooie weet te vinden.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:55 schreef TheMidasTouch het volgende:
hoe is het gesteld met het shoppen in Marmaris, vergeleken met Alanya en Bodrum?
Ik ben destijd alleen van Dalaman naar Marmaris gereden in een taxi en was na een vriendelijk praatje met de chauffeur onderweg, en naderhand zwaar afdingen, alsnog 80 euro kwijt. De taxiprijzen zijn niet echt goedkoop, het is ongeveer te vergelijken met de taxiprijzen aan de Costa's van Spanje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef dapluiz het volgende:
Het gaat erom dat wij nog nooit all inclusive hebben gedaan, dus weten we niet hoe erg het vol te houden is als je 2 weken alleen bij het hotel blijft
Op zich moet het wel lukken, ik heb een paar boeken en vermaak me wel
Maar het blijft natuurlijk wel leuk om 's avonds een beetje door de stad te slenteren en eventueel (ook al heb je all inclusive) eens uit eten te gaan. Maar om dan daarvoor eerst lang in een busje of korter in een dure taxi te zitten .....
Maar dure taxi's, wat voor bedragen hebben we het dan over ?
volgens mij iets van ¤11,- p.p.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:57 schreef TheMidasTouch het volgende:
hoe hoog is die vliegtax van Schiphol naar Marmaris? en is dat inbegrepen bij de prijs die je bij de boeking betaalt of moet je dat op Schiphol gaan betalen ofzo
ik hoorde van anderen dat Marmaris net buiten de 2500 km zone valt, en dat je iets van 45 euro moet betalen..quote:
hoef niet, het is zoiets als een annuleringsverzekering.. ze willen je gewoon uitmelken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef dapluiz het volgende:
Net de factuur gekregen van mijn vakantie naar Alanya, en daar stond in dat het aangeraden word om te vaccineren voor Hepatitis A en de DTP-prik.
Nu wil ik dat best doen verder, maar is dat ook voor de toeristische plekken of is dat meer uit voorzorg als je de binnenlanden oid op wil zoeken ?
Ik weet niet waar jij precies bent geweest met uitgaan. Moet zeggen dat Long Beach wel goedkoper is met uitgaan dan in Barstreet. Maar in Backstreet, Club Areena e.d. betaal je toch bijna overal wel 8 tot 10 lira voor een biertje en dat zijn gewoon de kaartprijzen. Het helpt inderdaad wel als je vaak besteld bij dezelfde want dan willen ze wel eens wat regelen voor je. Rembrandt is wel goedkoper daar betaal je niet veel voor een biertje, maar ja daar zitten alleen maar Nederlanders en dat trekt mij dan ook weer niet zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben in beiden geweest, en in Marmaris betaal je (zelfs afgelopen jaar niet) echt geen 5 euro voor een biertje. Je mag het wel betalen, en waarschijnlijk ben je daarom ook genaaid, maar ik heb nog nooit meer als 2 eu (omgerekend) voor een biertje hoeven betalen hoor.
Je wordt in zulke oorden heel snel door die Turken genaaid, dus laat je niet foppen want ze vragen zo het 3-dubbele van wat het eigenlijk kost. Gedraag je gewoon een beetje wereldwijs, en hang niet de dronken toerist uit met het spanbord "Naai me" boven je hoofd, want dan ga je inderdaad 5 euro voor een biertje of 10 eu voor een mixje betalen ja. Verder moet je ook niet met euro's betalen maar met lira's.
[..]
Nee dus, maar als je je ernaar gedraagt zullen ze je naaien. Als je gewoon op je centen let en vaak bij dezelfde barman besteld is het 2x zo goedkoop als in Nederland.
[..]
Slecht. Je hebt een bazaar en allemaal kleine winkeltjes her en der. Het enige wat ze verkopen is neppe kleding. Gucci, Louis Vuitton, Replay, Diesel enzo zijn heel populair daar, en je zult modellen tegenkomen die je nog nooit hebt gezien, en ook nooit gaat zien. Behalve sommige broeken is de kwaliteit meestal om te huilen. Broeken zijn af en toe nog wel vna goede kwaliteit, als je tenminste een mooie weet te vinden.
Goud is wel goedkoop, maar kijk uit bij de douane.
Hoop voor je dat ze het nu beter op orde hebben als vorig jaar. Toen was net het nieuwe gedeelte geopend waardoor het hotel 2x zo groot was geworden. Alleen hadden ze de faciliteiten niet echt uitgebreid, waardoor het heel druk was bij het eten en er veel te weinig personeel was. Verder prima hotel hoor, alleen net iets te ver van het centrum eigenlijk, long beach is wel te doen maar voor het echte centrum kan je toch beter de de dolmus nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef italiaan1987 het volgende:
aanwezig van 29 juli tm 8 aug.
Hotel green nature
ach het zal vast wel beter zijn dan dat pauper all in hotel in chersonissos vorig jaar. Daar moest je na 22:30 al betalen en het eten was echt niet te nassen. (en ik ben geen moeilijke eter ofzo). Maar goed, hoever is marmaris rijden vanaf bodrum airport? want daarop vliegen we.quote:Op zondag 20 april 2008 13:59 schreef Marioow het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze het nu beter op orde hebben als vorig jaar. Toen was net het nieuwe gedeelte geopend waardoor het hotel 2x zo groot was geworden. Alleen hadden ze de faciliteiten niet echt uitgebreid, waardoor het heel druk was bij het eten en er veel te weinig personeel was. Verder prima hotel hoor, alleen net iets te ver van het centrum eigenlijk, long beach is wel te doen maar voor het echte centrum kan je toch beter de de dolmus nemen.
taxi, nee dank je..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef Marioow het volgende:
Als je met de lijnbus gaat ben je het goedkoopste uit denk ik. Dat moet je daar ter plaatsen regelen, ik heb nog geen site van de busmaatschappij kunnen vinden. Ook is het mogelijk om met de taxi te gaan vrij prijzig( meen me te herinneren ongeveer 80/100 euro) Ook gaat er paar keer per week een boot van Marmaris naar Bodrum.
Zijn ze beetje makkelijk? hoe kan je die ''rotte appels'' herkennen?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef Marioow het volgende:
Ben nog nooit in lloret of chersonnisos geweest maar wel eens in Salou. Dan is Marmaris wel beter, je moet vooral niet te veel naar alleen de Nederlandse tenten gaan zoals Rembrandt. Mooiste vrouwen heb ik gezien in Galleon en Backstreet. We veel Russische dames, vaak bloedmooi je moet alleen op letten welke je uitzoekt. Sommige zijn alleen op geld uit en vragen continu om dure drankjes e.d.. Heb ook wel verhalen gehoord dat ze met een jongen mee gingen en dat die volgende ochtend veel geld kwijt was van zijn kamer. Tip dus als je wat met Russische vrouwen doet probeer mee te gaan naar hun hotel.
Ik had vorig jaar een mooie Russische schone aan de haak geslagen en daar lopen er genoeg van rond, alleen wel opletten welke je uitzoekt.
Vrouwengehalte is goed te doen. Mango vond ik in 2005 de place to be! R&B tent met veel mooie vrouwen!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:30 schreef italiaan1987 het volgende:
Hoe zit het met het vrouwen gehalte in de discotheken?
En hoe is marmaris uberhaupt vergeleken lloret en chersonissos?
Helaas geen golven doordat marmaris in een baai ligt! Vond ik zelf ook erg jammer.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef jOPIUM het volgende:
Wij ga 1 augustus naar Marmaris![]()
Vorig jaar naar Chersonisos geweest (erg goed bevallen alhoewel de discotheken me toch een klein beetje tegevielen kwa grootte..) dus ben benieuwt!
Ik zag alleen op een paar pagina's terug zo'n mooi strandje zonder golven...
In Chersonisos had je echt van die megahoge golven!(en met slechte weer een paar koppen hoger als mij ). Hoe zit dat in Marmaris? Want dat was toch wel het hoogtepuntje van de vakantie![]()
Disco's in Marmaris zijn wel groter en frisser ( openlucht en lekkere geurtjes !) maar qua sfeer vond ik chersonissos leukerquote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef jOPIUM het volgende:
Wij ga 1 augustus naar Marmaris![]()
Vorig jaar naar Chersonisos geweest (erg goed bevallen alhoewel de discotheken me toch een klein beetje tegevielen kwa grootte..) dus ben benieuwt!
Ik zag alleen op een paar pagina's terug zo'n mooi strandje zonder golven...
In Chersonisos had je echt van die megahoge golven!(en met slechte weer een paar koppen hoger als mij ). Hoe zit dat in Marmaris? Want dat was toch wel het hoogtepuntje van de vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |