Als je denkt dat Bodrum veel verschil zal zijn, dan help ik je bij deze uit de droom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Marioow het volgende:
Ben vorig jaar geweest, was opzich wel leuk hoor alleen hotel viel wat tegen. Net als de prijzen in de horeca je betaald bijna overal tegen de 5 euro voor een biertje. Daarom dit jaar maar weer Bodrum.
Niet op de terugweg, dan rijden die niet meer. Taxi is ook niet zo heel duur, als je toch met zijn 4-en of zo erin zit. Een paar euro per persoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:12 schreef RounderX het volgende:
je kan toch ook gewoon een dolbus nemen?
in Bodrum rijden dolmus 24 uur per dag..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:02 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Niet op de terugweg, dan rijden die niet meer. Taxi is ook niet zo heel duur, als je toch met zijn 4-en of zo erin zit. Een paar euro per persoon.
Ik heb geen ervaring met dolmusjes in alanya, wel in marmaris, maar ik denk dat als je met de dolmus gaat dat je wel een behoorlijke tijd onderweg bent. Veel tussenstops en zo enorm snel gaan die busjes ook weer niet. Mijn ervaring met taxi's is dat ze niet zo heel goedkoop zijn in turkije.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:04 schreef dapluiz het volgende:
Misschien simpel vraagje, maar hoe zit het met taxi's en/of dolmusjes in turkije als je wat langere afstanden gaat rijden ? Mijn vriendin en ik zitten nu te twijfelen tussen een uitgebreider hotel wat alleen 33 km van alanya ligt of een hotel wat tegen alanya aanligt. Mocht het nou goed te doen zijn dan ga ik liever wat luxer op vakantie en dan af en toe met de taxi op pad
Beetje een crosspost aangezien het Alanya topic niet zo'n vaart loopt nu ik m na 190 dagen uit het stof heb geschopt
Ben al 5x eerder in Bodrum geweest en daar is het stappen stukken goedkoper. Marmaris betaalde je bijna standaadr 5 euro voor een biertje. In Bodrum alleen bij Halikarnas en Catamaran. Verder kan je in Gumbet voor 5 lira al een mixje krijgen. Taxi zijn ook een stuk goedkoper in Bodrum als Marmaris. Pquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je denkt dat Bodrum veel verschil zal zijn, dan help ik je bij deze uit de droom.
Ach, in Marmaris hebben ze een aantal jaar geleden alle prullenbakken uit de stad gehaald dus daar kunnen ze iig niets meer in leggen! Denk ook wel dat je meer te vrezen hebt van hun vliegmaatschappijen dan van terrorisme.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef Topmaat het volgende:
Het is trouwens Blue Bays geworden. We gaan met 17 personen![]()
Voor die bomaanslagen zou ik nooit thuis blijven... die kans is zo klein dat je wat overkomt door zoon aanslag, dat rond ik af naar nul.
Maar ik snap wel dat het afschrikt idd.
Het gaat iig weer een topvakantie worden!
Ik ben in beiden geweest, en in Marmaris betaal je (zelfs afgelopen jaar niet) echt geen 5 euro voor een biertje. Je mag het wel betalen, en waarschijnlijk ben je daarom ook genaaid, maar ik heb nog nooit meer als 2 eu (omgerekend) voor een biertje hoeven betalen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:40 schreef Marioow het volgende:
[..]
Ben al 5x eerder in Bodrum geweest en daar is het stappen stukken goedkoper. Marmaris betaalde je bijna standaadr 5 euro voor een biertje. In Bodrum alleen bij Halikarnas en Catamaran. Verder kan je in Gumbet voor 5 lira al een mixje krijgen. Taxi zijn ook een stuk goedkoper in Bodrum als Marmaris. P
Nee dus, maar als je je ernaar gedraagt zullen ze je naaien. Als je gewoon op je centen let en vaak bij dezelfde barman besteld is het 2x zo goedkoop als in Nederland.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef NJ het volgende:
Is de horeca in Marmaris echt zó duur?
Afgelopen jaar ben ik in El Arenal geweest (toch ook best een toeristengebied) en daar betaalde ik gewoon een normale twee euro voor een biertje en vijf voor een BaCo. Is het zoveel duurder in Marmaris?
Slecht. Je hebt een bazaar en allemaal kleine winkeltjes her en der. Het enige wat ze verkopen is neppe kleding. Gucci, Louis Vuitton, Replay, Diesel enzo zijn heel populair daar, en je zult modellen tegenkomen die je nog nooit hebt gezien, en ook nooit gaat zien. Behalve sommige broeken is de kwaliteit meestal om te huilen. Broeken zijn af en toe nog wel vna goede kwaliteit, als je tenminste een mooie weet te vinden.quote:Op zondag 16 maart 2008 11:55 schreef TheMidasTouch het volgende:
hoe is het gesteld met het shoppen in Marmaris, vergeleken met Alanya en Bodrum?
Ik ben destijd alleen van Dalaman naar Marmaris gereden in een taxi en was na een vriendelijk praatje met de chauffeur onderweg, en naderhand zwaar afdingen, alsnog 80 euro kwijt. De taxiprijzen zijn niet echt goedkoop, het is ongeveer te vergelijken met de taxiprijzen aan de Costa's van Spanje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:21 schreef dapluiz het volgende:
Het gaat erom dat wij nog nooit all inclusive hebben gedaan, dus weten we niet hoe erg het vol te houden is als je 2 weken alleen bij het hotel blijft
Op zich moet het wel lukken, ik heb een paar boeken en vermaak me wel
Maar het blijft natuurlijk wel leuk om 's avonds een beetje door de stad te slenteren en eventueel (ook al heb je all inclusive) eens uit eten te gaan. Maar om dan daarvoor eerst lang in een busje of korter in een dure taxi te zitten .....
Maar dure taxi's, wat voor bedragen hebben we het dan over ?
volgens mij iets van ¤11,- p.p.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:57 schreef TheMidasTouch het volgende:
hoe hoog is die vliegtax van Schiphol naar Marmaris? en is dat inbegrepen bij de prijs die je bij de boeking betaalt of moet je dat op Schiphol gaan betalen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |