Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:52 schreef Gelderland het volgende:
[..]
denk dat er nog genoeg gaan hoor...![]()
![]()
precies, en er gaan ook heus wel een beetje mensen hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ers
Ben er zelf niet geweest maar Icmeler schijnt wel een mooi strand te hebben. Weet niet zeker of de Dolmus tot zo ver komt, anders pak je een taxi of een taxiboot erheen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef pyter het volgende:
En ik ga volgende week dinsdag er 12 dagen naar toe, t/m 22 juli. We zitten in appartementen Nirvana. Iemand misschien ervaringen daarmee? En zijn er nog mensen die hele goeie strandjes kennen waar je met de dolmus (hoe heet dat ding ook alweer?) voor een paar centen naartoe kan?
Dan zit ik bij jou in het vliegtuigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:58 schreef Silenus het volgende:
Volgende week zaterdag vertrek ik om 04:40u vanaf Schiphol. Mooie tijd! (dwz: lekker zuipen vantevoren)
Hoe/waar moet je heen voor het (lekkere) strand... het strand bij de barstreet in de buurt schijnt toch niet goed te zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef pyter het volgende:
Ben gistermiddag weer teruggekomen uit Marmaris. Helaas. Echt een geweldige vakantie gehad in Turkije en Marmaris. Hele toffe plaats, heel veel te doen, ontzettend leuk stappen, prachtig weer, lekkere zee en strand (Icmeler), leuke uitstapjes (parasailen, Rhodos, Haman, boottocht). Zucht, ik wil terug.
Heb je vragen, stel ze, ik beantwoord ze graag!
Zijn dat users hier ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben net terug uit Marmaris :w !
heb nog emmykuhhh en krizteltjuhhh gemeet daar!
later komt hier nog wel een verhaaltje
Krizzeltjuhh, Emmykuhh en Paultjuhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Krizteltjuhhh, Emmykuhhh en ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |