abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57733387
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:41 schreef Poogie het volgende:

[..]

volgens mij iets van ¤11,- p.p.
ik hoorde van anderen dat Marmaris net buiten de 2500 km zone valt, en dat je iets van 45 euro moet betalen..
pi_57761204
Net de factuur gekregen van mijn vakantie naar Alanya, en daar stond in dat het aangeraden word om te vaccineren voor Hepatitis A en de DTP-prik.
Nu wil ik dat best doen verder, maar is dat ook voor de toeristische plekken of is dat meer uit voorzorg als je de binnenlanden oid op wil zoeken ?
pi_57887008
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:00 schreef dapluiz het volgende:
Net de factuur gekregen van mijn vakantie naar Alanya, en daar stond in dat het aangeraden word om te vaccineren voor Hepatitis A en de DTP-prik.
Nu wil ik dat best doen verder, maar is dat ook voor de toeristische plekken of is dat meer uit voorzorg als je de binnenlanden oid op wil zoeken ?
hoef niet, het is zoiets als een annuleringsverzekering.. ze willen je gewoon uitmelken.
pi_57888001
Annulering is idd uitmelken, bij het boeken zou het 45 p.p. worden en als ik dan bijv. bij unive kijk dan heb ik een doorlopende reisverzekering en annuleringsverzekering voor 55 per maand ...
pi_57953800
Ik overweeg dit jaar om naar Marmaris te gaan.
pi_58176561
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben in beiden geweest, en in Marmaris betaal je (zelfs afgelopen jaar niet) echt geen 5 euro voor een biertje. Je mag het wel betalen, en waarschijnlijk ben je daarom ook genaaid, maar ik heb nog nooit meer als 2 eu (omgerekend) voor een biertje hoeven betalen hoor.

Je wordt in zulke oorden heel snel door die Turken genaaid, dus laat je niet foppen want ze vragen zo het 3-dubbele van wat het eigenlijk kost. Gedraag je gewoon een beetje wereldwijs, en hang niet de dronken toerist uit met het spanbord "Naai me" boven je hoofd, want dan ga je inderdaad 5 euro voor een biertje of 10 eu voor een mixje betalen ja. Verder moet je ook niet met euro's betalen maar met lira's.
[..]

Nee dus, maar als je je ernaar gedraagt zullen ze je naaien. Als je gewoon op je centen let en vaak bij dezelfde barman besteld is het 2x zo goedkoop als in Nederland.
[..]

Slecht. Je hebt een bazaar en allemaal kleine winkeltjes her en der. Het enige wat ze verkopen is neppe kleding. Gucci, Louis Vuitton, Replay, Diesel enzo zijn heel populair daar, en je zult modellen tegenkomen die je nog nooit hebt gezien, en ook nooit gaat zien. Behalve sommige broeken is de kwaliteit meestal om te huilen. Broeken zijn af en toe nog wel vna goede kwaliteit, als je tenminste een mooie weet te vinden.

Goud is wel goedkoop, maar kijk uit bij de douane.
Ik weet niet waar jij precies bent geweest met uitgaan. Moet zeggen dat Long Beach wel goedkoper is met uitgaan dan in Barstreet. Maar in Backstreet, Club Areena e.d. betaal je toch bijna overal wel 8 tot 10 lira voor een biertje en dat zijn gewoon de kaartprijzen. Het helpt inderdaad wel als je vaak besteld bij dezelfde want dan willen ze wel eens wat regelen voor je. Rembrandt is wel goedkoper daar betaal je niet veel voor een biertje, maar ja daar zitten alleen maar Nederlanders en dat trekt mij dan ook weer niet zo.

Wat shoppen betreft inderdaad veel nep zooi, als je goed rondkijkt buiten de bazaar meer richting de kant van icmeler daar zitten wel een aantal winkels met orginele kleding(geen merken) soms wel leuk en goed betaalbaar.
pi_58177115
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef italiaan1987 het volgende:
aanwezig van 29 juli tm 8 aug.
Hotel green nature
Hoop voor je dat ze het nu beter op orde hebben als vorig jaar. Toen was net het nieuwe gedeelte geopend waardoor het hotel 2x zo groot was geworden. Alleen hadden ze de faciliteiten niet echt uitgebreid, waardoor het heel druk was bij het eten en er veel te weinig personeel was. Verder prima hotel hoor, alleen net iets te ver van het centrum eigenlijk, long beach is wel te doen maar voor het echte centrum kan je toch beter de de dolmus nemen.
pi_58223305
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:59 schreef Marioow het volgende:

[..]

Hoop voor je dat ze het nu beter op orde hebben als vorig jaar. Toen was net het nieuwe gedeelte geopend waardoor het hotel 2x zo groot was geworden. Alleen hadden ze de faciliteiten niet echt uitgebreid, waardoor het heel druk was bij het eten en er veel te weinig personeel was. Verder prima hotel hoor, alleen net iets te ver van het centrum eigenlijk, long beach is wel te doen maar voor het echte centrum kan je toch beter de de dolmus nemen.
ach het zal vast wel beter zijn dan dat pauper all in hotel in chersonissos vorig jaar. Daar moest je na 22:30 al betalen en het eten was echt niet te nassen. (en ik ben geen moeilijke eter ofzo). Maar goed, hoever is marmaris rijden vanaf bodrum airport? want daarop vliegen we.
Ook staan de vliegtijden al op Arke.nl
Wij vliegen de 29e heen om 0:05 (vroeger kan niet:D) en om 9:45. Met Inter airlines
bier
pi_58223567
Bodrum-Marmaris is volgens mij ongeveer 120 km, afhankelijk van hoeveel hotels je nog moet stoppen kan het wel een tijdje duren. Dus ik gok wel op minstens 2,5 uur. Ja eten was opzich niet heel slecht, niet heel veel keuze en afwisseling maar wat ze hadden was meestal wel goed te eten. Het eten is echter geen 4/5 sterren kwaliteit.All inn was gewoon 24 uur per dag dus dat is perfect natuurlijk. Alleen was het vorige jaar bij de 24 uurs bar gewoon te druk soms, maar dat lag er ook aan dat er toen te weinig personeel was. Dus ik hoop voor je dat ze dit jaar wat meer personeel hebben aangetrokken en dan is het gewoon een goed hotel.
pi_58248706
als ik in Marmaris ben en ik wil een dagje naar Bodrum, hoe kan ik dat het beste aanpakken.. en wat zijn de prijzen?
pi_58250122
Als je met de lijnbus gaat ben je het goedkoopste uit denk ik. Dat moet je daar ter plaatsen regelen, ik heb nog geen site van de busmaatschappij kunnen vinden. Ook is het mogelijk om met de taxi te gaan vrij prijzig( meen me te herinneren ongeveer 80/100 euro) Ook gaat er paar keer per week een boot van Marmaris naar Bodrum.
pi_58252083
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:57 schreef Marioow het volgende:
Als je met de lijnbus gaat ben je het goedkoopste uit denk ik. Dat moet je daar ter plaatsen regelen, ik heb nog geen site van de busmaatschappij kunnen vinden. Ook is het mogelijk om met de taxi te gaan vrij prijzig( meen me te herinneren ongeveer 80/100 euro) Ook gaat er paar keer per week een boot van Marmaris naar Bodrum.
taxi, nee dank je..
ik ga wel informeren naar die bus en die boot.
pi_58254313
Wat je ook kan doen is als je met een wat grotere groep hebt proberen een busje te regelen dan heb je vervoer voor de hele dag en vaak kan dat ook wel tegen een redelijke prijs.
pi_58263473
Hoe zit het met het vrouwen gehalte in de discotheken?

En hoe is marmaris uberhaupt vergeleken lloret en chersonissos?
bier
pi_58264033
Ben nog nooit in lloret of chersonnisos geweest maar wel eens in Salou. Dan is Marmaris wel beter, je moet vooral niet te veel naar alleen de Nederlandse tenten gaan zoals Rembrandt. Mooiste vrouwen heb ik gezien in Galleon en Backstreet. We veel Russische dames, vaak bloedmooi je moet alleen op letten welke je uitzoekt. Sommige zijn alleen op geld uit en vragen continu om dure drankjes e.d.. Heb ook wel verhalen gehoord dat ze met een jongen mee gingen en dat die volgende ochtend veel geld kwijt was van zijn kamer. Tip dus als je wat met Russische vrouwen doet probeer mee te gaan naar hun hotel.

Ik had vorig jaar een mooie Russische schone aan de haak geslagen en daar lopen er genoeg van rond, alleen wel opletten welke je uitzoekt.
pi_58264796
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef Marioow het volgende:
Ben nog nooit in lloret of chersonnisos geweest maar wel eens in Salou. Dan is Marmaris wel beter, je moet vooral niet te veel naar alleen de Nederlandse tenten gaan zoals Rembrandt. Mooiste vrouwen heb ik gezien in Galleon en Backstreet. We veel Russische dames, vaak bloedmooi je moet alleen op letten welke je uitzoekt. Sommige zijn alleen op geld uit en vragen continu om dure drankjes e.d.. Heb ook wel verhalen gehoord dat ze met een jongen mee gingen en dat die volgende ochtend veel geld kwijt was van zijn kamer. Tip dus als je wat met Russische vrouwen doet probeer mee te gaan naar hun hotel.

Ik had vorig jaar een mooie Russische schone aan de haak geslagen en daar lopen er genoeg van rond, alleen wel opletten welke je uitzoekt.
Zijn ze beetje makkelijk? hoe kan je die ''rotte appels'' herkennen?

Wat zijn beetje de drankprijzen (Bier,Wodka,mixjes?). En vooral de leeftijd van de mensen daar? Wij hebben geboekt met een groep jongens varierend van 18 tm 21. nog aanraders behalve uitgaan ?
bier
pi_58267895
Die "rotte appels" pik je er wel zo uit, zijn bijna altijd alleen, vaak wel bloedmooi, je ziet ze vooral veel rondkijken waar er wat te halen valt dus vooral bij mensen die de wat duurdere drankjes bestellen.

Prijzen vielen me wat tegen in vergelijking met de rest van Turkije. Bij de wat groter clubs/disco's betaal je rond de 8 tot 10 lira voor een biertje( 5euro ongeveer). De tenten die langs Long Beach zitten( dat is als je van het centrum langs het strand blijft lopen) zijn wel wat goedkoper.Gemiddelde leeftijd ligt denk ik wel een beetje in jullie doelgroep, denk zo rond de begin 20.

Zou zeker een boottoch boeken voor 10 euro lekker dagje de zee op, beetje zonnen en aanmeren bij verschillende baaien om te zwemmen. Verder hoor ik goede verhalen over de modderbaden. Ik zou niet naar Pammukale gaan veel mensen vinden dat tegenvallen. Jeep of Quad safari is bijna ook altijd de moeite waard.
pi_58655826
kickje
bier
  zondag 18 mei 2008 @ 21:52:38 #294
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_58750604
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:30 schreef italiaan1987 het volgende:
Hoe zit het met het vrouwen gehalte in de discotheken?

En hoe is marmaris uberhaupt vergeleken lloret en chersonissos?
Vrouwengehalte is goed te doen. Mango vond ik in 2005 de place to be! R&B tent met veel mooie vrouwen!

Marmaris is een stuk leuker dan Lloret... Chersonissos is overdag beter, Marmaris qua uitgaan beter denk ik.
Zo niet, dan toch...
pi_58876482
hoe is het met het winkelen.. In Bodrum en Alanya kan je vet shoppen, is dat ook zo in Marmaris.. Of is het vergeleken met andere badplaatsen in Marmaris het shoppen wat minder uitgebreid..
Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:21:52 #296
216510 BYKNT
14 Arda Turan (GS)
pi_58951648
Je kan in ieder geval goed uitgaan..
pi_59157527
Marmaris is echt geweldig! Ik zou zo terug willen. Ben er in 2006 geweest... Super temperatuur, leuke, gezellige en open uitgaansgebied. Best leuke winkeltjes (goed, alles is namaak, maar vermakelijk) En daarbij zijn die Dolmusbusjes gewoon echt een pré. Voor 50 cent ofzo kun je overal naartoe.
In het uitgaansgebied zitten ook zeeer goede restaurants, echt super lekker eten voor de helft van de Nederlandse prijs. Ik ben verder ook geen terroristen tegengekomen
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
pi_59228103
Wij ga 1 augustus naar Marmaris Vorig jaar naar Chersonisos geweest (erg goed bevallen alhoewel de discotheken me toch een klein beetje tegevielen kwa grootte..) dus ben benieuwt!

Ik zag alleen op een paar pagina's terug zo'n mooi strandje zonder golven...
In Chersonisos had je echt van die megahoge golven!(en met slechte weer een paar koppen hoger als mij ). Hoe zit dat in Marmaris? Want dat was toch wel het hoogtepuntje van de vakantie
pi_59322308
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef jOPIUM het volgende:
Wij ga 1 augustus naar Marmaris Vorig jaar naar Chersonisos geweest (erg goed bevallen alhoewel de discotheken me toch een klein beetje tegevielen kwa grootte..) dus ben benieuwt!

In Chersonisos had je echt van die megahoge golven!(en met slechte weer een paar koppen hoger als mij ). Hoe zit dat in Marmaris? Want dat was toch wel het hoogtepuntje van de vakantie
Helaas geen golven doordat marmaris in een baai ligt! Vond ik zelf ook erg jammer.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 juni 2008 @ 23:18:41 #300
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_59322395
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef jOPIUM het volgende:

Disco's in Marmaris zijn wel groter en frisser ( openlucht en lekkere geurtjes !) maar qua sfeer vond ik chersonissos leuker
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')