abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29525728
Ik ben echt de tel kwijt over hoe vaak ik daar uit ben gegooid... die uitsmijters waren wel relaxed altijd, maar die hinderlijke "obers" waren echt heel erg iritant
Energy!
pi_29610625
Ik ben er nu en het ıs echt tof! Zit ın appartement Sultan Maris
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:49:23 #53
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29645782
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef Maichel het volgende:
Ik ben er nu en het ıs echt tof! Zit ın appartement Sultan Maris
Goed bezig!!! Wat vind jij van het appartement?
Ik weet niet of je daar al bij die cool bar gegeten hebt bij het zwembad, maar dat moet je zeker doen. Supergoed eten, en echt veel. En de biljarttoernooien elke dag om half 4 zijn ook leuk
Zo niet, dan toch...
pi_29646707
het eten is pas echt lekker bij restaurant interconti, hoort bij een hotel geloof ik.. we kregen er vaak gratis fishbowls bij enzo. je herkent het aan de turk die als 2 druppels op hendrik larsson lijkt, zegt ie ook tegen iedereen, maar is ook zo. het ligt aan dat droge 'kanaal' dat richting het strand loopt, en ook vlak langs mcdonalds aan de hoofdstraat
pi_29689306
Gisternacht teruggekomen, was een zeer leuke vakantie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:28:44 #56
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29921973
Nog mensen die net terug zijn van vakantie? Ik wil nog wel wat verhalen horen
Zo niet, dan toch...
pi_29922052
Zal hier binnenkort eens ff wat foto's van Marmaris plaatsen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  woensdag 24 augustus 2005 @ 15:56:31 #58
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29922899
Mooi zo !
Zo niet, dan toch...
pi_30074816
Schiphol, dit was ons vliegtuig voor de heenreis:

Hotel waar we de 1ste nacht moesten overnachten omdat ons hotel was overgeboekt:

Datzelfde hotel, uitzicht vanuit kamer van een maat van me en zijn vriendin:

Enkele foto's van het zwembad van ons hotel, Begonville:

Turkse gangsters:

Strand:

Mais and suga!r:

Sex On The Beach? Fish Bowl? Very Nice!:

Lobby van het hotel:

Marmaris:

Boottochtje met Ria uit Scheveningen:

Ria:

Important Notice:

Enkele foto's van dat kasteel daar, we mochten er helaas niet in omdat ze blijkbaar op maandag gesloten zijn:

Cruisebootje:
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:11:30 #60
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_30081410
Wij gaan 24 september vanuit eindhoven naar appartement golden orange. Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt vanaf eindhoven. (als je met peter langhout gaat) Ik zie namelijk net dat fly air en onur air goede kanshebbers zijn. Aangezien fly air niet eens meer in het franse luchtruim mag komen lijkt me dat niet zo'n goede optie.

Verder ben ik 4 jaar geleden in marmaris geweest en vond ik het zeker wel top. Alleen toen waren de drankprijzen een stuk lager dan hier. Is het zo duur geworden dan?
pi_30089530
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef djdano het volgende:
Wij gaan 24 september vanuit eindhoven naar appartement golden orange. Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt vanaf eindhoven. (als je met peter langhout gaat) Ik zie namelijk net dat fly air en onur air goede kanshebbers zijn. Aangezien fly air niet eens meer in het franse luchtruim mag komen lijkt me dat niet zo'n goede optie.

Verder ben ik 4 jaar geleden in marmaris geweest en vond ik het zeker wel top. Alleen toen waren de drankprijzen een stuk lager dan hier. Is het zo duur geworden dan?
Ik ben ook met Peter Langhout naar Golden Orange geweest, alleen vanaf Rotterdam. We vlogen met Onur Air, maar volgens mij vliegt Peter Langhout vanaf alle Nederlandse luchthavens met Onur. Golden Orange is wel redelijk, alleen staat de muziek nogal hard aan bij de poolbar.

Drankprijzen liggen inderdaad wel wat hoger dan in Nederland.
And there was much rejoicing.
pi_30103079
het normale bier daar (Efes) is in discotheken 7 Ytl. en dat is iets van 4,20 euro dus het is echt belachelijk duur.

Ik werd ook overgehaald om naar Turkije te gaan met mooie praatjes over lage prijzen enzo, maar dat is niet helemaal waar gebleken.
Energy!
pi_30105441
Met dat laatste ben ik het niet eens. Eigenlijk lagen alleen de alcoholprijzen hoger (met name bij het uigaan), voor de rest was al het eten en drinken eigenlijk wel goedkoper. Met name groente en fruit kostte helemaal niks bij de Tansas-supermarkt.

Maar in de Bar Street zaten ook wel tenten waar je een halve liter Efes voor 3 Ytl kon krijgen, gewoon even zoeken.
And there was much rejoicing.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:40:43 #64
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_30113001
Vandaag te horen gekregen dat Peter langhout niet meer met Onur vliegt, dus dat is wel lekker. Vind de bierprijs wel echt een grote tegenvaller. Toen ik er was koste een biertje volgens mij de helft van hier in nederland.

4,20 vind ik echt te gek persoonlijk. Maar iemand nog leuke dingen gedaan daar? Hoe is het raften, de jeepsafari enz?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:19:22 #65
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30114676
Als je daar allemaal naar gaat kijken kan je beter in Nederland blijven...

En de prijs van al de rest compenseert de bierprijzen gemakkelijk... of je moet wel veel zuipen.. en dan nog. Lekker belangrijk
Zo niet, dan toch...
pi_30674208
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef djdano het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat Peter langhout niet meer met Onur vliegt, dus dat is wel lekker. Vind de bierprijs wel echt een grote tegenvaller. Toen ik er was koste een biertje volgens mij de helft van hier in nederland.

4,20 vind ik echt te gek persoonlijk. Maar iemand nog leuke dingen gedaan daar? Hoe is het raften, de jeepsafari enz?
Las dat je 24 september gaat. Welk hotel/appartement zit je en met wie ga je?

Ik ga zelf 26 september met een vriendin. We zitten in hotel Gran Faros (geloof ik).

Misschien tot in Turkije?!
pi_30691964
Als je op geld gaat letten kun je beter niet op vakantie gaan idd.
pi_30712792
Ik ga dinsdag.
pi_30727704
Illusions: welk hotel/appartement en hoe lang blijf je?
pi_30733612
10 dagen, daarna naar istanbul voor onbep. tijd... app. weet ik de naam niet van, ligt vlakbij de haven..
pi_32375268
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:35:00 #72
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32379650
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
De bereboot

Ik zou niet weten welke boot je bedoeld. Maar vertel eens wat meer over die vakantie van jou dan...
Zo niet, dan toch...
pi_32380177
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Wij dachten van baggeren ofzo.. (Die rode boot bedoel je toch? Die wel ver weg was)
pi_32463731
Ja, die rode boot inderdaad! Maar wij zijn er met een waterscooter langs gegaan, maar het was geen zuivere koffie hoor volgens ons.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 15:26:42 #75
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34085578
kick

Vorig jaar was ik naar Kreta gegaan , nu misschien Marmaris , is het uitgaan net zo vet als in Kreta ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')