Goed bezig!!! Wat vind jij van het appartement?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef Maichel het volgende:
Ik ben er nu en het ıs echt tof! Zit ın appartement Sultan Maris![]()
Ik ben ook met Peter Langhout naar Golden Orange geweest, alleen vanaf Rotterdam. We vlogen met Onur Air, maar volgens mij vliegt Peter Langhout vanaf alle Nederlandse luchthavens met Onur. Golden Orange is wel redelijk, alleen staat de muziek nogal hard aan bij de poolbar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef djdano het volgende:
Wij gaan 24 september vanuit eindhoven naar appartement golden orange. Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt vanaf eindhoven. (als je met peter langhout gaat) Ik zie namelijk net dat fly air en onur air goede kanshebbers zijn. Aangezien fly air niet eens meer in het franse luchtruim mag komen lijkt me dat niet zo'n goede optie.
Verder ben ik 4 jaar geleden in marmaris geweest en vond ik het zeker wel top. Alleen toen waren de drankprijzen een stuk lager dan hier. Is het zo duur geworden dan?
Las dat je 24 september gaat. Welk hotel/appartement zit je en met wie ga je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef djdano het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat Peter langhout niet meer met Onur vliegt, dus dat is wel lekker. Vind de bierprijs wel echt een grote tegenvaller. Toen ik er was koste een biertje volgens mij de helft van hier in nederland.
4,20 vind ik echt te gek persoonlijk. Maar iemand nog leuke dingen gedaan daar? Hoe is het raften, de jeepsafari enz?
De berebootquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Wij dachten van baggeren ofzo.. (Die rode boot bedoel je toch? Die wel ver weg was)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |