Goed bezig!!! Wat vind jij van het appartement?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef Maichel het volgende:
Ik ben er nu en het ıs echt tof! Zit ın appartement Sultan Maris![]()
Ik ben ook met Peter Langhout naar Golden Orange geweest, alleen vanaf Rotterdam. We vlogen met Onur Air, maar volgens mij vliegt Peter Langhout vanaf alle Nederlandse luchthavens met Onur. Golden Orange is wel redelijk, alleen staat de muziek nogal hard aan bij de poolbar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef djdano het volgende:
Wij gaan 24 september vanuit eindhoven naar appartement golden orange. Weet iemand met welke luchtvaartmaatschappij je vliegt vanaf eindhoven. (als je met peter langhout gaat) Ik zie namelijk net dat fly air en onur air goede kanshebbers zijn. Aangezien fly air niet eens meer in het franse luchtruim mag komen lijkt me dat niet zo'n goede optie.
Verder ben ik 4 jaar geleden in marmaris geweest en vond ik het zeker wel top. Alleen toen waren de drankprijzen een stuk lager dan hier. Is het zo duur geworden dan?
Las dat je 24 september gaat. Welk hotel/appartement zit je en met wie ga je?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef djdano het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat Peter langhout niet meer met Onur vliegt, dus dat is wel lekker. Vind de bierprijs wel echt een grote tegenvaller. Toen ik er was koste een biertje volgens mij de helft van hier in nederland.
4,20 vind ik echt te gek persoonlijk. Maar iemand nog leuke dingen gedaan daar? Hoe is het raften, de jeepsafari enz?
De berebootquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Wij dachten van baggeren ofzo.. (Die rode boot bedoel je toch? Die wel ver weg was)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef face-man het volgende:
Ben van de zomer ook in marmaris geweest, was verder wel mooi! Goed weer ook.
Maar die boot midden in de baai? Wat was dat voor vage boot eigenlijk..?
Ohja? ik dacht dat Marmaris ook vet stappen was ? bedankt voor de tipquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef mrcool het volgende:
Geen idee, ben nooit in Kreta geweest. Als je naar Turkije wilt om te gaan stappen raad ik je Alanya aan!
Ben in Marmaris, Bodrum en Alanya geweest en qua uitgaan is dit toch wel mijn top 3:quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohja? ik dacht dat Marmaris ook vet stappen was ? bedankt voor de tip
grappig... ik hoor van vrij veel mensen die vorig jaar naar Marmaris geweest zijn dat ze dit jaar naar Chersonissos gaan. (wij inclusief)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Topmaat het volgende:
Marmaris vond ik echt super om uit te gaan. Veel beter dan Salou/Lloret iig.
Ik ga dit jaar naar Kreta (Chersonissos)... kben benieuwd of het daar een beetje leuk uitgaan is.
Het meeste is er trance heb ik gehoord. Ik heb zelf het liefst ook wat R&B, maar ja. Ik zal het allemaal wel zien
Dat is in de zomer toch wel opgelost lijkt mij...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef peksin het volgende:
Zijn er nog mensen die niet meer gaan vanwege de vogelgriep? Wij namelijk wel wrs, verdomme.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:38 schreef Maiike het volgende:
Ben van 16 t/m 23 juli in Marmaris geweest. We zaten in Club Sediz, echt perfect appartement. 8 minuten van de barstreet en 5 minuten van het strand. Heb echt geweldige tijd daar gehad, was alleen net iets te kort. Welke clubs vonden jullie het leukst? Ik zeker de Mango! Alcohol was trouwens wel extreem duur, 7 Ytl. voor een biertje (4,20 e) was geen uitzondering.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Topmaat het volgende:
Marmaris vond ik echt super om uit te gaan. Veel beter dan Salou/Lloret iig.
Ik ga dit jaar naar Kreta (Chersonissos)... kben benieuwd of het daar een beetje leuk uitgaan is.
Het meeste is er trance heb ik gehoord. Ik heb zelf het liefst ook wat R&B, maar ja. Ik zal het allemaal wel zien
Dit is geen Chersonissos topicquote:Op maandag 16 januari 2006 23:23 schreef Silvia1 het volgende:
Het uitgaan in Chersonissos is erg leuk. Zeker bij Bio Bio is het leuk. Maar Bob'saloon is ook erg leuk!!
[..]
maar Kreta (chersonissos) is toch wel een stukje duurder dan Turkije (appartement dan)....in Chersonissos betaal je voor 12 dagen in een appartement met alle kosten (vliegticket/etc) zo'n 700 euro.........quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef energizer het volgende:
[..]
grappig... ik hoor van vrij veel mensen die vorig jaar naar Marmaris geweest zijn dat ze dit jaar naar Chersonissos gaan. (wij inclusief)
Toevallig jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar Kreta (chersonissos) is toch wel een stukje duurder dan Turkije (appartement dan)....in Chersonissos betaal je voor 12 dagen in een appartement met alle kosten (vliegticket/etc) zo'n 700 euro.........![]()
Er zitten wel een aantal openlucht discotheken bij, echt hele goeie! Redelijk groot ook allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef jap85 het volgende:
Wij willen misschien ook wel naar marmaris, het gaat vooral om het uitgaan dus dat zit dus wel goed als ik het zon beetje lees. Maar hoe zit het met de grootte van de discotheken? vergelijkbaar met chersonissos of zijn ze wat groter? (vond de meeste daar net wat te klein eigenlijk)
Dit klinkt raar!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef face-man het volgende:
autoradio op de boot
Een oplader op zonne energie mee ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef face-man het volgende:
Je hebt heel veel van die boten in de haven van Marmaris. Wij waren met een vriendenkoppel van 11 personen. Gewoon met ze 11-en zo'n boot gehuurd (normaal voor 60 mensen) en de hele dag gefeest en gezopen voor maar 20 euro pp. Hadden eigen muziek mee (iPod van vriend op autoradio op de boot aangesloten)... Als je met een flink koppel bent is dat zeker een aanrader!
Ik snap wat je bedoelt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef face-man het volgende:
ja gewoon een radio uit een auto op een boot snappie
ik zat ook in Club Sediz en ik weet niet meer of er een flonder was (niet direct aan de voorkant in ieder geval, misschien vanaf de zijkant). Verder is er wel een lift (maar daar past maar 1 rolstoel tegelijk in).quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef Silvia1 het volgende:
Hallo,
Mijn zus en ik willen in september naar Club Sediz toe. Wij zitten allebei in een rolstoel en zoeken dus een appartement dat toegankelijk voor ons is.
Nu heb ik ergens over dit appartement gelezen dat het goed rolstoeltoegankelijk is, maar ergens anders lees ik dat er 6 treden bij de ingang is.
Zou iemand mij kunnen vertellen dit appartement toegankelijk is voor ons?? Als er bij de ingang een flonder is, is het geen probleem. Zijn er voor de rest nog treden in het appartement??
Ik hoop reactie te ontvangen dat gestuurd kan worden naar silvia.scholten@quicknet.nl.
Alvast bedankt.
Silvia Scholten
[..]
Ik persoonlijk vond Alanya leuker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar is Marmaris nou leuker of Alanya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |