was dat ff kijken woensdag ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Laatste avond dat we uitgingen werden alle taxis aangehouden omdat daders van een steekpartij? ervandoor waren gegaan per taxi.
Wij lopen nog langs die boulevard af, serieus een bloeddruppel spoor (vers) van misschien wel een Kilometer. Echt wazig.
Nee ik ben al terug van zondag een week geleden, en dat moet vrijdags gebeurd zijn. Dus niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
was dat ff kijken woensdag ofzoToen zagen we in de barstreet (ergens op 't einde) rond een uur of 4.00 ook een flink bebloede man kruipend op de grond.... leek ook wel een steekwond ofzo te hebben in zijn rug en z'n hele kop zat onder het bloed.. (t-shirt ook kapot) was er volgens mij uitgeflikkerd bij de Arena.... we zijn daarna gewoon met onze groep (6 gasten) naar 't hotel gelopen, en weten dus niet of die kerel nog over de boulevard gelopen is
. Overigens stond er al wel wat politie bij, die alleen maar toekeek en niet naar 'm toeging
![]()
verder vond ik Marmaris echt leuk!
gaat weer goedquote:Onur Air crasht tegen sleepwagen
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: Novum
Gepubliceerd: maandag 7 augustus 2006 @ 22:33
Icoon Vervoer Gisterenavond crashte een vliegtuig van de Turkse vliegtuigmaatschappij Onur Air nog voordat het opgestegen was. Het vliegtuig botste op een sleepwagen die vliegtuigen begeleidt van de taxibaan. Volgens Schiphol is er geen sprake geweest van een onveilige situatie, maar het toestel moet wel aan de grond blijven voor nadere inspectie. Het vliegtuig is licht beschadigd en moet gerepareerd worden.
De passagiers van de vlucht moesten een nacht in een hotel verblijven, maar werden vandaag alsnog naar hun bestemming in Turkije gebracht. Schiphol stelt een onderzoek in naar de oorzaak van het ongeluk. Onur Air benadrukte dat het toestel dat dit keer crashte een ingehuurd toestel was met ingehuurd personeel.
Onur Air komt wel vaker met gebreken in het nieuws. Vorige maand raakte een toestel van Onur Air nog beschadigd bij de landing op Rotterdam Airport. Aan het begin van het jaar was een vliegtuig van de maatschappij van een landingsbaan gegleden. Vorig jaar kreeg de maatschappij zelfs enkele weken een landingsverbod opgelegd, nadat diverse mankementen geconstateerd waren aan de vliegtuigen.
Je moet je niet zo druk maken. Als t uitgaan leuk is, ook al is t niet je muziekgenre, is t toch goed. Dat t eten ranzig is boeit niet, eet je toh n pizza. Baden kun je ook aan de zee, plaats genoeg. Maak je niet druk joh, daar heb je heel de rest van t jaar nog voor!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kutvakantie gehad
Hotel was gewoon kut. Uitgaan was wel leuk, maar toch minder dan Alanya.
Joy was echt te gek, alleen jammer dat degene met wie ik daar was niet zo van die muziek houden. Ik vind dat echt te gek. Daarom 7 dagen in de Mango geweest. Ietwat te hoog R&B gehalte![]()
Iedereen loopt zo te mekkeren over de turken om meisjes heen je moet gewoon wat beter om je heen kijken en iets beter je best doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
wij vlogen met MartinAir.... gelukkig geen Onur Ar.
wat ik wel irritant aan Marmaris vond was de Turken in bepaalde discotheken. Die stonden gewoon soms met 4-5 man om 1 meisje heen... en ook in de Vizion was dat zo ...
wie het gekst deed kreeg de aandacht van een (hollandse dame). Stond vaak ook zo'n gek klein turkje te dansen, gewoon lachwekkend. En die meiden maar mee dansen
. Die gast was echt 1.40 ofzo
![]()
Verder vond ik het strand van Marmaris zelf en Icemeler niets verschillen...we lagen daarom ook altijd op Marmaris-strandvoor 15.00 lira bedjes voor met z'n 6en
Precies Paulus, een echte koning kan die meiden zo ook wel versieren. Alsof dat daar zo moeilijk was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Iedereen loopt zo te mekkeren over de turken om meisjes heen je moet gewoon wat beter om je heen kijken en iets beter je best doen
Ik heb genoeg vrije meisjes gezien en vooral russische meisjes die alleen waren alleen kunnen die 0.0 engelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies Paulus, een echte koning kan die meiden zo ook wel versieren. Alsof dat daar zo moeilijk was.
Ik heb daar ook nog een knap Russisch meisje versierdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrije meisjes gezien en vooral russische meisjes die alleen waren alleen kunnen die 0.0 engels
Nee niet persee maar het kan handig wezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:52 schreef Silenus het volgende:
Ja maar goed je hoeft ook niet met ze te gaan praten he.
Ik ook! En ik ga binnenkort met een maat (die met haar vriendinnetje ging) naar Moskou. LOLquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:19 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een knap Russisch meisje versierd![]()
Ja hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:01 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ga binnenkort met een maat (die met haar vriendinnetje ging) naar Moskou. LOL
pics ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Rumboon het volgende:
Nou nee...Eerder hadden we het ook al aangelegd met van die Russiche chicks en dat waren dozen idd. Alles voor ze betaald, maar dan ook wel de vruchten van geplukt![]()
Deze dames spreken vloeiend Engels, studeren aan de uni van Moskou en stonden erop dat ze voor hun eigen drankjes betaalden etc. Independent women dus (met dank aan hun pappie en mammie). Maar dat boeit niet. Wij gaan naar Moskou
vet, hoe oud?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Rumboon het volgende:
Nou nee...Eerder hadden we het ook al aangelegd met van die Russiche chicks en dat waren dozen idd. Alles voor ze betaald, maar dan ook wel de vruchten van geplukt![]()
Deze dames spreken vloeiend Engels, studeren aan de uni van Moskou en stonden erop dat ze voor hun eigen drankjes betaalden etc. Independent women dus (met dank aan hun pappie en mammie). Maar dat boeit niet. Wij gaan naar Moskou
Ja en mijn vrienden zijn eroverheen geweest. Maar ik ben niet zo van de gengbengquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:18 schreef Rumboon het volgende:
Was jij dat?
Gezellig om de beurt er overheenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja en mijn vrienden zijn eroverheen geweest. Maar ik ben niet zo van de gengbeng
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Gezellig om de beurt er overheen!
Hoe weet je dan dat het triest was?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat was de rembrandt eigenlijk?
Die NL toko ? Triest, 0x naar binnen geweest.
Dan ben je flink genaaid want die bedjes zijn gratis, tenzij je je eigen fles water mee hebt en niks bij hun tentje besteld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Gelderland het volgende:
wij vlogen met MartinAir.... gelukkig geen Onur Ar.
wat ik wel irritant aan Marmaris vond was de Turken in bepaalde discotheken. Die stonden gewoon soms met 4-5 man om 1 meisje heen... en ook in de Vizion was dat zo ...
wie het gekst deed kreeg de aandacht van een (hollandse dame). Stond vaak ook zo'n gek klein turkje te dansen, gewoon lachwekkend. En die meiden maar mee dansen
. Die gast was echt 1.40 ofzo
![]()
Verder vond ik het strand van Marmaris zelf en Icemeler niets verschillen...we lagen daarom ook altijd op Marmaris-strandvoor 15.00 lira bedjes voor met z'n 6en
Dan ben jij nog meer genaaid. Het was niet overal gratis. En als je je eigen fles water meeneemt is nog altijd goedkoper dan geen fles water meenemen en bij hun drinken bestellen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan ben je flink genaaid want die bedjes zijn gratis, tenzij je je eigen fles water mee hebt en niks bij hun tentje besteld.
Omdat ik niet moest betalen ben ik nog meer genaaid? Interessante denkwijze.quote:Op maandag 18 september 2006 01:54 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dan ben jij nog meer genaaid. Het was niet overal gratis. En als je je eigen fles water meeneemt is nog altijd goedkoper dan geen fles water meenemen en bij hun drinken bestellen.
Je zegt tegen ons dat het raar zou zijn ("Je bent Nederlander of je bent het niet he") dat wij in de supermarkt drinken zouden gaan halen.... en zelf ben je te beroerd om een paar euro voor een strandstoel te betalen waar je een hele dag op kan liggen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat ik niet moest betalen ben ik nog meer genaaid? Interessante denkwijze.
Ja, het is goedkoper om de hele dag op een meegenomen fles ijswater te leven wat na 2 uur al warm is, tuurlijk. Maar die bedjes zijn echt wel gratis, tenzij je gewoon helemaal geen eten of drinken haalt bij de tent waar je voor ligt. Of lopen jullie liever af en toe op en neer naar de supermarkt?Je bent Nederlander of je bent het niet he.
Ok, wij namen ook wel vaak een fles mee, maar je koopt altijd wel wat bij de tent waar je ligt, en als ze dan een paar euro (!!) voor zo'n bedje gaan vragen zou ik 'm op z'n snor spugen.Scheelt ook dat wij een hotel aan 't strand hadden, maargoed.
nee 3e keer, waarvan 2e keer marmaris, wel eerste keer voor m'n vriendinquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Tof. Is het je eerste keer naar Turkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |