abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34235749
wat is nou een goed/goedkoop en leuk appartement voor jongeren (met goede ligging), Club Sediz
Haleloeja
pi_34248359
Club Sediz ligt zeer goed... zeker vergeleken met veel andere appartementen. Verder is het ook netjes en schoon en erg ruim. (wij hadden een 2-kamer appartement, maar die had zelfs 2 etages)
Energy!
pi_34317852
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallen want als ik iets haat is het dát
Haleloeja
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:23:38 #104
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34321562
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallen want als ik iets haat is het dát
Is me helemaal niet opgevallen. Ik denk dus dat het wel meevalt.. ik heb trouwens ook niet veel turken gezien tijdens het uitgaan.
Zo niet, dan toch...
pi_34340125
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:24:23 #106
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478692
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Gelderland het volgende:
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34484697
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:07:08 #108
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_34484730
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
Nee daar kunnen ze blijkbaar wel normaal en beschaafd doen
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_34488214
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
nee Kreta vonden we te duur...betaal je zo al zo'n 700-750 euro....maar wij gaan miss wel naar Turkeyy ff kijken hoe het met de vogelgriep gaat. Want in Turkije heb je al appartement voor zo'n 550-600 (12 dagen - vliegen)
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 19:56:11 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34492191
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
Kan jij mn vrienden niet overtuigen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34524680
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Bron?
pi_34779788
iemand die in Appartement Club Sultan Maris? (is namelijk vrij goedkoop)
Haleloeja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:06:52 #113
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34817424
Ja ik dus Maar wat wil je er allemaal over weten?

Ik vond het iig een SUPERGOED appartement, in zoon goed appartement heb ik nog nooit gezeten
Alles was er goed aan, alleen jammer dat we de laatste paar dagen opeens voor het tafeltennissen en biljarten moesten betalen.

Het was wel een eind van het uitgaansgebied vandaan, maar je kon er heel makkelijk naartoe met de Dolmusbusjes, en dat was nog leuk ook 5 tot 10 minuutjes in zoon busje en je was er dus dat was ook niet zoon ramp.

Maar vertel maar wat je nog meer wilt weten, volgens mij heb ik er al eens in dit of een ander topic wat over verteld he...
Zo niet, dan toch...
pi_34820433
Gewoon wat info Hoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..

En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt) Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....

Ik hoor 't wel
Haleloeja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:07:27 #115
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34822296
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
verhaaltje
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbieden als je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.

Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zo Leuke middagen gehad daar !

We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.

Nog iets weten? Zegt u het maar.
Zo niet, dan toch...
pi_34829393
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Bron?
Alle kranten in Nederland. Toevallig heb ik het uit het Algemeen Dagblad, maar het heeft ook 100% zeker in De Telegraaf gestaan. Ik ga i.i.g. volgende zomer weer lekker een maandje naar Turkije. Tenzij je een paar weken stage gaat lopen bij een kippenboer in de middle of nowhere, zou ik me niet ongerust maken.

Het risico dat je uit Thailand terug komt met malaria is 10x zo groot, en dat vinden de meeste mensen nog niet eens een reden om zich te laten inenten (heb ik overigens ook niet gedaan, en 2 jaar later nog niet ziek).
pi_34829579
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Topmaat het volgende:

[..]

We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbieden als je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.

Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zo Leuke middagen gehad daar !

We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.

Nog iets weten? Zegt u het maar.
Voeg anders ff toe op MSN: tim_dntz *@* hotmail.com
Haleloeja
pi_34830843
Heel Marmaris maakt 's nachts lawaai bij het terugkomen van uitgaan dus je hoeft niet bang te zijn dat je daarvoor gepakt wordt ofzo. Voor een rustige vakantie zou ik er niet heen gaan, ik ben er maar 2 dagen nuchter geweest, en dat waren katers.

Ik vind het prima daar, lekker strand liggen en 's avonds uitgaan.. beetje boat-trips maken enzo, quad rijden etc. Alleen 90% van het TRV-forum vindt het meer pauper-volk wat erheen gaat, maarja dan ga je toch lekker fossielen kijken?
pi_34858376
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
Gewoon wat info Hoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..

En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt) Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....

Ik hoor 't wel
Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.

Allereerst over Sultan Maris. Het appartement is prima. Het enige waar je mee op moet passen is een kamer op de bovenste verdieping. Wij hadden dat in eerste instantie en die kamers zitten recht onder het dak wat betekent dat het er echt een sauna is. De airco trok het gewoon niet om die kamer koel te krijgen. Na 1 nacht buiten te hebben geslapen (bij het zwembad) hebben we een andere kamer gevraagd en kregen we er 1 op de begane grond.

Het zwembad is prima. Overdag draaien ze er leuke muziek en kun je betaalbaar eten en drinken. In het restaurant hebben ze ook prima eten.

De afstand tot het centrum is idd vrij groot. Wij zijn altijd van het lopen voor en na het stappen dus wij liepen het altijd in ongeveer 25 minuten. Wanneer je echt te veel gezopen hebt is het wel kut om dat hele eind te lopen.

Bij ons zaten er wel wat jongeren maar met name toch gezinnen. Vooral engelse gezinnen die dan 's avonds bij de shows alle dansjes kenden en fanatiek mee gingen doen.

Dan Akasya. Daar ben ik 5 jaar geleden geweest. Dat appartement is in principe net zo goed als Sultan Maris. Het zwembad is er ook prima en overdag is het er gezellig.
MAAR groot pluspunt van Akasya is dat het echt maar 5 minuten lopen is vanaf het uitgaan en vanaf de grote supermarkt Tansas. Zeker gezien de hitte in het hoogseizoen, is het zeer fijn om alles op korte loopafstand te hebben. In onze tijd zaten er vooral stelletjes.

Mijn advies: voor 60 euro meer Akasya doen, zul je geen spijt van krijgen.
pi_34862347
tvptje, heb wel interesse in een eventuele vakantie naar turkije
pi_34950224
hoeveel waren jullie kwijt aan de vakantie? wij hebben geboekt en zitten in appartement voor 596 euro voor 12 dagen...... (hoogseizoen) .... veel vinden dit vrij duur..maar waar hebben jullie geboekt/hoeveel dagen/welk appartement
Haleloeja
pi_34956907
Weet verder neit of het duur is oid, maar is het all inclusive of gewoon logies ?
pi_34962571
logiesss..
Haleloeja
pi_35040757
Dat is fucking duur. Ik betaal voor een 3 sterren appartement (2 grote kamers, 2 bedden en 2 slaapbanken en een groot balkon) 15 YTL per nacht, dit komt neer op 8 euro. Dat is dus voor 12 dagen hoogseizoen 108 euro, plus 120eu ticket is 228 euro. En dan zit al het vervoer erbij inbegrepen.

Zelf boeken is niet zo moeilijk, en al helemaal niet in Turkije. Reisbureau is onzin als je al naar een oppertoeristisch gebied gaat, dan schepen je alleen maar af. Het enige "voordeel" wat jij misschien hebt is een kroegentocht.. maar voor de rest betaal je ook nog eens 3x zoveel.

Ter vergelijking, zelf dagje quad-rijden boeken: 8 euro. Bij je reisbureau een dagje quad-rijden (dan boeken zij het voor je, voor de rest hetzelfde): 40 euro.
pi_35043849
Ik ben in de zomer van 2003 één week in Marmaris geweest. Ik verbleef toen in Hotel Balci, wat een rot hotel was dat. Half pension, het eten was te doen, al was het dan niet gevarieerd. Er stonden in de reisgidsen allerlei dingen vermeld die ze niet hadden en de handdoeken werden nauwelijks verwisseld, ook al klaagden we. Het personeel was onbetrouwbaar qua rekeningen en het zwembad leek al helemaal niet op die van de foto’s.

Het hotel lag wel vlakbij het centrum en in een iets wat rustigere wijk. Voor het strand moet je niet naar Marmaris toegaan, maar kan je beter de taxiboot nemen naar Içmeler zo‘n twintig minuutjes verder op. Hier heb je een breder strand en kan je bovendien ontzettend goed snorkelen. De taxiboot is niet zo ontzettend duur, al willen de taxiboot ‘chauffeurs’ vaak meer geld van je dan nodig is, let daar dus op.

Ik heb ook een bezoek gebracht aan de ‘Turkse Biesbosch’ zoals ze dat daar noemen (Dalyan dus). Hier ga je met een bootje naar een strand (Turtle Beach) toe en dit is werkelijk waar prachtig. Het water is erg helder en de omgeving is erg mooi. Op weg naar Turtle Beach toe zijn er ook soms Caretta-schildpadden (reuze schildpadden) te zien.
Ik heb ze helaas net gemist, er dook er net een onder toen wij langs vaarden.
Een trip naar de Dalyan wordt vaak gecombineerd met een bezoek aan een modderbad. Dit heb ik maar niet gedaan, ik vond het stinken.

Natuurlijk kun je ook erg goed stappen in Marmaris! Er is een boulevard vol met allerlei plekken om lekker te dansen. Er zijn ook openlucht discotheken. Ik ben ook in Kusadasi geweest en daar had je een overvloed aan winkeltjes. Je werd ermee doodgegooid, in Marmaris kan je die winkeltjes opzoeken. Ze zijn er wel, maar niet allemaal midden in het centrum zoals in Kusadasi. Winkeltjes zijn hier eerder gevestigd in een overdekt winkelcentrum.

Marmaris is dus een aanrader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')