Is me helemaal niet opgevallen. Ik denk dus dat het wel meevalt.. ik heb trouwens ook niet veel turken gezien tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallenwant als ik iets haat is het dát
![]()
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Gelderland het volgende:
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Nee daar kunnen ze blijkbaar wel normaal en beschaafd doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallenwant als ik iets haat is het dát
![]()
nee Kreta vonden we te duur...betaal je zo al zo'n 700-750 euro....maar wij gaan miss wel naar Turkeyy ff kijken hoe het met de vogelgriep gaat. Want in Turkije heb je al appartement voor zo'n 550-600quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar![]()
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
Kan jij mn vrienden niet overtuigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
Bron?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbiedenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
verhaaltje
Alle kranten in Nederland. Toevallig heb ik het uit het Algemeen Dagblad, maar het heeft ook 100% zeker in De Telegraaf gestaan. Ik ga i.i.g. volgende zomer weer lekker een maandje naar Turkije. Tenzij je een paar weken stage gaat lopen bij een kippenboer in de middle of nowhere, zou ik me niet ongerust maken.quote:
Voeg anders ff toe op MSN: tim_dntz *@* hotmail.comquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Topmaat het volgende:
[..]
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbiedenals je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.
Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zoLeuke middagen gehad daar !
We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.
Nog iets weten? Zegt u het maar.
Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
Gewoon wat infoHoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..
En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt)![]()
Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....
Ik hoor 't wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |