abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34235749
wat is nou een goed/goedkoop en leuk appartement voor jongeren (met goede ligging), Club Sediz
Haleloeja
pi_34248359
Club Sediz ligt zeer goed... zeker vergeleken met veel andere appartementen. Verder is het ook netjes en schoon en erg ruim. (wij hadden een 2-kamer appartement, maar die had zelfs 2 etages)
Energy!
pi_34317852
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallen want als ik iets haat is het dát
Haleloeja
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:23:38 #104
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34321562
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
heb je in Marmeris (in discotheken) niet veel last van opdringerige Turken die meiden lastig vallen want als ik iets haat is het dát
Is me helemaal niet opgevallen. Ik denk dus dat het wel meevalt.. ik heb trouwens ook niet veel turken gezien tijdens het uitgaan.
Zo niet, dan toch...
pi_34340125
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:24:23 #106
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478692
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Gelderland het volgende:
okej...nja wel balen dat er nu vogelgriep is.....ben toch beetje huiverig om daar te boeken..
Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34484697
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:07:08 #108
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_34484730
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:46 schreef Gelderland het volgende:
Nee daar kunnen ze blijkbaar wel normaal en beschaafd doen
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_34488214
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Dat is de rest van mijn vriendengroep ook , dit gaat geen marmaris worden dit jaar
Hoe hard ik ook roep dat we wel moeten gaan ...
Zou jij niet naar Kreta gaan?
nee Kreta vonden we te duur...betaal je zo al zo'n 700-750 euro....maar wij gaan miss wel naar Turkeyy ff kijken hoe het met de vogelgriep gaat. Want in Turkije heb je al appartement voor zo'n 550-600 (12 dagen - vliegen)
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 19:56:11 #110
80791 crew  Paul
pi_34492191
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Als je maar niet denkt dat je in Griekenland veiliger bent voor die kippekoorts.. Je loopt trouwens alleen risico als je veel in contact komt met kippen (boeren), of met hun vlees (slagers). Opeten kan altijd, na het bakken kan je het niet meer oplopen van het eten van vlees.
Kan jij mn vrienden niet overtuigen
pi_34524680
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:06 schreef illusions het volgende:
Bron?
pi_34779788
iemand die in Appartement Club Sultan Maris? (is namelijk vrij goedkoop)
Haleloeja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:06:52 #113
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34817424
Ja ik dus Maar wat wil je er allemaal over weten?

Ik vond het iig een SUPERGOED appartement, in zoon goed appartement heb ik nog nooit gezeten
Alles was er goed aan, alleen jammer dat we de laatste paar dagen opeens voor het tafeltennissen en biljarten moesten betalen.

Het was wel een eind van het uitgaansgebied vandaan, maar je kon er heel makkelijk naartoe met de Dolmusbusjes, en dat was nog leuk ook 5 tot 10 minuutjes in zoon busje en je was er dus dat was ook niet zoon ramp.

Maar vertel maar wat je nog meer wilt weten, volgens mij heb ik er al eens in dit of een ander topic wat over verteld he...
Zo niet, dan toch...
pi_34820433
Gewoon wat info Hoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..

En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt) Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....

Ik hoor 't wel
Haleloeja
  dinsdag 7 februari 2006 @ 11:07:27 #115
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34822296
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
verhaaltje
We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbieden als je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.

Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zo Leuke middagen gehad daar !

We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.

Nog iets weten? Zegt u het maar.
Zo niet, dan toch...
pi_34829393
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Bron?
Alle kranten in Nederland. Toevallig heb ik het uit het Algemeen Dagblad, maar het heeft ook 100% zeker in De Telegraaf gestaan. Ik ga i.i.g. volgende zomer weer lekker een maandje naar Turkije. Tenzij je een paar weken stage gaat lopen bij een kippenboer in de middle of nowhere, zou ik me niet ongerust maken.

Het risico dat je uit Thailand terug komt met malaria is 10x zo groot, en dat vinden de meeste mensen nog niet eens een reden om zich te laten inenten (heb ik overigens ook niet gedaan, en 2 jaar later nog niet ziek).
pi_34829579
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Topmaat het volgende:

[..]

We gingen altijd met de taxi terug... kostte tussen de 10 en 15 Ytl meestal, zelf een beetje proberen afbieden als je daar zin in had dan toch. 15 Ytl is ongeveer 10 euro dacht ik. En als je er dan met zijn 4-en in zit is dat dus wel te doen.

Wat gezinnen en zo betreft viel dat wel mee. Ik heb me er iig niet aan gestoord, het is me zelfs niet eens echt opgevallen. Er waren wel wat Nederlanders, ook wel wat gezinnen, maar de meeste mensen (vooral jeugd) zag je gewoon elke dag wel bij het zwembad.
Was heel gezellig om daar aan da zwembad te liggen... en dan kon je bij de bar wat biertjes scoren en zo Leuke middagen gehad daar !

We hebben geen problemen gehad met andere mensen, alleen de bewaking is wel streng (maar goed ook misschien) als je terugkomt van het uitgaan. Dat je niet teveel lawaai maakt.

Nog iets weten? Zegt u het maar.
Voeg anders ff toe op MSN: tim_dntz *@* hotmail.com
Haleloeja
pi_34830843
Heel Marmaris maakt 's nachts lawaai bij het terugkomen van uitgaan dus je hoeft niet bang te zijn dat je daarvoor gepakt wordt ofzo. Voor een rustige vakantie zou ik er niet heen gaan, ik ben er maar 2 dagen nuchter geweest, en dat waren katers.

Ik vind het prima daar, lekker strand liggen en 's avonds uitgaan.. beetje boat-trips maken enzo, quad rijden etc. Alleen 90% van het TRV-forum vindt het meer pauper-volk wat erheen gaat, maarja dan ga je toch lekker fossielen kijken?
pi_34858376
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef Gelderland het volgende:
Gewoon wat info Hoe ging je bijvoorbeeld terug van het uitgaan naar het hotel etc..

En wat wij belangrijk/leuk vinden is of er ook (veel?) andere (Nederlandse) jongeren (van 18-22) zijn in het hoogseizoen. We gaan zo met een groep van 6-7 man (rond 26 Juli) en willen het liefst niet alleen tussen de gezinnen zitten...Als we de reacties lezen krijgen we wél het idee dat er alleen maar gezinnne zijn :S. Doen ze moeilijk als je x wat zingt ofzo (wat lawaai maakt) Want anders gaan we naar Akasya of Sun Maris maar die zijn 60 euries duurder dan Sultan Maris....

Ik hoor 't wel
Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.

Allereerst over Sultan Maris. Het appartement is prima. Het enige waar je mee op moet passen is een kamer op de bovenste verdieping. Wij hadden dat in eerste instantie en die kamers zitten recht onder het dak wat betekent dat het er echt een sauna is. De airco trok het gewoon niet om die kamer koel te krijgen. Na 1 nacht buiten te hebben geslapen (bij het zwembad) hebben we een andere kamer gevraagd en kregen we er 1 op de begane grond.

Het zwembad is prima. Overdag draaien ze er leuke muziek en kun je betaalbaar eten en drinken. In het restaurant hebben ze ook prima eten.

De afstand tot het centrum is idd vrij groot. Wij zijn altijd van het lopen voor en na het stappen dus wij liepen het altijd in ongeveer 25 minuten. Wanneer je echt te veel gezopen hebt is het wel kut om dat hele eind te lopen.

Bij ons zaten er wel wat jongeren maar met name toch gezinnen. Vooral engelse gezinnen die dan 's avonds bij de shows alle dansjes kenden en fanatiek mee gingen doen.

Dan Akasya. Daar ben ik 5 jaar geleden geweest. Dat appartement is in principe net zo goed als Sultan Maris. Het zwembad is er ook prima en overdag is het er gezellig.
MAAR groot pluspunt van Akasya is dat het echt maar 5 minuten lopen is vanaf het uitgaan en vanaf de grote supermarkt Tansas. Zeker gezien de hitte in het hoogseizoen, is het zeer fijn om alles op korte loopafstand te hebben. In onze tijd zaten er vooral stelletjes.

Mijn advies: voor 60 euro meer Akasya doen, zul je geen spijt van krijgen.
pi_34862347
tvptje, heb wel interesse in een eventuele vakantie naar turkije
pi_34950224
hoeveel waren jullie kwijt aan de vakantie? wij hebben geboekt en zitten in appartement voor 596 euro voor 12 dagen...... (hoogseizoen) .... veel vinden dit vrij duur..maar waar hebben jullie geboekt/hoeveel dagen/welk appartement
Haleloeja
pi_34956907
Weet verder neit of het duur is oid, maar is het all inclusive of gewoon logies ?
pi_34962571
logiesss..
Haleloeja
pi_35040757
Dat is fucking duur. Ik betaal voor een 3 sterren appartement (2 grote kamers, 2 bedden en 2 slaapbanken en een groot balkon) 15 YTL per nacht, dit komt neer op 8 euro. Dat is dus voor 12 dagen hoogseizoen 108 euro, plus 120eu ticket is 228 euro. En dan zit al het vervoer erbij inbegrepen.

Zelf boeken is niet zo moeilijk, en al helemaal niet in Turkije. Reisbureau is onzin als je al naar een oppertoeristisch gebied gaat, dan schepen je alleen maar af. Het enige "voordeel" wat jij misschien hebt is een kroegentocht.. maar voor de rest betaal je ook nog eens 3x zoveel.

Ter vergelijking, zelf dagje quad-rijden boeken: 8 euro. Bij je reisbureau een dagje quad-rijden (dan boeken zij het voor je, voor de rest hetzelfde): 40 euro.
pi_35043849
Ik ben in de zomer van 2003 één week in Marmaris geweest. Ik verbleef toen in Hotel Balci, wat een rot hotel was dat. Half pension, het eten was te doen, al was het dan niet gevarieerd. Er stonden in de reisgidsen allerlei dingen vermeld die ze niet hadden en de handdoeken werden nauwelijks verwisseld, ook al klaagden we. Het personeel was onbetrouwbaar qua rekeningen en het zwembad leek al helemaal niet op die van de foto’s.

Het hotel lag wel vlakbij het centrum en in een iets wat rustigere wijk. Voor het strand moet je niet naar Marmaris toegaan, maar kan je beter de taxiboot nemen naar Içmeler zo‘n twintig minuutjes verder op. Hier heb je een breder strand en kan je bovendien ontzettend goed snorkelen. De taxiboot is niet zo ontzettend duur, al willen de taxiboot ‘chauffeurs’ vaak meer geld van je dan nodig is, let daar dus op.

Ik heb ook een bezoek gebracht aan de ‘Turkse Biesbosch’ zoals ze dat daar noemen (Dalyan dus). Hier ga je met een bootje naar een strand (Turtle Beach) toe en dit is werkelijk waar prachtig. Het water is erg helder en de omgeving is erg mooi. Op weg naar Turtle Beach toe zijn er ook soms Caretta-schildpadden (reuze schildpadden) te zien.
Ik heb ze helaas net gemist, er dook er net een onder toen wij langs vaarden.
Een trip naar de Dalyan wordt vaak gecombineerd met een bezoek aan een modderbad. Dit heb ik maar niet gedaan, ik vond het stinken.

Natuurlijk kun je ook erg goed stappen in Marmaris! Er is een boulevard vol met allerlei plekken om lekker te dansen. Er zijn ook openlucht discotheken. Ik ben ook in Kusadasi geweest en daar had je een overvloed aan winkeltjes. Je werd ermee doodgegooid, in Marmaris kan je die winkeltjes opzoeken. Ze zijn er wel, maar niet allemaal midden in het centrum zoals in Kusadasi. Winkeltjes zijn hier eerder gevestigd in een overdekt winkelcentrum.

Marmaris is dus een aanrader.
pi_35053293
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:22 schreef illusions het volgende:
Zelf boeken is niet zo moeilijk, en al helemaal niet in Turkije. Reisbureau is onzin als je al naar een oppertoeristisch gebied gaat, dan schepen je alleen maar af. Het enige "voordeel" wat jij misschien hebt is een kroegentocht.. maar voor de rest betaal je ook nog eens 3x zoveel.
waar boek je dan bijvoorbeeld denk niet dat veel dat doen..
Haleloeja
pi_35075244
Ik bel op naar een vriend van me die er woont. Of ie ff een knap hotelletje voor me kan regelen. Die luxe heeft niet iedereen nee maar tis wel een stuk makkelijker en goedkoper. Maar je kan gewoon het telefoonnummer opzoeken van een app. of hotel wat je wel wat lijkt, is in ieder geval minimaal 2x zo goedkoop.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 maart 2006 @ 21:41:51 #128
80791 crew  Paul
pi_36309995
Iemand bij Cosmopolitan geweest?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 maart 2006 @ 18:57:44 #129
80791 crew  Paul
pi_36336415
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
pi_36353664
Hallo,

Ik en 3 vrienden van mij, allemaal 17, willen dit jaar voor het eerst zelf op vakantie gaan. We hebben nu wat moois gevonden in Marmaris, maar hoe is het hier gesteld met de jongeren en de activeiten hiervoor. De reis die we op het oog hebben is van Beachmasters, iets wat toch wel voor jongern is, het gaat om het hotel Emre. Dus geef jullie ervaringen met Marmaris.

BVD
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:28:39 #131
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36353837
Marmaris is zeker een leuke plaats was er vorig jaar mei, niet het hoog seizoen, maar heb me aardig vemaakt, het enige wat ontbreekt in Marmaris zijn de zand stranden, daarvoor moet je wel naar een ander plaatsje, maar met de busjes die voor 1 euro af en aan rijden is dat geen probleem, verder heb je 'bar street' in marmaris, twee lange straten vol met bars, disco's etc, erg leuk daaro, veel engelse & nderlandse clubs enzo, maar voor een echte strand vakantie zou ik Alanya aanraden ofzo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:56:10 #132
65673 NaZa
Yipiekayeeh
pi_36354522
Marmaris is zeker een leuke plaats om te stappen e.d Zoals hierboven al beschreven is. Dus hup boeken die handel =]
pi_36355107
Ben dr vorig jaar met mn vriendin geweest.. je kan dr zeker leuk uitgaan en overdag goed relaxen.. uitgaan is daar nie goedkoop (4 - 5 eurie voor n biertje) maar das tegenwoordig in spanje volgens mij ook
pi_36355361
Als je meer over dat hotel wil weten moet je ff op www.vakantiereiswijzer.nl kijken. Staat soms wel bij of er veel jongeren zitten.

Wat bedoel je eigenlijk met activiteiten voor jongeren Uitgaan?
pi_36355550
Ja gewoon uitgaan en of je op het strand dingen hebt zoals jetski enzo.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 maart 2006 @ 18:53:08 #136
80791 crew  Paul
pi_36360782
quote:
  zondag 26 maart 2006 @ 14:24:09 #137
131278 moemoe
#teampanda
pi_36377150
quote:
http://www.vakantiereiswi(...)g/9431/cosmopolitan/

Als je geen ervaringen van de mensen hier krijgt, is dat altijd nog een goede leidraad. .
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 26 maart 2006 @ 20:46:56 #138
80791 crew  Paul
pi_36387308
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:24 schreef moemoe het volgende:

[..]

http://www.vakantiereiswi(...)g/9431/cosmopolitan/

Als je geen ervaringen van de mensen hier krijgt, is dat altijd nog een goede leidraad. .
Ken ik ja
  maandag 27 maart 2006 @ 09:44:38 #139
105435 amarena
Just curious
pi_36396955
Marmaris is zeker leuk!!!! (Leuker dan Bodrum maar daar zijn de meningen weer over verdeeld)
Ik vond Marmaris wat gemoedelijker.
Wil je voor luxe hotels, ga dan voor het nieuwe gedeelte maar wil je lekker dicht bij het uitgaansgebied zitten kies dan voor het oude gedeelte. Barstreet is superleuk en gezellig qua discotheken. Marmaris kun je eigenlijk zien als een hele lange straat (boulevard) langs het strand met restaurantjes en hotels. Ene kant zit het oude centrum met discotheken en aan de andere kant zit het nieuwe centrum met discotheken. Halverwege zit de MacDonalds... niet aan mijzelf besteed maar mocht je een moeilijk eter zijn. In de restaurantjes krijg je bij het eten altijd een pide... dat is een soort pitabroodje van 1 meter... Uit eten is goedkoop en best te doen.
De winkeltjestraatjes zijn allemaal hetzelfde.... eerst een tassenwinkel, dan een kledingzaak, dan een horlogewinkel om vervolgens weer een tassenwinkel te krijgen... De verkopers zijn best opdringerig maar het is Marmaris verboden om de touristen te lokken dus je kunt er een stuk beter lopen dan in andere Turkse steden. Altijd afdingen want ze naaien je waar je bij staat.

De afstanden zijn makkelijk af te lopen maar je kunt ook een Dolmus pakken voor één miljoen lira.
Strand is heel kort maar wel te doen. De meeste badplaatsen in Turkije liggen in baaien waardoor het strand meer weg heeft van een meertje... je hebt dus weinig golven. Jetski's en bananariding is er ook wel te vinden.
Als je in het hoogseizoen gaat kan de temperatuur behoorlijk oplopen maar een strandbedje met parasol kost niet veel.
Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten.
Veni vidi vici
  maandag 27 maart 2006 @ 19:25:28 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_36413264
Gelderland, wat heb je nu geboekt? Sultan Maris?

Zo ja, dan zit ik bij jou in het appartement! Vanaf 22 juli zijn we er met 9 man.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:21:03 #141
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36530441
Vanmiddag geboekt voor Marmaris.
All-in vertrek tussen 19 en 26 Juli, Hotel Diana ->

http://www.clubhoteldiana.com/english.html

Eerste keer All-in met 6 man, kijken hoe ons dat bevalt.
En best wel redelijk luxe zie ik zo, voor 6 idiote Limburgers
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 mei 2006 @ 12:28:23 #142
80791 crew  Paul
pi_37599711
Nog nieuwe mensen die naar marmaris gaan ?
Ik ga eind juli
En zit in Akasya
pi_37675523
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:44 schreef amarena het volgende:
De verkopers zijn best opdringerig maar het is Marmaris verboden om de touristen te lokken dus je kunt er een stuk beter lopen dan in andere Turkse steden.
waar heb je dat nou weer gehoord?? is echt niet verboden dus..
  dinsdag 16 mei 2006 @ 20:29:38 #144
62743 Krizzeltjuhh
zz=st -juhh
pi_37890033
Ik ga 26 juli naar Marmaris.... Hotel Banu is het geworden. Geen idee of het wat is
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
pi_39055709
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Ik ben in Sultan Maris EN Akasya geweest.

Allereerst over Sultan Maris. Het appartement is prima. Het enige waar je mee op moet passen is een kamer op de bovenste verdieping. Wij hadden dat in eerste instantie en die kamers zitten recht onder het dak wat betekent dat het er echt een sauna is. De airco trok het gewoon niet om die kamer koel te krijgen. Na 1 nacht buiten te hebben geslapen (bij het zwembad) hebben we een andere kamer gevraagd en kregen we er 1 op de begane grond.

Het zwembad is prima. Overdag draaien ze er leuke muziek en kun je betaalbaar eten en drinken. In het restaurant hebben ze ook prima eten.

De afstand tot het centrum is idd vrij groot. Wij zijn altijd van het lopen voor en na het stappen dus wij liepen het altijd in ongeveer 25 minuten. Wanneer je echt te veel gezopen hebt is het wel kut om dat hele eind te lopen.

Bij ons zaten er wel wat jongeren maar met name toch gezinnen. Vooral engelse gezinnen die dan 's avonds bij de shows alle dansjes kenden en fanatiek mee gingen doen.
Ik ben vorige week teruggekomen,wij verbleven ook in Sultan.Ik ben er zeer over te spreken,nette kamers(niks bijzonders),vriendelijke mensen die er werken.
Als ik een nadeel zou moeten opnoemen is dat het wat verder van het strand ligt.Maar nogmaals ik ben er zeer positief over.
Ja en amen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:14:40 #146
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39056197
Nog 1 maand !
pi_39078701
Als je in Marmaris bent moet je ff een dagje een boottochtje gaan maken op deze boot:

Haagse Ria!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 22:26:33 #148
80791 crew  Paul
pi_39301863
Waarom gaan er zo weinig dit jaar naar Marmaris ?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 juli 2006 @ 10:32:21 #149
80791 crew  Paul
pi_39417780
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
pi_39418138
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:26 schreef paultjuhhh het volgende:
denk dat er nog genoeg gaan hoor...
Haleloeja
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 juli 2006 @ 11:31:55 #151
80791 crew  Paul
pi_39418829
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:52 schreef Gelderland het volgende:

[..]

denk dat er nog genoeg gaan hoor...
Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ers
pi_39428290
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:31 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat tegen ... nouja als er maar een btje mensen zijn is het goed hoeft niet persee bedolven te worden onder de NL-ers
precies, en er gaan ook heus wel een beetje mensen hoor let maar op
Haleloeja
pi_39477285
Ik ga naar hotel Armar van 18 tot 29 Juli
Vrienden van me hadden geboekt en zag vanmorgen pas voor het eerst de locatie , een 4 sterren hotel met waterpark

http://www.marmarisinfo.com/armar/index.phtml
Maximum Italiano
pi_39480108
En ik ga volgende week dinsdag er 12 dagen naar toe, t/m 22 juli. We zitten in appartementen Nirvana. Iemand misschien ervaringen daarmee? En zijn er nog mensen die hele goeie strandjes kennen waar je met de dolmus (hoe heet dat ding ook alweer?) voor een paar centen naartoe kan?
pi_39480719
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef pyter het volgende:
En ik ga volgende week dinsdag er 12 dagen naar toe, t/m 22 juli. We zitten in appartementen Nirvana. Iemand misschien ervaringen daarmee? En zijn er nog mensen die hele goeie strandjes kennen waar je met de dolmus (hoe heet dat ding ook alweer?) voor een paar centen naartoe kan?
Ben er zelf niet geweest maar Icmeler schijnt wel een mooi strand te hebben. Weet niet zeker of de Dolmus tot zo ver komt, anders pak je een taxi of een taxiboot erheen.

Icmeler:
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_39541820
Dat Icmeler ziet er inderdaad erg leuk uit. Hoor er ook veel betere verhalen over als over het strand van Marmaris. Dan daar maar naar toe met de dolmus of watertaxi.

Iemand ook ervaringen met busreis van Dalaman naar Marmaris? Ik mag toch hopen dat er airco in de bus zit, en dat de route over normale wegen gaat..aangezien mijn maag niet helemaal voorbereid is op dat soort ondernemingen

Overigens, gezien mijn geaardheid, (voorkeur voor mannen ), hoe gaat dat daar in Turkije/ Marmaris? Ben (gelukkig ) niet handtastype, en straal m'n geaardheid niet uit, maar hoe staat men in Turkije tegenover homosexualiteit? En zijn er in Marmaris dingen waar meer 'lotgenoten' van mij komen? Somebody:D? Thanks
pi_39577875
Icemeler is anders dan Marmaris hé

ik ga over 2 weken
Haleloeja
  donderdag 6 juli 2006 @ 19:05:25 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39580764
Gelderland, welk hotel/appartement zit je nou? Aangezien je had ooit over sultan maris had, en daar zit ik over 2,5 week.

Vertrekken de 22e, vanmorgen 10 minuten voor de gogo-deadline (voor 12 u moest het binnen zijn, anders geannuleerd) nog effe 3500 euro overgemaakt. We kunnen gaan!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 14 juli 2006 @ 15:49:15 #159
80791 crew  Paul
pi_39823822
Kick !
Volgende week zaterdag ga ik !
In app Akasya dus
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:51:13 #160
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39827486
Dinsdagmorgen 04:30 vertrekken we vanaf Schiphol
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:58:25 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39829064
Volgende week zaterdag vertrek ik om 04:40u vanaf Schiphol. Mooie tijd! (dwz: lekker zuipen vantevoren)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 14 juli 2006 @ 19:38:42 #162
80791 crew  Paul
pi_39830003
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:58 schreef Silenus het volgende:
Volgende week zaterdag vertrek ik om 04:40u vanaf Schiphol. Mooie tijd! (dwz: lekker zuipen vantevoren)
Dan zit ik bij jou in het vliegtuig
edit: ik zie het al je bent dezelfde van partyflock
pi_40062302
ben benieuwd hoe druk 't in Marmaris is nu, wordt hier weinig gepost hoop dat 't beetje druk is en dat er een leuke sfeer is ..
Haleloeja
  zondag 23 juli 2006 @ 20:04:22 #164
62743 Krizzeltjuhh
zz=st -juhh
pi_40111117
Dondardag vertrekken we
pi_40114013
Ben gistermiddag weer teruggekomen uit Marmaris. Helaas. Echt een geweldige vakantie gehad in Turkije en Marmaris. Hele toffe plaats, heel veel te doen, ontzettend leuk stappen, prachtig weer, lekkere zee en strand (Icmeler), leuke uitstapjes (parasailen, Rhodos, Haman, boottocht). Zucht, ik wil terug.
Heb je vragen, stel ze, ik beantwoord ze graag!
  maandag 24 juli 2006 @ 17:20:46 #166
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_40138365
Ik ga 2 augustus! Kan niet wachten!

Wel jammer dat er zo weinig reacties zijn terwijl marmaris weer vol zit dit jaar. Vreemd...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_40143783
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef pyter het volgende:
Ben gistermiddag weer teruggekomen uit Marmaris. Helaas. Echt een geweldige vakantie gehad in Turkije en Marmaris. Hele toffe plaats, heel veel te doen, ontzettend leuk stappen, prachtig weer, lekkere zee en strand (Icmeler), leuke uitstapjes (parasailen, Rhodos, Haman, boottocht). Zucht, ik wil terug.
Heb je vragen, stel ze, ik beantwoord ze graag!
Hoe/waar moet je heen voor het (lekkere) strand... het strand bij de barstreet in de buurt schijnt toch niet goed te zijn Waar wél en hoe kom je er
Haleloeja
pi_40149411
Dat strand bij Marmaris zelf was inderdaad niet helemaal geweldig, heel erg smal, druk en niet onwijs schoon. Wij gingen altijd met de Dolmus voor 1,50 YTL naar Icmeler, daar heb je een erg mooi strand, brede boulevard, en goedkope ligbedden. Je kan ook met de watertaxi gaan, dat kost 7,50 YTL, iets duurder, maar heeft ook wel iets. De dolmus busjes kun je gewoon op straat aanhouden, je moet de oranje hebben. Die watertaxi's liggen in de haven ter hoogte van de lichtgevende Turske vlag.
  woensdag 26 juli 2006 @ 19:03:18 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40211023
Hıer Sılenus lıve vanuıt Marmarıs.

Vette vakantıe, ben er ın 2003 geweest en merk wel dat het ıets rustıger ıs nu. Vooral ın het Engelse gedeelte was nıet veel te doen. Rembrandt zıt echter nog steeds elke avond vol.

Weer ıs zoals we het gewend zıjn ın Turkıje, onbewolkt en tegen de 40 graden.
Qua excursıes, we hebben gısteren bıj een of andere alı langs de straat een boottocht geboekt, dat hadden we vandaag. Voor 15 euro een hele dag onderweg met onbeperkt zuıpen, dwz frıs, water, bıer, gın, en wodka. Ofwel, ze hebben flınk verlıes op ons gemaakt vandaag!

Morgen jeepsafarı, ook voor 15 euro. Ben benıeuwd.
Verder ıedereen dıe nog gaat, fıjne vakantıe!
pi_40509887
Zojuist geboekt van 19 augustus tot 2 september ben ik in Marmaris te vinden!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:45:36 #171
80791 crew  Paul
pi_40512538
Ben net terug uit Marmaris :w !
heb nog emmykuhhh en krizteltjuhhh gemeet daar !
later komt hier nog wel een verhaaltje
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:47:38 #172
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40512580
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben net terug uit Marmaris :w !
heb nog emmykuhhh en krizteltjuhhh gemeet daar !
later komt hier nog wel een verhaaltje
Zijn dat users hier ?

LINK !
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:48:08 #173
80791 crew  Paul
pi_40512587

Krizteltjuhhh, Emmykuhhh en ik

[ Bericht 100% gewijzigd door Paul op 06-08-2006 10:58:39 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:34:00 #174
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40516854
tvp
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40535141
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]

Krizzeltjuhh, Emmykuhh en Paultjuhh

Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2006 @ 11:01:17 #176
80791 crew  Paul
pi_40535154
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:00 schreef Krizzeltjuhh het volgende:

[..]

Krizzeltjuhh, Emmykuhh en Paultjuhh

dat zei ik
pi_40535169
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

dat zei ik
haha snap ik maar vond dat jouw naam ontbrak uit t "uhh" rijtje
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2006 @ 11:03:19 #178
80791 crew  Paul
pi_40535193
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:02 schreef Krizzeltjuhh het volgende:

[..]

haha snap ik maar vond dat jouw naam ontbrak uit t "uhh" rijtje
so true

dit was trouwens in greenhouse
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:56:27 #179
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40536286
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]

Wanneer zijn jullie daargeweest dan ? Ik ben sinds afgelopen zondag terug.
Die foto is genomen in de Greenhouse zie ik. Daar vond ik echt geen hol aan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2006 @ 13:43:03 #180
80791 crew  Paul
pi_40539124
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat vond jij dan wel leuk ?
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:52:09 #181
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40539356
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:43 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat vond jij dan wel leuk ?
Mango, Joy en een discotheek met een ietwat Griekse naam (kom er ff niet op)

+ de cocktails op dat plein waren goed te zuipen voor 7.5
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:17:20 #182
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_40547346
Ben een weekje terug uit Marmaris. Super tijd gehad! Verblijf bij appartementen Club Sediz. Mocht je 's nachts een meisje mee naar je appartement willen nemen (wat niet mag in Club Sediz) dan is het misschien handig om te weten dat de kerel achter de balie is om te kopen. Ideaal!

Als discotheek is vooral de Joy een absolute aanrader. Lekker gek doen tot diep in de nacht...Wat gaaf!!

Ik wil terrrruuuugggg!!!!!
...maar ik bats wél met je moeder
pi_40548929
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:17 schreef Rumboon het volgende:
Ben een weekje terug uit Marmaris. Super tijd gehad! Verblijf bij appartementen Club Sediz. Mocht je 's nachts een meisje mee naar je appartement willen nemen (wat niet mag in Club Sediz) dan is het misschien handig om te weten dat de kerel achter de balie is om te kopen. Ideaal!

Als discotheek is vooral de Joy een absolute aanrader. Lekker gek doen tot diep in de nacht...Wat gaaf!!

Ik wil terrrruuuugggg!!!!!
Haha omg had je dat niet eerder kunnen zeggen
pi_40548970
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wij zijn donderdag teruggekomen. We zijn ook niet zoveel in Gr House geweest. oa in Joy, Mango (ja die schuurtent) En indrinken deden we cheapcheap in Beverly Hills. Waar heb jij gezeten dan?
  zondag 6 augustus 2006 @ 20:01:10 #185
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40550049
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef Krizzeltjuhh het volgende:

[..]

Wij zijn donderdag teruggekomen. We zijn ook niet zoveel in Gr House geweest. oa in Joy, Mango (ja die schuurtent) En indrinken deden we cheapcheap in Beverly Hills. Waar heb jij gezeten dan?
Kutvakantie gehad

Hotel was gewoon kut. Uitgaan was wel leuk, maar toch minder dan Alanya.
Joy was echt te gek, alleen jammer dat degene met wie ik daar was niet zo van die muziek houden. Ik vind dat echt te gek. Daarom 7 dagen in de Mango geweest. Ietwat te hoog R&B gehalte
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2006 @ 20:20:52 #186
80791 crew  Paul
pi_40550630
Joy was leuk maar niet voor heeeeeeeeel lang vond ik nooit langer dan een 3 kwartier ofzo kon ik me er vermaken
pi_40559098
Mango, een te kleine en te drukke tent!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 augustus 2006 @ 12:04:23 #188
80791 crew  Paul
pi_40567879
We hadden trouwens jeepsafari gedaan en het scheelde weinig of er waren doden gevallen bij 1 jeep waren de remmen kapot
De jeep reed zo een klein dalletje in frontaal tegen een auto op ! de jeep kantelde bijna om maar bleef net staan , gelukkig kwamen de mensen met de schrik vrij en hadden ze alleen wat blauwe plekken...
dus
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:42:56 #189
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40569160
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef paultjuhhh het volgende:
We hadden trouwens jeepsafari gedaan en het scheelde weinig of er waren doden gevallen bij 1 jeep waren de remmen kapot
De jeep reed zo een klein dalletje in frontaal tegen een auto op ! de jeep kantelde bijna om maar bleef net staan , gelukkig kwamen de mensen met de schrik vrij en hadden ze alleen wat blauwe plekken...
dus
Voor die 15 euro zaten de remmen er niet bij ingegrepen hoor
Lees altijd de kleine letterts
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 augustus 2006 @ 12:46:18 #190
80791 crew  Paul
pi_40569250
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:42 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Voor die 15 euro zaten de remmen er niet bij ingegrepen hoor
Lees altijd de kleine letterts
Het was idd 15 euro precies
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:48:58 #191
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40569322
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

maandag 7 augustus 2006 @ 14:54:45 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40573279
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:46 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wij hadden ook een jeepsafari voor 15 euro hehe...Om de 1,5 kilometer stoppen om bij Ome Mustafa naar zijn honingverzameling te kijken (en natuurlijk kon je wat kopen!) om vervolgens bij tante Fatima even verderop weer mooie tapijten aan te schaffen. Beetje tegenvaller.

Maar qua uitgaan was het Mooiste van het Mooiste natuurlijk de Rembrandt!
Zo lekker fout.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 augustus 2006 @ 14:56:34 #193
80791 crew  Paul
pi_40573340
Rembrandt was leuk omdat ik daar een leuke groep meiden had ontmoet voor de rest vond ik het maar een baggerbreezahapreskihut
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 augustus 2006 @ 14:57:14 #194
80791 crew  Paul
pi_40573357
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wij hadden ook een jeepsafari voor 15 euro hehe...Om de 1,5 kilometer stoppen om bij Ome Mustafa naar zijn honingverzameling te kijken (en natuurlijk kon je wat kopen!) om vervolgens bij tante Fatima even verderop weer mooie tapijten aan te schaffen. Beetje tegenvaller.

Maar qua uitgaan was het Mooiste van het Mooiste natuurlijk de Rembrandt!
Zo lekker fout.
hadden jullie ook met waterpistolen en zulks
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:58:13 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40573392
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Joy was leuk maar niet voor heeeeeeeeel lang vond ik nooit langer dan een 3 kwartier ofzo kon ik me er vermaken
Wel een sterke uitsmijter hadden ze daar he?

maandag 7 augustus 2006 @ 14:59:36 #196
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_40573435
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hadden jullie ook met waterpistolen en zulks
Ja, dat was op zich nog wel lachen. Die tering-Engelsen van de jeep afmeppen door gewoon 5 liter flessen met water tegen hun hoofd aan te gooien. (Het was toch een water gevecht... )
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:39:14 #197
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40574719
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wel een sterke uitsmijter hadden ze daar he?

[afbeelding]
Die gast was fout en laf.

Was er ineens knokken daar. Staat ie eerst wat toe te kijken en pas toen het af was gelopen durfde ie in te grijpen. Stakker
pi_40577283
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Die gast was fout en laf.

Was er ineens knokken daar. Staat ie eerst wat toe te kijken en pas toen het af was gelopen durfde ie in te grijpen. Stakker
ik heb uitsmijters gezien, bij rembrandt en Arena, en die waren echt niet laf, integendeel Heb me echt verbaasd daarover ..... was paar x knokken en die doken er boven op en begonnen ook gewoon te slaan op alle gasten die zich er mee bemoeide en die gasten werden flink hard eruit geknikkerd. Ik vond het maar vieze, gluiperige gastjes.... stonden beetje met meiden te flirten ondertussen (vooral bij de rembrandt) en als je op 't einde geen fooi gaf keken ze je boos aan en pakte ze je soms nog eens bij je arm ook....

Overigens toch aardig wat (kleine) knok-partijtjes gezien..... .ook paar x mensen helemaal bebloed op straat ensow
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:05:51 #199
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40577724
Laatste avond dat we uitgingen werden alle taxis aangehouden omdat daders van een steekpartij? ervandoor waren gegaan per taxi.
Wij lopen nog langs die boulevard af, serieus een bloeddruppel spoor (vers) van misschien wel een Kilometer. Echt wazig.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 augustus 2006 @ 17:35:12 #200
80791 crew  Paul
pi_40578835
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:55 schreef WinnarJ het volgende:

[..]

ik heb uitsmijters gezien, bij rembrandt en Arena, en die waren echt niet laf, integendeel Heb me echt verbaasd daarover ..... was paar x knokken en die doken er boven op en begonnen ook gewoon te slaan op alle gasten die zich er mee bemoeide en die gasten werden flink hard eruit geknikkerd. Ik vond het maar vieze, gluiperige gastjes.... stonden beetje met meiden te flirten ondertussen (vooral bij de rembrandt) en als je op 't einde geen fooi gaf keken ze je boos aan en pakte ze je soms nog eens bij je arm ook....

Overigens toch aardig wat (kleine) knok-partijtjes gezien..... .ook paar x mensen helemaal bebloed op straat ensow
Vaag ik heb maar 1 ruzie gezien in heel de vakantie in de rembrandt ja en een turk op straat werd beetgehouden omdatie wat gejat had ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')