He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:29 schreef Z.W.E.L.G.J.E het volgende:
zwelg ook aanwezig van 23 juli tot 2 aug appartement heet Rosy.... 1e keer turkije dus ben benieuwd, weet iemand of er bekende dj`s draaien in die periode? of uberhaupt komen? of heb ik weer niet alles in dit topic gelezen ..
gr
Laat ik nou vorig jaar in Appartement Rosy hebben verbleven!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:46 schreef Sandra1984 het volgende:
[..]
Hey, dan ga ik ook samen met 4 vriendinnen, zelfde appartement, zelfde vlucht. Misschien zie ik je daar wel en kunnen we met zn alle gelijk na aankomst die barstreet gaan bezoeken. Lijkt me gezellig! Waar kan ik jou aan herkennen?
Groetjes,
Sandra
GEWELDIGquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
Hieronder nog wat 'Rusky's' (meisjes uit Rusland, 5 in totaal)
die in 2004 het podium van discotheek 'the Greenhouse'
vele malen betraden. Je komt ze vast weer tegen dit jaar!
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar![/b]
[afbeelding]
ja super veel zin, nog maar een weekquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:24 schreef bashen het volgende:
[..]
He Salie, heb jij er ook nog een beetje zin in? Horen zo weinig van jou.
Als je dat zo allemaal leest hier lijkt het of heel Nederland naar Marmaris komt (ja duh, snap ook wel dat alleen de mensen die naar Marmaris gaan hier ongeveer in dit forum zitten maar toch...)
Gaan er een feestje van maken met z'n allen, zeker weten!![]()
![]()
Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:34 schreef jeoren het volgende:
En wat die Russische toko betreft: het hieronder afgebeelde uithangbord
valt toch echt wel op! Laat me weten hoe het jullie hier binnen vergaan is...
Hieronder nog wat 'Rusky's' (meisjes uit Rusland, 5 in totaal)
die in 2004 het podium van discotheek 'the Greenhouse'
vele malen betraden. Je komt ze vast weer tegen dit jaar!
Doe ze de groeten maar van 'die irritante fotograaf' van vorig jaar!![]()
[afbeelding]
Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:25 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Heb ze inderdaad allemaal gezien! Haha.. Die blonde met dat getal op dr shirtje heb ik nog uitgebreid mee staan dansen! Prachtig!
Vermoedelijk was de zellfmoordenaar een 17-jarige vrouw!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:46 schreef dutchdevil het volgende:
Hier 2 stukjes uit een belgische krant online over het gebeuren in Kusadasi en Alanya
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_014
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF16072005_009
Jazeker! De blonde met 89 op dr shirt staat elke avond los te gaan in de Joy, heb nog avondje met haar op het podium gestaan!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:57 schreef jeoren het volgende:
[..]
Zijn ze alle 5 wederom in Marmaris gesignaleerd joh? Meen je dat nou?
Je komt uit Nijmegen en je gaat uitgerekend deze week weg...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef -moi- het volgende:
nou ık ben er hoor!!!
het ıs hıer super... de joy ıs echt geweldıg, sowıeso ıs het uıtgaan super gezellıg...
en de zee ıs echt heerlıjk.. leuke strandstoeltjes en lekkere ıjsjes![]()
Probeer die Russische toko eens. Vast niet druk, maar proef gewoon ff de sfeer!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef -moi- het volgende:
Joy ıs heel goed ja! maar we vınden dat er wel erg weınıg ıs... vooral de joy ıs leuk en de greenhouse en rembrand maar verder ıs het nergens echt heel druk en heel leuk... en het ıs eıgenlıjk alleen vooral de barstreet.. wel een beetje jammer maar maakt het nıet mınder leuk.. morgen weer lekker uıtvanavond alleen even een cocktaıltje drınken..
Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:16 schreef -moi- het volgende:
russısche toko???
we hebben ııg genoeg kebab op deze vakantıe. heerlıjk
morgen ga ık er langs!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ja, die met dit uithangbord in Barstreet:
[afbeelding]
Dat vroeg ik niet!quote:
20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:38 schreef mrcool het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je bagage mag wegen bij Onur Air? Dit staat niet vermeld aan de binnenkant van de tickets, kan het verder zo snel ook niet terugvinden op I-net. Bij voorbaat dank, mrcool!
Het staat echt niet op de tickets vermeld, dit vond ik ook al erg vaag, en op de site van het reisburo of de site van Onur zelf was niks terug te vinden hierover. Ik hoop dan idd dat we een betere vlucht zullen hebben als dat jij hebt gehad. Vorig jaar ook met ze gevlogen naar Antalya en dat was allemaal goed verlopen, heen en terug zonder enkele vertraging dan ook!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:36 schreef Zsa het volgende:
[..]
20 kg bagage en nog 5 kg handbagage, staat als het goed is wel op je ticket..
Verder hoop ik dat je niet zo'n baggervlucht hebt als dat ik vorige week met Onur Air naar Marmaris had: tussenlanding op Antalya en zo'n 3 uur vertraging in totaal.. Dus 11.15 uur (ipv 10.40 uur) van Schiphol weg om vervolgens pas na 11 uur 's avonds (lokale tijd) bij je hotel te zijnMaar goed kan gebeuren hè....
Dan wens ik je nog een fijne vakantie
Fijn hè die handgeschreven Onur Air ticketsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:42 schreef mrcool het volgende:
Oh nu zie ik het op de tickets staan idd, moet je wel ff zoeken!Serbest free 20kg staat er, had er ff overheen gekeken, staat er ook zo wazig vermeld op die tickets!
![]()
![]()
[afbeelding]
Nogal!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef Zsa het volgende:
[..]
Fijn hè die handgeschreven Onur Air tickets![]()
nope, maar was een verkapte 'wie-gaat-er-morgen-ook-naar-marmaris/is-nu-in-marmaris' vraagquote:
Vertel, hoe was het in de Russische toko?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
morgen ga ık er langs!!als ık hem tegen kom
en we wıllen ook nog langs de engelse barstreet.. rıchtıng ısmeler..
Hmm, ik ook ja... toevallig ook appartement Sultan Maris?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:46 schreef BigB het volgende:
ik ga morgen.....vlieg om 17.05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |