Wij dus in appartement Sultan Maris.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef BigB het volgende:
[..]
Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
ikquote:Op donderdag 21 april 2005 09:19 schreef stalker_90909 het volgende:
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...
zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
nee 2, mag ik je toevoegen?quote:Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef stalker_90909 het volgende:
hahagezellie. :p
jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
Wij vlogen op Bodrum en moesten om 12 uur snachts vertrekken, 4 uur met de bus en`1 overnachting minder. Maar is er uberhaupt zandstrand in Turkije?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef stalker_90909 het volgende:
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)
stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...
Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan![]()
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:16 schreef danos het volgende:
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??
Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.
Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef danos het volgende:
[..]
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?
Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
wat gewisseld hebben? Geld?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef stalker_90909 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...
1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet
en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef stalker_90909 het volgende:
nouja wisselende pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement
gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven
nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
jij al geboekt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef heinl het volgende:
[..]
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed
Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsenquote:Op maandag 2 mei 2005 08:34 schreef stalker_90909 het volgende:
Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen
Dit jaar ga ik er weer gewoon 15 dagen tegen aanquote:Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef jeoren het volgende:
[..]
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen![]()
Bodrum heeft sinds een paar jaar een eigen vliegveld, en Izmir natuurlijk die dan weer relatief dicht bij Kusadasi ligt.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
27 juli 11 dgn Seren Sari..quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!
Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)![]()
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef dutchdevil het volgende:
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris![]()
Even een vraagje: wat moest je betalen voor het visum? Ik werk zelf bij een touroperator en er is verwarring over wat je hier nou voor moet betalen. Het was altijd 10 euro maar ik krijg nu ook van veel kanten door dat het tarief verhoogt is naar 15 euro. Dit staat ook in een boekje met toeristische informatie voor 2005 (TIM, voor degenen die het kennen). Ik vraag me dus af of dit klopt.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!![]()
All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest![]()
Wij vliegen op 8 augustus naar Marmaris voor 13 daagjes zon, zee en strand (hoop ik). En ja, ook wij gaan naar hotel Seren Sari. We verwachten wel dat je de welkomsdrankjes klaar hebt staan sproetenkopje! Wij zijn 4 jongens (2 *20, 19, 18). M'n ouders zijn in de meivakantie al naar marmaris geweest en hebben ook Seren Sari verkent. Het was nu nog een dooie boel in het hotel (maar er staan een paar gratis pooltafels!).. Veel cafeetjes rond het hotel, alleen voor Barstreet (waar de discotheken zitten) moeten we met de Dolmus vanwege de afstand. Het nadeel is dat we steeds langs de Burger King komen wanneer we richting Barstreet gaan (of is dat een voordeel). Het strand zit dicht bij het hotel, maar dat gedeelte is allemaal gehuurd strand. Of er ook een stuk door Seren Sari is gehuurd is de vraag.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!
Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)![]()
Afgelopen jaar in Alanya nog wel in een klein winkeltje een fles malibu weten te vinden. Maar als je zeker van je malibu wilt zijn dan moet je het inderdaad meenemenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef stalker_90909 het volgende:
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet![]()
liefst 2+ liter flessen
En als ik dat ga proberen, een klap op mn bek zeker..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
Gratis bier over je kop gegoten zeker? Ik ga het niet proberen, als zij een van mijn reisleidsters zou zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
yo....gogotoursquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |