abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 11:23:17 #101
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26370159
Iemand overigens enig idee wat de temperatuur is in Marmaris rond begin/half mei?
  woensdag 20 april 2005 @ 11:31:03 #102
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_26370334
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef BigB het volgende:

[..]

Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
Wij dus in appartement Sultan Maris.
Is Akasya in het centrum, of ook erbuiten?
Zo niet, dan toch...
pi_26380939
Ik hoorde dat het op 1 augustus erg cool word in marmaris
pi_26396556
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
Laladie Laladaaa
pi_26547416
komop mensen vast nog wel meer personen die erheen gaan vertel uw verhaal..

Mochten er nog leuke vrouwen vannaf 16 juli gaan... gelieve even prive te melden
Laladie Laladaaa
pi_26549417
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)
pi_26549696
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:19 schreef stalker_90909 het volgende:
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
ik

van 22 juli tot 6 aug
pi_26562291
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
Laladie Laladaaa
pi_26567529
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
pi_26569198
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Laladie Laladaaa
pi_26571315
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef stalker_90909 het volgende:
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
nee 2, mag ik je toevoegen?
pi_26571839
Dat mag jij wel
Laladie Laladaaa
pi_26586529
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef stalker_90909 het volgende:
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Wij vlogen op Bodrum en moesten om 12 uur snachts vertrekken, 4 uur met de bus en`1 overnachting minder. Maar is er uberhaupt zandstrand in Turkije?
pi_26588825
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26589614
ik zat in die bus.. en ineens begint die chauffeur in te halen... In de andere bus zag ik allemaal juigende mensen wie er het snelste was hehehe ik vond het wel grappig

btw de busreis tussen marmaris en Bodrum verschilt nogal.. sinds de reis naar bodrum veel langer duurt maar dit alles mag de pret echt niet drukken hoor
Laladie Laladaaa
pi_26593852
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:16 schreef danos het volgende:
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
pi_26594204
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26597062
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef danos het volgende:

[..]

Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
Laladie Laladaaa
pi_26598242
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef stalker_90909 het volgende:

[..]

Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
wat gewisseld hebben? Geld?

Hoe kun je daar nou het beste betalen, gewoon met de turkse munteenheid of met de euro?

En om hoelaat begint het nachtleven daar ongeveer?
pi_26599547
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Laladie Laladaaa
pi_26601075
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef stalker_90909 het volgende:
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
pi_26601524
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef heinl het volgende:

[..]

Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
jij al geboekt?
pi_26658117
Er lopen of rijden (op afgedankte scooters) wel wat politie persoontjes rond. Maar die zullen jou echt niet oppakken als je een liedje zingt hoor

---> Verder lopen er rond <----

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen

dat waren beetje de grootste groepen.
Laladie Laladaaa
pi_26664010
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:34 schreef stalker_90909 het volgende:

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
pi_26665246
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef jeoren het volgende:

[..]

Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
Dit jaar ga ik er weer gewoon 15 dagen tegen aan maar kijken waar het "schip" strand
Laladie Laladaaa
pi_26669763
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
Bodrum heeft sinds een paar jaar een eigen vliegveld, en Izmir natuurlijk die dan weer relatief dicht bij Kusadasi ligt.

Marmaris is altijd een ramp, beste is landen op Dalaman denk ik, maar dan nog 1,5 a 1,3/4 uur onderweg.

Antalya trouwens niet vergeten, dichterbij kan niet.
pi_26752887
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

27 juli 11 dgn Seren Sari..

Het komt wel steeds dichter bij he

Heb er zin in!
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:03:40 #128
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26764162
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
  zondag 8 mei 2005 @ 10:58:13 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26819346
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef dutchdevil het volgende:
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 8 mei 2005 @ 17:18:17 #130
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828521
Ik ben ook al geweest zat midden in het centrum Hotel Royal Maris
Supertof hotel, zwembad op het dak erg relaxed.
Turken daro snappen over het algemeen NIKS verkopen allemaal hetzelfde,
en iedereen begint een restaurant na een paar dagen zijn ze zo fucking irritant
gewoon niemand aankijken doorlopen en overal NO! opzeggen.

Geld-->Betaal met turkse lira's kun je daar gewoon pinnen evenals euro's,
Maar over het algemeen vragen ze meer in euro's

Uitgaan--> Overal proppers en mongolen en in de tenten waar geen proppers stonden
was het superdruk.

Club Areena is OK,Cafe Rembrandt ook OK verders veel popi-jopi tenten met R&B, niet geweest.
Deze tenten zitten beide in bar street in het oude centrum.

Het "nieuwe centrum" bestaat grotendeels uit een lange boulevard met wederom restaurants
todat je erbij neervalt en veel "Beach Clubs"

Daarvan:Cheers OK,Karoake Bar (Turtle) Red.OK

Tips:vraag vantevoren bij de deur ofzo de drankprijzen...

Gevlogen met Fly-Air in principe goed te doen.

Voor de mensen die nog gaan met Onur-Air, veel sterkte !
  zondag 8 mei 2005 @ 17:28:01 #131
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828783
Voor de mensen die interesse hebben in excursies,
dit is de lijst gekregen van onze organisatie (HTC)
wel van andere nederlanders gehoord dat het veel scheelt om ze rechtstreeks
bij iemand daar te boeken maar de zekerheid.....tsja

Wij hebben zelf gedoken en de jeepsafari gedaan beide erg TOF!
(Rhodos ging niet door damn!)

zondag 8 mei 2005 @ 18:29:27 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26830170
Wij hebben vandeweek Rhodos gedaan en het was echt super! Lekker weer en toch een heel ander sfeertje dan in Turkije. (je merkt echt dat je in een ander land bent ook al is het maar 55 min varen)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 9 mei 2005 @ 13:08:34 #133
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26850215
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:58 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
Even een vraagje: wat moest je betalen voor het visum? Ik werk zelf bij een touroperator en er is verwarring over wat je hier nou voor moet betalen. Het was altijd 10 euro maar ik krijg nu ook van veel kanten door dat het tarief verhoogt is naar 15 euro. Dit staat ook in een boekje met toeristische informatie voor 2005 (TIM, voor degenen die het kennen). Ik vraag me dus af of dit klopt.
pi_26857272
Hebben ze trouwens in marmaris in appartementen normale stopcontacten?
  maandag 9 mei 2005 @ 17:33:22 #135
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26858162
Wij hebben gewoon 10 euro pp betaald... (multiple entry)

En ja er zijn gewoon normale stopcontacten. (voor zover altijd in turkije gehad)
  maandag 9 mei 2005 @ 18:46:33 #136
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_26860243
Effe tussendoor, ben echt jaloers op degene die deze zomer naar Marmaris gaan.. wens jullie allemaal super veel plezier en een super vakantie!!!! Zal vast en zeker lukken, was mijn allerleukste vakantie tot nu toe dus.. dit jaar Griekenland, ben benieuwd!!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_26960197
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:

Wij vliegen op 8 augustus naar Marmaris voor 13 daagjes zon, zee en strand (hoop ik). En ja, ook wij gaan naar hotel Seren Sari. We verwachten wel dat je de welkomsdrankjes klaar hebt staan sproetenkopje! Wij zijn 4 jongens (2 *20, 19, 18). M'n ouders zijn in de meivakantie al naar marmaris geweest en hebben ook Seren Sari verkent. Het was nu nog een dooie boel in het hotel (maar er staan een paar gratis pooltafels!).. Veel cafeetjes rond het hotel, alleen voor Barstreet (waar de discotheken zitten) moeten we met de Dolmus vanwege de afstand. Het nadeel is dat we steeds langs de Burger King komen wanneer we richting Barstreet gaan (of is dat een voordeel). Het strand zit dicht bij het hotel, maar dat gedeelte is allemaal gehuurd strand. Of er ook een stuk door Seren Sari is gehuurd is de vraag.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:06:44 #138
120764 je-roen
Posse, i need you on the floor
pi_26990570
Wij gaan naar Marmaris.. gezellig met Onur Air ofzo
En wij zijn laatvliegers!! 10 augustus gaan we!!
tot zo ver Jeroen,
createurs des berichtjes!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:28:43 #139
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_27099881
Net terug uit Marmaris . Verbleef in Hotel Green Nature. Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima kamers, mooi zwembad en aardig en behulpzaam personeel en perfecte ligging (rustig maar je zit toch binnen 10 minuten met de dolmus in het oude centrum). Enige minpuntje is dat er tijdens het avondeten nooit patat was. 1 keer wel aardappelpartjes in schil gezien maar voor de rest iedere dag rijst. Voor mij prima maar er zijn veel mensen die niet graag iedere dag rijst eten.

Marmaris als plaatsje zelf vond ik ook erg leuk en gezellig. Aanrader om te eten in Marmaris is restaurant Den Tol. Heb daar een heerlijk "broodje Den Tol" en een Oosters menu gehad
Vloog zelf heen met Onur Air. Goede vlucht, prima vliegtuig en service. Hadden een half uur vertraging bij vertrek vanaf Enschede maar kwamen op tijd in Turkije aan. Hele week temperaturen gehad van 28 graden of hoger. Alleen op zondagmiddag iets bewolking gehad.

Terug waren we omgeboekt van Onur Air naar Transavia door Oad. Meteen in Dalaman al 70 minuten vertraging (heb nog nooit met Transavia gevlogen zonder vertraging). Verder prima vlucht gehad maar de vlucht was helaas naar Amsterdam. Van daaruit werder er bussen ingezet voor de mensen die naar Groningen/Enschede moesten. Er was wel veel controle op Schiphol voor de vluchten vanuit Turkije.

Nog even een aanrader: zorg dat je wat hebt gegeten of in ieder geval eten en drinken hebt gekocht voordat je op het vliegveld komt in Dalaman (terugreis). De prijzen daar zijn namelijk schrikbarend hoog (bijna 4 euro voor alleen een kop thee/koffie en ca. 10 euro voor een menu bij de Burger King )
pi_27136068
Van 19 juli tot 2 augustus, net als vorig jaar present in Maramaris. Appartement Karakas dit keer! Nu al zin in! Nog 9 weken.
pi_27140092
hehe ik zit in appartement KaraTas gonna be fun
Laladie Laladaaa
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:12:24 #142
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27147762
Dat is overal op die vliegvelden, want ze weten toch wel dat mensen het gaan kopen! Een tip, koop sigaretten op een vliegveld! Ik had 2 sloffen Marlboro Lights voor 30 E'tjes!
Ik woon in Engeland dus ff voor een flinke woekerpijs doorverkopen =)
pi_27153873
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Laladie Laladaaa
pi_27494621
iemand zaterdag 18 juni met transavia naar marmaris voor 10 dagen??
ik wel!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:48:09 #145
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_27505986
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef stalker_90909 het volgende:
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Afgelopen jaar in Alanya nog wel in een klein winkeltje een fles malibu weten te vinden. Maar als je zeker van je malibu wilt zijn dan moet je het inderdaad meenemen
.
pi_27509881
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
pi_27510795
Ik ga naar app. Baskent met "Husk reizen". Iemand ervaringen??
pi_27516278
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
En als ik dat ga proberen, een klap op mn bek zeker..
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:31:45 #149
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27517433
quote:
Gratis bier over je kop gegoten zeker? Ik ga het niet proberen, als zij een van mijn reisleidsters zou zijn.
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:16:36 #150
89297 BigB
tja.........
pi_27520384
quote:
yo....gogotours
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')