whehe echtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
hey cool
ik ga ook naar marmaris
van 6 tot 20 juli volgens mij
nice.. moeten we es afspreken daar (h)
oeps sorry! ik zal me stilhoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:56 schreef -moi- het volgende:
ssst, waarom kon ik die niet vinden met m'n search
O.a jouw foto bracht me op het idee om dit topic te openen jamaar ook omdat we dus vandaag geboekt hebben
maar vertel!! Hoe was het etc.??
oh Nice! We zitten in ieder geval in de buurt van de barstreet.. en een Nederlandse bar is ook wel okequote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:06 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
oeps sorry! ik zal me stilhouden![]()
Marmaris was echt heel leuk!
Het weer was uiteraard super! Ik was bijna zwart zoals je op de foto kon zien
Het uitgaan was ook erg mooi, je hebt 1 lange straat (barstreet) waar alle discotheken
naast elkaar zitten. Echt ideaal!
1 Nederlandse bar, de Rembrand, echt een feestbar, veel bekende Nederlandse muziek
Verder zitten er nog een heel aantal leuke barretjes, maar je moet gewoon alles ff afgaan,
en kijken wat jullie zelf het leukst vinden.. je vermaakt je zeker wel daar!
Alvast veel plezier
Ik ben afgelopen zomer in dat hotel geweest met 7 vrienden.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:59 schreef Poogie het volgende:
ik heb vorige week ook vakantie geboekt naar marmaris samen met me schatje..
We zitten in Hotel Pineta Club, All-inclusief van 14 augustus t/m 23 augustus
Iemand ervaring met dit hotel?? Iemand meer die dezelfde datum in marmaris zit??
ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jouquote:Op zondag 6 februari 2005 20:21 schreef -En4Cer- het volgende:
Hier staan foto's van onze vakantie, zitten ook foto's van het hotel bij:
Klik!
Oepsquote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
ok, nu is een vriendinnetje verliefd op jou
Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:18 schreef Salie het volgende:
Ik ga 15 dagen vanaf 22 juli naar Marmaris, hotel Sebnem (iemand ervaringen???) met 3 meiden hoop dat het wel leuk wordt!!! We gaan namelijk niet echt met een jongerenorganisatie omdat dat al helemaal vol was
ja 23 juli is niet meer beschikbaar en 20 juli is te vroegquote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Bij gogotours waren er anders nog wel wat plaatsen vrij. stuk of 5 appartementen in Sultan Maris.
Maar dat was een dag of 3 terug. Ik weet niet wanneer jij geboekt heb?
Goedkope dingen vind je iig niet hoor. Dan ben je wel een beetje laatquote:Op zondag 20 februari 2005 18:47 schreef heinl het volgende:
Waar boeken jullie? WIj willen met 4 man gaan en het liefst in een appartement.. Of ik een hotel leuker/beter?
Moet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
25-7 vertrekken voor 8 dagen Marmaris
ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugbenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:18 schreef _just_me_ het volgende:
Een vriendin en ik gaan ook naar Marmaris! 15 dagen, vanaf 16 augustus! heb er nu al zin in, maar het duurt nog zo lang.. Verblijven trouwens in Club Sediz. Nog iemand mee bekend? of iemand die daar ook verblijft?
naja nog 'maar' 6 maandjes!
dat zou fijn zijn, tnx alvast!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:27 schreef energizer het volgende:
[..]
ik ga van 6 t/m 21 juli naar Club Sediz... ik zal hier wel wat ervaringen neergooien als ik weer terugben
afgelopen jaar met OAD naar Alanya geweest = vet!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:12 schreef Realzm het volgende:
Ik ga naar alanya toe deze zomer, zijn er bepaalde dingen voor turkye waar je op moet letten? We gaan trouwens met OAD reizen, heeft iemand daar ervaring mee?
dan ben ik er ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:30 schreef BigB het volgende:
zo geboekt
25-7 vertrekken voor 8 dagen Marmaris
Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:39 schreef _just_me_ het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, tnx alvast!
haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:16 schreef energizer het volgende:
[..]
Nog even een paar maandjes wachten... maar ik heb er wel al zin in!!![]()
ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:52 schreef _just_me_ het volgende:
[..]
haha ja, maar wie zal er geen zin in hebben?! met wie ga je trouwens heen? Familie? vriend(in)? of gewoon met vrienden? vraag me af wat voor soort doelgroep er bij club sediz verblijft...
Ik ga met een vriendin. Hopen dat de gezinnen met kids de accommodatie ergens anders hebben gezocht. Want aan gillende kinderen heb ik tijdens mijn vakantie natuurlijk geen behoefte aan..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:04 schreef energizer het volgende:
[..]
ik ga met een groep vrienden (8 man) en jij?
Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:57 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wij dus ook ja.. welk appartement of hotel zitten jullie?
Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18quote:Op zondag 27 februari 2005 12:26 schreef Salie het volgende:
Denken jullie als je met 3 meiden van rond de 20 van 22 juli tm 6 aug in Marmaris bent maar NIET met een jongerenorganisatie, dat je dan een veel minder leuke vakantie hebt dan met jongerenorgranisatie? Deze waren namelijk allemaal al volgeboekt op de datum dat wij wegwilden (hoogseizoen)
Maar in ieder geval leer je genoeg andere jongeren kennen??? En kun je ook genoeg leuke uitstapjes doen??? (Want volgens mij hebben wij geen reisorganisatie)
En als je uitstapjes boekt bijv aan de boulevard is dat dan niet veel minder leuk dan dat je bij GOGO met allemaal jongeren zit?
rimini goedkoper? als ik zo de reisgidsen doorlees dan is turkije toch wel een heel stuk goedkoper hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 00:04 schreef Daklem het volgende:
Ik ben ook nog steeds afwachtend op de vraag die eerder in dit topic langs kwam.
Hoe duur is het uitgaansleven in Marmaris? Ik zit namelijk sterk te twijfelen tussen Marmaris en Rimini.
Rimini is wel een stukje goedkoper, maar het uitgaansleven is wel een heel stuk duurder vergeleken met hier in nederland.
Als we naar Mamaris gaan, gaan we naar het hotel Selen1*** All-in. Iemand daar toevallig al geweest?
via deze site: www.turkije.nl en dat is dan via enkareizen (jaja heel onbekend maarja tis niet echt duur) Wij zitten in apartement Sebnem vanaf 22 juli tot 6 augquote:Op zondag 27 februari 2005 15:15 schreef heinl het volgende:
[..]
Offtopic: Via wie boeken jullie? (welk bureau) Wij moeten namelijkook nog boeken, 4 jongens van 18
Nog niet, ik ga in september samen met een vriendin van me, dus dan heb ik nog "alle tijd" om jouw ervaringen te ontfutselenquote:Op maandag 21 februari 2005 16:45 schreef Poogie het volgende:
ik ga samen met m'n schatje van 14 tot 23 augustus naar Hotel Pineta Club *** all-inclusive
Iemand ervaring met dit hotel??
Ik laat dit topic wel even mergen met het centrale Marmaris 2005 topic.quote:Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop
nog mensen geboekt naar marmaris deze zomer??
Jup.. met z'n 10-en vanaf 13 Juli 12 daagjes in appartement Antik. Met Beachmasters.. heb er nu al zin inquote:Op zondag 17 april 2005 16:14 schreef -moi- het volgende:
en schop
nog mensen geboekt naar marmaris deze zomer??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |