abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 11:23:17 #101
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26370159
Iemand overigens enig idee wat de temperatuur is in Marmaris rond begin/half mei?
  woensdag 20 april 2005 @ 11:31:03 #102
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_26370334
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:06 schreef BigB het volgende:

[..]

Wij zitten in appartement Akasya.....jullie???
Wij dus in appartement Sultan Maris.
Is Akasya in het centrum, of ook erbuiten?
Zo niet, dan toch...
pi_26380939
Ik hoorde dat het op 1 augustus erg cool word in marmaris
pi_26396556
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
Laladie Laladaaa
pi_26547416
komop mensen vast nog wel meer personen die erheen gaan vertel uw verhaal..

Mochten er nog leuke vrouwen vannaf 16 juli gaan... gelieve even prive te melden
Laladie Laladaaa
pi_26549417
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

Haydi, allahaısmarladık. (= nou, tot ziens!)
pi_26549696
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:19 schreef stalker_90909 het volgende:
Damn ook hier iemand die er al enorm veel zin in heeft 16 juli vertrekt het vliegtuigje voor 15 dagen richting Marmaris...

zon zee strand alcohol veeeel vrouwen en eindeljik m'n eerst jaar op vakantie als vrijgezel sinds lange tijd
ik

van 22 juli tot 6 aug
pi_26562291
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
Laladie Laladaaa
pi_26567529
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
pi_26569198
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Laladie Laladaaa
pi_26571315
quote:
Op donderdag 28 april 2005 08:54 schreef stalker_90909 het volgende:
haha gezellie. :p

jij neemt minstens 10 vriendinnen mee mag ik aannemen
nee 2, mag ik je toevoegen?
pi_26571839
Dat mag jij wel
Laladie Laladaaa
pi_26586529
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef stalker_90909 het volgende:
busreis duurde dacht ik rond 1,5 uur ( die chauffeurs racen gewoon wie het snelste kan)

stranden.. mja weinig plek en zoveel mogelijk mensen erop proberen te proppen...

Maar daast :p:p:p zon vrouwen drank :p muziek en veeel uitgaan
Wij vlogen op Bodrum en moesten om 12 uur snachts vertrekken, 4 uur met de bus en`1 overnachting minder. Maar is er uberhaupt zandstrand in Turkije?
pi_26588825
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26589614
ik zat in die bus.. en ineens begint die chauffeur in te halen... In de andere bus zag ik allemaal juigende mensen wie er het snelste was hehehe ik vond het wel grappig

btw de busreis tussen marmaris en Bodrum verschilt nogal.. sinds de reis naar bodrum veel langer duurt maar dit alles mag de pret echt niet drukken hoor
Laladie Laladaaa
pi_26593852
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:16 schreef danos het volgende:
ik vind dat gezeur over die busreizen echt onzin, vorig jaar ook van die mensen die zaten maar te mekkeren dat het zo langzaam ging en dat het zo lang duurde. komop het is vakantie wat maken die 1,5 uur in de bus zweten dan weer uit??

Achja sommige mensen moeten zelfs in de vakantie nog wat te zeiken hebben
Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
pi_26594204
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Juist in de vakantie heb ik geen zin om in zon stinkende kutbus zonder airco of wc te zitten. Wij vlogen niet op het ditstbijzijnde vliegvel (Alanya?) maar op Bodrum en moesten dus zo'n 4-5 uur in de bus zitten. Heenreis kwamen we pas rond 23uur aan, terugreis moesten we al vertrekken om 24 uur. Dan mis je al 1 dag en 1 nacht.

Maar waar is er een zandstrand in Turkije?
Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Even a broken clock is right twice a day.
pi_26597062
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:28 schreef danos het volgende:

[..]

Tja naja, het is vakantie en om bij je bestemming te komen is het nou eenmaal niet anders, en dan kom je om 23 uur aan, bestel je een biertje en voel je je toch weer helemaal prima?

Zandstrand is er toch wel in alanya (cleopatrastrand?)
Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
Laladie Laladaaa
pi_26598242
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:21 schreef stalker_90909 het volgende:

[..]

Vorig jaar kwamen wij ook om ongeveer 0:00 aan toen gingen we ff wat drinken en slapen...... dit jaar word het echter...

1 tassen neergooien
2 beetje opfrissen en omkleden
3 als een gek richting barstreet

en btw zorgen dat we van ter voren al gewisseld hebben.
wat gewisseld hebben? Geld?

Hoe kun je daar nou het beste betalen, gewoon met de turkse munteenheid of met de euro?

En om hoelaat begint het nachtleven daar ongeveer?
pi_26599547
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Laladie Laladaaa
pi_26601075
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:53 schreef stalker_90909 het volgende:
nouja wisselen de pin automaat is ongeveer 100 meter van onze appartement

gewoon met turks geld betalen anders zetten ze je af bij het leven

nachtleven..nouja 10 uur zit ik al op de boulevard en rond hal12 gaan we richting barstreet...
nadeel is wel dat alles gewoon om 4 uur afgelopen is..
Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
pi_26601524
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef heinl het volgende:

[..]

Zo vroeg al? hmm naja komt wel goed

Hoe zit dat met politie enzo? (we willen nog wel eens een liedje zingen over Groningen enzo *denkt aan blanes)
jij al geboekt?
pi_26658117
Er lopen of rijden (op afgedankte scooters) wel wat politie persoontjes rond. Maar die zullen jou echt niet oppakken als je een liedje zingt hoor

---> Verder lopen er rond <----

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen

dat waren beetje de grootste groepen.
Laladie Laladaaa
pi_26664010
quote:
Op maandag 2 mei 2005 08:34 schreef stalker_90909 het volgende:

Russen (dat zie je aan hun gezicht )
Engelse (zoek de irritantste mensen)
Nederlanders (tja wat zal ik zeggen.,. zet een Nr van Guus meeuwis aan) :p
zweedse (schaarst en zeer lekker haha...Platinum blond)
Turken. (meeste zijn gewoon maar je hebt er ook aso's rond die denken dat ze alles kunnen
Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
pi_26665246
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:49 schreef jeoren het volgende:

[..]

Ik ben een week in Marmaris geweest en kan dit VOLLEDIG beamen. Met name de tekst over Zweedsen
Dit jaar ga ik er weer gewoon 15 dagen tegen aan maar kijken waar het "schip" strand
Laladie Laladaaa
pi_26669763
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ben er 2 jaar geleden geweest en vond vooral het strand en de busreis kut. Is er ook een Turkse badplaats met eigen vliegveld en een (breed) zandstrand?
Bodrum heeft sinds een paar jaar een eigen vliegveld, en Izmir natuurlijk die dan weer relatief dicht bij Kusadasi ligt.

Marmaris is altijd een ramp, beste is landen op Dalaman denk ik, maar dan nog 1,5 a 1,3/4 uur onderweg.

Antalya trouwens niet vergeten, dichterbij kan niet.
pi_26752887
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:
Wij gaan vanaf 6 aug ook 12 dg van de turkse zon genieten!! Wij zijn 2 meiden (19 en 20) en hebben hier suuuuper veel zin in: op naar het paradijs!! Wij slapen de korte nachtjes in hotel Seren Sari! Nog meer mensen die in onze periode gaan?!

27 juli 11 dgn Seren Sari..

Het komt wel steeds dichter bij he

Heb er zin in!
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:03:40 #128
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26764162
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
  zondag 8 mei 2005 @ 10:58:13 #129
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26819346
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef dutchdevil het volgende:
Nog 5 dagen en dan zit ik lekker in Marmaris
Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 8 mei 2005 @ 17:18:17 #130
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828521
Ik ben ook al geweest zat midden in het centrum Hotel Royal Maris
Supertof hotel, zwembad op het dak erg relaxed.
Turken daro snappen over het algemeen NIKS verkopen allemaal hetzelfde,
en iedereen begint een restaurant na een paar dagen zijn ze zo fucking irritant
gewoon niemand aankijken doorlopen en overal NO! opzeggen.

Geld-->Betaal met turkse lira's kun je daar gewoon pinnen evenals euro's,
Maar over het algemeen vragen ze meer in euro's

Uitgaan--> Overal proppers en mongolen en in de tenten waar geen proppers stonden
was het superdruk.

Club Areena is OK,Cafe Rembrandt ook OK verders veel popi-jopi tenten met R&B, niet geweest.
Deze tenten zitten beide in bar street in het oude centrum.

Het "nieuwe centrum" bestaat grotendeels uit een lange boulevard met wederom restaurants
todat je erbij neervalt en veel "Beach Clubs"

Daarvan:Cheers OK,Karoake Bar (Turtle) Red.OK

Tips:vraag vantevoren bij de deur ofzo de drankprijzen...

Gevlogen met Fly-Air in principe goed te doen.

Voor de mensen die nog gaan met Onur-Air, veel sterkte !
  zondag 8 mei 2005 @ 17:28:01 #131
117431 TechNico
Is er hier een party nou!!?
pi_26828783
Voor de mensen die interesse hebben in excursies,
dit is de lijst gekregen van onze organisatie (HTC)
wel van andere nederlanders gehoord dat het veel scheelt om ze rechtstreeks
bij iemand daar te boeken maar de zekerheid.....tsja

Wij hebben zelf gedoken en de jeepsafari gedaan beide erg TOF!
(Rhodos ging niet door damn!)

zondag 8 mei 2005 @ 18:29:27 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26830170
Wij hebben vandeweek Rhodos gedaan en het was echt super! Lekker weer en toch een heel ander sfeertje dan in Turkije. (je merkt echt dat je in een ander land bent ook al is het maar 55 min varen)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 9 mei 2005 @ 13:08:34 #133
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_26850215
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:58 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Gister teruggekomen uit Marmaris Palace, echt een koning week gehad!

All inclusive 7 maaltijden per dag en 24/7 drank... ben 2x van het park afgeweest
Even een vraagje: wat moest je betalen voor het visum? Ik werk zelf bij een touroperator en er is verwarring over wat je hier nou voor moet betalen. Het was altijd 10 euro maar ik krijg nu ook van veel kanten door dat het tarief verhoogt is naar 15 euro. Dit staat ook in een boekje met toeristische informatie voor 2005 (TIM, voor degenen die het kennen). Ik vraag me dus af of dit klopt.
pi_26857272
Hebben ze trouwens in marmaris in appartementen normale stopcontacten?
  maandag 9 mei 2005 @ 17:33:22 #135
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_26858162
Wij hebben gewoon 10 euro pp betaald... (multiple entry)

En ja er zijn gewoon normale stopcontacten. (voor zover altijd in turkije gehad)
  maandag 9 mei 2005 @ 18:46:33 #136
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_26860243
Effe tussendoor, ben echt jaloers op degene die deze zomer naar Marmaris gaan.. wens jullie allemaal super veel plezier en een super vakantie!!!! Zal vast en zeker lukken, was mijn allerleukste vakantie tot nu toe dus.. dit jaar Griekenland, ben benieuwd!!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_26960197
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef sproetenkopje het volgende:

Wij vliegen op 8 augustus naar Marmaris voor 13 daagjes zon, zee en strand (hoop ik). En ja, ook wij gaan naar hotel Seren Sari. We verwachten wel dat je de welkomsdrankjes klaar hebt staan sproetenkopje! Wij zijn 4 jongens (2 *20, 19, 18). M'n ouders zijn in de meivakantie al naar marmaris geweest en hebben ook Seren Sari verkent. Het was nu nog een dooie boel in het hotel (maar er staan een paar gratis pooltafels!).. Veel cafeetjes rond het hotel, alleen voor Barstreet (waar de discotheken zitten) moeten we met de Dolmus vanwege de afstand. Het nadeel is dat we steeds langs de Burger King komen wanneer we richting Barstreet gaan (of is dat een voordeel). Het strand zit dicht bij het hotel, maar dat gedeelte is allemaal gehuurd strand. Of er ook een stuk door Seren Sari is gehuurd is de vraag.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 22:06:44 #138
120764 je-roen
Posse, i need you on the floor
pi_26990570
Wij gaan naar Marmaris.. gezellig met Onur Air ofzo
En wij zijn laatvliegers!! 10 augustus gaan we!!
tot zo ver Jeroen,
createurs des berichtjes!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:28:43 #139
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_27099881
Net terug uit Marmaris . Verbleef in Hotel Green Nature. Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima kamers, mooi zwembad en aardig en behulpzaam personeel en perfecte ligging (rustig maar je zit toch binnen 10 minuten met de dolmus in het oude centrum). Enige minpuntje is dat er tijdens het avondeten nooit patat was. 1 keer wel aardappelpartjes in schil gezien maar voor de rest iedere dag rijst. Voor mij prima maar er zijn veel mensen die niet graag iedere dag rijst eten.

Marmaris als plaatsje zelf vond ik ook erg leuk en gezellig. Aanrader om te eten in Marmaris is restaurant Den Tol. Heb daar een heerlijk "broodje Den Tol" en een Oosters menu gehad
Vloog zelf heen met Onur Air. Goede vlucht, prima vliegtuig en service. Hadden een half uur vertraging bij vertrek vanaf Enschede maar kwamen op tijd in Turkije aan. Hele week temperaturen gehad van 28 graden of hoger. Alleen op zondagmiddag iets bewolking gehad.

Terug waren we omgeboekt van Onur Air naar Transavia door Oad. Meteen in Dalaman al 70 minuten vertraging (heb nog nooit met Transavia gevlogen zonder vertraging). Verder prima vlucht gehad maar de vlucht was helaas naar Amsterdam. Van daaruit werder er bussen ingezet voor de mensen die naar Groningen/Enschede moesten. Er was wel veel controle op Schiphol voor de vluchten vanuit Turkije.

Nog even een aanrader: zorg dat je wat hebt gegeten of in ieder geval eten en drinken hebt gekocht voordat je op het vliegveld komt in Dalaman (terugreis). De prijzen daar zijn namelijk schrikbarend hoog (bijna 4 euro voor alleen een kop thee/koffie en ca. 10 euro voor een menu bij de Burger King )
pi_27136068
Van 19 juli tot 2 augustus, net als vorig jaar present in Maramaris. Appartement Karakas dit keer! Nu al zin in! Nog 9 weken.
pi_27140092
hehe ik zit in appartement KaraTas gonna be fun
Laladie Laladaaa
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:12:24 #142
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_27147762
Dat is overal op die vliegvelden, want ze weten toch wel dat mensen het gaan kopen! Een tip, koop sigaretten op een vliegveld! Ik had 2 sloffen Marlboro Lights voor 30 E'tjes!
Ik woon in Engeland dus ff voor een flinke woekerpijs doorverkopen =)
pi_27153873
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Laladie Laladaaa
pi_27494621
iemand zaterdag 18 juni met transavia naar marmaris voor 10 dagen??
ik wel!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:48:09 #145
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_27505986
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef stalker_90909 het volgende:
ik zorg dat ik dit jaar op vliegveld.. 2 enorme flessen malibu meeneem want dit hebben ze dus in turkije niet liefst 2+ liter flessen
Afgelopen jaar in Alanya nog wel in een klein winkeltje een fles malibu weten te vinden. Maar als je zeker van je malibu wilt zijn dan moet je het inderdaad meenemen
.
pi_27509881
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
pi_27510795
Ik ga naar app. Baskent met "Husk reizen". Iemand ervaringen??
pi_27516278
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef _Liquid het volgende:
Mn zus is reisleidster in Marmaris! Iemand die met gogotours of Sunweb reist? daar begeleid ze de reizen en excursies van.. als je zegt, whadddupppp leonieee sletjjeeeeee, krijg je gratis bier van der
En als ik dat ga proberen, een klap op mn bek zeker..
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:31:45 #149
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27517433
quote:
Gratis bier over je kop gegoten zeker? Ik ga het niet proberen, als zij een van mijn reisleidsters zou zijn.
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:16:36 #150
89297 BigB
tja.........
pi_27520384
quote:
yo....gogotours
  vrijdag 3 juni 2005 @ 01:24:37 #151
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_27596025
ik ga met een goeie vriend al op 3 juli naar marmaris. voor 15 daagjes. het wordt mn 1e x Turkse zon-vakantie, maar als ik al deze verhalen lees, wordt het erg leuk..ik kan nie wachten

We zitten in Hotel Hani. kent iemand dat hotel? D-Reizen heeft het georganiseerd. All-incl is het 430E.. is best aardig toch

Hoe zijn de mensen daar trouwens? Maak je daar makkelijk contact mee?
En oja, het reisbureau zei dat er wel een zandstrand is bij Marmaris, maar nu lees ik net dat dat er niet is Is er nou wel of geen zandstrand daar?
.
pi_27871761
tvp

wij gaan 12 juli 15 dagen!!
Strawberry Flavour..
pi_27936095
We gaan de 26ste naar Marmaris en we hebben geboekt via i-net bij SunnyTravel. Iemand enig idee met welke maatschappij deze organisatie naar Turkije vliegt? Bij voorbaat dank!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:02 #154
67319 energizer
Energizing
pi_27937024
UITGAANSGELEGENHEDEN:

Dé tent in Marmaris is Casablanca. Uitleg is overbodig, gewoon de hardstuh, dus daar moet je geweest zijn. Maar er is meer:

De Greenhouse

De Greenhouse is in tegenstelling tot de meeste andere onderstaande discotheken gewoon 'indoor', dus met een dak erop. Voor wie van hardstyle trance houd en flink wil stampen kan hier compleet los.

De Crazy Daisy

De Crazy Daisy behoort tot de beste discotheken van Marmaris, zoniet de beste discotheek van Marmaris. De Crazy Daisy is een openlucht discotheek compleet met podia, lasers, dansers en nieuwe en oude bekende trance nummers. Hier vindt ook wekelijks een schuimparty plaats. Wie even wil uitrusten van het gefeest kan plaats nemen op het terras.

De Backstreet

De Backstreet is net als de Crazy Daisy ook een openlucht discotheek met boven eromheen een terras. In de Backstreet word voornamelijk trance gedraait afgewisseld met hier en daar wat top40 muziek. De Backstreet staat ook garand voor een avondje feesten, met vuurwerk van het personeel. Ook hier podia en dansers.

De Galleon

De Galleon is een (kleine) openlucht discotheek voor de r&b en rap liefhebbers, want dit is de stijl van deze club. Bekende nummers maar ook minder bekende nummers worden gedraaid (remixen e.d.). De serveersters die je drank komen brengen maken het wel relaxed, de Galleon is leuk ter afwisseling met de trance discotheken.Naast de Galleon zitten er in de Bar Street nog een aantal vergelijkbare clubs met namen als: Mango, Casablanca en Celtic Tigers.

The Brothers Fun Pub

Als je op zoek bent naar een pub vol met shows en entertainment dan zit je bij 'the brothers' goed. Hier worden vaak shows gehouden met veel artiesten die verkleed zijn als bekende artiesten.

Verder is de Brothers ook heel leuk om te gaan eten. Brothers ligt aan de boulevard naast Atlantis waterpark. Is ook vooral op Nederlanders gericht, de menukaart is ook in het Nederlands, volgens vrienden van… gaat het in 2005 trouwens Faros beach pub heten. Super lekker eten en je krijgt altijd een heel bord vol, er zijn ook elke avond shows ( Michael Jackson show, Grease show enz.)

De Beachclub

De Beachclub is een van de weinige discotheken die zich echt langs de boulevard aan het strand bevinden en dus niet in de 'Bar Street'. Het is de grootste discotheek van Marmaris en er wordt voornamelijk trance gedraaid. Check de link voor meer informatie en foto's.

Equinox

Equinox is de strandtent waar wij onze zomerse dagen en soms ochtenden doorbrachten. Overdag kan je er op bedjes liggen en is het 1 van weinige stukken strand waar geen grote stenen in het water liggen maar gewoon (donker) zand. Elke avond word er een standaard show opgevoerd. Wanneer je teug komt van het uitgaan kun je daar lekker doorzuipen tot vroeg in de ochtend. Deze tent sluit pas als de laatste weg zijn.!!! Dit is bij kleine tentjes vaker in Marmaris.

JOY

De JOY is een openluchtdiscotheek midden in de barstreet. Deze discotheek wordt door enorm veel jongeren bezocht die eens lekker uit hun dak willen gaan. In de JOY wordt naar ieders smaak muziek gedraaid. Je kan er uren lang door gaan om te dansen en drinken in het bruisende hart van Marmaris. De JOY is erg fraai van binnen ingericht. Er zijn verschillende verhogingen en blokken waarop je kan dansen. Wanneer je binnen komt loop je door een soort poort en boven op deze poort kun je zelfs staan!!!
Tip: Absoluut bezoeken!! Super leuke sfeer en leuke muziek!

Veronica-bar

De veronica-bar is een grote airconditioned bar / discotheek voor jong en oud. Op zondagavond is er een Hollandse avond met uiteraard veel Nederlandstalige muziek. Je kunt hier voetbalwedstrijden en formule 1-races bekijken op groot scherm. Tussen 19.30 uur en 22.00 uur kun je 2 drankjes halen voor de prijs van 1 (uitgezonderd mixdrank en sterke drank).

De Rembrandt

Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.

Cafe van Oranje

Cafe van Oranje ligt iets voor het bruggetje van den Tol (als je uit de richting van Ataturk komt) aan de boulevard, en is eigenlijk meer een groot terras. Er is een groot scherm waar je nederlandse tv kan kijken, hoef je goede tijden niet te missen, er wordt ook vaak voetbal uitgezonden. Je hebt er ook superrelaxte banken....Specialiteit van cafe van Oranje is tafelwokken, dan krijg je een heel bord vlees en groente wat je zelf in een wokpannetje kan klaarmaken, lekker en gezellig om te doen!

Hotel Lydia

Wanneer je nog niet genoeg hebt gehad na een nacht stappen in de Barstreet dan heb je altijd nog een afterparty club in hotel Lydia, dat gaat nog door tot s morgens vroeg, is zeker een aanrader, vage muziek en vage mensen. (trance & trechno)

B52

In de B52 draaien ze ook r&b en hiphop, best kleine tent maar ook heel gezellig, in het binnen gedeelte kan je ook waterpijp roken. Dus wanneer je een avond wil chillen is dat hier goed te doen. Ga eens een kijkje nemen.

De Arena

De nieuwste discotheek van Marmaris is de Arena. Hier draaien ze vooral trance muziek en het is de grootste openlucht tent van Marmaris.

B Club

B club en Ambianz zijn tenten waar ze veel Turkse popmuziek van o.a. Tarkan en Mustafa Sandal draaien, daar komen ook veel Turkse jongeren. Dus wanneer je eens wil proeven van het echte turkse uitgaansleven kun je hier eens binnen gaan.
Energy!
pi_27942995
Bedankt voor je overzicht! Wat zijn de entree prijzen van de discotheken ongeveer?
  woensdag 15 juni 2005 @ 15:44:59 #156
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_27954204
Geen entree prijzen.. en wij als vrouwen kregen zelfs gratis drankjes vd zaak als we naar binnen kwamen!
__-*-__
pi_27957857
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 15:44 schreef No-Li-Ta het volgende:
Geen entree prijzen.. en wij als vrouwen kregen zelfs gratis drankjes vd zaak als we naar binnen kwamen!
Dat voordeel heb ik niet...
  donderdag 16 juni 2005 @ 12:07:30 #158
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_27979048
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:32 schreef Chepke het volgende:

[..]

Dat voordeel heb ik niet...
Je goed verkleden he...
Zo niet, dan toch...
pi_28067198
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:04 schreef -moi- het volgende:
tvp

wij gaan 12 juli 15 dagen!!
Daar lijkt mij nou helemaal niks aan...
pi_28145265
ga voor de 3de keer naar marmaris, schitterende plek.

die kroeg beschrijvingen hierboven zitten hier en daar wat fouten in (casablance is dan wel stampen, maar heb er nog nooit meer dan 30 man gezien, meestal zelfs niet meer dan 10), greenhouse is begin van de avond r&b en wat later richting trance e.d. Er zit voor ieder wat wils op barstreet, van club tot zuipkroeg.

nb: alle discotheken e.d. langs de boulevard zijn weg sinds het voorjaar, mochten daar niet meer doorgaan
pi_28146046
quote:
Op zondag 19 juni 2005 18:15 schreef amr_diab het volgende:

[..]

Daar lijkt mij nou helemaal niks aan...
waaraan?
Strawberry Flavour..
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:10:09 #162
80697 trith
"Powah!"
pi_28146465
Casablanca is shit daar zit je tussen hoogstens 20 gabbers te hakken... vet rustig daar altijd.
pi_28175266
Ik ga 28 juni naar Marmaris voor de 5de keer!!!

Ga er dit jaar heen met 5 vrienden en we zijn te vinden in Hotel Club Palm, we vliegen de 28ste om 05.25 uur en vertrekken de 12de juli weer om 22.25 s'avonds richting Nederland en we vliegen beide keren met Transavia!!!

heb er zin in, nog 5 dagen wachten dan ben ik weg hiero!!!
pi_28175400
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:44 schreef Webcrowler het volgende:
Ik ga 28 juni naar Marmaris voor de 5de keer!!!

Ga er dit jaar heen met 5 vrienden en we zijn te vinden in Hotel Club Palm, we vliegen de 28ste om 05.25 uur en vertrekken de 12de juli weer om 22.25 s'avonds richting Nederland en we vliegen beide keren met Transavia!!!

heb er zin in, nog 5 dagen wachten dan ben ik weg hiero!!!
Het is meestal zo dat je heen en terug met dezelfde maatschappij vliegt, heb 1x meegemaakt dat dit anders was.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:05:11 #165
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28178066
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:48 schreef mrcool het volgende:

[..]

heb 1x meegemaakt dat dit anders was.
Daarom vermeld hij het denk ik ook ff.
Voor ons is het trouwens nog een kleine 5 weken.
Zo niet, dan toch...
pi_28183518
Mijn vriendin vliegt ook met 2 verschillende maatschappijen.....
pi_28183641
Beste,

Wie gaat er vrij kortelings naar Marmaris?
Ik ben namelijk een week geleden (10/06/2005-18/06/2005) naar Marmaris geweest (de Max trouwens) en heb daar een leuke jongen leren kennen. Ik heb geen afscheid kunnen nemen
Nu had ik hem graag nog een klein berichtje gegeven. Wie wil er ginder een woordje gaan zeggen van mij en mijn e-mailadres doorgeven?

Annelies
pi_28184940
Ik ga er dinsdag heen!

Zeg maar waar en wie ik moet hebben en ik zal het door geven
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:56:25 #169
84875 Ice_Cold
soooo what!
pi_28191189
Hoezo is alles weg langs de boulevard.... joking????? Niet??? Damn heej.. niet funny!! Dus geen Beach Club, geen Bar X en geen Baran meer????????????????????????????????
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_28199117
Dat klopt niet hoor-> er is nog wel een Beach Club en andere bars.

Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
Je mag hem mijn e-mailadres geven: - op verzoek verwijderd -
Verder mag je hem nog het volgende meegeven:
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:43:43 ]
pi_28230789
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:

Webcrowler: de persoon waaraan je de boodschap moet meedelen heet "BURAK" en kan je vinden in de Sunset Beach-bar, waar hij werkt. Deze bar is te vinden aan de promenade aan het strand. Het ligt ongeveer halfweg de promenade, naast een bar met een lichtster.
dat ik hem heel leuk en aardig vond en het jammer vind dat we geen "afscheid" hebben genomen.
Ok, heb het opgeschreven en zal hem het geven als ik hem tegen kom daar!!!!! Kan niets garanderen natuurlijk maar ga het wel voor je proberen

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:44:27 ]
pi_28231036
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 17:16 schreef liesje111 het volgende:

Die jongen heeft elke week een andere chick. Hij is je waarschijnlijk alweer vergeten

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 19-07-2005 20:44:49 ]
pi_28247807
Daar ben ik me wel bewust van hoor. Zo naïef ben ik zeker niet.
Toch heb ik hem nog enkele dingen te zeggen.
pi_28339829
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef energizer het volgende:
UITGAANSGELEGENHEDEN:

De Rembrandt

Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.
Heh heh, ik werd altijd bijzonder agressief van deze toko. Stampes druk daar en alleen maar van die achterlijke Hollanders! Ik ben er zelf 1 avondje geweest, en daarna elke keer dat ik er kwam maar 5 minuten (een vriend van me wilde er telkens heen), maar wat een kansloze kroeg! Ik snap dat sowieso niet, dan ga je als Nederlander op vakantie in het buitenland om vervolgens elke avond een oer-Hollandse kroeg te bezoeken. Dat doe ik elke week al in Nederland. Dit jaar zal ik daar dus waarschijnlijk niet te vinden zijn
pi_28341750
Hoe zit het eigenlijk met uit eten gaan? Is dat een beetje te betalen of kunnen we beter zelf gaan koken (iets wat we absoluut niet erg vinden, maar uit eten is ook gezellig )

En met kleding, is dat er een beetje te krijgen? (en ja, ik snap dat dat 'fake' is)
  woensdag 29 juni 2005 @ 17:00:42 #176
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_28344071
Jah zeker goedkoop en lekker! Je kunt van alles proberen natuurlijk maar doner durum chicken zal zeker niet ontbreken.
Kleding is overal dezelfde fake shit. Elke 10 meter zit wel zo'n winkeltje. Ik zou het niet kopen, draag het toch niet in NL.
__-*-__
pi_28344236
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 17:00 schreef No-Li-Ta het volgende:
Jah zeker goedkoop en lekker! Je kunt van alles proberen natuurlijk maar doner durum chicken zal zeker niet ontbreken.
Kleding is overal dezelfde fake shit. Elke 10 meter zit wel zo'n winkeltje. Ik zou het niet kopen, draag het toch niet in NL.
Ik hoef die shit ook niet, maar kameraad van mij wil daar voetbalschoenen kopen ofzo (voor training). En dat is misschien niet eens zo'n slecht idee..
  woensdag 29 juni 2005 @ 18:59:37 #178
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_28347578
Ik mis nog een mooie tent in dat rijtje met uitgaansgelegenheden..

Namelijk... DE MANGO !!!!

Daar was ik ook wel vaak te vinden vorig jaar!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:31:55 #179
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_28350823
Ik heb nog even een vraag. Er begon iemand van onze groep over om een spuit gaan bij de dokter tegen Hepatitis (A, B of C, of alle 3, kzou het niet weten) en hij is er vorige week ook echt omgeweest.
De dokter had gezegd dat het nodig was als je naar Turkije gaat.

Wat mijn vraag dus is: Is het echt nodig? Want ik heb er hier nog niemand over gehoord voor zover ik het gelezen heb.
De rest van onze groep (10 personen) heb ik er nog niet over ingelicht...
Maar die jongen die die prik heeft gekregen zei dat je deze week dan nog om een prik zou moeten, omdat het tijd nodig heeft om te beginnen werken.

Ik ben dus heel benieuwd of het nou persee nodig is, want als dat niet zo is ga ik er ook niet aan beginnen
Zo niet, dan toch...
  donderdag 30 juni 2005 @ 10:48:57 #180
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_28352631
het heeft inderdaad tijd nodig om effectief te zijn. Heb het zelf ook maar 5 dagen voor m'n vakantie laten doen. Of het nodig is daar zijn de meningen over verdeeld. Maar je kunt het natuurlijk beter voorkomen. Hepatitus A schijnt tegenwoordig zelfs je hele leven lang geldig te zijn (dus maar 1 keer een prik halen). DTP moet je echter om de 10 jaar herhalen. En meestal krijg je ook een groot gedeelte van de kosten van je vaccinaties terug via het ziekenfonds.
pi_28353849
Is het gratis om je voor Hepatitus A in te laten enten? Hoe duur is het anders?
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:04:52 #182
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_28354305
nee, inenten is niet gratis. Prijzen zijn per regio/GGD verschillend. Even bellen met de GGD in je regio dus of op internet kijken. Bij ons in Deventer kost hepatitus A ¤ 45. DTP is ¤ 19 en daarnaast betaal je nog consultkosten van ¤ 20.
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:28:30 #183
89297 BigB
tja.........
pi_28357017
Heb me vorige week lek laten prikken...
DTP was ¤ 18,- en hepatitus A was ¤ 38,-

tip
ga niet naar ggd maar bestel de prikken bij de apotheker...als ik naar ggd in Eindhoven was geweest was ik minimaal ¤90,- kwijt geweest en de prikken kun je gewoon laten zetten bij je huisarts
pi_28358957
ik heb me niet laten prikken
Moest dat voor marmaris ?
pi_28361633
Ik hoor dat er in Marmaris alleen maar stranden met steentjes zijn? Is er nergens in de buurt een zandstrand?
pi_28362272
ik ga me niet inenten hoor

tenzij het reisbureau dit echt aanbeveeld.. maar is volgens mij meer als je de binnenlanden in gaat.
Strawberry Flavour..
pi_28363195
Heb ooit de GGZ gebeld daarvoor en die raden het aan als je idd de binnenlanden in gaat en van plan bent het lokale voer te eten. Ook hadden ze het erover dat je het nodig hebt als je 2 maanden ofzo daar bent, dus niet voor 8 dagen in een toeristische plaats. Je moest er ook nog eens best veel voor betalen meen ik.
pi_28363744
ok! wij gaan al over 12 dagen!!!
Strawberry Flavour..
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:12:27 #189
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28417046
Nog exact 1 weekje en dan is het feesten! Voor iedereen die 13 juli aanwezig is in Marmaris, stuur ff een mailtje/PMetje.. ik ben dan jarig en geef een behoorlijk feest! Laat maar wat van je horen
pi_28417272
Luuksor: wat ga jij doen met je verjaardag? In onze groep (4 man) is óók iemand jarig.. Dus laat alle mooie streken/plannen even horen!

Wij gaan 'pas' 1 augustus heen, dus tijd zat
  zondag 3 juli 2005 @ 15:04:01 #191
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28445121
Ik weet nog niet wat ik precies ga doen.. Waarschijnlijk eerst feestje in et appartement/aan het zwembad en daarna uit.. Misschien blijven we ook wel avondje thuis als er genoeg mensen zijn! Concretre plannen hebben we nog niet..
  zondag 3 juli 2005 @ 22:03:21 #192
101227 James_Blond
What's your number
pi_28457217
Ja Luuksor, wat wordt dat feestje van jou dan. Ik hoop toch wel goed, want ik zal er zeker bij zijn.
Kan ik rondje van jou verwachten??? Zaterdag om 10.05 vertrekt het vliegtuig richting Turkije, heb nu al zin in dat eind in de bus.
It's good to be the king
  maandag 4 juli 2005 @ 00:50:17 #193
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463427
Wie heeft ervaring met hotel Adler in Marmaris?
Wij gaan 19 julie voor 12 dagen
  maandag 4 juli 2005 @ 00:54:21 #194
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463543
Wat zijn de prijzen van bv een biertje? e
  maandag 4 juli 2005 @ 00:58:07 #195
124446 wolterManon
hotel adler marmaris
pi_28463639
Jah, 19 juli tot 31 Juli in hotel Adler
  maandag 4 juli 2005 @ 15:15:24 #196
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28478119
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef James_Blond het volgende:
Ja Luuksor, wat wordt dat feestje van jou dan. Ik hoop toch wel goed, want ik zal er zeker bij zijn.
Kan ik rondje van jou verwachten??? Zaterdag om 10.05 vertrekt het vliegtuig richting Turkije, heb nu al zin in dat eind in de bus.
Ik verwachtte eigenlijk dat jullie een feestje zouden verzinnen James Maar wordt sowieso de mooiste avond van onze vakantie.. Alison gaat ook zaterdag naar Marmaris trouwens
pi_28480818
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:58 schreef wolterManon het volgende:
Jah, 19 juli tot 31 Juli in hotel Adler
dab ben ik ook in marmaris
  maandag 4 juli 2005 @ 21:25:18 #198
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_28490799
Weinig mensen gelijk met ons.. Beeeetje jammer..
  maandag 4 juli 2005 @ 21:43:10 #199
58837 Zsa
A-Chanti :)
pi_28491524
Zo ik heb zojuist ook een vakantie naar Marmaris geboekt..
Van 11 juli tot en met 18 juli even een weekje zonnen, feesten en versieren ;-)
From the start Most every heart That's ever broken Was because There always was A man to blame....
  maandag 4 juli 2005 @ 23:35:59 #200
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_28496037
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:54 schreef wolterManon het volgende:
Wat zijn de prijzen van bv een biertje? e
Geen idee..
vorig jaar tequila 5 miljoen

5 x 55 ct = 2.75 euro

Bier zal wel rond de 3,5 miljoen liggen.
__-*-__
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')