Ik wil er graag nog even mee pimpenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:09 schreef hicham het volgende:
Moet je wel op tijd je rekeningen betalen
En wanneer haal je eens die BX uit je sig, al verkocht toch
Wat houd je tegen om een nieuw/bijgewerkt plaatje te sjoppenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen beetje verouderd plaatje
Damn, je eerste auto en motor blijven je toch altijd bij.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil er graag nog even mee pimpen![]()
Hij is al verkocht ja, maar nog niet opgehaald![]()
Ik ook zoiets..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met alleen paint kom je niet ver
Dat heet een gebrek aan creativiteit.quote:
Winkels zijn morgen weer open.quote:jawel
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:44 schreef hollander172 het volgende:
Dat heet een gebrek aan creativiteit.
quote:Winkels zijn morgen weer open.
Photoshop is normaal gesproken binnen een half uur binnen.quote:
hier ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:50 schreef hollander172 het volgende:
Photoshop is normaal gesproken binnen een half uur binnen.
Winkel........quote:Op maandag 25 juli 2005 20:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hier ben ik gestopt met lezenduurt te lang
![]()
![]()
Ik krijg nooit filmpjes.........quote:Op maandag 25 juli 2005 21:04 schreef vetprob het volgende:![]()
Vraag me af of Martie al die motorfilmpjes gaat kijken van Hicham. Ik heb 2 a 3 weken geleden 1 motorfilmpje gekregen en ben daar nu nog mee bezig. Iets van 18 minuten ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een ongeluk krijgt kom ik wel langs met een kaartje, lekkers en een paar CD'tjes vol met filmpjesquote:Op maandag 25 juli 2005 21:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit filmpjes.........
Faster? Die ken ik nog niet. 50 Nuts ook niet, dus even m'n webwinkel openenquote:Wat ik download koopbekijk ik vrijwel direct wanneer ie binnen is, Ghostrider in 1 ruk gezien (alle 3) en alle extra's ook, Faster 2 keer achter elkaar gezien
(prachtig filmpje
), 50 nuts ook direct gezien en de rest ook.
Mach 2 heb ik laatst gezien en Mach 3 ook, alleen kwam ik er bij 48 minuten oid achter dat ik hem niet compleet hadquote:Die Mach filmpjes heb ik alleen nog niet, heb zelfs wat van Travisin de kast staan maar die heb ik nog niet, mail even door waar die te halen zijn aub.
![]()
Dat ie niet meer in de Fok!MC kwam gaf al te kennen dat ie het pad kwijt wasquote:
Inderdaad de eerste tekenen waren al duidelijk jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat ie niet meer in de Fok!MC kwam gaf al te kennen dat ie het pad kwijt was![]()
Maar wel zonde, zo een bling bling nieuwe bike en dan verkopen als je hem net hebt ingereden
Lars, je hebt mail
quote:
Laatst nog over MSN gecontroleerd en het klopte tochquote:Op maandag 25 juli 2005 23:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die is gaaf !
Ik heb trouwens niet het goede nummer van Mercy in mijn telefoon staan
Of ze willen me niet spreken door steeds niet op te nemen.![]()
Kan je hem nog even in mail of msn gooien hiesjam ?
Ja maar waarschijnlijk heb ik met het bekijken van het nummer een cijfer veranderdquote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst nog over MSN gecontroleerd en het klopte toch
Misschien dat telefoon ook gewoon uitstaat nu Mercy grootste deel van de tijd in bed / op bank ligt
Ik mail het je wel ff
RB had het er pas nog over... ik neem dus aan van wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, gaat die sleutelmeet nog door trouwens?
oke,dan moet ik nog wel ff een einddatum en adres hebben, want ik weet niet of er nou al iets definitiefs was vastgesteldquote:Op maandag 25 juli 2005 23:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
RB had het er pas nog over... ik neem dus aan van wel.
Tnx hiesjam !
Ik weet het niet zeker eigenlijk, laatst was er volgens mij twijfel bij Lars ontstaan vanwege wat probleempjes die hij eerst moet oplossen. Ik neem aan dat er sowieso gemeet gaat worden, alleen is de vraag of Lars' huis daar als basis voor wordt gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Klopte het nummer in je telefoon nou niet, of willen ze je gewoon niet spreken?quote:
Ik ben aan het kijken....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker eigenlijk, laatst was er volgens mij twijfel bij Lars ontstaan vanwege wat probleempjes die hij eerst moet oplossen. Ik neem aan dat er sowieso gemeet gaat worden, alleen is de vraag of Lars' huis daar als basis voor wordt gebruikt
[..]
Klopte het nummer in je telefoon nou niet, of willen ze je gewoon niet spreken?
Blondt heHquote:Op maandag 25 juli 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken....
Ik heb het laatste getal in een 9 veranderd !![]()
![]()
![]()
![]()
Het kan dus zijn dat ze me alsnog niet willen spreken 'straks'.
quote:
Nou, vooruit dan maarquote:
Waar is dat andere koekjesmonster eigenlijk ? Je broer ?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar
Zit hier de laatste tijd toch alleen maar nummers rond te mailen dus dit kan er ook wel bij
Mailtje is onderweg en ik ben naar bed
Verder moet je mij niets vragen hoor... ik weet niet eens wanneer die meet plaats zou vinden dus verwijs ik je door naar de anderen.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:18 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
oke,dan moet ik nog wel ff een einddatum en adres hebben, want ik weet niet of er nou al iets definitiefs was vastgesteld
Euhm, tsja ik weet het nog niet eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Eenszquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
BBQ kan ook prima achterwege blijven toch? Chinees of friet of met z'n allen naar de McDrive of zo kan ook nog.
Als het niet uit komt, komt het niet uit, toch?
Vrouwen en verkeerquote:Btw... had die al gemeld dat ik gisteren geheel in stijl van de toch al 'fantastische' dag zijn auto tegen een paaltje heb geparkeerd?
We gingen zijn auto ophalen dus. Hij staat te wachten met de motor tot ik uit parkeer. Ik kijk achter me, zie nog een meter tot de muur, dus geef nog even gas voor het laatste stukje uitdraaien. Niet gezien dat er een betonnen paaltje op ongeveer 10 cm van de bumper stond.Grrr G@*$^DF(&*@#*$^#(
Och ja... het kan er allemaal wel bij hoor...
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vrouwen en verkeer [afbeelding]
of was die te makkelijk
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vrouwen en verkeer [afbeelding]
of was die te makkelijk
en geheel terecht uiteraardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Maar goed, ik ben het meestal wel met je eens trouwens ook!Behalve dan dat ik een van de uitzonderingen ben. Ik heb in principe al 10 jaar schadevrij gereden. Behalve dus nu in het laatste half jaar 2 1/2 keer iets klungeligs met stinkie's auto.
Ik schaam me kapot.
Stress.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wel ja.
Maar goed, ik ben het meestal wel met je eens trouwens ook!Behalve dan dat ik een van de uitzonderingen ben. Ik heb in principe al 10 jaar schadevrij gereden. Behalve dus nu in het laatste half jaar 2 1/2 keer iets klungeligs met stinkie's auto.
Ik schaam me kapot.
Krijg ze nog wel toestemming voortaan?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en geheel terecht uiteraard
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wel ja.
check de smiley die ik erbij posttequote:
Ik ben niet blind.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check de smiley die ik erbij postte
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check de smiley die ik erbij postte
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet blind.![]()
Leuk die disclaimers.![]()
Check de smiley die ik erbij poste.![]()
* zoekt dansende smileyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.
Als jij uitdagend op de bank gaat liggen dan neemt Stinky het inkoppertje ook vast aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.
ach kijk, nog een nachtmens..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:33 schreef ondeugend het volgende:
Zie ik ineens dit topic in mijn active topics !
Ben je wel goed wijs ?![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Ik schaam me kapot.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:11 schreef Makster het volgende:
![]()
10 jaar schade vrij gereden, ik dacht dat je pas een jaar of 20 was ofzo
Moet jij niet werkenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Denk je eens in, een mod van het ouder forum.![]()
Stinkie is ook rond de 30.![]()
quote:
BE, zullen we die erbij kopen en er een ska-bike van maken?quote:
Je kan het nog net in meerfout uitdrukken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik ben nog jaren van de 30 verwijderd
WPH.quote:
Druk aan de foon, en ik speel op het randje.quote:je chef weer een dagje vrij?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
Die Cyborg heeft het ook niet helemaal door geloof ik. Wil hij weer ergens bij een Mac afspreken voor de overdracht van het spatbord![]()
Of hij heeft geen huis of hij heft illegale praktijkn of hij gaat me in mijn reet neuken ofzo![]()
Beter eerst een vork doorslikken en een kurk in mijn arie als ik het spatbordje ga scoren![]()
En dan ook om 10:15 uur willen meeten, alsof sommige niet hoeven te werken ofzo
Ja! Goed plan!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
BE, zullen we die erbij kopen en er een ska-bike van maken?
Collegae denken dat ik hard aan het werk ben, er komt zoveel uit die printerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
WPH.![]()
En maar de bezige bij uithangen daar.
En hij ligt wel in jullie lijn van Alfa, GSX-F.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja! Goed plan!
Ik durfde al bijna niet te zeggen dat ik het best een geinig fietsje vond.
quote:Oh en Makster!![]()
Deze jonge blom is nu net een weekje 30.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Collegae denken dat ik hard aan het werk ben, er komt zoveel uit die printeren alles netjes opbergen en bewaren dus het is geen overbodig papierwerk wat er uitkomt
wel even bij de printer staan om alles op te vangen
mmm, kunnen het ontwerp van Eva namaken met dat dingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja! Goed plan!
Ik durfde al bijna niet te zeggen dat ik het best een geinig fietsje vond.
Oh en Makster!![]()
Deze jonge blom is nu net een weekje 30.
Van de CD hoes?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mmm, kunnen het ontwerp van Eva namaken met dat ding
Tank, zijschildjes en achterkant zwart-wit geblokt. Skapiche logo op de schildjes of zijkant tank. Heeft wel potentiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van de CD hoes?
Iig moet de benzinetank zwart-wit geblokt dan en de andere onderdelen denk ik iets van het skapiche groen met evt wat oranje eroverheen. Vlammen of zo.
Sounds good!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Tank, zijschildjes en achterkant zwart-wit geblokt. Skapiche logo op de schildjes of zijkant tank. Heeft wel potentie
ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sounds good!
Helaas hebben 'we' geen tijd.
Zo langzaam istie niet hoor, tis een 8 klepper maar je laat alle 8v golfjes etc. met gemak achter.. wel leuk als je bij het stoplicht uitgelachen wordt maar even later hun smoeltjes zietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
Snelle spoiler.![]()
Enn hoezo moet dat ding nog opgehaald worden.![]()
Hij's toch wel betaald heH?![]()
Je fantasie slaat op hol, dat heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
gekke is, hoe meer ik er over nadenk, hoe leuker het me lijkt. Budget motor, goedkoop zelf wat spuitwerk doen. Band-logo erop. Foto's maken, misschien wat rijden en later misschien weer verkopen. Zeker als blok nog in orde is kan het niet moeite/geld kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
maak daar maar december vanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo langzaam istie niet hoor, tis een 8 klepper maar je laat alle 8v golfjes etc. met gemak achter.. wel leuk als je bij het stoplicht uitgelachen wordt maar even later hun smoeltjes ziet![]()
De bijna nieuwe eigenaar was op vakantie en is geloof ik naar de 2CV world meeting.. dus die heeft in augustus tijd om hem op te halen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je fantasie slaat op hol, dat heb ik nou nooit.ik heb gereageerd in zijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Dat duurt nog wel ff, en dat ding staat daar maar.quote:
Je scoort 100% van de postings.quote:
ja, maar het uiterste puntje van noord-holland houd al snel opquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, en dat ding staat daar maar.![]()
Stilstand is achteruitgang toch?![]()
[..]
Je scoort 100% van de postings.![]()
Niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
BBQ kan ook prima achterwege blijven toch? Chinees of friet of met z'n allen naar de McDrive of zo kan ook nog.
Als het niet uit komt, komt het niet uit, toch?
Altijd leuk, 150 kilometer lang een beetje hikkend en steunend met de hoop tussen je billen geknepen dat je het eindpunt haalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, maar het uiterste puntje van noord-holland houd al snel op
uhuh, als ie rijdend had geweest had ik het waarschijnlijk nog wel gedaan, maar nu ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk, 150 kilometer lang een beetje hikkend en steunend met de hoop tussen je billen geknepen dat je het eindpunt haalt.
Ow we houden de sleutelmeet bij die man in de tuin.
Carb schoonmaken, nieuwe bougie's, contactpunten vervangen..]
![]()
wat zou een aanhanger huren kosten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Come on girl, take a ride, it's gonna be you and me tonight!
je wil 'm hebben hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Weet ik veel. Zal toch wel meevallen?
Ik voel een motorsleutelplekje aankomen in mijn tuin.
moet er wel een zijn waar een motor in/op pastquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Halve dag is 10 Euro, hele dag is 15 Euro.
Althans, bij degene die ik net even zo gauw vond...
Dat lijkt me wel he, als het een motoraanhanger is...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
moet er wel een zijn waar een motor in/op past
damn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en vraag me niet waarom.Maar dan wordt het wel een ska-bike he!
quote:
Als je twijfelt... beter niet doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn.
zal ik anders gewoon die 125 bieden. Zit al een concurrent ook
Twijfel alleen een beetje aan dat 'beurt' nodig hebben ......
die kanarie heeft alleen vloeistof voor achterrem nodig en een nieuwe draad naar de achterknipperlichten. Hij kan gewoon naast het huis of in de voortuin staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je twijfelt... beter niet doen.
Eigenlijk hebben we geen plek voor een 2e motor. De eerste kan al niet eens in de tuin, qua tijd hebben we nu ook wat beters te doen en het is nou ook weer niet dat we de laatse tijd zo'n lekker positief karma om ons heen hebben qua motorische voertuigen.
Er komt vast wel weer eens zoiets op een moment dat het beter uit komt. Het is een takke-eind rijden om hem op te halen enzo en er zijn iig nog 2 auto's die gerepareerd moeten worden, plus nog wat dingetjes aan die kanarie... lijkt me eigenlijk wel even voldoende.
Zo, einde communicatie via internet... What happened to e-mail?
Waarom vraag je uberhaupt mijn mening nog?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die kanarie heeft alleen vloeistof voor achterrem nodig en een nieuwe draad naar de achterknipperlichten. Hij kan gewoon naast het huis of in de voortuin staan.
Ow, jammer babe...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
een of andere kneus zonder rijbewijs heeft 'm
zie je wel, had gewoon gelijk moeten zeggen dat ik 'm zou nemen
voor ¤ 750,- en een lekke voetpakking heb ik nog wel een oldtimertje staan voor je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
als ik 750 euro had, zou ik wel een nieuwere kanarie kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
voor ¤ 750,- en een lekke voetpakking heb ik nog wel een oldtimertje staan voor je.
als je zo graag wil sleutelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
mm, als ik nou gewoon die 125 bied, en jij haalt die andere berichten ff weg, zouden ze dat doorhebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow, jammer babe...
Maar goed, er komt wel weer wat anders langs...
ketting vervangen is toch ook niet iets dat je laat doen of wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb niks afgesproken over wanneer ik weer wat zou horen, maar ik ging er van uit dat dat vandaag zou zijn. Het is al 13:45 en nog niks gehoord, wanneer is het acceptabel om te bellen [afbeelding]
Heb zin om te [afbeelding] maar dat zit er even niet in
Sowieso gaan ze niet meteen de ketting vervangen maar moeten ze eerst met mij overleggen
goedkoper dan sms'nquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] BE en Stinkie, de nieuwe Fok! MC topposters.
Je moet er wel wat van maken, up side down voorvork, grote remschijven, mooie uitlaat.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ketting vervangen is toch ook niet iets dat je laat doen of wel?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ja dat gedeelte wou ik net gaan postenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet blij bent met je nieuwe ketting.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
We rammen die motoren er wel in bij je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:Sorry...
En dat terwijl ik nog steeds geen enorme fan ben van motoren.
Maar ja, die stinkerd reageert niet op mail, dus dan maar hier.
Net aan de telefoon over die old-timer: Ik vind 'm leuk. Weet niet of ik ooit ga rijden, maar gewoon om te hebben wil ik 'm welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We rammen die motoren er wel in bij je.![]()
![]()
![]()
Wat verwacht je dan...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Net aan de telefoon over die old-timer: Ik vind 'm leuk. Weet niet of ik ooit ga rijden, maar gewoon om te hebben wil ik 'm wel
Wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, als hij idd zo'n hele mooie ska-bike zou worden dan mag het wel.
Ik had het over die over het paard getilde MT'tjes die je net postte...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Wat had je dan verwacht
breder stuurtje, spuiten, klaar
Die dus echt never nooit niet he!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)=%2Fmarkt%2Fmotoren%
&
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=motoren&u=crossmotoren&ID=58887&ret=http%
de markt word overspoeld met die krengen.......
idd... zo'n motor is te mooi daarvoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan...
Ik woon in zo'n huis:
[afbeelding]
Daar kan dan toch onmogelijk zo'n lelijk barrel naast staan?
[..]Je lekt!
En ja, als hij idd zo'n hele mooie ska-bike zou worden dan mag het wel.
Vergelijking met paarden gaat zover op dat ze graag op het achterbeen staan .quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het over die over het paard getilde MT'tjes die je net postte...
Possed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zowel prijs als uiterlijk zijn het dan weer nét niet
[TK] motor; Suzuki GR650 Tempter (1983)
90+ kilo wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Verder 70 pk en 90 kilo, maar jij weet nog niet wat dat betekent qua sensatie.![]()
Kan soms veel lijken, maar dat is allemaal beleving.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
90+ kilo wel hoor.
Ik weet alleen niet precies hoeveel PK'tjes daarin zitten.
pep niet overdrijven..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergelijking met paarden gaat zover op dat ze graag op het achterbeen staan .![]()
Verder 70 pk en 90 kilo, maar jij weet nog niet wat dat betekent qua sensatie.![]()
En je moet hem wel pimpen natuurlijk.![]()
![]()
[..]
Possed.![]()
Zonder afgesleten framequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Youp het volgende:
pep niet overdrijven..zeker de oudere modellen CR500.... een spiksplinternieuwe 2005 CR250R weegt 96kg droog
mijn CR500 zat ook al zeker aan een 110kg droog
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder afgesleten framedoe ik toch 95 kilo dacht ik.
![]()
En dat doe ik zelf ook.![]()
Zeiden derden dat hij dat woog.quote:
Moderner is niet automatisch lichter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Youp het volgende:
zeker de oudere modellen CR500.... een spiksplinternieuwe 2005 CR250R weegt 96kg droog![]()
Smileyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
enie wat ik moet doen is (buiten schoonmaken) remvloeistof achter vervangen en verlichting doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Smiley![]()
edit: Ok bijgelezen. OPM, je vroeg me volgens mij nog om het nummer van Lars... misschien dat je hem zelf al hebt gemaild, maar mail anders nog even naar mij zodat ik alleen hoef te reply'en .![]()
Sleutelmeet beschouw ik maar als motor schoonmaak meet. Paar dagen regenrijden heeft ook weer zijn sporen achtergelaten.
volledig alu frame enzo......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeiden derden dat hij dat woog.
En ik geloofde dat.![]()
[..]
Moderner is niet automatisch lichter.![]()
De eerste GSX-R750 woog 179 kilo dacht ik, en was 5 jaar later al over de 200 kilo gegroeid.
Gewicht wedloop is natuurlijk wel weer een issue de laatste tijd.
kansloosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Rotterdamse politie jaagt op mini-bikes
idd ja, die dingen stellen nog minder voor dan een SMquote:
ik ken nog iemand met van die vooroordelen.. totdat hij laatst op een parkeerplaats zn eerste wheelies getrokken heeft (op mijn KTM dus)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
idd ja, die dingen stellen nog minder voor dan een SM
Ze worden vooral steeds krachtiger, dus hebben een frame nodig die daar op berekend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
volledig alu frame enzo......die crossers worden er niet zwaarder op
misschien dat het aller eerste model ietsje lichter was... luchtkoeling... maar de nieuwste CR500 is zeker lichter dan een jaren 80 model hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze worden vooral steeds krachtiger, dus hebben een frame nodig die daar op berekend is.
En alu is lichter maar minder stijf dan staal, dus je hebt er meer van nodig.![]()
(alleen goed uitgebalanseerd geeft het iets gewichtsvoordeel)
Ik meende echt dat de CR500 zwaarder was geworden in 10 jaar.![]()
Mijn vergelijking met de GSX-R750 ook .. eerste model 179 .. 5 jaar later over de 200 kilo .. nu ergens in de 160 kilo.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:49 schreef Youp het volgende:
misschien dat het aller eerste model ietsje lichter was... luchtkoeling... maar de nieuwste CR500 is zeker lichter dan een jaren 80 model hoor![]()
Vooral alu moeten ze over dimensioneren.quote:en op een stevig frame wordt nooit bezuinigddie frames kunnen nu (en konden vroeger) het 5dubbele vermogen aan.. waarom? omdat ze enorme klappen op moeten kunnen vangen van jumps enzo
bij de cross is het belangrijk dat zo'n motor licht (en dus wendbaar) blijft... en reken maar dat die alu frames lichter zijn dan stalen
![]()
Vergeet de rest niet apart van het gewicht.quote:-edit-
ik heb trouwens ook op een 1984 CR500 gereden (luchtgekoeld) en die was toch wel lomper dan mijn ex 91-er
een gixxer is nou niet echt een echte performance bike... het is een stuk leuk speelgoed in vergelijking met zo'n crosserquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn vergelijking met de GSX-R750 ook .. eerste model 179 .. 5 jaar later over de 200 kilo .. nu ergens in de 160 kilo.![]()
[..]
Vooral alu moeten ze over dimensioneren.
Maar verwacht mede daarom echt geen groot verschil meer dan amper 1.5 kilo.![]()
[..]
Vergeet de rest niet apart van het gewicht.![]()
Veringtechniek is echt met CR grote sprongen vooruit gegaan.
Maar een oude voorvork, balhoofdshoek en enigzins lege banden schelen heel veel in het gevoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef Youp het volgende:
en die 84-er CR die ik gereden heb.. dat was alleen op asfaltdus de vering heb ik niet echt gebruikt enzo
Ik denk ook aan aantallen CR250 ~ Gixxer 750.quote:toevoeging aan crosser verhaal... waarom denk je dat je voor een doodsimpele CR250R (want ze zijn doodsimpel.. motorblok, vering, zadel en wielen) 7000 euro betaald? (zonder BPM enzo.. dat zit op je gixxertje van +-10.000 euro al er bij gecalculeerd)zitten heel wat ontwikkelings en materiaalkosten in zo'n dingetje
Ik was even weg en youssef heeft snel een reply zitten tikken achter m'n laptopquote:
dat ding was in erg goede staat jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar een oude voorvork, balhoofdshoek en enigzins lege banden schelen heel veel in het gevoel.
Ik zeg niet dat dit het is, maar was die CR in showroom staat?imitatie smiley
[..]
Ik denk ook aan aantallen CR250 ~ Gixxer 750.![]()
En gezien de wedloop met de supersports is dat op hun manier ook high tech en kristalizeren van een optimale motor. Maar dan ook nog meer met prijs / kwaliteitsverhouding. Moet vooral wel verkoopbaar blijven.
Verhoudingsgewijs valt dat nog wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:19 schreef Youp het volgende:
crosser = wedstrijdmachinereken trouwens maar dat er ENORM veel van die dingen verkocht worden
slecht hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond... Ik dacht 'goh, laat ik de post eens bekijken die er in de vakantie gekomen is'.
Het was 5 voor twaalf... kon er nog wel bij op die klote dag zeg maar.
Gelukkig valt het wel mee, maar 30 euro.
En ik kan hem niet op stinkie afschuiven, want die had hoofdpijn en wilde dus niet rijden die dag.
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuringquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond... Ik dacht 'goh, laat ik de post eens bekijken die er in de vakantie gekomen is'.
En ik kan hem niet op stinkie afschuiven, want die had hoofdpijn en wilde dus niet rijden die dag.
Liever 5 voor 12 dan 5 over 12, anders had je 2 klotedagen gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Typisch vrouwelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuring"
Blond?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Centimeter grote tekst "Centraal Justitieel Incasso Bureau"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Rotzak! Ik hoor je nog zeggen: Oh ja, kan wel, dan hebben ze nieuwe enveloppen.
Jij had het dus ook niet meteen door!
Gelukkig spelen er geen kindjes op de A12.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Youp het volgende:
slecht hoorte hard rijden
dat kan èèèèèècht niet
wat als er een kindje plotseling voor je overstak?
Hey! Mijn auto's gingen nooit harder dan 110quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Centimeter grote tekst "Centraal Justitieel Incasso Bureau"
Nou dan weet ik wel wat het is hoor
ik kan me de laatste 2 nog goed herinneren. Om meerdere redenenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Mijn auto's gingen nooit harder dan 110Dus dit is geloof ik pas mijn 3e bekeuring ooit.
De andere 2 waren binnen de bebouwde kom.
Neuriet... Gooooonna make you an offer you can't refuse!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik kan me de laatste 2 nog goed herinneren. Om meerdere redenen
ja, zeg dat maar eens tegen de stoere mannen van wegmisbruikersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig spelen er geen kindjes op de A12.
mijn tussenstand is erhm.... 46+70.. 116quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef vetprob het volgende:
CJIB heeft inderdaad nieuwe enveloppen. Die ouwe heb ik nooit gehad![]()
Tussen stand: 130,-
Racist !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn tussenstand is erhm.... 46+70.. 116
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?quote:
Kweenie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Peppo,
Jij hebt toch de nieuwe BC 800 van sigma![]()
quote:En die had toch wel een lang snoer![]()
louis.dequote:Waar heb je hem besteld
even je oude erop shaffen, is 2 minuten werken.quote:En anders wordt ik ff para van die voorlampunit, levertijd 4 weken ofzo en die gasten gaan ook nog is op vakantie
klik!quote:IS van TNT Tuning en te bestellen bij easyparts.nl weet iemand een ander adres dan easyparts
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?
Dit is ook meteen een vraag aan Raus als die nog ergens te bekennen is
Ik lees het nog wel, ik ga nu pitten en mail / MSN / bel / forum jullie morgen wel
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, je vriendjes zijn hier op bezoek in de straat.![]()
[[url=http://img245.imageshack.us/img245/3664/0726192626x5lf.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kweenie.
[..]![]()
[..]
louis.de
[..]
even je oude erop shaffen, is 2 minuten werken.![]()
[..]
klik!
Das kanp lang inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:08 schreef Youp het volgende:
ik heb volgensmij een BC600 van sigma.. en daar zit een zodanig lang snoer op dat dat apparaatje bij mn achterwiel zit
Zou wel willenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?
Dit is ook meteen een vraag aan Raus als die nog ergens te bekennen is
Ik lees het nog wel, ik ga nu pitten en mail / MSN / bel / forum jullie morgen wel
quote:
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot pletquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik moest net de deur uit, zal hem zo even opzoeken.
![]()
Enn als je je fiets in elkaar ziet, wel alles goed vastdraaien.![]()
[afbeelding]
grapje zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
Het lukte wel! Maar daarna ben ik met een high-sider onderuit gegaan![]()
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
moet je op 'free' klikken rechtsonderin.. en daarna een aantal seconden wachten en op de bestandsnaam klikkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Youp het volgende:
[..]
grapje zeker?![]()
en kan je dat filmpje niet ergens anders hosten.. moet je eerst allemaal van die meuk downloaden
Heb er vannacht al over gedroomd jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik moest net de deur uit, zal hem zo even opzoeken.
![]()
Enn als je je fiets in elkaar ziet, wel alles goed vastdraaien.![]()
[afbeelding]
Die gast voelt zich zonder meer Kut daarbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot plet
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
op zo'n moment spring je toch zeker van je fiets af...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot plet
En Maksterquote:
grapje zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Hahahahaha flinke mzzl met jou hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
en dan gaat die fiets wat sneller naar beneden en zie je waar je op gaat landenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op zo'n moment spring je toch zeker van je fiets af...
zijwaards...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan gaat die fiets wat sneller naar beneden en zie je waar je op gaat landen
lig mijn posts niet te gebruikenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
grapje zeker?![]()
en kan je dat filmpje niet ergens anders hosten.. moet je eerst allemaal van die meuk downloaden
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, ik heb die linker.
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/1656/kx0061ku.th.jpg]afbeelding][/URL]
Omdat er NEU bijstond.![]()
Leuk is ook dat de info niet gelijk / compleet is in de beschrijving van deze 3 tellers onderling.![]()
En deze dingetjes zijn ook leuk om te bestellenolie, rugzak en eh nog iets.
![]()
[[url=http://img102.imageshack.us/img102/5748/kx0027kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh ja, heb nog handschoenen nodig.. nou ja echt nodig niet.![]()
Ik kijk al 10 jaar in alle motorzaken naar handschoenen, maar onder de 100 euro hebben ze hier in de regio nooit wat liggen. Pas bij Motoport nog gekeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
ik heb handschoenen besteld bij max motorsport... kangaroeleer met carbon knokkels en kevlar handpalm... 49.95
Dit is Castrol 10W60.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef RB het volgende:
Ik betaal nog geen ¤20 voor 4 liter Shell advanced 10w40
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
K'heb een nieuwe gave uitlaat op mijn minibike.![]()
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/6684/minibikeuitlaatje8za.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik ben de schrik van de straat.![]()
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/2905/minibikeshweelie3sd.th.jpg]afbeelding][/URL]
www.maxmotorsportcollection.com ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kijk al 10 jaar in alle motorzaken naar handschoenen, maar onder de 100 euro hebben ze hier in de regio nooit wat liggen. Pas bij Motoport nog gekeken.![]()
Vorig jaar november bestelde ik bij Motozoom speciaal wat dingetjes omdat ze handschoenen hadden met carbon knokkels, ook voo r49.95.. paar dingetjes erbij gedaan om de bestelling wat completer te maken.. hadden ze die handschoenen niet meer.. kreeg de rest wel binnen natuurlijk.![]()
[..]
Dit is Castrol 10W60.![]()
Ik gebruik altijd Castrol.![]()
En dit doen er meer.quote:
Ja euh, dat ventje in je avatar zou er geen moeite mee hebben.. die pakt een dikke hamer en slaat er een nummer in.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Best lastig een CR250 of KX250 vinden met kenteken
Je ziet ook wel dat ze kentekens aanbieden, maar dan denk ik. Is een kenteken neit gekoppeld aan een framenummerWat lullen ze
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja euh, dat ventje in je avatar zou er geen moeite mee hebben.. die pakt een dikke hamer en slaat er een nummer in.![]()
Toevoegt aan favorieten voor later.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:20 schreef Youp het volgende:
www.maxmotorsportcollection.com ofzo![]()
die laten hun eigen shit maken..en ik ben in dat magazijn geweest, heb die handschoenen gepast, die dingen zijn echt perfect, niks op aan te merken
en dat gewoon voor de helft van de prijs
Ben je blond ofzo?quote:
Waarom olie met zo`n hoge viscociteitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit is Castrol 10W60.![]()
Ik gebruik altijd Castrol.![]()
Dikker bij warme motor, zeker bij een semi wedstrijd motorfiets die een hetere cylinderwand krijgt dan een gemiddelde burgerauto.quote:
Houden sommige vliegen ook al van SM dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb hem toen maar open gezet, maar kwam onderweg wel een paar vliegende mormels tegen die het fijn vonden om tegen mijn smoel op te beuken![]()
Geen idee, maar ik heb geen SM en ook geen kelder.. dus bij mij zijn ze aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Houden sommige vliegen ook al van SM dan?![]()
jep, lekker illegaal.. maar zo rijden de meeste rondquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Best lastig een CR250 of KX250 vinden met kenteken
Je ziet ook wel dat ze kentekens aanbieden, maar dan denk ik. Is een kenteken neit gekoppeld aan een framenummerWat lullen ze
![]()
toch wel ff de lekkerste FA die er op Fok! rondloopt jaquote:
Moet je er wel mee rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dikker bij warme motor, zeker bij een semi wedstrijd motorfiets die een hetere cylinderwand krijgt dan een gemiddelde burgerauto.![]()
Daarom is het ook Castrol race olie, viscositeit doen ze om zich in de markt te onderscheiden.![]()
Hoeft helemaal niet beter te zijn.![]()
[..]
Pffffff... das nietsquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://img215.imageshack.us/my.php?image=moderator2qc.jpg
sidder en beef discipelen
slechte photosoepquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pffffff... das niets
[[url=http://www.MyOnlineImages.com/Members/duhhhhh/images/admin.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
Nee dit vond echt zomaar eens midden in de nacht plaats.quote:
quote:
OMFGquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel in voor touren!
Hangt een beetje van de tijd af. Morgen moeten we eerst naar het ziekenhuis voor controle en ik moet nog wat belastingzaken regelen. Ik hoop dat ik het nog ga redden want alles moet voor het weekend klaar zijn.
Donderdag kan ik overdag wel. 's Avonds heb ik al een afspraak staan (vroeg op de avond).
Komt niet echt goed uit dus, vrijdag kan ik weer nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:41 schreef RB het volgende:
[..]
Zou wel willenmaar moet eerst het één en ander regelen waar ik geen tijd voor had
![]()
misschien donderdag of vrijdag welligt er ff aan hoe snel het gaat
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:20 schreef RB het volgende:
morgen
![]()
Heb ik vakantie ben ik nog om 6:30 wakker![]()
Ik ben vandaag op de fiets, lekker hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:54 schreef vetprob het volgende:
Vandaag regent het, maar ik kan eventueel ook een rondje rond de kerk rijdenHeb wel afgesproken dat ik vandaag de motor zou afleveren bij Horeon... hmmm
Knap, dat bestaat namelijk niet.quote:Had ik al gezegd dat de olie die er nu in zit 6W50 is trouwens?
Gaat vanzelf over, en dan moet het zo'n beetje weer andersom.quote:
Die ken ik!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:08 schreef Makster het volgende:
Morgen
Heb opeens een geniaal idee opgedaan
Klik Zal ik......![]()
Anders ik welquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ken ik!
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/104724
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/105082
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/103086
Geile wielophanging, dus geil fietsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dude, we hebben een walvis en er hangt nog ergens een Alfa rond Qua ellende kunnen we heel wat hebben. Kan sowieso al niet erger zijn dan een SMquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wees blij voor de ellende die je misgelopen bent..
Dan zou ik toch niet meer op je hals halen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dude, we hebben een walvis en er hangt nog ergens een Alfa rond Qua ellende kunnen we heel wat hebben. Kan sowieso al niet erger zijn dan een SM
met behoefte aan een motorsteun en nieuwe remmenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch niet meer op je hals halen.![]()
Gelukkig heb je ook een goed ingereden Charisma.![]()
![]()
Ik kan je een hand geven wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Mmm, als je het zo leest ga je je idd afvragen hoeveel shit er in zo'n korte periode mogelijk is....
woops.. even later lag ik ook al in mijn nestquote:
GP500quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:54 schreef vetprob het volgende:
Heb ook nog steeds een aantal maanden een of anderen SIGMA fietsteller in me buddyseat liggen. Samen met nog wat oude troep die onderhand weggehaald moet wordenDees
![]()
[..]
OMFG![]()
![]()
Welk spel is dat?
tsja, welk lekker wijf wil mij nou niet hebbenquote:
Daar is mercy zijn jullie nog wel een tijdje zoet meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
Echt lief van ze. En het is echt geen lullige fruitmand of zo. Ze hebben er behoorlijk werk van gemaakt die bosche bollekes.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Later op de middag kan wel jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 07:10 schreef vetprob het volgende:
Vrijdagmiddag kan toch?Hoeft niet meteen een lange en vroege meet te zijn
![]()
BE, houdt hem eens in toomquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tsja, welk lekker wijf wil mij nou niet hebben
Bedenk nu even een thuiswerk bedrijfjequote:Op woensdag 27 juli 2005 10:30 schreef hicham het volgende:
Fulcrum toch
Later op de middag kan wel ja
Maar dan heb ik niets vandaag en morgen te doen
Het druppelt hier al de hele ochtend, klotezooi
Ik zou ongetwijfeld nog wel wat bij kunnen verdienen met websites maken oidquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedenk nu even een thuiswerk bedrijfjedan heb je wat te doen en het is nu nuttig ook.
![]()
quote:En anders verzin je even alvast een.......... schoolprojectje.![]()
Ga je momenteel op de fiets naar je werk?quote:Druppelenik ben nog steeds aan het opdrogen.
![]()
Nog ff en pepijn koopt een ZZR of een ZX10 en we zijn allemaal van de SM hype afquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
Owkee, ik heb misschien iets doms gedaan maar misschien ook wel iets tofs.
Ik heb geboden op die schade Honda NC30 VFR 400cc![]()
Zien wel wat het gaat worden![]()
gelukkug wel. Duurt niet lang denk ik, gezien de hoeveelheid spotgoedkope CR500 die er aangeboden worden. Dat is gelukkig het voordeel van hypes, ze sterven snel weer afquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff en pepijn koopt een ZZR of een ZX10 en we zijn allemaal van de SM hype af![]()
![]()
Kon de auto (met schade, dus 1.5 koplamp) lenen van FS, maar na 2 dagen vind ik dat zelf wel genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Ga je momenteel op de fiets naar je werk?en heb je geen regenpak
Dom hangt af van de 3 p's.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
Owkee, ik heb misschien iets doms gedaan maar misschien ook wel iets tofs.
Ik heb geboden op die schade Honda NC30 VFR 400cc![]()
Zien wel wat het gaat worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien of je er zelf verder niets aan verneukt natuurlijk.![]()
Hypequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff en pepijn koopt een ZZR of een ZX10 en we zijn allemaal van de SM hype af![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dom hangt af van de 3 p's.
Die GS550 op alle drie de punten perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Weet ik maar al te goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Regenpak heb ik wel, en had ik aan, maar de pijp is deels afgescheurd.![]()
En nou lijk je net een koekblikker die denkt dat een motorijder met een regenpak niet vies en klef wordt.![]()
Als je zo een blingbling porno SM bike neemt dan kun je alleen in de zomer rijden, tenzij jij poetsen ook leuk vindtquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij snapt hem geloof ik niet. Die NC komt erbij en die SM blijft voor het leven natuurlijk. Niks rijdt zo tof als een sm, geloof mij ,;)
Ach ja, zo een 25KW GSje moet toch ergens mee gecompenseerd wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
'Viewed 731 times'
damn.. hij is best populair![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dom hangt af van de 3 p's.
Tering edits, ik dacht alweer 3 P´sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien of je er zelf verder niets aan verneukt natuurlijk.![]()
Plaats - check
Prijs - hopelijk check
Praatjes - check (vrouwen en gemotiriseerd vervoer = bek houden, ja jij OOK BE
)
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:36 schreef Makster het volgende:
Hype![]()
van de SM af
Jij snapt hem geloof ik niet. Die NC komt erbij en die SM blijft voor het leven natuurlijk. Niks rijdt zo tof als een sm, geloof mij ,;)
Faitzh, die hier vroeger ook poste zegt dat je een lul eikel bent om een crash topic te openen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
'Viewed 731 times'
damn.. hij is best populair![]()
Ja ik weet het, heb haar in mijn msnquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Faitzh, die hier vroeger ook poste zegt dat je een lul bent om een crash topic te openen.
Wat een mensenkennis.![]()
![]()
Nee.. ik zei dat het een eikel was.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent met net voor, wilde hetzelfde posten.
![]()
[..]
Faitzh, die hier vroeger ook poste zegt dat je een lul eikel bent om een crash topic te openen.
Wat een mensenkennis.![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
Nee.. ik zei dat het een eikel was.
Beter lezen![]()
Niet doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:08 schreef Makster het volgende:
Morgen
Heb opeens een geniaal idee opgedaan
Klik Zal ik......![]()
Heb jij mijn mailtje nog gehadquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet doen.
Eerst je KLX afmaken voor je aan een ander project begint.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering edits, ik dacht alweer 3 P´s
Plaats - check
Prijs - hopelijk check
Praatjes - check (vrouwen en gemotiriseerd vervoer = bek houden, ja jij OOK BE
)
Hij zit inelkaar, moet alleen nog een paar randzaken monteren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Niet doen.
Eerst je KLX afmaken voor je aan een ander project begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |