quote:
OMFGquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
Het lukte wel! Maar daarna ben ik met een high-sider onderuit gegaan![]()
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel in voor touren!
Hangt een beetje van de tijd af. Morgen moeten we eerst naar het ziekenhuis voor controle en ik moet nog wat belastingzaken regelen. Ik hoop dat ik het nog ga redden want alles moet voor het weekend klaar zijn.
Donderdag kan ik overdag wel. 's Avonds heb ik al een afspraak staan (vroeg op de avond).
Komt niet echt goed uit dus, vrijdag kan ik weer nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:41 schreef RB het volgende:
[..]
Zou wel willenmaar moet eerst het één en ander regelen waar ik geen tijd voor had
![]()
misschien donderdag of vrijdag welligt er ff aan hoe snel het gaat
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 07:20 schreef RB het volgende:
morgen
![]()
Heb ik vakantie ben ik nog om 6:30 wakker![]()
Ik ben vandaag op de fiets, lekker hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:54 schreef vetprob het volgende:
Vandaag regent het, maar ik kan eventueel ook een rondje rond de kerk rijdenHeb wel afgesproken dat ik vandaag de motor zou afleveren bij Horeon... hmmm
Knap, dat bestaat namelijk niet.quote:Had ik al gezegd dat de olie die er nu in zit 6W50 is trouwens?
Gaat vanzelf over, en dan moet het zo'n beetje weer andersom.quote:
Die ken ik!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:08 schreef Makster het volgende:
Morgen
Heb opeens een geniaal idee opgedaan
Klik Zal ik......![]()
Anders ik welquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ken ik!
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/104724
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/105082
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/103086
Geile wielophanging, dus geil fietsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dude, we hebben een walvis en er hangt nog ergens een Alfa rond Qua ellende kunnen we heel wat hebben. Kan sowieso al niet erger zijn dan een SMquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:53 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wees blij voor de ellende die je misgelopen bent..
Dan zou ik toch niet meer op je hals halen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:59 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dude, we hebben een walvis en er hangt nog ergens een Alfa rond Qua ellende kunnen we heel wat hebben. Kan sowieso al niet erger zijn dan een SM
met behoefte aan een motorsteun en nieuwe remmenquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch niet meer op je hals halen.![]()
Gelukkig heb je ook een goed ingereden Charisma.![]()
![]()
Ik kan je een hand geven wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Mmm, als je het zo leest ga je je idd afvragen hoeveel shit er in zo'n korte periode mogelijk is....
woops.. even later lag ik ook al in mijn nestquote:
GP500quote:Op woensdag 27 juli 2005 06:54 schreef vetprob het volgende:
Heb ook nog steeds een aantal maanden een of anderen SIGMA fietsteller in me buddyseat liggen. Samen met nog wat oude troep die onderhand weggehaald moet wordenDees
![]()
[..]
OMFG![]()
![]()
Welk spel is dat?
tsja, welk lekker wijf wil mij nou niet hebbenquote:
Daar is mercy zijn jullie nog wel een tijdje zoet meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[afbeelding]
Echt lief van ze. En het is echt geen lullige fruitmand of zo. Ze hebben er behoorlijk werk van gemaakt die bosche bollekes.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
Het lukte wel! Maar daarna ben ik met een high-sider onderuit gegaan![]()
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |