Niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
BBQ kan ook prima achterwege blijven toch? Chinees of friet of met z'n allen naar de McDrive of zo kan ook nog.
Als het niet uit komt, komt het niet uit, toch?
Altijd leuk, 150 kilometer lang een beetje hikkend en steunend met de hoop tussen je billen geknepen dat je het eindpunt haalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:24 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ja, maar het uiterste puntje van noord-holland houd al snel op
uhuh, als ie rijdend had geweest had ik het waarschijnlijk nog wel gedaan, maar nu ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk, 150 kilometer lang een beetje hikkend en steunend met de hoop tussen je billen geknepen dat je het eindpunt haalt.
Ow we houden de sleutelmeet bij die man in de tuin.
Carb schoonmaken, nieuwe bougie's, contactpunten vervangen..]
![]()
wat zou een aanhanger huren kosten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Come on girl, take a ride, it's gonna be you and me tonight!
je wil 'm hebben hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Weet ik veel. Zal toch wel meevallen?
Ik voel een motorsleutelplekje aankomen in mijn tuin.
moet er wel een zijn waar een motor in/op pastquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Halve dag is 10 Euro, hele dag is 15 Euro.
Althans, bij degene die ik net even zo gauw vond...
Dat lijkt me wel he, als het een motoraanhanger is...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
moet er wel een zijn waar een motor in/op past
damn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en vraag me niet waarom.Maar dan wordt het wel een ska-bike he!
quote:
Als je twijfelt... beter niet doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn.
zal ik anders gewoon die 125 bieden. Zit al een concurrent ook
Twijfel alleen een beetje aan dat 'beurt' nodig hebben ......
die kanarie heeft alleen vloeistof voor achterrem nodig en een nieuwe draad naar de achterknipperlichten. Hij kan gewoon naast het huis of in de voortuin staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je twijfelt... beter niet doen.
Eigenlijk hebben we geen plek voor een 2e motor. De eerste kan al niet eens in de tuin, qua tijd hebben we nu ook wat beters te doen en het is nou ook weer niet dat we de laatse tijd zo'n lekker positief karma om ons heen hebben qua motorische voertuigen.
Er komt vast wel weer eens zoiets op een moment dat het beter uit komt. Het is een takke-eind rijden om hem op te halen enzo en er zijn iig nog 2 auto's die gerepareerd moeten worden, plus nog wat dingetjes aan die kanarie... lijkt me eigenlijk wel even voldoende.
Zo, einde communicatie via internet... What happened to e-mail?
Waarom vraag je uberhaupt mijn mening nog?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
die kanarie heeft alleen vloeistof voor achterrem nodig en een nieuwe draad naar de achterknipperlichten. Hij kan gewoon naast het huis of in de voortuin staan.
Ow, jammer babe...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
een of andere kneus zonder rijbewijs heeft 'm
zie je wel, had gewoon gelijk moeten zeggen dat ik 'm zou nemen
voor ¤ 750,- en een lekke voetpakking heb ik nog wel een oldtimertje staan voor je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
een of andere kneus zonder rijbewijs heeft 'm
zie je wel, had gewoon gelijk moeten zeggen dat ik 'm zou nemen
als ik 750 euro had, zou ik wel een nieuwere kanarie kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
voor ¤ 750,- en een lekke voetpakking heb ik nog wel een oldtimertje staan voor je.
als je zo graag wil sleutelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef Gebakken_vissie het volgende:
laat maar.
een of andere kneus zonder rijbewijs heeft 'm
zie je wel, had gewoon gelijk moeten zeggen dat ik 'm zou nemen
mm, als ik nou gewoon die 125 bied, en jij haalt die andere berichten ff weg, zouden ze dat doorhebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow, jammer babe...
Maar goed, er komt wel weer wat anders langs...
ketting vervangen is toch ook niet iets dat je laat doen of wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:40 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb niks afgesproken over wanneer ik weer wat zou horen, maar ik ging er van uit dat dat vandaag zou zijn. Het is al 13:45 en nog niks gehoord, wanneer is het acceptabel om te bellen [afbeelding]
Heb zin om te [afbeelding] maar dat zit er even niet in
Sowieso gaan ze niet meteen de ketting vervangen maar moeten ze eerst met mij overleggen
goedkoper dan sms'nquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] BE en Stinkie, de nieuwe Fok! MC topposters.
Je moet er wel wat van maken, up side down voorvork, grote remschijven, mooie uitlaat.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:05 schreef Youp het volgende:
[..]
ketting vervangen is toch ook niet iets dat je laat doen of wel?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] BE en Stinkie, de nieuwe Fok! MC topposters.
Ja dat gedeelte wou ik net gaan postenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet blij bent met je nieuwe ketting.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] BE en Stinkie, de nieuwe Fok! MC topposters.
We rammen die motoren er wel in bij je.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:57 schreef Brighteyes het volgende:Sorry...
En dat terwijl ik nog steeds geen enorme fan ben van motoren.
Maar ja, die stinkerd reageert niet op mail, dus dan maar hier.
Net aan de telefoon over die old-timer: Ik vind 'm leuk. Weet niet of ik ooit ga rijden, maar gewoon om te hebben wil ik 'm welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
We rammen die motoren er wel in bij je.![]()
![]()
![]()
Wat verwacht je dan...quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Net aan de telefoon over die old-timer: Ik vind 'm leuk. Weet niet of ik ooit ga rijden, maar gewoon om te hebben wil ik 'm wel
Wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, als hij idd zo'n hele mooie ska-bike zou worden dan mag het wel.
Ik had het over die over het paard getilde MT'tjes die je net postte...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Wat had je dan verwacht
breder stuurtje, spuiten, klaar
Die dus echt never nooit niet he!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)=%2Fmarkt%2Fmotoren%
&
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=motoren&u=crossmotoren&ID=58887&ret=http%
de markt word overspoeld met die krengen.......
idd... zo'n motor is te mooi daarvoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan...
Ik woon in zo'n huis:
[afbeelding]
Daar kan dan toch onmogelijk zo'n lelijk barrel naast staan?
[..]Je lekt!
En ja, als hij idd zo'n hele mooie ska-bike zou worden dan mag het wel.
Vergelijking met paarden gaat zover op dat ze graag op het achterbeen staan .quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het over die over het paard getilde MT'tjes die je net postte...
Possed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zowel prijs als uiterlijk zijn het dan weer nét niet
[TK] motor; Suzuki GR650 Tempter (1983)
90+ kilo wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Verder 70 pk en 90 kilo, maar jij weet nog niet wat dat betekent qua sensatie.![]()
Kan soms veel lijken, maar dat is allemaal beleving.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
90+ kilo wel hoor.
Ik weet alleen niet precies hoeveel PK'tjes daarin zitten.
pep niet overdrijven..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergelijking met paarden gaat zover op dat ze graag op het achterbeen staan .![]()
Verder 70 pk en 90 kilo, maar jij weet nog niet wat dat betekent qua sensatie.![]()
En je moet hem wel pimpen natuurlijk.![]()
![]()
[..]
Possed.![]()
Zonder afgesleten framequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Youp het volgende:
pep niet overdrijven..zeker de oudere modellen CR500.... een spiksplinternieuwe 2005 CR250R weegt 96kg droog
mijn CR500 zat ook al zeker aan een 110kg droog
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zonder afgesleten framedoe ik toch 95 kilo dacht ik.
![]()
En dat doe ik zelf ook.![]()
Zeiden derden dat hij dat woog.quote:
Moderner is niet automatisch lichter.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Youp het volgende:
zeker de oudere modellen CR500.... een spiksplinternieuwe 2005 CR250R weegt 96kg droog![]()
Smileyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding] BE en Stinkie, de nieuwe Fok! MC topposters.
enie wat ik moet doen is (buiten schoonmaken) remvloeistof achter vervangen en verlichting doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef vetprob het volgende:
[..]
Smiley![]()
edit: Ok bijgelezen. OPM, je vroeg me volgens mij nog om het nummer van Lars... misschien dat je hem zelf al hebt gemaild, maar mail anders nog even naar mij zodat ik alleen hoef te reply'en .![]()
Sleutelmeet beschouw ik maar als motor schoonmaak meet. Paar dagen regenrijden heeft ook weer zijn sporen achtergelaten.
volledig alu frame enzo......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeiden derden dat hij dat woog.
En ik geloofde dat.![]()
[..]
Moderner is niet automatisch lichter.![]()
De eerste GSX-R750 woog 179 kilo dacht ik, en was 5 jaar later al over de 200 kilo gegroeid.
Gewicht wedloop is natuurlijk wel weer een issue de laatste tijd.
kansloosquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Rotterdamse politie jaagt op mini-bikes
idd ja, die dingen stellen nog minder voor dan een SMquote:
ik ken nog iemand met van die vooroordelen.. totdat hij laatst op een parkeerplaats zn eerste wheelies getrokken heeft (op mijn KTM dus)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:27 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
idd ja, die dingen stellen nog minder voor dan een SM
Ze worden vooral steeds krachtiger, dus hebben een frame nodig die daar op berekend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
volledig alu frame enzo......die crossers worden er niet zwaarder op
misschien dat het aller eerste model ietsje lichter was... luchtkoeling... maar de nieuwste CR500 is zeker lichter dan een jaren 80 model hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze worden vooral steeds krachtiger, dus hebben een frame nodig die daar op berekend is.
En alu is lichter maar minder stijf dan staal, dus je hebt er meer van nodig.![]()
(alleen goed uitgebalanseerd geeft het iets gewichtsvoordeel)
Ik meende echt dat de CR500 zwaarder was geworden in 10 jaar.![]()
Mijn vergelijking met de GSX-R750 ook .. eerste model 179 .. 5 jaar later over de 200 kilo .. nu ergens in de 160 kilo.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:49 schreef Youp het volgende:
misschien dat het aller eerste model ietsje lichter was... luchtkoeling... maar de nieuwste CR500 is zeker lichter dan een jaren 80 model hoor![]()
Vooral alu moeten ze over dimensioneren.quote:en op een stevig frame wordt nooit bezuinigddie frames kunnen nu (en konden vroeger) het 5dubbele vermogen aan.. waarom? omdat ze enorme klappen op moeten kunnen vangen van jumps enzo
bij de cross is het belangrijk dat zo'n motor licht (en dus wendbaar) blijft... en reken maar dat die alu frames lichter zijn dan stalen
![]()
Vergeet de rest niet apart van het gewicht.quote:-edit-
ik heb trouwens ook op een 1984 CR500 gereden (luchtgekoeld) en die was toch wel lomper dan mijn ex 91-er
een gixxer is nou niet echt een echte performance bike... het is een stuk leuk speelgoed in vergelijking met zo'n crosserquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn vergelijking met de GSX-R750 ook .. eerste model 179 .. 5 jaar later over de 200 kilo .. nu ergens in de 160 kilo.![]()
[..]
Vooral alu moeten ze over dimensioneren.
Maar verwacht mede daarom echt geen groot verschil meer dan amper 1.5 kilo.![]()
[..]
Vergeet de rest niet apart van het gewicht.![]()
Veringtechniek is echt met CR grote sprongen vooruit gegaan.
Maar een oude voorvork, balhoofdshoek en enigzins lege banden schelen heel veel in het gevoel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:05 schreef Youp het volgende:
en die 84-er CR die ik gereden heb.. dat was alleen op asfaltdus de vering heb ik niet echt gebruikt enzo
Ik denk ook aan aantallen CR250 ~ Gixxer 750.quote:toevoeging aan crosser verhaal... waarom denk je dat je voor een doodsimpele CR250R (want ze zijn doodsimpel.. motorblok, vering, zadel en wielen) 7000 euro betaald? (zonder BPM enzo.. dat zit op je gixxertje van +-10.000 euro al er bij gecalculeerd)zitten heel wat ontwikkelings en materiaalkosten in zo'n dingetje
Ik was even weg en youssef heeft snel een reply zitten tikken achter m'n laptopquote:
dat ding was in erg goede staat jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar een oude voorvork, balhoofdshoek en enigzins lege banden schelen heel veel in het gevoel.
Ik zeg niet dat dit het is, maar was die CR in showroom staat?imitatie smiley
[..]
Ik denk ook aan aantallen CR250 ~ Gixxer 750.![]()
En gezien de wedloop met de supersports is dat op hun manier ook high tech en kristalizeren van een optimale motor. Maar dan ook nog meer met prijs / kwaliteitsverhouding. Moet vooral wel verkoopbaar blijven.
Verhoudingsgewijs valt dat nog wel mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:19 schreef Youp het volgende:
crosser = wedstrijdmachinereken trouwens maar dat er ENORM veel van die dingen verkocht worden
slecht hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond... Ik dacht 'goh, laat ik de post eens bekijken die er in de vakantie gekomen is'.
Het was 5 voor twaalf... kon er nog wel bij op die klote dag zeg maar.
Gelukkig valt het wel mee, maar 30 euro.
En ik kan hem niet op stinkie afschuiven, want die had hoofdpijn en wilde dus niet rijden die dag.
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuringquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond... Ik dacht 'goh, laat ik de post eens bekijken die er in de vakantie gekomen is'.
Het was 5 voor twaalf... kon er nog wel bij op die klote dag zeg maar.
Gelukkig valt het wel mee, maar 30 euro.
En ik kan hem niet op stinkie afschuiven, want die had hoofdpijn en wilde dus niet rijden die dag.
Liever 5 voor 12 dan 5 over 12, anders had je 2 klotedagen gehadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond... Ik dacht 'goh, laat ik de post eens bekijken die er in de vakantie gekomen is'.
Het was 5 voor twaalf... kon er nog wel bij op die klote dag zeg maar.
Gelukkig valt het wel mee, maar 30 euro.
En ik kan hem niet op stinkie afschuiven, want die had hoofdpijn en wilde dus niet rijden die dag.
Typisch vrouwelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuring"
Blond?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuring"
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en dan die envelop bekijken en vragen:"Is dit een bekeuring"
Centimeter grote tekst "Centraal Justitieel Incasso Bureau"quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Rotzak! Ik hoor je nog zeggen: Oh ja, kan wel, dan hebben ze nieuwe enveloppen.
Jij had het dus ook niet meteen door!
Gelukkig spelen er geen kindjes op de A12.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Youp het volgende:
slecht hoorte hard rijden
dat kan èèèèèècht niet
wat als er een kindje plotseling voor je overstak?
Hey! Mijn auto's gingen nooit harder dan 110quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Centimeter grote tekst "Centraal Justitieel Incasso Bureau"
Nou dan weet ik wel wat het is hoor
ik kan me de laatste 2 nog goed herinneren. Om meerdere redenenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Mijn auto's gingen nooit harder dan 110Dus dit is geloof ik pas mijn 3e bekeuring ooit.
De andere 2 waren binnen de bebouwde kom.
Neuriet... Gooooonna make you an offer you can't refuse!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
ik kan me de laatste 2 nog goed herinneren. Om meerdere redenen
ja, zeg dat maar eens tegen de stoere mannen van wegmisbruikersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig spelen er geen kindjes op de A12.
mijn tussenstand is erhm.... 46+70.. 116quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:44 schreef vetprob het volgende:
CJIB heeft inderdaad nieuwe enveloppen. Die ouwe heb ik nooit gehad![]()
Tussen stand: 130,-
Racist !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn tussenstand is erhm.... 46+70.. 116
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?quote:
Kweenie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Peppo,
Jij hebt toch de nieuwe BC 800 van sigma![]()
quote:En die had toch wel een lang snoer![]()
louis.dequote:Waar heb je hem besteld
even je oude erop shaffen, is 2 minuten werken.quote:En anders wordt ik ff para van die voorlampunit, levertijd 4 weken ofzo en die gasten gaan ook nog is op vakantie
klik!quote:IS van TNT Tuning en te bestellen bij easyparts.nl weet iemand een ander adres dan easyparts
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?
Dit is ook meteen een vraag aan Raus als die nog ergens te bekennen is
Ik lees het nog wel, ik ga nu pitten en mail / MSN / bel / forum jullie morgen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |