quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, je vriendjes zijn hier op bezoek in de straat.![]()
[[url=http://img245.imageshack.us/img245/3664/0726192626x5lf.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kweenie.
[..]![]()
[..]
louis.de
[..]
even je oude erop shaffen, is 2 minuten werken.![]()
[..]
klik!
Das kanp lang inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:08 schreef Youp het volgende:
ik heb volgensmij een BC600 van sigma.. en daar zit een zodanig lang snoer op dat dat apparaatje bij mn achterwiel zit
Zou wel willenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Morgen / overmorgen toeren met eventueel Raus er ook bij?
Dit is ook meteen een vraag aan Raus als die nog ergens te bekennen is
Ik lees het nog wel, ik ga nu pitten en mail / MSN / bel / forum jullie morgen wel
quote:
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot pletquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik moest net de deur uit, zal hem zo even opzoeken.
![]()
Enn als je je fiets in elkaar ziet, wel alles goed vastdraaien.![]()
[afbeelding]
grapje zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
Het lukte wel! Maar daarna ben ik met een high-sider onderuit gegaan![]()
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
moet je op 'free' klikken rechtsonderin.. en daarna een aantal seconden wachten en op de bestandsnaam klikkenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Youp het volgende:
[..]
grapje zeker?![]()
en kan je dat filmpje niet ergens anders hosten.. moet je eerst allemaal van die meuk downloaden
Heb er vannacht al over gedroomd jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik moest net de deur uit, zal hem zo even opzoeken.
![]()
Enn als je je fiets in elkaar ziet, wel alles goed vastdraaien.![]()
[afbeelding]
Die gast voelt zich zonder meer Kut daarbovenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot plet
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik ben eerder vanavond aan het rijden geweest.. met het oogpunt om even mijn eerste kneedown te maken.
![]()
Iemand heeft het wel vast kunnen leggen op camera, hier kun je hem downloaden: FILMPJE
op zo'n moment spring je toch zeker van je fiets af...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan nog onderweg zijn naar beneden, met de wetenschap dat je over de kop gaat slaan en je ballen verrot plet
En Maksterquote:
grapje zeker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Hahahahaha flinke mzzl met jou hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
en dan gaat die fiets wat sneller naar beneden en zie je waar je op gaat landenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op zo'n moment spring je toch zeker van je fiets af...
zijwaards...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
en dan gaat die fiets wat sneller naar beneden en zie je waar je op gaat landen
lig mijn posts niet te gebruikenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
grapje zeker?![]()
en kan je dat filmpje niet ergens anders hosten.. moet je eerst allemaal van die meuk downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |