Euhm, tsja ik weet het nog niet eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, gaat die sleutelmeet nog door trouwens?
Eenszquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
BBQ kan ook prima achterwege blijven toch? Chinees of friet of met z'n allen naar de McDrive of zo kan ook nog.
Als het niet uit komt, komt het niet uit, toch?
Vrouwen en verkeerquote:Btw... had die al gemeld dat ik gisteren geheel in stijl van de toch al 'fantastische' dag zijn auto tegen een paaltje heb geparkeerd?
We gingen zijn auto ophalen dus. Hij staat te wachten met de motor tot ik uit parkeer. Ik kijk achter me, zie nog een meter tot de muur, dus geef nog even gas voor het laatste stukje uitdraaien. Niet gezien dat er een betonnen paaltje op ongeveer 10 cm van de bumper stond.Grrr G@*$^DF(&*@#*$^#(
Och ja... het kan er allemaal wel bij hoor...
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vrouwen en verkeer [afbeelding]
of was die te makkelijk
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vrouwen en verkeer [afbeelding]
of was die te makkelijk
en geheel terecht uiteraardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Maar goed, ik ben het meestal wel met je eens trouwens ook!Behalve dan dat ik een van de uitzonderingen ben. Ik heb in principe al 10 jaar schadevrij gereden. Behalve dus nu in het laatste half jaar 2 1/2 keer iets klungeligs met stinkie's auto.
Ik schaam me kapot.
Stress.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wel ja.
Maar goed, ik ben het meestal wel met je eens trouwens ook!Behalve dan dat ik een van de uitzonderingen ben. Ik heb in principe al 10 jaar schadevrij gereden. Behalve dus nu in het laatste half jaar 2 1/2 keer iets klungeligs met stinkie's auto.
Ik schaam me kapot.
Krijg ze nog wel toestemming voortaan?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:17 schreef Gebakken_vissie het volgende:
en geheel terecht uiteraard
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wel ja.
check de smiley die ik erbij posttequote:
Ik ben niet blind.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check de smiley die ik erbij postte
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check de smiley die ik erbij postte
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet blind.![]()
Leuk die disclaimers.![]()
Check de smiley die ik erbij poste.![]()
* zoekt dansende smileyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.
Als jij uitdagend op de bank gaat liggen dan neemt Stinky het inkoppertje ook vast aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gezien... maar wij zijn gewoon betweters die toch nog even antwoord wilden geven op de retorische vraag.
ach kijk, nog een nachtmens..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:33 schreef ondeugend het volgende:
Zie ik ineens dit topic in mijn active topics !
Ben je wel goed wijs ?![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Ik schaam me kapot.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:11 schreef Makster het volgende:
![]()
10 jaar schade vrij gereden, ik dacht dat je pas een jaar of 20 was ofzo
Moet jij niet werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |