Oh dat zou tof zijn Golfer!quote:Op maandag 25 juli 2005 19:34 schreef golfer het volgende:
Zal ik hem sticky zetten?
of kijk ik er nou overheen?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:33 schreef rubbereend het volgende:
geen zaakwaarnemer en kabel award meer?
Nee. Zaakwaarnemer is vervallen in verband met het zaakwaarnemersspel, dat een beetje uit die award voortkwam. En de duo-awards hebben we geschrapt omdat vorig jaar bleek dat daar veel moeite mee was tot een winnend duo te komen.quote:
Daar had je zelf iets aan kunnen doen.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:45 schreef golfer het volgende:
Sticky en open gezet.
(ik ben ook elk jaar genomineerd voor de saaiste awards).
nouja zeg zo mn best gedaan om aardig tegen ander users te doen, heb k daar hele nachten voor met DG gezetenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Zaakwaarnemer is vervallen in verband met het zaakwaarnemersspel, dat een beetje uit die award voortkwam. En de duo-awards hebben we geschrapt omdat vorig jaar bleek dat daar veel moeite mee was tot een winnend duo te komen.
quote:Rivaldo-award (voor de user die zichzelf het meest overschat)
Cultheld
José Mourinho-award (voor de grootste klootzak)
Cultheld
Co Adriaanse-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan)
Cultheld
Roelof Luinge-award (voor de irritantste user)
Cultheld
Ik vind het prima zo hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Maar welke had je een nominatie voor gewild? Bij één heb ik je gematst om je niet te nomineren.
Volendamquote:Op maandag 25 juli 2005 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club)
Maja
Evertje
Afunados
Misschien handig erachter om de clubs erbij te zetten?
Twi wel volgens mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij hebben alle genomineerde Ajacieden geeneens een seizoenskaart?![]()
quote:voor de regelmatigste user, dus denk aan aanwezigheid, niet dingen als om zes uur eten of acht uur douchen)
dat doe ik zo evenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:52 schreef Dos37 het volgende:
ik ben ook niet genomineerd
9christensen wel![]()
Expliciet erbij gezet omdat dit vorig jaar niet helemaal begrepen werd.quote:
2x heerenveen fansquote:Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
SCH
Cruoninga
MaxPower
De nominaties zijn de grootste gemene deler van nominaties van 6 mensen. Deze hadden de meeste stemmen.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2x heerenveen fans
Enigste punt van kritiek
En een Judas award, voor de user die voetbal niet meer als nummer één sport heeft.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kon er zo langzamerhand wel een Heerenveen award gemaakt worden
ja ok dat snap. dan maar wat eend zegtquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
De nominaties zijn de grootste gemene deler van nominaties van 6 mensen. Deze hadden de meeste stemmen.
of de amerikaansevoetbalkenner awardquote:Op maandag 25 juli 2005 20:08 schreef popolon het volgende:
[..]
En een Judas award, voor de user die voetbal niet meer als nummer één sport heeft.
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DDquote:
Hij's wel liefquote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DD
Ik niet, ik ben altijd bloedserieus. De nominerenden dachten daar anders over...quote:Op maandag 25 juli 2005 20:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens gelachen om een post van DD
zou met een gerust hart tijdens mijn vakantie mijn konijn bij hem achterlaten, maar of dat nou grappig is ?quote:
Ik weet vrij weinig van de MLS, en dat hou ik ook zo.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of de amerikaansevoetbalkenner award![]()
Als je hem uit de diepvries, alvast gebraden zodat je hem alleen nog warm hoeft te maken, terug krijgt wel.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou met een gerust hart tijdens mijn vakantie mijn konijn bij hem achterlaten, maar of dat nou grappig is ?
Is het niet logisch dat mods de meest regelmatige users zijnquote:Op maandag 25 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Tomás Galásek-award(voor de regelmatigste user, dus denk aan aanwezigheid, niet dingen als om zes uur eten of acht uur douchen)
Golfer
DutchGooner
Bos81
waarom dat zijn toch ook gewoon users.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is het niet logisch dat mods de meest regelmatige users zijn???
misschien een idee om voor deze award de mods uit te sluiten
die is voor Bluezz want Dione doet ook vrij weinig met voetbalquote:Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Bluezz
JustMe
Clauwhee
quote:
precies. Het zou me echt niks uit maken hoe negatief ook een award is een award.quote:
heej concurrentquote:Op maandag 25 juli 2005 20:36 schreef Eilanden het volgende:
Alweer genomineerd voor de Shew Atjon Award?
Als ik genomineerd word voor die award, dan kan je geloof ik nog wel een hele rits nomineren
BTW, volgens mij hadden we vorig jaar een suggestie gedaan mbt deze award .... als jullie het niet meer weten, moet je maar effe mailen
het valt dus wel mee met die zelfoverschattingquote:
ach die award...... k sta achter wat Spidey en DG erover gezegd hebbenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah leuk vier, keer genomineerd.Wel enorme concurrentie, maar zo hoort het.
En VoreG moet schijnbaar nog meer zuipen om op te vallen.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach die award...... k sta achter wat Spidey en DG erover gezegd hebben
hij mag als Miss de enveloppen met de winnaars overhandigenquote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Wil jij graag gastheer van het gala worden SCH?
Haha dat zit er dik in...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Mensen zullen je wel weer als gelijke van Cultheld zien.
oowja dat valt me ook opeens opquote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
wat dach t je van Boezelaer....die ErikT is er bijna nooit meer !quote:Op maandag 25 juli 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En als ie niet gescoord heeft wordt ie chagrijnig.
Vaak chagrijnig zekerquote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja
prachtig om terug te lezen dat
Huh, ik heb gewoon mijn keuzes opgestuurd, en dat zeg ik hier even als verkapte TVP. That's allquote:
Gedeelde smart is halve smart...quote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, ik heb gewoon mijn keuzes opgestuurd, en dat zeg ik hier even als verkapte TVP. That's all?
Of bedoel je dat ik een korte samenvatting van mijn keuzes moet neerplanten?
quote:Op maandag 25 juli 2005 23:12 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart...![]()
En ik hoop alsnog gekozen te worden tot grootste klootzak en meest irritante user![]()
Ik stem wel voor jou, als jij .....quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ook deze keer stem ik gewoon weer niet op mezelf.
Dan maar opnieuw op één stem na die Deco-award mislopen.
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenopquote:Op maandag 25 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
2x heerenveen fans
Enigste punt van kritiek
Waarschijnlijk net voordat ik actief user werdquote:Op maandag 25 juli 2005 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenop![]()
Wanneer waren de laatste awards eigenlijk? Vorige zomerstop?
jaquote:Op maandag 25 juli 2005 23:55 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als ik op MaxPower zou stemmen is dat natuurlijk wel als grootste FC Groningen-fan hoor. Ligt er toch vrij dik bovenop![]()
Wanneer waren de laatste awards eigenlijk? Vorige zomerstop?
kheb liever de Kim-Christensen-Awardquote:Op maandag 25 juli 2005 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag 'em hebben hoor
(Ook al is het Shewie)
wat de minst scorende VBL-erquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:06 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kheb liever de Kim-Christensen-Award
volgend jaar gaat ie vlammenquote:
k begrijp er een aantal ook niet en ik kijk al wat langerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:19 schreef Jajong het volgende:
Verzonden, sommige nominaties begrijp ik niet helemaal maar kom ook pas net kijken
Even overleggen met MM en DD, denk ik?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er nog award-icoontjes nodig trouwens?
Slaat nergens op m.i. Volgens mij ziet menigeen hier meer wedstrijden van zijn favoriete club van CM.quote:You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt)
DutchGooner
Cart_man
Doc
alsof wedstrijden van je favo club je een grotere die hard maakt. Het ligt iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Slaat nergens op m.i. Volgens mij ziet menigeen hier meer wedstrijden van zijn favoriete club van CM.
Stoere berichtjes op internet en om het bericht met kanker schelden wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof wedstrijden van je favo club je een grotere die hard maakt. Het ligt iets genuanceerder.
dat al helemaal niet, maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stoere berichtjes op internet en om het bericht met kanker schelden wel natuurlijk...
Jajong klinkt aardig Gronings...maar dat zal wel niet aangezien ik AFCA zie staan..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Jajong het volgende:
Wie bepaald die nominaties eigenlijk?
een aantal vast VBL usersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Jajong het volgende:
Het HOOLS-kliekjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:32 schreef Jajong het volgende:
Ik ben dan ook een Groninger. Hoezo gaat dat niet samen met AFCA :}quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Jajong klinkt aardig Gronings...maar dat zal wel niet aangezien ik AFCA zie staan..
Aha, naja.. dat slowchat heb ik sowieso nooit begrepen dus ik hoef binnenkort vast niet op een nominatie te rekenenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een Groninger. Hoezo gaat dat niet samen met AFCA :}
Paplepel, ingegoten.. enzoquote:
Ik nomineer mezelf voor de David Beckham Award ( meest sexy user )quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
we kunnen wel alternatieve nominaties maken - gewoon een nieuwe bond, net als bij het boksen![]()
volgens mij is dat allemaal besproken in t award topic en niet in Hoolsquote:
tis een goeie 2e :]quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar dan nog moet de FC wel je eerste club zijn![]()
En heb ook 15 jaar in RODEN gewoond, kan moeilijk gaan juichen voor VV Roden of ONR oid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar dan nog moet de FC wel je eerste club zijn![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is dat allemaal besproken in t award topic en niet in Hools
een puntje heeft ie wel,ik heb mijn vraagtekens gezet bij 2 van de mensen die mochten nomineren.....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat allemaal besproken in t award topic en niet in Hools
Ken je Nikky of gelly ook dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:44 schreef Jajong het volgende:
En heb ook 15 jaar in RODEN gewoond, kan moeilijk gaan juichen voor VV Roden of ONR oid.
Lionheaad en DG?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een puntje heeft ie wel,ik heb mijn vraagtekens gezet bij 2 van de mensen die mochten nomineren.....
quote:
Nou meestal spreken de mensen elkaar daar niet aan met hun FOK! username, dus zonder namen zou ik t niet weten ;-)quote:
Niet door mij.quote:
en terechtquote:
Ik ga je hun echte namen niet verklappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:47 schreef Jajong het volgende:
Nou meestal spreken de mensen elkaar daar niet aan met hun FOK! username, dus zonder namen zou ik t niet weten ;-)
Dan kan ik je ook geen uitsluitsel gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga je hun echte namen niet verklappen.
maar Nikky isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga je hun echte namen niet verklappen.
Gezien je mooie tekening in je avatar niet neequote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef Jajong het volgende:
Zit volgens mij alleen niet echt in mijn leeftijdscategorie.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef Jajong het volgende:
golfer heeft ook een 65 + pas hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:51 schreef Jajong het volgende:
Paint jij maar es een mooiere!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gezien je mooie tekening in je avatar niet nee
Bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
Ik volg het even niet Robbie. Vind je nou dat CMT genomineerd had moeten worden?
Of Kaalhei of Darkshinequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld...
Of bananenman of HelmondUnited of .....
Niet eens door mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Lachenik zie nu pas dat ik ook genomineerd ben
![]()
Dankje DG![]()
Weinig verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens.. wat is het verschil tussen de irritantste user en de grootste klootzak![]()
dus cultheld wint beide met grote afstand?quote:
geen idee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:11 schreef Jajong het volgende:
dus cultheld wint beide met grote afstand?
Het zijn mensen die amper/nooit in het stadion komen.... Net zoals 88% van FOK!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:13 schreef pfaf het volgende:
Ik zal wel heeel dom zijn hoor, maar wat doen Pekel en Zapper bij de 666-award?
Gaat over afgelopen seizoen eh.. of bedoel je het neit op die mannier?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:13 schreef pfaf het volgende:
Ik zal wel heeel dom zijn hoor, maar wat doen Pekel en Zapper bij de 666-award?
zapper toch wel. Niet dat ik me druk maak ofzo want wel in een heel fout stadionquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zijn mensen die amper/nooit in het stadion komen.... Net zoals 88% van FOK!![]()
Zapper heeft een Heracles seizoenskaart en naar mijn weten heeft Pekel er één van Emmen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zijn mensen die amper/nooit in het stadion komen.... Net zoals 88% van FOK!![]()
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zapper toch wel. Niet dat ik me druk maak ofzo want wel in een heel fout stadion
Pekel niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zapper heeft een Heralces seizoenskaart en naar mijn weten heeft Pekel er één van Emmen.
heracles bedoel ik. Maarja verder maak ik me absoluut niet drukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?
Hij staat hier toch voornamelijk bekent als PSV supporter.....
Ow, ik ken 'm als Heracles supporter, met een Bruggink ( Almeloër !! ) avatar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?
Hij staat hier toch voornamelijk bekent als PSV supporter.....
ach ja,de meeste zijn belachelijke lijstjes maar je moet wat he rond dit tijdstipquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef golfer het volgende:
Dat die awards sowieso mensen bezig houdt is wel weer lachwekkend.![]()
Ik kwam er pas tegen het eind van vorig seizoen achter dat Zapper meer dan gemiddelde interesse in Heracles hadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ik ken 'm als Heracles supporter, met een Bruggink ( Almeloër !! ) avatar.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef golfer het volgende:
Dat die awards sowieso mensen bezig houdt is wel weer lachwekkend.![]()
hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kwam er pas tegen het eind van vorig seizoen achter dat Zapper meer dan gemiddelde interesse in Heracles has
Low chanse, er zijn nog veel grotere etterbakken als jij te bedenken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zolang ik de grootste klootzak award maar win![]()
Zegt de user, die ik tot een paar maand terug nog nooit in VBL had gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is die maxpower dude genomineerd![]()
Ow wacht ik zie het al in zijn posthistorie.. 90 % hools..
A) beter kijken danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zegt de user, die ik tot een paar maand terug nog nooit in VBL had gezien.![]()
hier heb je wel een punt !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook opvallend die afgelopen jaar amper ging kijken (jawi) wel genomineerd is voor de joden award en iemand die zowel uit en thuis bijna alles is geweest (banaan) niet...
Met alle respect voor jawi overigens hoor![]()
Die was er.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kon er zo langzamerhand wel een Heerenveen award gemaakt worden
ook fans zat denk ik !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die was er.
In dat geval op zijn minst ook een Bossche Bol Award
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.quote:
Speelden wij afgelopen jaar eerste divisiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Niet slecht voor zo'n klein kutclubje
jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Speelden wij afgelopen jaar eerste divisieWaarom ben jij voor die award genomineerd...
![]()
Stront vooropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Blijft inderdaad vreemd. Ook dat er zo weinig ADO, Willem II en Utrecht fans zijn, als je kijkt hoe groot die steden zijn. Maar aan de andere kant, Leeuwarden is ruim groter dan een stad als Almelo, maar het wemelt ook niet echt van de Cambuur fans hier...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zeker als je weet dat we allemaal onafhankelijk van elkaar op FOK! gekomen zijnquote:
En dan heb je ook nog mensen die sporadisch posten als Hathor, Kesj (oid), stefanfcdb.. en volgens mij vergeet ik dan nog een paar..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
Neem het toch niet zo serieus mensen
idemquote:Op dinsdag 26 juli 2005 08:18 schreef appelsientje het volgende:
Zo gestemd..
No wayquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Precies![]()
Zolang ik de grootste klootzak award maar win![]()
Gelukkig is uw volwassen ikje er om ons met beide beentje op de vloer te houden........................quote:Op dinsdag 26 juli 2005 07:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is werkelijk niet te geloven wat voor een kleuterkermis er onstaat bij een topic als dit.
Wel vermakelijk maar misschien iets meer voor ONZ of PUB.
*snif* dankjequote:
Jongen wat ben je toch een jankerd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kortom er klopt gewoon geen kut van heel die awards nie.
Is daar een award voor? Arjen Robben award?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen wat ben je toch een jankerd...
Volgend jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Is daar een award voor? Arjen Robben award?![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo organisatie.
Moeten er nog award-icoontjes komen?
En is de organisatiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Óf je hebt pas een nieuw icoontje, óf je post alleen in hools.
Hij is 1 van de mensen om onverklaarbare redenen de nominaties mocht kiezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Óf je hebt pas een nieuw icoontje, óf je post alleen in hools.
onverklaarbaar:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is 1 van de mensen om onverklaarbare redenen de nominaties mocht kiezen...![]()
![]()
Nee omdatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Op je teentjes getrapt dat je het zelf niet mocht doen ofzo?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry, maar ik ken Lionheaad serieus niet...
Als je het allemaal zo goed weet doe je het zelf hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat
- De helft van de genomineerden gewoon nergens op slaat/ simpelweg niet klopt.
- Hij buiten hools amper bekend is (wat hierboven ook weer blijkt)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lionheaad ook nergens buiten Hools zie hoor. Een Darkshine of een Twi had mijn inziens ook best kunnen nomineren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar is het nou zo erg als iemand vaak in Hools komt?
Ik snap die afkeer niet zo goed eigenlijk...
1. heb erg m'n best gedaan, goed ingelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat
- De helft van de genomineerden gewoon nergens op slaat/ simpelweg niet klopt.
- Hij buiten hools amper bekend is (wat hierboven ook weer blijkt)
Zo had dus heel VBL kunnen nomineren, maar werd het Lionheaad omdat hij zich heeft aangemeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lionheaad ook nergens buiten Hools zie hoor. Een Darkshine of een Twi had mijn inziens ook best kunnen nomineren.
Ik heb in dit topic genoeg suggesties gedaan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je het allemaal zo goed weet doe je het zelf he
0800-0432quote:Ik ben je negatieve gedrag een beetje beu...
Achteraf ja, zo kan iedereen het...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb in dit topic genoeg suggesties gedaan...
Niet heel VBL, want een groot deel komt alleen in het 'eigen' topic. Maar als je een 'pure' Hools-poster hebt, is het mijn inziens ook wel leuk/'belangrijk'/goed om een niet-Hools-poster te laten nomineren, omdat je dan ook wat andere users krijgt denk ik, waar anderen misschien niet aan gedacht zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo had dus heel VBL kunnen nomineren, maar werd het Lionheaad omdat hij zich heeft aangemeld.
Het is ook verder niet tegen jou persoonlijk gericht. Maar zoals je al zelf zegt mis je veel topics... En dan denk ik, is het niet verstandiger om het iemand anders het laten doen. Dat je je best heb gedaan geloof ik wel hoor. Maar je kunt niet een heel jaar teruglezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
1. heb erg m'n best gedaan, goed ingelezen.
2. de helft van de genomineerden heb ik niet genomineerd
3. ik kom (bijna) niet in de ajax/fijenoord/psv topics
4. ik kom vrijwel nooit in de CL/UEFA/WK topics omdat ik in het weekend niet online ben
![]()
Mwah... ik had vooraf ook wel kunnen bedenken hoor dat het een klein beetje vreemd is dat een supporter van een club die afgelopen jaar Eredivisie speelde genomineerd word voor de eerste divisie award.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Achteraf ja, zo kan iedereen het...
Stem je nu op mij voor de grootste klootzak ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat is inderdaad een schoonheidsfoutje en die sluipen er altijd wel in...
ik iig niet, daar had ik je ook al niet voor genomineerdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stem je nu op mij voor de grootste klootzak ?![]()
![]()
Ik stem gewoon toch op jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik niet voor die laatste award genomineerd ben, zo vaak als ik Ronaldo al een beenbreuk gewenst heb....
Nogmaals: wie ben jij ook al weer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op gasten! DAM en CH zijn toch lieverdjes in vergelijking met mij!
Naam komt me bekend voor uit de Islam- & homo-bash topics in NWS. Of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry, maar ik ken Lionheaad serieus niet...
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor uit de Islam- & homo-bash topics in NWS. Of heb ik het mis?
Misschien een trainer-award, voor de meeste aanmerkingen op de leiding (=nominaties)
het gaat er toch ook om hoe fanatiek ze op het forum zijn? Het zijn toch forum awards en geen real life awards.......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook opvallend die afgelopen jaar amper ging kijken (jawi) wel genomineerd is voor de joden award en iemand die zowel uit en thuis bijna alles is geweest (banaan) niet...
Zeur niet Nocaquote:
Ik heb daar weinig van gezien / gelezen. Ik dacht dat allemaal al vast stond en dat het al jaren zo ging en ik ging er wel van uit dat deze mensen er een redelijke kijk op hebben. Dat topic heb ik dus neit echt gevolgd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:11 schreef rubbereend het volgende:
hee robbie waarom heb je je in het voorbereidings topic niet laten horen over diegene die zich gingen buigen over de nominaties. daarbij komt dat posten niets wil zeggen over het lurk gedrag in andere topic. Ik lurk ook mee in veel andere topics maar k post er niet of nauwelijks mee
Dan is het natuurlijk erg makkelijk om achteraf kritiek te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb daar weinig van gezien / gelezen. Ik dacht dat allemaal al vast stond en dat het al jaren zo ging en ik ging er wel van uit dat deze mensen er een redelijke kijk op hebben. Dat topic heb ik dus neit echt gevolgd.
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk erg makkelijk om achteraf kritiek te hebben.
Dan was het nog steeds achterafquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...
Als de nominaties vooraf al bekend waren had ik dan al mijn kritiek geuit..![]()
Vooraf kritiek hebben op een beslissing is idd lastigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens is opgevallen.. maar kritiek is meestal achteraf...
Als de nominaties vooraf al bekend waren had ik dan al mijn kritiek geuit..![]()
Het ging er toch ook om WIE de nominaties heeft gedaan? Daarover had je op dat moment wel kritiek op kunnen gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee toen geloofde ik nog in de deskundigheid van de nominateurs. Pas toen ik de nominaties zag ben ik daaraan gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ging er toch ook om WIE de nominaties heeft gedaan? Daarover had je op dat moment wel kritiek op kunnen geven
Mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef Dos37 het volgende:
ik weet het nog niet. Bij mij ben je zeker een kanshebber Robbie
ik had zelf als ik zou mogen nomineren banaan genomineerd nou gun ik het jou wel. En tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mooi, mag ik je vet coole zonnebril lenen als ik het erepodium opga?
![]()
Tuurlijk maar dat hou je altijd. Daarom zijn deze awards dus ook nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk even het vergelijkbare topic van afgelopen jaar na en je hebt dezelfde reacties.
Een jaar verder en niets veranderd...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Kijk even het vergelijkbare topic van afgelopen jaar na en je hebt dezelfde reacties.
Vooral in de Deco-awardquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Spideyman het volgende:
Waarom hebben DD en MM zichzelf eigenlijk zo vaak genomineerd?![]()
Dit was toch wel de makkelijkste.quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Cart_man (Rafael van der Vaart)
DutchGooner (Ruud van Nistelrooij)
Van mij had banaan ook genomineerd mogen worden hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
DD zou je benaderen, maar we zouden ze idd graag zien!!! Net zo mooi als vorige keer.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn er nog award-icoontjes nodig trouwens?
Het interesseert me allemaal gin ...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
En wat betreft Den Bosch in de eredivisie, DD (seizoenkaarthouder bij Den Bosch) en ik vonden dat die club na de degradatie weer bij de GGD hoorde en Sparta weer bij de eredivisie, in het geval van Stpan.
quote:José Mourinho-award (voor de grootste klootzak)
Cultheld
DiegoArmandoMaradona
TerroRobbie
Ongewildquote:
You've got mail!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:33 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, wat was jouw suggestie van vorig jaar trouwens? Zag tussen al het geweld zo iets staan. Mail me anders even. username@fok.nl
En dan nomineren we hem als enige en bij gelijke stemmen loten we.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil achteraf ook nog een award (dus nominaties) voor de user die zich het meest (onnodig) druk maakt om de nominaties.
Voor grootste snotneus? Huilebalk?quote:
Ik opende net MSNquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft ook gestemd, dus lobbyen heeft (bij mij) geen zin meer.
oei...zwemmen eendjes ook al ONDER water ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
is het hier trouwens wel zo dat diegene met de meeste stemmen wint? Voor t modschap werkte dat namelijk niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
is het hier trouwens wel zo dat diegene met de meeste stemmen wint? Voor t modschap werkte dat namelijk niet
quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Dat kun je vast niet bewijzen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
En, doet 't nog steeds zeer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wie wordt de nieuwe Mod? Deeltje 2!
Meen je dit nu serieus of...?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom eik niet gewoon in dit topic zeggen op wie je stemt...
omdat het dan te onoverzichtelijk wordt om te tellen??quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom eik niet gewoon in dit topic zeggen op wie je stemt...
M.I. wordt het dan juist overzichtelijker Stel er komt een topic waar je alleen mag stemmen. Andere klets word verwijderd. Dan heb je een topic met alleen maar stemmen dat lijkt me best overzichtelijk. Het is voor iedereen duidelijk. Het verhoogd de spanning.. iedereen kan immers zijn wat de tussenstanden zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
omdat het dan te onoverzichtelijk wordt om te tellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |