Zapper heeft een Heracles seizoenskaart en naar mijn weten heeft Pekel er één van Emmen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zijn mensen die amper/nooit in het stadion komen.... Net zoals 88% van FOK!![]()
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zapper toch wel. Niet dat ik me druk maak ofzo want wel in een heel fout stadion
Pekel niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zapper heeft een Heralces seizoenskaart en naar mijn weten heeft Pekel er één van Emmen.
heracles bedoel ik. Maarja verder maak ik me absoluut niet drukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?
Hij staat hier toch voornamelijk bekent als PSV supporter.....
Ow, ik ken 'm als Heracles supporter, met een Bruggink ( Almeloër !! ) avatar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Komt Zapper weleens in het Philips stadion dan?
Hij staat hier toch voornamelijk bekent als PSV supporter.....
ach ja,de meeste zijn belachelijke lijstjes maar je moet wat he rond dit tijdstipquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef golfer het volgende:
Dat die awards sowieso mensen bezig houdt is wel weer lachwekkend.![]()
Ik kwam er pas tegen het eind van vorig seizoen achter dat Zapper meer dan gemiddelde interesse in Heracles hadquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ik ken 'm als Heracles supporter, met een Bruggink ( Almeloër !! ) avatar.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:17 schreef golfer het volgende:
Dat die awards sowieso mensen bezig houdt is wel weer lachwekkend.![]()
hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kwam er pas tegen het eind van vorig seizoen achter dat Zapper meer dan gemiddelde interesse in Heracles has
Low chanse, er zijn nog veel grotere etterbakken als jij te bedenken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zolang ik de grootste klootzak award maar win![]()
Zegt de user, die ik tot een paar maand terug nog nooit in VBL had gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is die maxpower dude genomineerd![]()
Ow wacht ik zie het al in zijn posthistorie.. 90 % hools..
A) beter kijken danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zegt de user, die ik tot een paar maand terug nog nooit in VBL had gezien.![]()
hier heb je wel een punt !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook opvallend die afgelopen jaar amper ging kijken (jawi) wel genomineerd is voor de joden award en iemand die zowel uit en thuis bijna alles is geweest (banaan) niet...
Met alle respect voor jawi overigens hoor![]()
Die was er.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:02 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij kon er zo langzamerhand wel een Heerenveen award gemaakt worden
ook fans zat denk ik !quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die was er.
In dat geval op zijn minst ook een Bossche Bol Award
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.quote:
Speelden wij afgelopen jaar eerste divisiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Niet slecht voor zo'n klein kutclubje
jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik,Terror,Yeahinho,fanneke,Dylan_Dog,Tong,Reannimatie,LadyFCDB,Onze-Ouwe-Sint-Jan,CMT.
Vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Speelden wij afgelopen jaar eerste divisieWaarom ben jij voor die award genomineerd...
![]()
Stront vooropquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:‘ik heb een stronthekel aan’ (voor de user die de meeste hekel aan een bepaalde speler heeft. In dat geval krijgt de winnaar een icoon met die speler erin. Voorbeeld: methodmich – Co Adriaanse. Die mag niet, want dat is een trainer, maar dit is het principe)
Doc (alle Portugezen, vooral Mourinho en Cristiano Ronaldo)
Blijft inderdaad vreemd. Ook dat er zo weinig ADO, Willem II en Utrecht fans zijn, als je kijkt hoe groot die steden zijn. Maar aan de andere kant, Leeuwarden is ruim groter dan een stad als Almelo, maar het wemelt ook niet echt van de Cambuur fans hier...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zeker als je weet dat we allemaal onafhankelijk van elkaar op FOK! gekomen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |