quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:03 schreef Yeahinho het volgende:
Hallo organisatie.
Moeten er nog award-icoontjes komen?
En is de organisatiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Óf je hebt pas een nieuw icoontje, óf je post alleen in hools.
Hij is 1 van de mensen om onverklaarbare redenen de nominaties mocht kiezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Óf je hebt pas een nieuw icoontje, óf je post alleen in hools.
onverklaarbaar:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is 1 van de mensen om onverklaarbare redenen de nominaties mocht kiezen...![]()
![]()
Nee omdatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Op je teentjes getrapt dat je het zelf niet mocht doen ofzo?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:29 schreef Yeahinho het volgende:
Sorry, maar ik ken Lionheaad serieus niet...
Als je het allemaal zo goed weet doe je het zelf hequote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat
- De helft van de genomineerden gewoon nergens op slaat/ simpelweg niet klopt.
- Hij buiten hools amper bekend is (wat hierboven ook weer blijkt)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lionheaad ook nergens buiten Hools zie hoor. Een Darkshine of een Twi had mijn inziens ook best kunnen nomineren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar is het nou zo erg als iemand vaak in Hools komt?
Ik snap die afkeer niet zo goed eigenlijk...
1. heb erg m'n best gedaan, goed ingelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee omdat
- De helft van de genomineerden gewoon nergens op slaat/ simpelweg niet klopt.
- Hij buiten hools amper bekend is (wat hierboven ook weer blijkt)
Zo had dus heel VBL kunnen nomineren, maar werd het Lionheaad omdat hij zich heeft aangemeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lionheaad ook nergens buiten Hools zie hoor. Een Darkshine of een Twi had mijn inziens ook best kunnen nomineren.
Ik heb in dit topic genoeg suggesties gedaan...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je het allemaal zo goed weet doe je het zelf he
0800-0432quote:Ik ben je negatieve gedrag een beetje beu...
Achteraf ja, zo kan iedereen het...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb in dit topic genoeg suggesties gedaan...
Niet heel VBL, want een groot deel komt alleen in het 'eigen' topic. Maar als je een 'pure' Hools-poster hebt, is het mijn inziens ook wel leuk/'belangrijk'/goed om een niet-Hools-poster te laten nomineren, omdat je dan ook wat andere users krijgt denk ik, waar anderen misschien niet aan gedacht zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo had dus heel VBL kunnen nomineren, maar werd het Lionheaad omdat hij zich heeft aangemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |